Spotkanie praktyków live 18 lutego

Trade Marketing ROI – trendy konsumenckie w dobie pandemii

Formuła online

Podczas spotkania będziemy rozmawiać o aktualnych wyzwaniach w obszarze decyzji zakupowych oraz o tym co się zmieniło w dobie pandemii w zakresie trendów shopperowych. Będzie to również okazja, by dowiedzieć się jak polski konsument reaguje na niepokój związany z Covid-19.
Dowiesz się, jakie zmiany producenci widzą w zakresie swoich kategorii produktowych, które narzędzia trade marketingowe sprawdzają się najlepiej, jak wykorzystują e-commerce do rozwoju sprzedaży oraz jakie są najnowsze trendy technologiczne w obszarze komunikacji z klientem w punkcie sprzedaży.

Dla kogo:

  1. Przedstawicieli działów trade&shopper marketingu, marketingu handlowego,
  2. Category managerów,
  3. Osób odpowiedzialnych za merchandising
  4. Specjalistów ds. insightów
  5. Managerów i specjalistów odpowiedzialnych za sprzedaż

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Stałe łącze internetowe
  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Korzyści dla uczestnika:

hook, ok, check Przegląd najnowszych trendów shopperowych oraz dobrych praktyk z zakresu trade marketingu

hook, ok, check E-commerce w FMCG: zarządzanie kategorią, wirtualna półki i digitalowy koszyk

hook, ok, check Efektywne zarządzanie promocjami

hook, ok, check Sprawdzone narzędzia trade marketingowe

hook, ok, check Automatyzmy w ścieżce shopperowej – co warto wiedzieć

hook, ok, check Najnowsze trendy technologiczne w obszarze komunikacji z klientem w punkcie sprzedaży


Program konferencji obejmuje 1 dzień, podczas którego uczestnik pozna dobre praktyki związane z trendami zakupowymi oraz shopper marketingiem.

PRELEGENCI

Ula Pawlak
Ula Pawlak
Senior Omnichannel Activation Manager EE, Reebok
Tadeusz Kasprzyk
Tadeusz Kasprzyk
Revenue Growth Manager, Avon
Wojciech Otulak
Wojciech Otulak
New Channel Development Manager, Kompania Piwowarska S.A.
Krzysztof Swaczyna
Krzysztof Swaczyna
Business Development Director – Central Europe, dunnhumby
Magdalena Pękala
Magdalena Pękala
Trade Marketing Manager, Foodcare
Adam Samorek
Adam Samorek
Trade Marketing Director, Kompania Piwowarska S.A.
Robert Sieńko
Robert Sieńko
New bussines director, Agencja shopper marketingowa 3m Projekt

Program:

9:55 Powitanie uczestników i rozpoczęcie spotkania

10:00 Trendy konsumenckie w czasach pandemii

  • Jak polscy konsumenci reagują na niepokój wynikający z Covid-19; czy ta odpowiedź różni się w stosunku do konsumentów z Europy lub reszty świata?
  • Poziomy wsparcia dla działań zapobiegawczych, w tym lockdown, oraz obawy o stan gospodarki
  • Prawie dwie trzecie Polaków (57%) zauważyło podwyżki cen w ostatnich miesiącach; jak sieci handlowe oraz marki mogą zaadresować ten problem?

Krzysztof Swaczyna, Business Development Director – Central Europe, dunnhumby

10:45 Trade marketing online – dobre praktyki

  • Ecommerce catman – jak zarządzać kategorią online
  • Wirtualna półka w praktyce
  • Digitalowy koszyk – jakie narzędzia sprawdzają się w trade marketingu online

Adam Samorek, Trade Marketing Director, Kompania Piwowarska

Wojciech Otulak, New Channel Development Manager, Kompania Piwowarska

11:30 ROI – efektywne zarządzanie promocjami

  • Jak szacujemy ROI działań aktywacyjnych
  • Mechanizmy promocyjne w perspektywie długofalowej
  • Skuteczne metody oceny działań trade marketingowych

Tadeusz Kasprzyk, Revenue Growth Manager, Avon

12:15 Przerwa

12:30 Efektywne narzędzia trade marketingowe- co działa

  • Gazetki, klub seniora, karta rodzinki vs. kategorie produktowe
  • Jak wzmacniać aktywację poprzez działania online

Magdalena Pękala, Trade Marketing Manager, Foodcare

13:15 Social media i ich wpływ na zachowania konsumenckie

  • Jak social media wywołują emocje u konsumentów (influencerzy, story telling, etc.)
  • Jak planować wydatki na działania w mediach społecznościowych i jak badać ich efektywność

Ula Pawlak, Senior Omnichannel Activation Manager EE, Reebok

14:00 Dlaczego kobiety kupują męskie bokserki?

W swojej prezentacji opowiem o tym dlaczego w ogóle kupujemy w sklepach stacjonarnych. Jakim automatyzmom podlegają shopperzy podczas robienia zakupów. I w jaki sposób mogą to wykorzystać zarówno retailerzy jak i ich dostawcy. Pokażę też najnowsze trendy technologiczne w obszarze komunikacji z klientem w punkcie sprzedaży.

Robert Sieńko, New Business Director, 3M Projekt

14:45 Zakończenie konferencji

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 18 lutego 2021

90-dniowy dostęp do nagrań z konferencji oraz sesji pytań z prelegentem

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwiązania technologicznego klienta).
Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.
Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.
Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.
Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.