Maciej Natorski

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Pasjonat nowych technologii i motoryzacji. Od ponad 10 lat związany z budowaniem strategii innowacji i R&D. Z sukcesami wdrażał rozwiązania w bankowości, telekomunikacji oraz obecnie w sektorze ubezpieczeniowym.  W 2010 roku rozpoczął karierę w Alior Banku, gdzie po zdobyciu doświadczenia w sprzedaży dołączył do obszaru „innowacji i projektów strategicznych” i zajął się wdrożeniem nowoczesnej bankowości. Następnie zgłębił branżę telekomunikacyjną, realizując projekty w największej w Polsce firmie telekomunikacyjnej Orange Polska. Współpracował zarówno z polskim jak i francuskim oddziałem Orange Labs, gdzie był uczestnikiem wielu innowacyjnych inicjatyw, także międzynarodowych.  Zyskał uznanie zdobywając między innymi prestiżową nagrodę kierowaną do kreatorów innowacji „Telekreator”. W 2017 zasilił szeregi jednej z najbardziej innowacyjnych polskich firm ubezpieczeniowych LINK4, gdzie stworzył i objął kierownictwo nad obszarem „innowacji i robotyzacji procesów biznesowych”. Został laureatem jubileuszowej X edycji konkursu PNSA w kategorii „Innowacje w dziedzinie sprzedaży” oraz wyróżniony w dodatkowej kategorii „Supersprzedawca”.