Szkolenie na żądanie


Odpowiadasz za rozwój analityki biznesowej w firmie? Szukasz inspiracji z zakresu sprawdzonych narzędzi do wizualizacji danych? A może chcesz zbudować zespół data science i nie wiesz od czego zacząć?

Wykup dostęp do nagrań z kongresu ‘Polish Business Analytics Summit’, który odbył się 12-13 maja! To nic, że nie mogłeś wziąć w nim udziału. Teraz nagrania z prelekcji i sesji pytań są już dostępne online.

Wykup dostęp do nagrań, jeśli:

  • Szukasz pomysłu na zastosowanie najnowszych technologii analitycznych w swojej organizacji
  • Stoisz przed wyzwaniem stworzenia zespołu data science w strukturach firmy
  • Mierzysz się z rozwojem narzędzi do wizualizacji danych
  • Potrzebujesz inspiracji dotyczących efektywnych wdrożeń rozwiązań analitycznych
  • Zastanawiasz się w jakich obszarach sprawdzą się bazy grafowe
  • Rozważasz benefity rozwiązań self-service analytics
  • Chcesz bliżej poznać narzędzia Power BI oraz Qlik Sense
  • Interesują Cię praktyczne doświadczenia ekspertów z obszaru innowacyjnych rozwiązań zaawansowanej analityki biznesowej

Postęp kursu

0% ukończone
0/18 Steps

Wydarzenie jest realizowane w formule transmisji na żądanie

  • Nagrania z przygotowanych prelekcji i sesji Q&A dostępne na naszej platformie online
  • Nagrania są dostępne dla uczestników na okres 30 dni.

Dla kogo:

  1. Generalistów HR (HR Dyrektorzy, HR Menedżerowie, HR Biznes Partnerzy), którzy nie zajmowali się szczegółowo zagadnieniami z obszaru Compensation & Benefits, a którzy chcieliby zapoznać się z pełnym spektrum procesów C&B lub odświeżyć tę wiedzę
  2. Generalistów HR, którzy chcieliby przygotować się do przeglądu procesów C&B w swojej organizacji
  3. Menedżerów, którzy podejmują decyzje dotyczące premiowania pracowników

Wymagania techniczne spotkania praktyków online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

DOSTĘP DO 18 VIDEO-PREZENTACJI, 2 SESJI LIVE Q&A ORAZ PREZENTACJI PDF

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM

Czy wysoka skuteczność algorytmów zapewnia skuteczne wdrożenie Data Science w organizacji? | Krzysztof Sienicki, Data Science Team Manager, Roche


Bazując na konkretnych doświadczeniach z Roche, Krzysztof opowie o tym jakie wyzwania stawia przed jego zespołem organizacja oraz jej wyzwania w branży farmaceutycznej. Ponadto, przedstawi jak jego zespół pracuje nad ciągłym udoskonalaniem nie tylko budowanych rozwiązań, ale również potrzebnych umiejętności jak i metod pracy.

Podejście do wykrywania nieprawidłowości w obszarze finansowym w biznesie telekom – studium przypadku | Włodzimierz Jońca, Data Science Chief Specialist, T-mobile

Wykrywanie nieprawidłowości i nadużyć oraz zapobieganie im jest jednym z ważniejszych celów większości firm. Firmy tracą średnio około 5% swoich rocznych przychodów z powodu różnego rodzaju nadużyć i fraudów, dlatego coraz więcej organizacji sięga po zaawansowane metody mające wykrywać i zapobiegać tego typu zdarzeniem. Metody analityczne pozwalają oszczędzić zarówno czas, jak również działają prewencyjnie i są w stanie wcześniej wykryć i wskazać potencjalne anomalie i zagrożenia. Podczas sesji zaprezentowane zostanie studium przypadku dla biznesu telekomunikacyjnego oraz podejście analityczne zastosowane w celu zapobiegania nadużyciom wewnątrz firmy.

A.I. a NPS – jak Data Science pomaga znaleźć główne czynniki wpływające na satysfakcję klienta | Piotr Łukasiński, Master Data Scientist, Santander


• „Jakimi działaniami najbardziej poprawimy satysfakcję klientów?” – proces przygotowania odpowiedzi na to pytanie
• Użyte narzędzia, problemy na które się natknęliśmy i ich rozwiązania
• Pułapki przy wnioskowaniu i techniki zapożyczone z testów klinicznych które pomagają ich uniknąć
• Sieć neuronowa, która ocenia komentarze i pozwala symulować opinie

Praktyczne wykorzystanie zaawansowanej analityki do optymalizacji
procesów |
Tomasz Brzeziński, Chief Data Scientist, iTaxi


Co łączy działanie zespołu wind w budynku biurowym z procesem zamawiania taksówki czy znajdowaniem grupy docelowej dla internetowej kampanii reklamowej? Podczas wystąpienia zostaną omówione różne przypadki zoptymalizowania procesu na drodze analityki. Autor na bazie własnego doświadczenia zaproponuje też sposób identyfikowania procesów, które mogą być ulepszone dzięki zastosowaniu metod analitycznych.

Narzędzia BI w akcji Qlik Sense – show off narzędzia i jego możliwości | Krzysztof Bury, Senior Software Engineer, GE Healthcare

• Analytics & BI Gartner Lider 9 lat z rzędu – co się za tym kryje?
• Czy AI nas zastąpi – a Analitykę i Wizualizację też za nas zrobi?
• Czy przetwarzanie „w pamięci” jest panaceum na wszystkie bolączki wydajności?
• Kręta droga do wymarzonego „globalnego” Self Service-u
• A jakby tak zagadać do naszego dashboardu, odpowie?

Data Science w PMI – czyli jak tworzyć oprogramowanie, którego silnikiem są dane | Dr Michał Dyrda, Senior Enterprise Data Scientist, Philip Morris International

• Jak budować oprogramowanie pomagające podejmować właściwe decyzje biznesowe
• Doświadczenia z budowy naszej platformy analitycznej
• Technologie (Kubernetes, Docker, Artifactory, Jenkins, Airflow) i metody (Cookiecutter, CI/CD oraz GitFlow)

Wyzwania stojące przed analizą danych w firmie: case study na przykładzie Snowflake i Tableau | Adam Tyszer, Director of Performance Marketing Business Intelligence, Huuuge Games
Uważaj na czarne skrzynki! O tym jak odpowiedzialnie stosować uczenie maszynowe w biznesie | Dr hab. inż. Przemysław Biecek, Principal Data Scientist, Samsung

W ostatnich latach jesteśmy świadkami spektakularnych porażek w zastosowaniu modeli predykcyjnych. Okazuje się, że bez wystarczającej kontroli,stosowanie czarnych skrzynek prowadzi do błędnych decyzji, często niesprawiedliwych lub sprzecznych z prawem. To naraża firmy na duże straty finansowe oraz wizerunkowe. Podczas prelekcji opowiem o problemach, których doświadczyły takie firmy jak Amazon, IBM, Google, Apple czy
mniejsze podmioty. Następnie opowiem o nowych rozwiązaniach z obszaru wyjaśnialnego uczenia maszynowego oraz automatycznego uczenia maszynowego, które firmy mogą wykorzystać do konstrukcji lepszych i bardziej odpowiednich modeli uczenia maszynowego. Podczas prezentacji przedstawię również przykłady wdrożeń otwartych narzędzi z obszaru XAI i AutoML w kilku firmach działających w Polsce.

Jak PowerBI może wspomagać rozwój kultury Self-service | Grzegorz Chojnacki, Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży, Colian

In this presentation Mark provides an introduction to the topic of graph databases, addressing questions such as: | Mark Taylor, Enterprise Solution Architect, Primark

• What is a graph database
• What makes them different to relational databases?
•  What advantages do they offer?
•  What opportunities do they present for business analytics?

Zastosowanie Machine Learning w optymalizacji kluczowych procesów w firmach – na przykładzie | dr inż. Artur Suchwałko, CTO & Founder, QuantUp

Machine Learning (ML) wykorzystuje się w optymalizacji kluczowych procesów w firmach od lat. Na przykładzie firm windykacyjnych i przedstawię, na czym polega takie zastosowanie. Dodatkowo, pokażę, jakie elementy stanowią istotną trudność w praktycznym ML. Choć pokazane na konkretnym przykładzie, przedstawione wyzwania oraz sposób ich zaadresowania mają charakter ogólny i pojawiają się w innych obszarach biznesowych.

Case Studies. Jakie możliwości Analityczne daje chmura Microsoft Azure w celu osiągnięcia przewagi biznesowej? | Paweł Ekk-Cierniakowski, Data Science Team Leader, Elitmind

Sesja praktycznego wykorzystania chmury do budowania skalowalnego i wydajnego środowiska zaawansowanej analityki oparta na realnych wdrożeniach (anti-churn, segmentacja klienta, modele rekomendacyjne, analityka real-time, OCR, text mining). Unikalna wiedza dedykowana każdemu, kto szuka wymiernych korzyści w czasie, pieniądzach i możliwościach analitycznych. Przedstawimy również jakie role i kompetencje należy budować w organizacji aby móc efektywnie wejść i korzystać z możliwości Data Science w organizacji.znesowych.

Cztery główne fundamenty transformacji opartej na danych | Mariusz Jażdżyk, Niezależny ekspert
Jak algorytmy AI w powiązaniu z naturalną inteligencją wspierają procesy windykacyjne | Przemysław Budzewski, Starszy Menedżer, Analizy statystyczne i data mining; Filip Krzystanek, Menedżer, Analityczne Rozwiązania Biznesowe, Predictive Solutions

Najciekawsze na konferencjach są prezentacje, które nie tyle coś promują, co pokazują kawałek ciekawej wiedzy. Bazując na doświadczeniach analityków Predictive Solutions omówimy możliwości praktycznego wykorzystania technik uczenia maszynowego. Za przykład posłuży nam zagadnienie zarzadzania procesami w windykacji. W trakcie wystąpienia pokażemy również, że szansą na ominięcie sztucznej głupoty (AS) jest połączenie AI z HUMINT, chociaż trend z pojawianiem się autonomicznych mechanizmów jest nieunikniony.

Inteligentny test – precyzyjne narzędzie do pomiaru postaw | Natalia Suska, CEO, NEUROHM
  • Czym jest inteligentny test i dlaczego precyzyjniej przewiduje zachowanie?
  • W jakich obszarach można go zastosować
  • Case studies z Polski i zagranicy

Sales Forecast Evolution jako wzmocnienie procesu S&OP | Łukasz Kubicki, Supply Chain Manager, Alcon
Nie taka automatyzacja finansów piękna, jak ją malują – czyli rzecz o wyzwaniach (i szansach) | Marcin Kieszczyński, Marketing Communications Manager, ACCA Polska i Kraje Bałtyckie

• Jak technologie oparte na automatyzacji i robotyzacji mają szansę zrewolucjonizować finanse
i nie tylko?
• Jak wyglądają konkretne procesy wdrożeniowe i gdzie jest w nich miejsce dla człowieka?
• Jakie kompetencje trzeba rozwinąć, by zostać finansistą przyszłości?

Jak przekazywać informacje i mieć czas na kawę | Piotr Biliński IBCS® Certified Analyst Analityk Biznesowy

Informacja w biznesie jest bardzo cenna. Przekazana w odpowiednim czasie i właściwie zrozumiana, pomaga w podejmowaniu decyzji. W każdej firmie trwa nieustający przepływ informacji. Ich natłok sprawia, że coraz trudniej zorientować się, które z nich są istotne. Czy menadżerowie mogą sobie pozwolić na przeoczenie tych kluczowych dla prawidłowego działania przedsiębiorstwa? Korzystając z Zebra BI, opowiem o tym, jak analitycy mogą im ułatwić pracę.

PRELEGENCI

Mariusz Jażdżyk
Mariusz Jażdżyk
Niezależny ekspert
Natalia Suska
Natalia Suska
NEUROHM, CEO
Przemysław Budzewski
Przemysław Budzewski
Predictive Solutions, Starszy Menedżer, Analizy statystyczne i data mining
Filip Krzystanek
Filip Krzystanek
Predictive Solutions, Menedżer, Analityczne Rozwiązania Biznesowe
Paweł Ekk-Cierniakowski
Paweł Ekk-Cierniakowski
Data Science Team Manager, Elitmind
dr inż. Artur Suchwałko
dr inż. Artur Suchwałko
CTO & Founder, QuantUp
Mark Taylor
Mark Taylor
Enterprise Data Architect, Primark Stores (Wielka Brytania)
Piotr Biliński
Piotr Biliński
Analityk Biznesowy, IBCS® Certified Analyst
Grzegorz Chojnacki
Grzegorz Chojnacki
Colian, Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży
Michał Dyrda
Michał Dyrda
Philip Morris International, Senior Enterprise Data Scientist
Marcin Kieszczyński
Marcin Kieszczyński
ACCA Polska i Kraje Bałtyckie, Marketing Communications Manager
Dr hab. inż. Przemysław Biecek
Dr hab. inż. Przemysław Biecek
Samsung, Prinicpal Data Scientist
Łukasz Kubicki
Łukasz Kubicki
Supply Chain Manager, Alcon Polska
Włodzimierz Jońca
Włodzimierz Jońca
T-mobile, Data Science Chief Specialist
Krzysztof Sienicki
Krzysztof Sienicki
Roche, Data Science Team Manager
Tomasz Brzeziński
Tomasz Brzeziński
iTaxi, Chief Data Scientist; Konsultant
Krzysztof Bury
Krzysztof Bury
Data Craze
Adam Tyszer
Adam Tyszer
Huuuge Games, Dyrektor Performance Marketing Business Intelligence
Piotr Łukasiński
Piotr Łukasiński
Santander Bank, Master Data Scientist

Wydarzenie wspierają

Zgłoś się

Uczestnicy wybrali także

FAQ

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.

Masz pytania?

Uczestnictwo

Marta Pawlikowska

Project Director
880 124 108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Sponsoring

Robert Szpindler

Business Development Manager
519 407 698

r.szpindler@trioconferences.pl