Zdalna robotyzacja procesów jako remedium na kryzys COVID 19 – przykład wdrożenia w Bioton SA.

Webinar i dyskusja live: 16 września g. 13:00 – 14:30

Robotyzacja wkracza do biznesu i zmienia zasady funkcjonowania procesów. Istnieje wiele modeli RPA, jednak część wdrożeń kończy się niepowodzeniem. Jeśli zastanawiasz się jak ułożyć procesy pod sprawną robotyzację, albo szukasz inspiracji jak to robią inni, koniecznie sprawdź program tego spotkania.

Podczas webinaru dowiesz się dlaczego firma Bioton SA zdecydowała się na robotyzację, jak określiła zakres procesów do projektu, a także będziesz miał okazję prześledzić przebieg wdrożeń i ich efekty. Spotkanie zakończymy sesją pytań i odpowiedzi, abyś mógł szczegółowo rozwiać wszelkie wątpliwości związane z tym projektem.

O czym będziemy mówić?

W lutym tego roku Bioton zainteresował się korzyściami wynikającymi z robotyzacji procesów biznesowych. Pomimo korzystania ze zintegrowanego systemu zarządzania (zaawansowany ERP) oraz elektronicznego obiegu dokumentów, w firmie zachodzi wiele czynności manualnych. Bioton zidentyfikował 4 procesy do robotyzacji w ramach wdrożenia pilotażowego, z obszaru zaopatrzenia i księgowości. Projekt został uruchomiony już w warunkach pandemii COVID 19, co spowodowało konieczność przeprowadzenia wdrożenia zdalnie. Wdrożenie przeprowadził zespół Digit.on w oparciu o technologię Blue Prism. 24 marca rozpoczął się projekt i w ciągu kolejnych tygodni procesy zostały zrobotyzowane, i następnie, po przetestowaniu, z początkiem maja uruchomione produkcyjnie. W ramach programu Blue Prism COVID 19 Response Bioton skorzystał z możliwości uzyskania bezpłatnej licencji na technologię. Obecnie Bioton, wraz z Digit.on, robotyzuje kolejne procesy w swojej organizacji.

  • Przesłanki do wprowadzenia robotyzacji procesów w Bioton SA
  • Aspekty techniczne robotyzacji
  • Przedstawienie przebiegu wdrożenia
  • Wpływ COVID 19
  • Osiągnięte korzyści z wdrożenia
  • Plany rozwoju robotyzacji w firmie
  • Pytania i odpowiedzi

Nagranie z dyskusji dostępne będzie w formule “strefa darmowa”

  • Nie masz możliwości dołączyć do spotkania live 16 września z naszym ekspertem? Dzięki strefie darmowej obejrzysz nagranie, które dostępne będzie bezpłatnie na naszej platformie szkoleniowej dzień po wydarzeniu.
  • Możesz wracać do nagrania dowolną liczbę razy. Wystarczy, że założysz swoje konto na platformie.

Dlaczego online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
  • WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Po szkoleniu otrzymujesz prezentację.

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Dariusz Mazurek, CEO Digit.on

Ekspert w zakresie transformacji cyfrowej i RPA

Założyciel i prezes zarządu Digit.on – lubelskiej firmy specjalizującej się w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw na poziomie operacyjnym i w automatyzacji procesów biznesowych z wykorzystaniem technologii RPA, OCR, workflow, AI, ML, process intelligence. Od ponad 25 lat specjalizuje się w optymalizacji procesów biznesowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy dla globalnych firm doradczych (Deloitte, PwC) oraz korporacjach technologicznych (IBM, Unisys, CSC, Capgemini). Realizował i nadzorował projekty doradcze i wdrożeniowe dla wielu klientów polskich i zagranicznych reprezentujących różne branże. Od 4 lat aktywnie krzewi wiedzę na temat robotyzacji procesów wśród polskich organizacji, w tym administracji publicznej. Wraz z zespołem Digit.on wdrożył roboty w ponad 15 przedsiębiorstwach. Prócz aktywności zawodowej udziela się również w świecie akademickim: przez trzy lata prowadził zajęcia z zarządzania operacyjnego dla studentów MBA UW i University of Illinois, w roku 2019 prowadził zajęcia z robotyzacji procesów dla studentów Politechniki Lubelskiej i Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla kadry zarządczej wielu przedsiębiorstw.

Do kogo kierujemy webinar?

Grupą docelową są wszystkie organizacje, niezależnie od branży i modelu biznesowego. Firmy, które szukają optymalizacji procesów z wykorzystaniem automatyzacji (RPA).

Chcesz dołączyć do spotkania?

Zostaw swoje dane, aby wziąć udział.

ZAREJESTROWANI MAJĄ PROŚCIEJ! Jeśli jesteś już zarejestrowany na naszej platformie szkoleniowej, system automatycznie uzupełni Twoje daneWystarczy, że je potwierdzisz. 🙂

Jeśli nie masz swojego konta na naszej platformie, uzupełnij swoje dane poniżej.

Zobacz inne nasze wydarzenia

FAQ

Spotkanie praktyków to rodzaj wydarzenia, w którym możesz połączyć się z prelegentem online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy szkoleniowej Trio Conferences – może zadać prelegentowi wszystkie pytania, które Cię interesują. Szczegółowe zasady oraz harmonogram spotkania online określone są w ofercie konkretnego wydarzenia.
Spotkania odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Tak, spotkania praktyków online zostały przygotowane w taki sposób, aby każdy mógł zadawać pytania.
Tak, dyskusje ekspertów mogą się odbywać jeśli przewiduje je program wydarzenia.
Aby zarejestrować się na darmowe webinarium musisz zaznaczyć wszystkie zgody marketingowe. Sprawdź czy je zaznaczyłeś – to najczęstszy powód problemów z rejestracją.
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tak, nagrania z darmowych spotkań można obejrzeć po zalogowaniu/zarejestrowaniu się do platformy w Strefie darmowej.
Jeśli jesteś już zarejestrowany na platformie przejdź do Strefy darmowej, którą znajdziesz w dwóch miejscach na stronie:
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
Dostęp do nagrań, które Cię interesują, wykupujesz w wybranym przez siebie wariancie na określoną liczbę dni. Oznacza to, że przez ten czas możesz bez ograniczeń oglądać nagrania oraz dowolną liczbę razy wracać do nich oraz innych udostępnionych materiałów (prezentacje, raporty itp.)y. Nagrania są dostępne tylko poprzez platformę – nie można ich pobrać, aby skopiować. Pozostałe materiały są dostępne w opcji do pobrania.
Dostęp do nagrań otrzymasz od razu po opłaceniu dostępu wybraną przez siebie metodą płatności (przelew bankowy, PayU. Pamiętaj, że księgowanie może trwa kilka do kilkunastu godzin. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij nam potwierdzenie przelewu na adres kontakt@trioconferences.pl, a udostępnimy Ci nagrania jeszcze tego samego dnia.
Przyczyn może być wiele. Najczęstsze:
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.

Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl