WARSZTATY IMPROWIZACJI STOSOWANEJ

Rozwiń swoje kompetencje miękkie, inteligencję emocjonalną oraz umiejętność skutecznego działania bez schematu podczas interaktywnych warsztatów improwizacji stosowanej z I’MPRO IMPRO.

Praktyczne warsztaty, które nie tylko pozytywnie wpłyną na redukcję stresu uczestników, ale dostarczą również nowych technik radzenia sobie w dynamicznej rzeczywistości biznesowej.


czas trwania: 4 h


Pracujemy w chaotycznym, wielobiegunowym świecie VUCA. Charakteryzuje się on dużą złożonością i zmiennością, które mogą potęgować częste uczucie niepewności. Jak skutecznie działać w takim środowisku? Rozwiązaniem nie jest próba kontrolowania tego „chaosu”, ale rozwijanie płynnych sposobów interakcji z nim – umiejętności skutecznego improwizowania. 

CO TO JEST IMPRO? 👏
Improwizacja stosowana to metoda warsztatowa łącząca ćwiczenia scenicznej improwizacji teatralnej wraz z ich praktycznym zastosowaniem w profesjonalnym świecie. Dzięki takim zajęciom w przyjemny sposób można rozwijać umiejętność skutecznego działania bez schematu, swoją inteligencję emocjonalną oraz takie kompetencje miękkie jak współpraca, kreatywność oraz pewność siebie. 

DLACZEGO WARTO?⭐️
Zajęcia z improwizacji stosowanej znajdują się w programach takich prestiżowych uniwersytetów jak Massachusetts Institute of Technology (MIT), Stanford czy Uniwersytet Kalifornijski (UCLA). Improwizacji uczą się także przyszli liderzy na kierunkach MBA, a także pracownicy takich firm jak np. Google, Microsoft czy Pixar. Dlaczego? Ponieważ impro łączy praktyczny rozwój kluczowych kompetencji miękkich (błyskotliwość, uważność, pewność siebie, etc.) z interaktywną, luźną formułą zajęć. 

CO BĘDZIEMY ROBIĆ? 👌
Kurs ma formę interaktywnych warsztatów online wypełnionych grami, zabawami oraz zadaniami kreatywnymi. Poprzez te ćwiczenia będziemy wyciągać wnioski na temat naszych nawyków działania, stylów komunikacyjnych oraz emocji. Wszystko to uzupełni kilka teorii psychologicznych oraz materiały dodatkowe przesyłane po każdym warsztacie. Będziemy się rozwijać, ale przede wszystkim dobrze się bawić.

Korzyści dla uczestników

Po zakończeniu warsztatów, ich uczestnicy:

  • poznają swoje nawyki związane z autoprezentacją, współpracą oraz kreatywnością
  • rozwiną swoją empatię oraz zrozumienie dla osób, które posiadają inne nawyki
  • poznają wartość autentyczności w autoprezentacji oraz w kontaktach z innymi ludźmi
  • rozwiną swoją uważność oraz umiejętność aktywnego słuchania
  • poznają skuteczne sposoby radzenia sobie z wewnętrznym krytykiem, zwiększając swoją spontaniczność
  • poznają czynniki wpływające na zwiększenie współpracy pomiędzy członkami zespołu
  • nauczą się nowej techniki zwiększającej ilość i różnorodność pomysłów generowanych przez grupę podczas spotkań kreatywnych/burz mózgów – do wykorzystania w codziennej pracy
  • zrozumieją, w jaki sposób mogą lepiej dopasowywać się do rozmówców zwiększając swoją satysfakcję z komunikacji
  • poznają sposoby na zwiększenie innowacyjności w zespole
  • rozwiną swoją tolerancję na niepewność
  • rozwiną swoją umiejętność skutecznego działania bez schematu

Do kogo kierowane jest szkolenie:

  • do profesjonalistów, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje interpersonalne i inteligencję emocjonalną
  • do managerów koordynujących pracę zespołu ludzi
  • do ekspertów, których praca opiera się na kontaktach z ludźmi
  • do empiryków, którzy lubią się uczyć poprzez doświadczanie i praktykę
  • do wszystkich, którzy chcą poznać przyjazne i skuteczne metody budowania relacji zarówno w zespole, jak również z klientami

oraz wszystkich tych managerów, którzy chcą zainwestować w system IT, ale brakuje im zasobów IT i chcą dowiedzieć się jak z sukcesem zrealizować takie projekty z zewnętrznym wykonawcą.

Dla kogo:

  1. Generalistów HR (HR Dyrektorzy, HR Menedżerowie, HR Biznes Partnerzy), którzy nie zajmowali się szczegółowo zagadnieniami z obszaru Compensation & Benefits, a którzy chcieliby zapoznać się z pełnym spektrum procesów C&B lub odświeżyć tę wiedzę
  2. Generalistów HR, którzy chcieliby przygotować się do przeglądu procesów C&B w swojej organizacji
  3. Menedżerów, którzy podejmują decyzje dotyczące premiowania pracowników

Wymagania techniczne spotkania praktyków online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Weź udział w warsztatowym spotkaniu online

Uczestnicy nie muszą posiadać żadnych określonych umiejętności, jest to szkolenie dla wszystkich, którzy chcą wzmocnić i świadomie używać swoich kompetencji miękkich w kontaktach biznesowych. Jedynym wymaganiem jest posiadanie sprawnej kamerki internetowej, mikrofonu, słuchawek oraz komputera z dostępem do internetu.

W spotkaniu możesz wziąć udział na komputerze, tablecie lub w telefonie – jak wolisz!

Formuła spotkania

Część praktyczna

Improwizacja w świecie biznesu
Improwizacja stosowana jako metoda warsztatowa wywodzi się ze scenicznej improwizacji teatralnej. Improwizatorzy mierzą się na scenie z ciągłą niewiadomą i zmianą – dokładnie tak samo jak liderzy w biznesowym świecie.

Część warsztatowa

Gry, zabawy i zadania kreatywne

Warsztaty będą wypełnione interaktywnymi zadaniami, grami oraz ćwiczeniami impro, które będziemy przeplatać z dyskusjami grupowymi, wyciąganiem wniosków oraz przekładaniem ich na grunt zawodowy. Wszystko to w luźnej i nieformalnej atmosferze dobrej zabawy.

Sesja pytań i odpowiedzi

Czas na zadanie wszystkich nurtujących pytań oraz swobodną wymianę opinii

Dlaczego warto wziąć udział w spotkaniu?

  • Niepowtarzalna okazja, aby zdobyć unikalne kompetencje miękkie
  • Rewelacyjny sposób na redukcję stresu i napięcia
  • Pozytywne stymulowanie integracji i współpracy w zespole

W warsztatach powinien wziąć udział każdy menedżer zarządzający zespołem!

Warsztaty poprowadzi:

Bart Jurkowski

Psycholog, improwizator, założyciel I’MPRO IMPRO – organizacji rozwijającej kompetencje miękkie i umiejętność skutecznego działania bez schematów wśród managerów, zespołów i firm. 

Ex-Senior Consultant w Deloitte Digital. Odszedł z korporacji, żeby poświęcić się teatrowi improwizacji, którego uczył się w Warszawie, Los Angeles i Chicago. Realizował warsztaty impro m.in. dla Google, PKO S.A. oraz mBank oraz prowadzi pierwszy w Polsce kurs improwizacji stosowanej na kierunku MBA w Collegium Humanum. Po godzinach wykłada UX design na SGH i Politechnice Białostockiej oraz występuje w Musicalu Improwizowanym i innych projektach warszawskiego Klubu Komediowego.

Link do profilu na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/bartjurkowski/

Link do profilu na LinkedIn I’MPRO IMPRO: https://www.linkedin.com/showcase/improimpro

PROGRAM WARSZTATÓW:

9:55 Powitanie uczestników

10:00 Część I Webinar (1,5h)

  • Czym jest umiejętność improwizacji oraz dlaczego jest kluczową kompetencją w biznesie w czasach VUCA
  • Jak trenować umiejętność improwizacji jednocześnie rozwijając swoją kreatywność, współpracę oraz zdolności interpersonalne,
  • Dlaczego improwizacji uczą się liderzy na kierunkach MBA na takich Uniwersytetach jak Stanford, Massachusetts Institute of Technology i University of California. 

11:30 Przerwa

11:50 Część II Warsztaty (2,5h)

  • Autoprezentacja, naturalność oraz aktywne słuchanie
  • Współpraca, uważność oraz zaufanie
  • Kreatywność, innowacyjność i popełnianie błędów
  • Adaptacja, elastyczność i działanie bez schematu

14:20 Zakończenie warsztatów

Poznaj opinie uczestników o innych, organizowanych przez nas spotkaniach praktyków

Spotkanie praktyków online to wymiana doświadczeń bez konieczności wyjazdów

  • Nie narażasz się na ryzyko zarażenia!
  • Otrzymujesz dostęp do nagrania ze spotkania po jego zakończeniu – możesz wrócić do ciekawego wątku w dowolnym momencie
  • Zyskujesz dostęp do materiałów dodatkowych, udostępnionych przez praktyków
  • Możesz wrócić do nagrań dowolną liczbę razy – nie ograniczamy dostępu do nagrań, korzystaj tak często jak chcesz i potrzebujesz

Zapisz się

Formularz zgłoszeniowy

Jeśli chcesz wziąć udział w tym warsztacie albo chciałbyś zgłosić na warsztat swoich pracowników, zostaw nam swoje dane.

Zgoda marketingowa:

 

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń!

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

FAQ

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.