Adam Samorek

Swoje, niemalże dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe zbudował w trzech dużych, międzynarodowych organizacjach rynkowych – Mars, Unilever i Kompania Piwowarska. Ostatnie dziesięć lat związany z największym graczem kategorii piwnej w Polsce, gdzie z sukcesem pełnił kluczowe funkcje w działach wspierających, komercyjnych i HR. Pasjonat nowoczesnych technologii i zwolennik wykorzystywania ich w procesach sprzedażowych FMCG. Praktyczne doświadczenie i ekspertyzę procesów trade marketingowych wspiera jego ścieżka kariery we wszystkich kanałach sprzedaży na rynku tradycyjnym, nowoczesnym i HORECA. Przez ostatnie lata pełnił funkcję Dyrektora Regionu Sprzedaży a obecnie kieruje działem Trade Marketingu odpowiedzialnego za dostarczanie najbardziej skutecznych mechanizmów wspierających sprzedaż portfela marek Kompanii Piwowarskiej w punkcie sprzedaży. Ukończył Politologię na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jest także absolwentem Strategic Leadership Academy – ICAN Institute.