Szkolenie otwarte 8 lutego

Zarządzanie zmianą

Formuła online

Efektem szkolenia będzie poszerzenie świadomości, wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie:

  • dostrzegania kontekstów zmian, co wpływa na jej ocenę oraz nasze zaangażowanie do wdrożenia ich;
  • świadomości w jaki sposób nasz stosunek do zmian zależnych i niezależnych od nas wpływa na nasze nastawienie do nich i poczucie sprawstwa;
  • wiedzy i umiejętności jak planować zmiany, których sami chcemy oraz jak planować radzenie sobie ze zmianami, które są nagłe i niezależne od nas;
  • umiejętności komunikowania zmian a także wspierania siebie oraz innych w zmianie.

Program szkolenia prowadzony jest w formie interaktywnej, nie tylko trenerka – uczestnik/uczestnicy, ale także uczestnik – uczestnik, z moderacją trenera. Przewidziane formy to: ćwiczenia indywidualne oraz w podgrupach, casy i w ich ramach burze mózgów oraz dyskusje moderowane; przewidziane jest również wykorzystanie multimediów.

Dla kogo:

Do udziału w szkoleniu zapraszamy przedstawicieli kadry menedżerskiej, liderów, kierowników, a także specjalistów biorących udział w procesach zarządzania w organizacji.

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Stałe łącze internetowe
  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

W programie m.in. :

hook, ok, check Zmiana jako szansa

hook, ok, check Czynniki oddziaływujące na nasz wpływ w sytuacjach trudnych

hook, ok, check CO mnie stresuje i NA CO się stresuję

hook, ok, check Pułapki systemów myślenia automatycznego i wolnego według koncepcji Daniela Kahnemana

hook, ok, check Elementy NVC (porozumiewanie się bez przemocy) – narzędzia angażujące i wspierające jednostki oraz zespół

hook, ok, check Komunikowanie zmian – jak mówić o zmianach, a nie tylko o nich informować

hook, ok, check Jak planować wdrażanie zmian


Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy, podczas którego nauczymy uczestników jak efektywnie zarządzać zmianą.

SZKOLENIE POPROWADZI:


Magdalena Trus-Urbańska

Psycholog z doświadczeniem terapeutycznym, specjalistka zarządzania kryzysem, trenerka biznesu i negocjatorka, wykładowczyni Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Swoje ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe w biznesie zdobywała na stanowisku Dyrektora Komunikacyjnego w Agencji Komunikacji Marketingowej; będąc negocjatorem w instytucji publicznej oraz negocjując dla firm prywatnych oraz spółek Skarbu Państwa. Jako konsultant brała udział w tworzeniu strategii antykryzysowych a także realizując programy rozwijające kompetencje managerów w tym zakresie.
Jako psycholog, pracowała w zespołach terapeutycznych, a także prowadząc praktykę prywatną.
Jako trener i wykładowca łączy swoją wiedzę oraz doświadczenie psychologiczne z biznesowym. Szkoli przede wszystkim z umiejętności odnoszących się do właściwości osobowościowych  oraz poznawczych człowieka (potocznie zwanych „miękkimi”): porozumiewanie się (komunikacja), budowanie zaangażowanych zespołów, efektywność osobista, zarządzanie zaufaniem, myślenie krytyczne i refleksyjne, myślenie poza schematami w kreatywności i innowacyjności, przeciwdziałanie samoutrudnieniom w pracy zespołowej i efektywnej współpracy, zarządzanie kryzysem, negocjacje, inteligencja emocjonalna, strategie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami / emocjami i in.

PROGRAM SZKOLENIA:

8:45-9:00 Przywitanie uczestników, kwestie techniczne i organizacyjne

  1. Zmiana jako szansa – co i w jaki sposób dostrzec w zmianie, co będzie użyteczne dla osób i zespołów. Rola automatyzmów, przekonań i schematów myślenia koncentrujących nas na zagrożeniach, a nie na szansach
    – koncentracja na problemie vs koncentracja na rozwiązaniach.
  2. Zmiany zależne i niezależne od nas – rola świadomości granic własnego wpływu na zmiany. Czynniki oddziaływujące na nasz wpływ w sytuacjach trudnych – relacje interpersonalne, zadania i obowiązki, role społeczne, style radzenia sobie ze stresem, itp.
  3. Samoutrudnienia, czyli jaka zmian jest … każdy widzi to inaczej.
    Rola nastawienia do zmian oraz swojego poczucia kontroli nad zmianą niezależną od nas – czy to zmiana kontroluje nas, czy to my kontrolujemy zmiany? Pułapki systemów myślenia automatycznego i wolnego według koncepcji Daniela Kahnemana.
  4. Lęk przed zmianą oraz opór wobec zmian w perspektywie osobistej oraz w perspektywie zespołu. Słuchanie dialogiczne jako element wsparcia dla zespołów, które są w trakcie zmian/y. Elementy NVC (porozumiewanie się bez przemocy) – narzędzia angażujące i wspierające jednostki oraz zespół.
  5. Komunikowanie zmian – jak mówić o zmianach, a nie tylko o nich informować – przejście z trybu: POWIEDZ na OPOWIEDZ. Angażowanie do wdrażania zmian zamiast przekonywanie do nich, opierając się na faktach oraz prawdzie. Rozmawianie – porozumiewanie się – dialog: w jaki sposób dialog skoncentrowany na porozumieniu służy procesowi zmian. 
  6. Zmiany w zmianach – jak planować wdrażanie zmian, żeby nieprzewidywalne okoliczności nie wpłynęły na ich skuteczność i finalny efekt. Zaczynając od niewielkiego można spodziewać się spektakularnego. Rola zaangażowania (jednostka) i wspólnotowości (zespół) w efektywnym wdrażaniu zmian.

16:00 Zakończenie szkolenia

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 08 lutego 2021

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Marcin Jędrzejewski

Business Development Manager
514 902 951

m.jedrzejewski@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwiązania technologicznego klienta).
Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.
Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.
Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.
Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.