Webinarium live „Jak odnaleźć się w chaosie informacyjnym, czyli ciemne zaułki zarządzania informacją w kryzysie”

social media, social, network

Termin nagrania: 7 maja, czwartek, godzina 14


Jak nigdy wcześniej doświadczamy dudnienia informacyjnego: ze strony rządu, od klientów, dostawców, pracowników, z mediów… Jakie kroki podjąć, co komunikować pracownikom, kiedy sami nie wiemy co wiemy.

  • Tarcza będzie nas chroniłam czy nie?
  • Nasi kontrahenci to te same firmy co przed 2 miesiącami czy wręcz przeciwnie?
  • Podejmujemy dobre decyzje czy też nasze zarządzanie jest słabe, bliskie upadku.
  • Czy otwarcie się na nowe opcje, inne kierunki biznesu jest bezpiecznie?
  • Czy oferowane dostawy materiałów są prawdziwą i wiarygodną ofertą czy próbą oszustwa i wyłudzenia?
  • Jak odcedzać informacje dla Zarządu, aby miał dostęp do informacji sprawdzonej.
  • Jak reagować na ataki na firmę w social mediach, żeby chronić jej reputację?

Paneliści


Robert Kremser
Robert Kremser
Business Development Director, Bisnode Polska
Ewa Wilmanowicz
Ewa Wilmanowicz
Konsultant ds. zarządzania reputacją w organizacji
Anna Frąckowiak
Anna Frąckowiak
Wieloletni dziennikarz i organizator projektów medialnych
Mirosław Miniszewski
Mirosław Miniszewski
Doradca biznesowy w zakresie zarządzania reputacją online

Webinarium live

„Jak odnaleźć się w chaosie informacyjnym, czyli ciemne zaułki zarządzania informacją w kryzysie”

to trzecie spotkanie ekspertów, które odbywa się w ramach projektu

„Działanie w chaosie | Jak skutecznie reorganizować firmę w czasie koronawirusa”


Wymagania techniczne spotkania online:

  • Stałe łącze internetowe
  • Kamera internetowa
  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Obejrzyj nagrania z poprzednich dyskusji


Biblioteka darmowych nagrań jest dostępna po zalogowaniu się do platformy

Zaloguj się

Nie masz konta? Zarejestruj się bezpłatnie

Wykup dostęp do praktycznych prelekcji pogłębiających

Konieczne kroki w pierwszej fazie kryzysu | Jarosław Krasucki

Zobacz więcej


FAQ

Spotkanie praktyków to rodzaj wydarzenia, w którym możesz połączyć się z prelegentem online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy szkoleniowej Trio Conferences – może zadać prelegentowi wszystkie pytania, które Cię interesują. Szczegółowe zasady oraz harmonogram spotkania online określone są w ofercie konkretnego wydarzenia.
Spotkania odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Tak, spotkania praktyków online zostały przygotowane w taki sposób, aby każdy mógł zadawać pytania.
Tak, dyskusje ekspertów mogą się odbywać jeśli przewiduje je program wydarzenia.
Aby zarejestrować się na darmowe webinarium musisz zaznaczyć wszystkie zgody marketingowe. Sprawdź czy je zaznaczyłeś – to najczęstszy powód problemów z rejestracją.
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tak, nagrania z darmowych spotkań można obejrzeć po zalogowaniu/zarejestrowaniu się do platformy w Strefie darmowej.
Jeśli jesteś już zarejestrowany na platformie przejdź do Strefy darmowej, którą znajdziesz w dwóch miejscach na stronie:
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
Dostęp do nagrań, które Cię interesują, wykupujesz w wybranym przez siebie wariancie na określoną liczbę dni. Oznacza to, że przez ten czas możesz bez ograniczeń oglądać nagrania oraz dowolną liczbę razy wracać do nich oraz innych udostępnionych materiałów (prezentacje, raporty itp.)y. Nagrania są dostępne tylko poprzez platformę – nie można ich pobrać, aby skopiować. Pozostałe materiały są dostępne w opcji do pobrania.
Dostęp do nagrań otrzymasz od razu po opłaceniu dostępu wybraną przez siebie metodą płatności (przelew bankowy, PayU. Pamiętaj, że księgowanie może trwa kilka do kilkunastu godzin. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij nam potwierdzenie przelewu na adres kontakt@trioconferences.pl, a udostępnimy Ci nagrania jeszcze tego samego dnia.
Przyczyn może być wiele. Najczęstsze:
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.

Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.

Masz pytania?

Anna Frąckowiak

Project Director
515-229-803

a.frackowiak@trioconferences.pl