Małgorzata Morańska

Z branżą finansową związana od 2009 roku. Rozwijała działania Public Relations w Europ Assistance Polska, gdzie odpowiedzialna była również za obszar komunikacji, CSR oraz marketingu. Następnie współtworzyła i realizowała strategię PR w spółkach MetLife: towarzystwie ubezpieczeń, towarzystwie funduszy inwestycyjnych oraz towarzystwie emerytalnym. Od 2016 roku odpowiada za obszar komunikacji korporacyjnej w Unum Życie TUiR S.A., pełni funkcję rzecznika prasowego, a także zarządza Fundacją Unum. Inicjuje i realizuje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu rozwijając między innymi programy we współpracy z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości oraz Koalicją Liderzy Pro Bono.  Jest członkiem Komisji ds. PR w Polskiej Izbie Ubezpieczeń, gdzie angażuje się w projekty dotyczące wizerunku branży. Ukończyła London School of Public Relations, a także studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim z zakresu Psychologii Komunikacji z Mediami.