Termin: 24 kwietnia, piątek, godzina 14
REDUKOWAĆ ZATRUDNIENIE czy jeszcze czekać?
Jakie scenariusze kadrowe masz do wyboru próbując uratować swój biznes?
Jak zdziałają poszczególne scenariusze dzisiaj i co przyniosą ze sobą za miesiąc i rok?
Jak przeprowadzisz firmę przez kolejny etap sytuacji kryzysowej, kiedy trzeba decydować o zatrudnieniu tu i teraz…
Paneliści
Konsultant biznesowy, przedsiębiorca, wykładowca. Posiada blisko 25-letnie doświadczenie w obszarze doradztwa strategicznego i HR zdobyte w firmach: Bossard Consultants, Gemini Consulting, Cap Gemini, Hewitt Associates i Aon Hewitt w tymi 15 lat doświadczeń w zakresie zarządzania praktyką doradczą Aon Hewitt w Polsce i w Europie.
Wieloletni i uznany wykładowca EMBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, w zakresie zarządzania strategicznego. Blisko współpracujący z funduszem venture capital Alfabeat głównie wspierając analizę strategiczną startupów będących przedmiotem zainteresowania funduszu. Współzałożyciel nuChapter – firmy oferującej na polskim rynku unikalne badanie stylu życia z wykorzystaniem zaawansowanej technologii i algorytmów do pomiaru rytmu serca. Misją firmy jest inspirowanie do zmiany nawyków w celu poprawy jakości życia i pracy oraz efektywności osobistej. Entuzjasta nowych technologii w medycynie. Od wielu lat blisko współpracuje z właścicielami i Zarządem firmy Adamed, w tym również pełniąc funkcję niezależnego członka rady nadzorczej w Silvermedia S.A., spółki zależnej Adamed, rozwijającej technologie informatyczne w zakresie telemedycyny. Promotor wellbeing, pasjonat triathlonu, wypraw polarnych oraz minimalistycznego podróżowania. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz renomowanych programów menedżerskich m.in: MIT, Singularity University, Harvard Business School, Cornell University, INSEAD, London School of Economics. Ukończīł również dwa moduły certyfikujące Team Diagnostic International. Certyfikowany konsultant Exponential Organizations i Design Better Business.
Umów się ze mną na konsultację
Ekspert w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, interim manager. Specjalizuje się w projektach związanych ze szczupłym zarządzaniem (Lean Management), zwinnym zarządzaniem projektami (Agile Project Management) oraz upraszczaniem procesów w firmie (Simplicity Designer). Posiada szerokie doświadczenie z obszaru sprzedaży oraz zarządzania zasobami ludzkimi w branży farmaceutycznej (Polpharma, Egis), hotelarskiej (Intercontinental, Starwood) oraz sprzedaży detalicznej (Zibi) .
Przez ponad 10 lat pracowała w strukturach sprzedaży i marketingu jednej z największych polskich firm farmaceutycznych o zasięgu międzynarodowym. W tym okresie brała udział w restrukturyzacji firmy, tworzeniu nowych struktur sprzedaży i marketingu. Przez następne 8 lat związana była z branżą hotelarską. Pracowała dla 3 hoteli o zasięgu globalnym, gdzie pełniła funkcję menadżera do spraw personalnych dodatkowo aktywnie poszukiwała i pozyskiwała fundusze na innowacyjne projekty służące rozwojowi pracowników. Z sukcesem zrealizowała 4 duże projekty finansowane z funduszy unijnych z zakresu ZZL.
Doświadczenia w zakresie szczupłego zarządzania zdobyła pracując w dużej firmie z branży retail. Obecnie w roli interim menadżera doradza Zarządowi firmy z branży farmaceutycznej. Pasjonatka ciągłego rozwoju i doskonalenia.
Umów się ze mną na konsultację
Od ponad 25 lat zajmuje się zarządzaniem programami, projektami i organizacjami w skali lokalnej i międzynarodowej. Posiada certyfikat Six Sigma Black Belt i ponad 10-letnią praktykę w tej metodologii. Od roku 2013 Ekspert Stałej Grupy Eksperckiej Rady Bezpieczeństwa Imprez Sportowych. Doświadczenie zdobywał współpracując między innymi z: Royal Dutch Shell, American Standard Companies, UEFA (Dyrektor Wykonawczy UEFA EURO 2012 w Polsce), Polski Holding Obronny, Polska Grupa Zbrojeniowa, Polska Izba Ochrony, Polski Związek Pracodawców „Ochrona”, China Everbright International.
Ekspert w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi z ponad 16-letnim doświadczeniem w obszarze Human Resources, SSC/BPO z szeroką ekspozycją międzynarodową, na stanowiskach zarządzających w dużych, międzynarodowych korporacjach.
Webinarium live
„Pole minowe – Restrukturyzacja firmy w czasie i po kwarantannie”
to drugie spotkanie ekspertów, które odbywa się w ramach projektu
„Działanie w chaosie | Jak skutecznie reorganizować firmę w czasie koronawirusa”
Wymagania techniczne spotkania online:
- Stałe łącze internetowe
- Kamera internetowa
- Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
- Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku
Wypełnij formularz, a poinformujemy Cię w pierwszej kolejności, kiedy nagranie z webinarium będzie dostępne online
Po wypełnieniu formularza otrzymasz od nas potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
Obejrzyj nagrania z poprzednich dyskusji
Biblioteka darmowych nagrań jest dostępna po zalogowaniu się do platformy

Zaloguj się
Nie masz konta? Zarejestruj się bezpłatnie
FAQ
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.
Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl