Webinarium live „Łańcuchy dostaw po koronawirusie – gorzki lament nad rozlanym mlekiem”

Termin: 15 maja, piątek, godzina 14


Czy łańcuchy dostaw mają szansę wyjść bez szwanku z pandemii? A jeśli tak, które z nich są bardziej oporne na obecną sytuację? Czy skutecznym lekarstwem jest teraz faktycznie ecommerce? A jeśli tak, to pod jakimi warunkami? Jedno jest pewne – jeśli rzucasz się na sprzedaż internetową teraz i liczysz, że logistyka dorówna jej kroku w tych szaleńczych warunkach nastaw się na problemy, bo czas na digitalizację już był…

Dowiedz się:

  • Które łańcuchy dostaw są dzisiaj w trudnej pozycji? Czy łańcuch dostaw w Twojej firmie do nich należy?
  • Co możesz zrobić, żeby nie wpaść w pętle pochopnych decyzji, które nie pomogą – w co i jak inwestować, żeby działać sprawniej w czasie pandemii?
  • Reorganizacja łańcucha dostaw – kluczowe zasady przy wdrażaniu zmian
  • Szybkie zarządzanie zmianą – ostra jazda bez trzymanki

Paneliści


Andrzej Zawistowski
Andrzej Zawistowski
Członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML)
Artur Olejniczak
Artur Olejniczak
Menedżer w branży TSL
Mateusz Chudy
Mateusz Chudy
Cetes Cosmetics AG, Supply Chain Manager

Webinarium live

„Łańcuchy dostaw po koronawirusie – gorzki lament nad rozlanym mlekiem”

to trzecie spotkanie ekspertów, które odbywa się w ramach projektu

„Działanie w chaosie | Jak skutecznie reorganizować firmę w czasie koronawirusa”


Szczegółowy program całego wydarzenia “Reorganizacja firmy w czasie koronawirusa”


Obejrzyj nagrania z poprzednich dyskusji


Biblioteka darmowych nagrań jest dostępna po zalogowaniu się do platformy

Zaloguj się

Nie masz konta? Zarejestruj się bezpłatnie

Wykup dostęp do praktycznych prelekcji pogłębiających

Konieczne kroki w pierwszej fazie kryzysu | Jarosław Krasucki

Zobacz więcej


FAQ

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.

Masz pytania?

Anna Frąckowiak

Project Director
515-229-803

a.frackowiak@trioconferences.pl