Artur Strzesak

Od ponad 13 lat związany z zakupami, category managementem i usprawnianiem procesów biznesowych. Karierę zawodową rozpoczynał w dziale zakupów jednego z największych producentów wyrobów tytoniowych na świecie, gdzie odpowiadał za optymalizację i konsolidację procesów zakupowych w pionie produkcyjnym. Podczas współpracy z Imperial Tobacco Polska uprościł i uszczelnił procesy zakupowe, wprowadził systemy raportowania i kontroli zakupowej, zunifikował i skonsolidował działy zakupów w przejętych w Polsce zakładach grupy, odpowiadał za wdrożenie platform aukcyjnych, VMI oraz E-procurement.

Następnie związany z Lidl Polska, gdzie odpowiadał za kategorie świeże. Wykreował i wprowadził na półkę kilkadziesiąt całkowicie nowych produktów marki własnej, prowadził negocjacje handlowe w skali europejskiej, tworzył strategie rozwoju kategorii.

Od 2013 roku zarządzał kategoriami świeżymi w Eurocash Cash&Carry, gdzie odpowiadał za tworzenie i realizację strategii kategorii o obrocie 1 mld pln netto rocznie, prowadził projekty wdrożeniowe w zakresie convenience, owoce i warzywa. Później odpowiedzialny za stworzenie i realizację planu naprawczego dla kategorii chemia i pet food, a także odpowiedzialny za obszar layout oraz projekty specjalne w zakresie automatyzacji procesów sprzedaży, optymalizacji procesów zakupowych, procesów zarządzania kategorią, a także projekty w obszarze komunikacji z klientem i nowych technologii wspierających procesy sprzedaży.

Obecnie odpowiada za zarządzanie i negocjacje w obszarze nieruchomości, inwestycji, odpowiada za budżet CAPEX, prowadzi projekty związane z optymalizacją procesów i customer experience.

Równocześnie, od początku kariery zawodowej, wspiera przedsiębiorstwa w zakresie analizy biznesowej, optymalizacji i poprawy efektywności procesów biznesowych głównie w obszarze zakupów i sprzedaży w ramach własnej organizacji www.strategicsolutions.pl.