10 x szybciej – transformacja cyfrowa w dziale utrzymania ruchu i w serwisie

Wyobraź sobie, że możesz rozwiązać każdy problem klienta od zaraz. Wyobraź sobie świat, w którym możesz przewidzieć problemy z konserwacją, serwisem terenowym i obsługą zasobów, zanim w ogóle wystąpią – i naprawić je, zanim pojawią się ich konsekwencje. Wystarczy, że znajdziesz sposób na gromadzenie i współdzielenie wiedzy oraz umiejętności swoich najlepszych techników.

Od pomysłu do realizacji 10x szybciej? Tak, to możliwe. Tym razem odkryjemy dla Ciebie przykłady wdrożonych rozwiązań dla Utrzymania Ruchu i Serwisu. Technicy terenowi mogą uzyskać dostęp do wszystkich informacji, których potrzebują, aby poprawić wskaźniki naprawy i zapewnić najlepszą jakość obsługi we wszystkich obszarach. Od sterowanych przepływów pracy, przez interaktywne formularze, po rzeczywistość rozszerzoną i konserwację predykcyjną – wszystko to jest możliwe, dzięki rozwiązaniom stworzonym na platformach low code.

Z nagrania webinarium dowiesz się:

  • Co motywuje firmy serwisowe i działy utrzymania ruchu do ciągłego doskonalenia się i realizacji innowacyjnych projektów na co dzień
  • Jak uniezależnić swoje potrzeby biznesowe od możliwości IT
  • Z jakich nowych możliwości korzystać, gdy Excel i ERP zawodzą? Jak wspierać specyficzne procesy w Twojej firmie i co oferuje nowoczesne IT
  • Jak szybko i sprawnie realizować swoje pomysły wykorzystując technologię low-code
  • A ponadto poznasz przykłady obsługi zleceń w terenie, zarządzania obchodami, wykorzystania zdalnej pomocy oraz najlepsze praktyki w świecie obsługi środków trwałych, stosowane przez średnie i duże przedsiębiorstwa z branży przemysłowej i usługowej.

Nagranie z dyskusji dostępne jest w formule “strefa darmowa”

  • Nie udało Ci się dołączyć do grona uczestników spotkania live z naszym ekspertem? Dzięki naszej platformie szkoleniowej, możesz bezpłatnie obejrzeć nagranie z webinaru.
  • Możesz wracać do nagrania dowolną liczbę razy. Wystarczy, że założysz swoje konto na platformie.

Dla kogo:

  1. Generalistów HR (HR Dyrektorzy, HR Menedżerowie, HR Biznes Partnerzy), którzy nie zajmowali się szczegółowo zagadnieniami z obszaru Compensation & Benefits, a którzy chcieliby zapoznać się z pełnym spektrum procesów C&B lub odświeżyć tę wiedzę
  2. Generalistów HR, którzy chcieliby przygotować się do przeglądu procesów C&B w swojej organizacji
  3. Menedżerów, którzy podejmują decyzje dotyczące premiowania pracowników

Wymagania techniczne spotkania praktyków online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Artur Buła, CEO BiModal Solutions

Ekspert w zakresie Sales & Operations Planning oraz Supply Chain Planning

Platformy planistyczne, low-code i bimodalne podejście do wdrażania rozwiązań, to jego niezawodna odpowiedź na rosnące potrzeby rynku. Absolwent Wydziału Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie na stanowiskach Customer Director oraz Senior Project Manager zdobywał pracując w międzynarodowych środowiskach, m.in. w Niemczech oraz Stanach Zjednoczonych. W USA współpracował z ponad 50 klientami, wdrażając rozwiązania biznesowe oparte na systemach ERP. W latach 2011-2012 zbudował dział zajmujący się systemami ERP w spółce IMI Critical Engineering (CCI). Od 2012 roku pracując w Polsce, z sukcesem wprowadził na nasz rynek bimodalną platformę Novacura Flow, wykorzystywaną do optymalizacji procesów krytycznych w utrzymaniu ruchu, serwisie, logistyce i produkcji. Założyciel firmy BiModal Solutions, która m.in. realizuje dedykowane rozwiązania planistyczne, a przy tym wspiera przedsiębiorstwa w zarządzaniu rentownością. W 2019 roku stworzył BiModal Planning Platform – rozwiązanie certyfikowane przez IBM – które pozwala rewolucjonizować obszar S&OP w Polsce.

Do kogo kierujemy webinar?

Grupą docelową jest kadra zarządzająca w działach utrzymania ruchu i firmach serwisowych. Zarówno organizacje polskie, jak i oddziały firm zagranicznych.

Chcesz obejrzeć nagranie z transmisji online?

Zostaw swoje dane, aby wziąć udział.

ZAREJESTROWANI MAJĄ PROŚCIEJ! Jeśli jesteś już zarejestrowany na naszej platformie szkoleniowej, system automatycznie uzupełni Twoje daneWystarczy, że je potwierdzisz. 🙂

Jeśli nie masz swojego konta na naszej platformie, uzupełnij swoje dane poniżej.

Zobacz inne nasze wydarzenia

FAQ

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl