Webinarium live „Jak odnaleźć się w chaosie informacyjnym, czyli ciemne zaułki zarządzania informacją w kryzysie”

social media, social, network

Termin nagrania: 7 maja, czwartek, godzina 14


Jak nigdy wcześniej doświadczamy dudnienia informacyjnego: ze strony rządu, od klientów, dostawców, pracowników, z mediów… Jakie kroki podjąć, co komunikować pracownikom, kiedy sami nie wiemy co wiemy.

  • Tarcza będzie nas chroniłam czy nie?
  • Nasi kontrahenci to te same firmy co przed 2 miesiącami czy wręcz przeciwnie?
  • Podejmujemy dobre decyzje czy też nasze zarządzanie jest słabe, bliskie upadku.
  • Czy otwarcie się na nowe opcje, inne kierunki biznesu jest bezpiecznie?
  • Czy oferowane dostawy materiałów są prawdziwą i wiarygodną ofertą czy próbą oszustwa i wyłudzenia?
  • Jak odcedzać informacje dla Zarządu, aby miał dostęp do informacji sprawdzonej.
  • Jak reagować na ataki na firmę w social mediach, żeby chronić jej reputację?

Paneliści


Robert Kremser
Robert Kremser
Business Development Director, Bisnode Polska
Ewa Wilmanowicz
Ewa Wilmanowicz
Konsultant ds. zarządzania reputacją w organizacji
Anna Frąckowiak
Anna Frąckowiak
Wieloletni dziennikarz i organizator projektów medialnych
Mirosław Miniszewski
Mirosław Miniszewski
Doradca biznesowy w zakresie zarządzania reputacją online

Webinarium live

„Jak odnaleźć się w chaosie informacyjnym, czyli ciemne zaułki zarządzania informacją w kryzysie”

to trzecie spotkanie ekspertów, które odbywa się w ramach projektu

„Działanie w chaosie | Jak skutecznie reorganizować firmę w czasie koronawirusa”


Obejrzyj nagrania z poprzednich dyskusji


Biblioteka darmowych nagrań jest dostępna po zalogowaniu się do platformy

Zaloguj się

Nie masz konta? Zarejestruj się bezpłatnie

Wykup dostęp do praktycznych prelekcji pogłębiających

Konieczne kroki w pierwszej fazie kryzysu | Jarosław Krasucki

Zobacz więcej


FAQ

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.

Masz pytania?

Anna Frąckowiak

Project Director
515-229-803

a.frackowiak@trioconferences.pl