10 x szybciej – transformacja cyfrowa w dziale utrzymania ruchu i w serwisie

Wyobraź sobie, że możesz rozwiązać każdy problem klienta od zaraz. Wyobraź sobie świat, w którym możesz przewidzieć problemy z konserwacją, serwisem terenowym i obsługą zasobów, zanim w ogóle wystąpią – i naprawić je, zanim pojawią się ich konsekwencje. Wystarczy, że znajdziesz sposób na gromadzenie i współdzielenie wiedzy oraz umiejętności swoich najlepszych techników.

Od pomysłu do realizacji 10x szybciej? Tak, to możliwe. Tym razem odkryjemy dla Ciebie przykłady wdrożonych rozwiązań dla Utrzymania Ruchu i Serwisu. Technicy terenowi mogą uzyskać dostęp do wszystkich informacji, których potrzebują, aby poprawić wskaźniki naprawy i zapewnić najlepszą jakość obsługi we wszystkich obszarach. Od sterowanych przepływów pracy, przez interaktywne formularze, po rzeczywistość rozszerzoną i konserwację predykcyjną – wszystko to jest możliwe, dzięki rozwiązaniom stworzonym na platformach low code.

Z nagrania webinarium dowiesz się:

  • Co motywuje firmy serwisowe i działy utrzymania ruchu do ciągłego doskonalenia się i realizacji innowacyjnych projektów na co dzień
  • Jak uniezależnić swoje potrzeby biznesowe od możliwości IT
  • Z jakich nowych możliwości korzystać, gdy Excel i ERP zawodzą? Jak wspierać specyficzne procesy w Twojej firmie i co oferuje nowoczesne IT
  • Jak szybko i sprawnie realizować swoje pomysły wykorzystując technologię low-code
  • A ponadto poznasz przykłady obsługi zleceń w terenie, zarządzania obchodami, wykorzystania zdalnej pomocy oraz najlepsze praktyki w świecie obsługi środków trwałych, stosowane przez średnie i duże przedsiębiorstwa z branży przemysłowej i usługowej.

Nagranie z dyskusji dostępne jest w formule “strefa darmowa”

  • Nie udało Ci się dołączyć do grona uczestników spotkania live z naszym ekspertem? Dzięki naszej platformie szkoleniowej, możesz bezpłatnie obejrzeć nagranie z webinaru.
  • Możesz wracać do nagrania dowolną liczbę razy. Wystarczy, że założysz swoje konto na platformie.

Dlaczego online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
  • WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Po szkoleniu otrzymujesz prezentację.

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Stałe łącze internetowe
  • Kamera internetowa
  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Artur Buła, CEO BiModal Solutions

Ekspert w zakresie Sales & Operations Planning oraz Supply Chain Planning

Platformy planistyczne, low-code i bimodalne podejście do wdrażania rozwiązań, to jego niezawodna odpowiedź na rosnące potrzeby rynku. Absolwent Wydziału Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie na stanowiskach Customer Director oraz Senior Project Manager zdobywał pracując w międzynarodowych środowiskach, m.in. w Niemczech oraz Stanach Zjednoczonych. W USA współpracował z ponad 50 klientami, wdrażając rozwiązania biznesowe oparte na systemach ERP. W latach 2011-2012 zbudował dział zajmujący się systemami ERP w spółce IMI Critical Engineering (CCI). Od 2012 roku pracując w Polsce, z sukcesem wprowadził na nasz rynek bimodalną platformę Novacura Flow, wykorzystywaną do optymalizacji procesów krytycznych w utrzymaniu ruchu, serwisie, logistyce i produkcji. Założyciel firmy BiModal Solutions, która m.in. realizuje dedykowane rozwiązania planistyczne, a przy tym wspiera przedsiębiorstwa w zarządzaniu rentownością. W 2019 roku stworzył BiModal Planning Platform – rozwiązanie certyfikowane przez IBM – które pozwala rewolucjonizować obszar S&OP w Polsce.

Do kogo kierujemy webinar?

Grupą docelową jest kadra zarządzająca w działach utrzymania ruchu i firmach serwisowych. Zarówno organizacje polskie, jak i oddziały firm zagranicznych.

Chcesz obejrzeć nagranie z transmisji online?

Zostaw swoje dane, aby wziąć udział.

ZAREJESTROWANI MAJĄ PROŚCIEJ! Jeśli jesteś już zarejestrowany na naszej platformie szkoleniowej, system automatycznie uzupełni Twoje daneWystarczy, że je potwierdzisz. 🙂

Jeśli nie masz swojego konta na naszej platformie, uzupełnij swoje dane poniżej.

Zobacz inne nasze wydarzenia

FAQ

Spotkanie praktyków to rodzaj wydarzenia, w którym możesz połączyć się z prelegentem online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy szkoleniowej Trio Conferences – może zadać prelegentowi wszystkie pytania, które Cię interesują. Szczegółowe zasady oraz harmonogram spotkania online określone są w ofercie konkretnego wydarzenia.

Spotkania odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

Tak, spotkania praktyków online zostały przygotowane w taki sposób, aby każdy mógł zadawać pytania.

Tak, dyskusje ekspertów mogą się odbywać jeśli przewiduje je program wydarzenia.

Aby zarejestrować się na darmowe webinarium musisz zaznaczyć wszystkie zgody marketingowe. Sprawdź czy je zaznaczyłeś – to najczęstszy powód problemów z rejestracją.
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.

Tak, nagrania z darmowych spotkań można obejrzeć po zalogowaniu/zarejestrowaniu się do platformy w Strefie darmowej.

Jeśli jesteś już zarejestrowany na platformie przejdź do Strefy darmowej, którą znajdziesz w dwóch miejscach na stronie:
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto

Dostęp do nagrań, które Cię interesują, wykupujesz w wybranym przez siebie wariancie na określoną liczbę dni. Oznacza to, że przez ten czas możesz bez ograniczeń oglądać nagrania oraz dowolną liczbę razy wracać do nich oraz innych udostępnionych materiałów (prezentacje, raporty itp.)y. Nagrania są dostępne tylko poprzez platformę – nie można ich pobrać, aby skopiować. Pozostałe materiały są dostępne w opcji do pobrania.

Dostęp do nagrań otrzymasz od razu po opłaceniu dostępu wybraną przez siebie metodą płatności (przelew bankowy, PayU. Pamiętaj, że księgowanie może trwa kilka do kilkunastu godzin. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij nam potwierdzenie przelewu na adres kontakt@trioconferences.pl, a udostępnimy Ci nagrania jeszcze tego samego dnia.

Przyczyn może być wiele. Najczęstsze:
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.

Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl