Spotkanie praktyk贸w live 18 lutego

Trade Marketing ROI – trendy konsumenckie w dobie pandemii

Formu艂a online

Podczas spotkania b臋dziemy rozmawia膰 o aktualnych wyzwaniach w obszarze decyzji zakupowych oraz o tym co si臋 zmieni艂o w dobie pandemii w zakresie trend贸w shopperowych. B臋dzie to r贸wnie偶 okazja, by dowiedzie膰 si臋 jak polski konsument reaguje na niepok贸j zwi膮zany z Covid-19.
Dowiesz si臋, jakie zmiany producenci widz膮 w zakresie swoich kategorii produktowych, kt贸re narz臋dzia trade marketingowe sprawdzaj膮 si臋 najlepiej, jak wykorzystuj膮 e-commerce do rozwoju sprzeda偶y oraz jakie s膮 najnowsze trendy technologiczne w obszarze komunikacji z klientem w punkcie sprzeda偶y.

Dla kogo:

  1. Przedstawicieli dzia艂贸w trade&shopper marketingu, marketingu handlowego,
  2. Category manager贸w,
  3. Os贸b odpowiedzialnych za merchandising
  4. Specjalist贸w ds. insight贸w
  5. Manager贸w i specjalist贸w odpowiedzialnych za sprzeda偶

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Sta艂e 艂膮cze internetowe
  • Komputer lub laptop z zainstalowan膮 przegl膮dark膮 internetow膮 (zalecana Google Chrome)
  • G艂o艣niki lub s艂uchawki do odtwarzania d藕wi臋ku

Korzy艣ci dla uczestnika:

hook, ok, check Przegl膮d najnowszych trend贸w shopperowych oraz dobrych praktyk z zakresu trade marketingu

hook, ok, check E-commerce w FMCG: zarz膮dzanie kategori膮, wirtualna p贸艂ki i digitalowy koszyk

hook, ok, check Efektywne zarz膮dzanie promocjami

hook, ok, check Sprawdzone narz臋dzia trade marketingowe

hook, ok, check Automatyzmy w 艣cie偶ce shopperowej – co warto wiedzie膰

hook, ok, check Najnowsze trendy technologiczne w obszarze komunikacji z klientem w punkcie sprzeda偶y


Program konferencji obejmuje 1 dzie艅, podczas kt贸rego uczestnik pozna dobre praktyki zwi膮zane z trendami zakupowymi oraz shopper marketingiem.

PRELEGENCI

Ula Pawlak
Ula Pawlak
Senior Omnichannel Activation Manager EE, Reebok
Tadeusz Kasprzyk
Tadeusz Kasprzyk
Revenue Growth Manager, Avon
Wojciech Otulak
Wojciech Otulak
New Channel Development Manager, Kompania Piwowarska S.A.
Krzysztof Swaczyna
Krzysztof Swaczyna
Business Development Director 鈥 Central Europe, dunnhumby
Magdalena P臋kala
Magdalena P臋kala
Trade Marketing Manager, Foodcare
Adam Samorek
Adam Samorek
Trade Marketing Director, Kompania Piwowarska S.A.
Robert Sie艅ko
Robert Sie艅ko
New bussines director, Agencja shopper marketingowa 3m Projekt

Program:

9:55 Powitanie uczestnik贸w i rozpocz臋cie spotkania

10:00 Trendy konsumenckie w czasach pandemii

  • Jak polscy konsumenci reaguj膮 na niepok贸j wynikaj膮cy z Covid-19; czy ta odpowied藕 r贸偶ni si臋 w stosunku do konsument贸w z Europy lub reszty 艣wiata?
  • Poziomy wsparcia dla dzia艂a艅 zapobiegawczych, w tym lockdown, oraz obawy o stan gospodarki
  • Prawie dwie trzecie Polak贸w (57%) zauwa偶y艂o podwy偶ki cen w ostatnich miesi膮cach; jak sieci handlowe oraz marki mog膮 zaadresowa膰 ten problem?

Krzysztof Swaczyna, Business Development Director 鈥 Central Europe, dunnhumby

10:45 Trade marketing online 鈥 dobre praktyki

  • Ecommerce catman – jak zarz膮dza膰 kategori膮 online
  • Wirtualna p贸艂ka w praktyce
  • Digitalowy koszyk – jakie narz臋dzia sprawdzaj膮 si臋 w trade marketingu online

Adam Samorek, Trade Marketing Director, Kompania Piwowarska

Wojciech Otulak, New Channel Development Manager, Kompania Piwowarska

11:30 ROI 鈥 efektywne zarz膮dzanie promocjami

  • Jak szacujemy ROI dzia艂a艅 aktywacyjnych
  • Mechanizmy promocyjne w perspektywie d艂ugofalowej
  • Skuteczne metody oceny dzia艂a艅 trade marketingowych

Tadeusz Kasprzyk, Revenue Growth Manager, Avon

12:15 Przerwa

12:30 Efektywne narz臋dzia trade marketingowe- co dzia艂a

  • Gazetki, klub seniora, karta rodzinki vs. kategorie produktowe
  • Jak wzmacnia膰 aktywacj臋 poprzez dzia艂ania online

Magdalena P臋kala, Trade Marketing Manager, Foodcare

13:15 Social media i ich wp艂yw na zachowania konsumenckie

  • Jak social media wywo艂uj膮 emocje u konsument贸w (influencerzy, story telling, etc.)
  • Jak planowa膰 wydatki na dzia艂ania w mediach spo艂eczno艣ciowych i jak bada膰 ich efektywno艣膰

Ula Pawlak, Senior Omnichannel Activation Manager EE, Reebok

14:00 Dlaczego kobiety kupuj膮 m臋skie bokserki?

W swojej prezentacji opowiem o tym dlaczego w og贸le kupujemy w sklepach stacjonarnych. Jakim automatyzmom podlegaj膮 shopperzy podczas robienia zakup贸w. I w jaki spos贸b mog膮 to wykorzysta膰 zar贸wno retailerzy jak i ich dostawcy. Poka偶臋 te偶 najnowsze trendy technologiczne w obszarze komunikacji z klientem w punkcie sprzeda偶y.

Robert Sie艅ko, New Business Director, 3M Projekt

14:45 Zako艅czenie konferencji

Zapisz si臋

Co obejmuje bilet?

Pe艂en dost臋p do transmisji online 18 lutego 2021

90-dniowy dost臋p do nagra艅 z konferencji oraz sesji pyta艅 z prelegentem

Udzia艂 w sesji zadawania pyta艅 鈥 mo偶liwo艣膰 swobodnego zadania pyta艅 prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zako艅czeniu w sesji Q&A

Bezpo艣redni kontakt z prelegentem po zako艅czeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zda艅 z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materia艂贸w dodatkowych udost臋pnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udzia艂u w wydarzeniu.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Najcz臋艣ciej zadawane pytania

Szkolenia zamkni臋te organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespo艂u na indywidualne zam贸wienie. Dok艂adnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Mo偶na skorzysta膰 z og贸lnej oferty szkole艅 zamkni臋tych, kt贸re oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamkni臋te) lub zdecydowa膰 si臋 na inny, dowolny temat szkolenia, kt贸re przygotujemy.
Szkolenia zamkni臋te mog膮 odby膰 si臋 stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwi膮zania technologicznego klienta).
Wydarzenia odbywaj膮 si臋 na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dost臋pnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Szkolenia zamkni臋te s膮 wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, aby艣my mogli je dla Ciebie wyceni膰.
Na cen臋 szkolenia ma wp艂yw kilka czynnik贸w, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– j臋zyk w jakim mia艂oby si臋 odby膰,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmowa膰 informacje og贸lne czy te偶 ma bazowa膰 na konkretnych case study, 膰wiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy os贸b bior膮cych udzia艂 w szkoleniu.
Platforma szkoleniowa dost臋pna jest z poziomu przegl膮darki internetowej 鈥 nie wymaga instalowania 偶adnego specjalistycznego oprogramowania.
Tylko zarejestrowani u偶ytkownicy mog膮 korzysta膰 ze strefy darmowej, w kt贸rej publikujemy nagrania bezp艂atnych webinari贸w i prelekcji.
Mo偶esz zarejestrowa膰 si臋 na trzy sposoby. Pierwsze – kupuj膮c dost臋p do wydarzenia, drugi – zg艂aszaj膮c si臋 na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestruj膮c si臋 poprzez zak艂adk臋 Zaloguj si臋 w menu g艂贸wnym (prawy, g贸rny r贸g). Po zarejestrowaniu si臋 ka偶dy u偶ytkownik otrzymuje dost臋p do swoich kurs贸w w zak艂adce Moje konto.
Tak, uczestnicy wydarze艅 szkole艅 zamkni臋tych otrzymuj膮 ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zako艅czeniu szkolenia.