Szkolenie otwarte 8 lutego
Zarządzanie zmianą
Formuła online

Efektem szkolenia będzie poszerzenie świadomości, wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie:
- dostrzegania kontekstów zmian, co wpływa na jej ocenę oraz nasze zaangażowanie do wdrożenia ich;
- świadomości w jaki sposób nasz stosunek do zmian zależnych i niezależnych od nas wpływa na nasze nastawienie do nich i poczucie sprawstwa;
- wiedzy i umiejętności jak planować zmiany, których sami chcemy oraz jak planować radzenie sobie ze zmianami, które są nagłe i niezależne od nas;
- umiejętności komunikowania zmian a także wspierania siebie oraz innych w zmianie.
Program szkolenia prowadzony jest w formie interaktywnej, nie tylko trenerka – uczestnik/uczestnicy, ale także uczestnik – uczestnik, z moderacją trenera. Przewidziane formy to: ćwiczenia indywidualne oraz w podgrupach, casy i w ich ramach burze mózgów oraz dyskusje moderowane; przewidziane jest również wykorzystanie multimediów.
Dla kogo:
Do udziału w szkoleniu zapraszamy przedstawicieli kadry menedżerskiej, liderów, kierowników, a także specjalistów biorących udział w procesach zarządzania w organizacji.
Wymagania techniczne spotkania online:
- Stałe łącze internetowe
- Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
- Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku
W programie m.in. :
Zmiana jako szansa
Czynniki oddziaływujące na nasz wpływ w sytuacjach trudnych
CO mnie stresuje i NA CO się stresuję
Pułapki systemów myślenia automatycznego i wolnego według koncepcji Daniela Kahnemana
Elementy NVC (porozumiewanie się bez przemocy) – narzędzia angażujące i wspierające jednostki oraz zespół
Komunikowanie zmian – jak mówić o zmianach, a nie tylko o nich informować
Jak planować wdrażanie zmian
Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy, podczas którego nauczymy uczestników jak efektywnie zarządzać zmianą.

SZKOLENIE POPROWADZI:
Magdalena Trus-Urbańska
Psycholog z doświadczeniem terapeutycznym, specjalistka zarządzania kryzysem, trenerka biznesu i negocjatorka, wykładowczyni Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Swoje ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe w biznesie zdobywała na stanowisku Dyrektora Komunikacyjnego w Agencji Komunikacji Marketingowej; będąc negocjatorem w instytucji publicznej oraz negocjując dla firm prywatnych oraz spółek Skarbu Państwa. Jako konsultant brała udział w tworzeniu strategii antykryzysowych a także realizując programy rozwijające kompetencje managerów w tym zakresie.
Jako psycholog, pracowała w zespołach terapeutycznych, a także prowadząc praktykę prywatną.
Jako trener i wykładowca łączy swoją wiedzę oraz doświadczenie psychologiczne z biznesowym. Szkoli przede wszystkim z umiejętności odnoszących się do właściwości osobowościowych oraz poznawczych człowieka (potocznie zwanych „miękkimi”): porozumiewanie się (komunikacja), budowanie zaangażowanych zespołów, efektywność osobista, zarządzanie zaufaniem, myślenie krytyczne i refleksyjne, myślenie poza schematami w kreatywności i innowacyjności, przeciwdziałanie samoutrudnieniom w pracy zespołowej i efektywnej współpracy, zarządzanie kryzysem, negocjacje, inteligencja emocjonalna, strategie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami / emocjami i in.
PROGRAM SZKOLENIA:
8:45-9:00 Przywitanie uczestników, kwestie techniczne i organizacyjne
- Zmiana jako szansa – co i w jaki sposób dostrzec w zmianie, co będzie użyteczne dla osób i zespołów. Rola automatyzmów, przekonań i schematów myślenia koncentrujących nas na zagrożeniach, a nie na szansach
– koncentracja na problemie vs koncentracja na rozwiązaniach. - Zmiany zależne i niezależne od nas – rola świadomości granic własnego wpływu na zmiany. Czynniki oddziaływujące na nasz wpływ w sytuacjach trudnych – relacje interpersonalne, zadania i obowiązki, role społeczne, style radzenia sobie ze stresem, itp.
- Samoutrudnienia, czyli jaka zmian jest … każdy widzi to inaczej.
Rola nastawienia do zmian oraz swojego poczucia kontroli nad zmianą niezależną od nas – czy to zmiana kontroluje nas, czy to my kontrolujemy zmiany? Pułapki systemów myślenia automatycznego i wolnego według koncepcji Daniela Kahnemana. - Lęk przed zmianą oraz opór wobec zmian w perspektywie osobistej oraz w perspektywie zespołu. Słuchanie dialogiczne jako element wsparcia dla zespołów, które są w trakcie zmian/y. Elementy NVC (porozumiewanie się bez przemocy) – narzędzia angażujące i wspierające jednostki oraz zespół.
- Komunikowanie zmian – jak mówić o zmianach, a nie tylko o nich informować – przejście z trybu: POWIEDZ na OPOWIEDZ. Angażowanie do wdrażania zmian zamiast przekonywanie do nich, opierając się na faktach oraz prawdzie. Rozmawianie – porozumiewanie się – dialog: w jaki sposób dialog skoncentrowany na porozumieniu służy procesowi zmian.
- Zmiany w zmianach – jak planować wdrażanie zmian, żeby nieprzewidywalne okoliczności nie wpłynęły na ich skuteczność i finalny efekt. Zaczynając od niewielkiego można spodziewać się spektakularnego. Rola zaangażowania (jednostka) i wspólnotowości (zespół) w efektywnym wdrażaniu zmian.
16:00 Zakończenie szkolenia
Zapisz się
-
Zarządzanie zmianąProdukt w promocji
695,00zł495,00zł
Co obejmuje bilet?
Pełen dostęp do transmisji online 08 lutego 2021
Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A
Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji
Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym
Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.
Masz pytania?
Najczęściej zadawane pytania
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.