Lucyna Mach

„Impossible is nothing” to nie tylko motto zawodowe Lucyny, ale trafne podsumowanie jej kariery. Podążając za wyzwaniami, kierując się niezwykłą biznesową intuicją, otwartością na zmiany i pasją, przyciąga do siebie fantastycznych ludzWspólnie z różnorodnymi zespołami od 12 lat konsekwentnie kształtuje swoją drogę zawodową w sektorze SSC/BPO. Przez większość tego czasu rozwijała centrum BPO firmy IBM w Krakowie, dając się poznać jako innowacyjna i charyzmatyczna liderka. Na swoim koncie ma m.in. utworzenie od podstaw działu Continous Improvement IBM na czele którego stała przez kolejne 4 lata. Łącząc swoje ambicje zawodowe z pasją do podroży podjęła się utworzenia oraz optymalizacji pierwszego w Rosji centrum BPO. Kolejnymi ważnymi punktami na jej biznesowej drodze było toruńskie centrum firmy OpusCapita, w którym przez dwa lata prowadziła zespół RPA (Robotics Projects Atomatization) oraz Centrum Usług Wspólnych firmy Eltel w Trójmieście, gdzie była odpowiedzialna za rozwój, standaryzację oraz optymalizację. Obecnie pracuje jako Operational Process Manager w globalnej organizacji świadczącej profesjonalne usługi doradcze. Do nowych wyzwań i ciągłego rozwoju napędza ją crossfit, wstawanie przed świtem, miłość męża oraz duma z synów.