Spotkanie praktyków live 18 lutego
Trade Marketing ROI – trendy konsumenckie w dobie pandemii
Formuła online

Podczas spotkania będziemy rozmawiać o aktualnych wyzwaniach w obszarze decyzji zakupowych oraz o tym co się zmieniło w dobie pandemii w zakresie trendów shopperowych. Będzie to również okazja, by dowiedzieć się jak polski konsument reaguje na niepokój związany z Covid-19.
Dowiesz się, jakie zmiany producenci widzą w zakresie swoich kategorii produktowych, które narzędzia trade marketingowe sprawdzają się najlepiej, jak wykorzystują e-commerce do rozwoju sprzedaży oraz jakie są najnowsze trendy technologiczne w obszarze komunikacji z klientem w punkcie sprzedaży.
Dla kogo:
- Przedstawicieli działów trade&shopper marketingu, marketingu handlowego,
- Category managerów,
- Osób odpowiedzialnych za merchandising
- Specjalistów ds. insightów
- Managerów i specjalistów odpowiedzialnych za sprzedaż
Wymagania techniczne spotkania online:
- Stałe łącze internetowe
- Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
- Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku
Korzyści dla uczestnika:
Przegląd najnowszych trendów shopperowych oraz dobrych praktyk z zakresu trade marketingu
E-commerce w FMCG: zarządzanie kategorią, wirtualna półki i digitalowy koszyk
Efektywne zarządzanie promocjami
Sprawdzone narzędzia trade marketingowe
Automatyzmy w ścieżce shopperowej – co warto wiedzieć
Najnowsze trendy technologiczne w obszarze komunikacji z klientem w punkcie sprzedaży
Program konferencji obejmuje 1 dzień, podczas którego uczestnik pozna dobre praktyki związane z trendami zakupowymi oraz shopper marketingiem.
PRELEGENCI
W Avon odpowiedzialny za komórkę Revenue Management dla Europy Centralnej w ramach której tworzone są strategie cenowe oraz promocyjne dla głównych rynków oraz wypracowywane optymalne rozwiązania w zakresie inwestycji w cenę oraz mechanizmy promocji. Poprzednie wieloletnie doświadczenie w Tchibo, gdzie był odpowiedzialny za stworzenie komórki Revenue Management oraz kanał FMCG E-commerce, jak również współpracę z kluczowymi klientami oraz dział zarządzania kategorią. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywał w dziale sprzedaży PepsiCo, zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym. Posiada tytuł Executive MBA Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, a jego wykształcenie obejmuje obszary Zarządzania, Sprzedaży i Marketingu, a także Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Cały okres kariery związany ze sprzedażą, najpierw w Telekomunikacji Polskiej oraz Orange, aby przez ostatnie 14 lat zdobywać rynek dla Kompanii Piwowarskiej na kilku różnych stanowiskach. Przez ostatnie lata pełnił funkcje Kierownika Dystryktu odpowiadając za wszystkie kanały sprzedaży oraz wdrażając kilka ciekawych rozwiązań wpływających na strategię sprzedaży. Od lipca 2020 zajmuje się budowaniem i wdrażaniem strategii E-commerce dla KP. Ukończył Zarządzanie w gospodarkach leśnych na Uniwersytecie Krakowski im. Hugona Kołłątaja. Prywatnie ojciec dwóch synów i pasjonat strzelectwa sportowego jako zawodnik, sędzia i instruktor.
Od ponad 15 lat rozwija swoją wiedzę o zachowaniach konsumenckich pracując jako ekspert w obszarze Category Management oraz Customer Strategy. W realizowanych projektach na pierwszym miejscu stawia zrozumienie zachowań klientów oraz ich motywacji. Uważa, że zdefiniowanie grupy lojalnych klientów, odpowiednia oferta i komunikacja z nimi, są kluczem do sukcesu każdego biznesu. Zawsze pod wrażeniem, jak wiele decyzji zakupowych podejmuje jego żona!
Od 10 lat związana z branżą FMCG, gdzie z powodzeniem łączy swoje pasje w obszarze marketingu handlowego i wsparcia sprzedaży. Na co dzień odpowiedzialna za aktywności trade marketingowe takich marek jak Black, 4Move, Frugo czy Gellwe we wszystkich kanałach sprzedaży. W swojej codziennej pracy nastawiona na ścisłą współpracę z działem sprzedaży i ciągłe udoskonalanie prowadzonych działań. Lubi wyzwania i niestandardowe projekty. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Swoje, niemalże dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe zbudował w trzech dużych, międzynarodowych organizacjach rynkowych – Mars, Unilever i Kompania Piwowarska. Ostatnie dziesięć lat związany z największym graczem kategorii piwnej w Polsce, gdzie z sukcesem pełnił kluczowe funkcje w działach wspierających, komercyjnych i HR. Pasjonat nowoczesnych technologii i zwolennik wykorzystywania ich w procesach sprzedażowych FMCG. Praktyczne doświadczenie i ekspertyzę procesów trade marketingowych wspiera jego ścieżka kariery we wszystkich kanałach sprzedaży na rynku tradycyjnym, nowoczesnym i HORECA. Przez ostatnie lata pełnił funkcję Dyrektora Regionu Sprzedaży a obecnie kieruje działem Trade Marketingu odpowiedzialnego za dostarczanie najbardziej skutecznych mechanizmów wspierających sprzedaż portfela marek Kompanii Piwowarskiej w punkcie sprzedaży. Ukończył Politologię na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jest także absolwentem Strategic Leadership Academy – ICAN Institute.
Autor największego w polskim LinkedIn bloga poświęconego trade marketingowi i shopper marketingowi https://www.linkedin.com/in/robertsienko/
Współautor jedynego w polskim Internecie portalu poświęconego w całości materiałom wspierającym sprzedaż w punkcie detalicznym (POSM) – www.brandingshop.pl
Współpracownik wydawnictw i portali branżowych: www.oohmagazine.pl ; www.akademiaeurocash.com.pl; www.designbiznes.pl ; https://tm360.pl/akademia-trade-marketingu/
Program:
9:55 Powitanie uczestników i rozpoczęcie spotkania
10:00 Trendy konsumenckie w czasach pandemii
- Jak polscy konsumenci reagują na niepokój wynikający z Covid-19; czy ta odpowiedź różni się w stosunku do konsumentów z Europy lub reszty świata?
- Poziomy wsparcia dla działań zapobiegawczych, w tym lockdown, oraz obawy o stan gospodarki
- Prawie dwie trzecie Polaków (57%) zauważyło podwyżki cen w ostatnich miesiącach; jak sieci handlowe oraz marki mogą zaadresować ten problem?
Krzysztof Swaczyna, Business Development Director – Central Europe, dunnhumby
10:45 Trade marketing online – dobre praktyki
- Ecommerce catman – jak zarządzać kategorią online
- Wirtualna półka w praktyce
- Digitalowy koszyk – jakie narzędzia sprawdzają się w trade marketingu online
Adam Samorek, Trade Marketing Director, Kompania Piwowarska
Wojciech Otulak, New Channel Development Manager, Kompania Piwowarska
11:30 ROI – efektywne zarządzanie promocjami
- Jak szacujemy ROI działań aktywacyjnych
- Mechanizmy promocyjne w perspektywie długofalowej
- Skuteczne metody oceny działań trade marketingowych
Tadeusz Kasprzyk, Revenue Growth Manager, Avon
12:15 Przerwa
12:30 Efektywne narzędzia trade marketingowe- co działa
- Gazetki, klub seniora, karta rodzinki vs. kategorie produktowe
- Jak wzmacniać aktywację poprzez działania online
Magdalena Pękala, Trade Marketing Manager, Foodcare
13:15 Social media i ich wpływ na zachowania konsumenckie
- Jak social media wywołują emocje u konsumentów (influencerzy, story telling, etc.)
- Jak planować wydatki na działania w mediach społecznościowych i jak badać ich efektywność
Ula Pawlak, Senior Omnichannel Activation Manager EE, Reebok
14:00 Dlaczego kobiety kupują męskie bokserki?
W swojej prezentacji opowiem o tym dlaczego w ogóle kupujemy w sklepach stacjonarnych. Jakim automatyzmom podlegają shopperzy podczas robienia zakupów. I w jaki sposób mogą to wykorzystać zarówno retailerzy jak i ich dostawcy. Pokażę też najnowsze trendy technologiczne w obszarze komunikacji z klientem w punkcie sprzedaży.
Robert Sieńko, New Business Director, 3M Projekt
14:45 Zakończenie konferencji
Zapisz się
-
Spotkanie praktyków live- Trade Marketing ROIProdukt w promocji
995,00zł695,00zł
Co obejmuje bilet?
Pełen dostęp do transmisji online 18 lutego 2021
90-dniowy dostęp do nagrań z konferencji oraz sesji pytań z prelegentem
Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A
Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji
Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym
Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta
Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.
Masz pytania?
Najczęściej zadawane pytania
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.