Zdalna robotyzacja procesów jako remedium na kryzys COVID 19 – przykład wdrożenia w Bioton SA.

Webinar i dyskusja live: 16 września g. 13:00 – 14:30

Robotyzacja wkracza do biznesu i zmienia zasady funkcjonowania procesów. Istnieje wiele modeli RPA, jednak część wdrożeń kończy się niepowodzeniem. Jeśli zastanawiasz się jak ułożyć procesy pod sprawną robotyzację, albo szukasz inspiracji jak to robią inni, koniecznie sprawdź program tego spotkania.

Podczas webinaru dowiesz się dlaczego firma Bioton SA zdecydowała się na robotyzację, jak określiła zakres procesów do projektu, a także będziesz miał okazję prześledzić przebieg wdrożeń i ich efekty. Spotkanie zakończymy sesją pytań i odpowiedzi, abyś mógł szczegółowo rozwiać wszelkie wątpliwości związane z tym projektem.

O czym będziemy mówić?

W lutym tego roku Bioton zainteresował się korzyściami wynikającymi z robotyzacji procesów biznesowych. Pomimo korzystania ze zintegrowanego systemu zarządzania (zaawansowany ERP) oraz elektronicznego obiegu dokumentów, w firmie zachodzi wiele czynności manualnych. Bioton zidentyfikował 4 procesy do robotyzacji w ramach wdrożenia pilotażowego, z obszaru zaopatrzenia i księgowości. Projekt został uruchomiony już w warunkach pandemii COVID 19, co spowodowało konieczność przeprowadzenia wdrożenia zdalnie. Wdrożenie przeprowadził zespół Digit.on w oparciu o technologię Blue Prism. 24 marca rozpoczął się projekt i w ciągu kolejnych tygodni procesy zostały zrobotyzowane, i następnie, po przetestowaniu, z początkiem maja uruchomione produkcyjnie. W ramach programu Blue Prism COVID 19 Response Bioton skorzystał z możliwości uzyskania bezpłatnej licencji na technologię. Obecnie Bioton, wraz z Digit.on, robotyzuje kolejne procesy w swojej organizacji.

  • Przesłanki do wprowadzenia robotyzacji procesów w Bioton SA
  • Aspekty techniczne robotyzacji
  • Przedstawienie przebiegu wdrożenia
  • Wpływ COVID 19
  • Osiągnięte korzyści z wdrożenia
  • Plany rozwoju robotyzacji w firmie
  • Pytania i odpowiedzi

Nagranie z dyskusji dostępne będzie w formule “strefa darmowa”

  • Nie masz możliwości dołączyć do spotkania live 16 września z naszym ekspertem? Dzięki strefie darmowej obejrzysz nagranie, które dostępne będzie bezpłatnie na naszej platformie szkoleniowej dzień po wydarzeniu.
  • Możesz wracać do nagrania dowolną liczbę razy. Wystarczy, że założysz swoje konto na platformie.

Dlaczego online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
  • WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Po szkoleniu otrzymujesz prezentację.

Dariusz Mazurek, CEO Digit.on

Ekspert w zakresie transformacji cyfrowej i RPA

Założyciel i prezes zarządu Digit.on – lubelskiej firmy specjalizującej się w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw na poziomie operacyjnym i w automatyzacji procesów biznesowych z wykorzystaniem technologii RPA, OCR, workflow, AI, ML, process intelligence. Od ponad 25 lat specjalizuje się w optymalizacji procesów biznesowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy dla globalnych firm doradczych (Deloitte, PwC) oraz korporacjach technologicznych (IBM, Unisys, CSC, Capgemini). Realizował i nadzorował projekty doradcze i wdrożeniowe dla wielu klientów polskich i zagranicznych reprezentujących różne branże. Od 4 lat aktywnie krzewi wiedzę na temat robotyzacji procesów wśród polskich organizacji, w tym administracji publicznej. Wraz z zespołem Digit.on wdrożył roboty w ponad 15 przedsiębiorstwach. Prócz aktywności zawodowej udziela się również w świecie akademickim: przez trzy lata prowadził zajęcia z zarządzania operacyjnego dla studentów MBA UW i University of Illinois, w roku 2019 prowadził zajęcia z robotyzacji procesów dla studentów Politechniki Lubelskiej i Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla kadry zarządczej wielu przedsiębiorstw.

Do kogo kierujemy webinar?

Grupą docelową są wszystkie organizacje, niezależnie od branży i modelu biznesowego. Firmy, które szukają optymalizacji procesów z wykorzystaniem automatyzacji (RPA).

Chcesz dołączyć do spotkania?

Zostaw swoje dane, aby wziąć udział.

ZAREJESTROWANI MAJĄ PROŚCIEJ! Jeśli jesteś już zarejestrowany na naszej platformie szkoleniowej, system automatycznie uzupełni Twoje daneWystarczy, że je potwierdzisz. 🙂

Jeśli nie masz swojego konta na naszej platformie, uzupełnij swoje dane poniżej.

Zobacz inne nasze wydarzenia

FAQ

Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.

Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwiązania technologicznego klienta).

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.

Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.

Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.

Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl