Marta Pokutycka-Mądrala

Odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną, działania z zakresu Employer Brandingu, CSR’u  oraz Public Affairs.  Dodatkowo pełni rolę Rzecznika Prasowego dla spółki ubezpieczeniowej  i emerytalnej. Odpowiadała między innymi za kompleksowy projekt komunikacji PRowej wokół ubezpieczenia na wypadek zachorowania na nowotwór,  który został nagrodzony Złotym Spinaczem. Wcześniej odpowiadała za komunikację korporacyjną oraz relacje z mediami w branży FMCG w firmie Cadbury, której częścią była marka Wedel.  Uczestniczyła w dużym projekcie przejęcia biznesu Wedla przez japońsko-koreańską firmę LOTTE. Od strony PRowej prowadziła także współpracę z UEFA Euro 2012, realizując między innymi niestandardowy projekt studia na dachu fabryki Wedla, z którego TVP dokonywało transmisji wydarzeń sportowych. Z wykształcenia Absolwentka Socjologii UW. Absolwentka MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, jak również studiów podyplomowych z zakresu relacji inwestorskich i komunikacji finansowej, projektów społecznych oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Juror konkursu Złote Spinacze – prestiżowego konkursu oceniającego projekty z zakresu PR i komunikacji.