Izabela Kosicka

„Widzę świat oczami klientów i zapraszam wszystkich współpracowników do przyjmowania takiej właśnie perspektywy w codziennych działaniach i projektach” – to moje biznesowe motto oraz rola w organizacjach.
Ponad 20-letnie doświadczenie na rynku usług finansowych w sektorach B2C oraz B2B, jak również bezcenne lekcje z okresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej pozwalają mi na realizację misji profesjonalizacji doświadczeń klientów na rynku usług i produktów w punktach styku z markami.
W Euler Hermes, który jest częścią światowej grupy Allianz, jako True Customer Centricity Manager i CX Champion Polska w Regionie Europy Północnej, od blisko 5 lat, mam możliwość wprowadzania i inspirowania pozytywnych zmian w zakresie CX. Fascynuje mnie transformacja, kultura cyfrowa, digitalizacja, ciągłe uczenie się i nowe wyzwania, a także wspieranie w rozwoju innych.
Prywatnie jestem mamą niesamowitego 13-sto latka, który jest moim dodatkowym łącznikiem ze światem innowacji i nowych technologii.