Zdalna robotyzacja procesów jako remedium na kryzys COVID 19 – przykład wdrożenia w Bioton SA.

Webinar i dyskusja live: 16 września g. 13:00 – 14:30

Robotyzacja wkracza do biznesu i zmienia zasady funkcjonowania procesów. Istnieje wiele modeli RPA, jednak część wdrożeń kończy się niepowodzeniem. Jeśli zastanawiasz się jak ułożyć procesy pod sprawną robotyzację, albo szukasz inspiracji jak to robią inni, koniecznie sprawdź program tego spotkania.

Podczas webinaru dowiesz się dlaczego firma Bioton SA zdecydowała się na robotyzację, jak określiła zakres procesów do projektu, a także będziesz miał okazję prześledzić przebieg wdrożeń i ich efekty. Spotkanie zakończymy sesją pytań i odpowiedzi, abyś mógł szczegółowo rozwiać wszelkie wątpliwości związane z tym projektem.

O czym będziemy mówić?

W lutym tego roku Bioton zainteresował się korzyściami wynikającymi z robotyzacji procesów biznesowych. Pomimo korzystania ze zintegrowanego systemu zarządzania (zaawansowany ERP) oraz elektronicznego obiegu dokumentów, w firmie zachodzi wiele czynności manualnych. Bioton zidentyfikował 4 procesy do robotyzacji w ramach wdrożenia pilotażowego, z obszaru zaopatrzenia i księgowości. Projekt został uruchomiony już w warunkach pandemii COVID 19, co spowodowało konieczność przeprowadzenia wdrożenia zdalnie. Wdrożenie przeprowadził zespół Digit.on w oparciu o technologię Blue Prism. 24 marca rozpoczął się projekt i w ciągu kolejnych tygodni procesy zostały zrobotyzowane, i następnie, po przetestowaniu, z początkiem maja uruchomione produkcyjnie. W ramach programu Blue Prism COVID 19 Response Bioton skorzystał z możliwości uzyskania bezpłatnej licencji na technologię. Obecnie Bioton, wraz z Digit.on, robotyzuje kolejne procesy w swojej organizacji.

  • Przesłanki do wprowadzenia robotyzacji procesów w Bioton SA
  • Aspekty techniczne robotyzacji
  • Przedstawienie przebiegu wdrożenia
  • Wpływ COVID 19
  • Osiągnięte korzyści z wdrożenia
  • Plany rozwoju robotyzacji w firmie
  • Pytania i odpowiedzi

Nagranie z dyskusji dostępne będzie w formule “strefa darmowa”

  • Nie masz możliwości dołączyć do spotkania live 16 września z naszym ekspertem? Dzięki strefie darmowej obejrzysz nagranie, które dostępne będzie bezpłatnie na naszej platformie szkoleniowej dzień po wydarzeniu.
  • Możesz wracać do nagrania dowolną liczbę razy. Wystarczy, że założysz swoje konto na platformie.

Dla kogo:

  1. Generalistów HR (HR Dyrektorzy, HR Menedżerowie, HR Biznes Partnerzy), którzy nie zajmowali się szczegółowo zagadnieniami z obszaru Compensation & Benefits, a którzy chcieliby zapoznać się z pełnym spektrum procesów C&B lub odświeżyć tę wiedzę
  2. Generalistów HR, którzy chcieliby przygotować się do przeglądu procesów C&B w swojej organizacji
  3. Menedżerów, którzy podejmują decyzje dotyczące premiowania pracowników

Wymagania techniczne spotkania praktyków online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Dariusz Mazurek, CEO Digit.on

Ekspert w zakresie transformacji cyfrowej i RPA

Założyciel i prezes zarządu Digit.on – lubelskiej firmy specjalizującej się w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw na poziomie operacyjnym i w automatyzacji procesów biznesowych z wykorzystaniem technologii RPA, OCR, workflow, AI, ML, process intelligence. Od ponad 25 lat specjalizuje się w optymalizacji procesów biznesowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy dla globalnych firm doradczych (Deloitte, PwC) oraz korporacjach technologicznych (IBM, Unisys, CSC, Capgemini). Realizował i nadzorował projekty doradcze i wdrożeniowe dla wielu klientów polskich i zagranicznych reprezentujących różne branże. Od 4 lat aktywnie krzewi wiedzę na temat robotyzacji procesów wśród polskich organizacji, w tym administracji publicznej. Wraz z zespołem Digit.on wdrożył roboty w ponad 15 przedsiębiorstwach. Prócz aktywności zawodowej udziela się również w świecie akademickim: przez trzy lata prowadził zajęcia z zarządzania operacyjnego dla studentów MBA UW i University of Illinois, w roku 2019 prowadził zajęcia z robotyzacji procesów dla studentów Politechniki Lubelskiej i Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla kadry zarządczej wielu przedsiębiorstw.

Do kogo kierujemy webinar?

Grupą docelową są wszystkie organizacje, niezależnie od branży i modelu biznesowego. Firmy, które szukają optymalizacji procesów z wykorzystaniem automatyzacji (RPA).

Chcesz dołączyć do spotkania?

Zostaw swoje dane, aby wziąć udział.

ZAREJESTROWANI MAJĄ PROŚCIEJ! Jeśli jesteś już zarejestrowany na naszej platformie szkoleniowej, system automatycznie uzupełni Twoje daneWystarczy, że je potwierdzisz. 🙂

Jeśli nie masz swojego konta na naszej platformie, uzupełnij swoje dane poniżej.

Zobacz inne nasze wydarzenia

FAQ

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl