Szkolenie zamknięte
Zarządzanie wynagrodzeniami w pigułce
Formuła online lub stacjonarnie – Ty decydujesz!

Celem szkolenia jest przybliżenie tematyki zarządzania wynagrodzeniami (Compensation & Benefits). W sposób prosty, a za razem kompleksowy przedstawię na czym polega systematyczne zarządzenie wynagrodzeniami w organizacji i jakie procesy obejmuje.
Odpowiem na pytania:
- Czym dokładnie zajmuje się obszar Compensation & Benefits?
- Jakie elementy/procesy należy mieć wdrożone jako organizacja, aby móc powiedzieć, że świadomie i efektywnie zarządzamy wynagrodzeniami?
- Od czego zacząć tworzenie spójnej polityki wynagrodzeń lub jej porządkowanie?
- Jak procesy z obszaru C&B mogą pomóc w rozwiązywaniu bieżących problemów w organizacji?
Omówimy najważniejsze procesy C&B zwracając uwagę na ich cel, korzyści, kolejność wdrożenia, oddziaływanie na inne procesy HR i kwestie komunikacji do Pracowników.
Dla kogo:
- Generaliści HR (HR Dyrektorzy, HR Menedżerowie, HR Biznes Partnerzy), którzy nie zajmowali się szczegółowo zagadnieniami z obszaru Compensation & Benefits, a którzy chcieliby zapoznać się z pełnym spektrum procesów C&B lub odświeżyć tę wiedzę
- Generaliści HR, którzy chcieliby przygotować się do przeglądu procesów C&B w swojej organizacji
- Menedżerowie, którzy podejmują decyzje dotyczące wynagradzania pracowników
Wymagania techniczne spotkania online:
- Stałe łącze internetowe
- Kamera internetowa
- Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
- Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku
Program obejmuje:
Opis kroków projektowania spójnej polityki wynagrodzeniowej
Architektura stanowisk (opisy stanowisk, wyceny, taryfikatory)
Budowa siatki płac
Proces podwyżkowy szyty na miarę
Systemy motywacyjne wspierające realizację celów organizacji
Nieprzypadkowy pakiet benefitowy
Komunikacja procesów C&B w organizacji i rozmowy o wynagrodzeniach z pracownikami
Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy (7h), podczas którego uczestnik otrzyma komplet wiedzy, aby świadomie i efektywnie zarządzać wynagrodzeniami w organizacji.
Prowadząca
Ekspert w projektowaniu, wdrażaniu, i koordynacji rozwiązań z zakresu zaawansowanych analiz efektywności systemów wynagradzania oraz ich optymalizacji, struktur stanowiskowych, opisów i wartościowania stanowisk, procesów podwyżkowych, systemów motywacyjnych, podnoszenia jakości danych wynagrodzeniowych oraz wdrożenia systemów wspierających procesy C&B min. SAP SuccessFactors.
Doświadczenie zdobywała zarówno po stronie konsultingu, jak i biznesu: HSBC Bank Polska SA, Warta, Mercer, Carlsberg Group Central Office w Kopenhadze, PKP Energetyka (CVC Capital Partners)
Prelegent ogólnopolskich konferencji branżowych Compensation & Benefits
Harmonogram:
9:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
9:15 Systemowe zarządzenie wynagrodzeniami – na czym polega i jakie procesy obejmuje
09:30 W jaki sposób procesy C&B lub ich bark wpływają na inne procesy HR i całą organizację. Jak zapewnić spójność polityki wynagradzania?
09:45 Od czego zacząć budowanie/porządkowanie polityki wynagradzania? Fundamenty.
11:00 Przerwa na kawę
11:15 Budowanie siatki płac i korzystanie z raportów płacowych
12:00 Proces podwyżkowy szyty na miarę (projektowanie matryc podwyżkowych w zależności od potrzeb organizacji)
13:00 Przerwa
13:45 Wynagrodzenia stałe a wynagrodzeni zmienne – ich rola i specyfika
14:00 Charakterystyka skutecznych systemów motywacyjnych
14:43 Przerwa na życzenie
15:00 Benefity – efektywne i nieprzypadkowe. Na co zwracać uwagę budując pakiet?
15:30 Efektywne komunikowanie polityki wynagrodzeniowej i indywidualne rozmowy z pracownikami o wynagrodzeniach
16:00 Zakończenie szkolenia
Formularz zgłoszeniowy
Jeśli chcesz wziąć udział w tym warsztacie albo chciałbyś zgłosić na warsztat swoich pracowników, zostaw nam swoje dane.
Masz pytania?
Najczęściej zadawane pytania
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.