Sztuczna inteligencja w relacji Firma-Klient

Liczba case studies: 6


Jesteś na początku drogi i szukasz ciekawych praktyk, które zainspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań? A może sztuczna inteligencja już dawno zagościła w Twojej firmie i chciałbyś zobaczyć, jak radzą sobie z nią inni? Jeśli tak, to wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Szukasz odpowiedzi na te pytania?

  • Jak współpraca botów i ludzi może wyglądać w praktyce?
  • W jaki sposób mądrze to zaprojektować, wdrożyć i zastosować?
  • Kiedy wiemy, że wdrożenie się udało? Jakimi kryteriami mierzyć efektywność?

PRELEGENCI

Anna Krawczyk
Anna Krawczyk
Ekspert ds. Rekrutacji i EB, Bank Gospodarstwa Krajowego
Arkadiusz R. Cempura
Arkadiusz R. Cempura
Dyrektor Projektu, Bank Millennium SA
Maciej Grad
Maciej Grad
Specjalista ds. E-Marketingu, Unity Line Limited Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Martin Harmony
Martin Harmony
Head Of Marketing, Talkie.ai
Piotr Łukasiński
Piotr Łukasiński
Master Data Scientist, Santander Bank Polska
Wojciech Przechodzeń
Wojciech Przechodzeń
Head of Technology, Talkie.ai

Postęp kursu

0% ukończone
0/6 kroków

Wykup dostęp do kursu


Wydarzenie jest realizowane w formule szkolenia na żądanie

  • Wydarzenie jest dostępne dla uczestników od dnia publikacji na platformie szkoleniowej.
  • Aby z niego skorzystać wystarczy opłacić dostęp do kursu.
  • Kurs udostępniony jest na okres 30 dni.
  • Uczestnik może wracać do prelekcji dowolną liczbę razy
  • Kontakt z prelegentem jest możliwy drogą mailową.

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich
  • JESTEŚ NA BIEŻĄCO!
  • Pomimo sytuacji, nadal możesz poszerzać swoją wiedzę i szkolić się z najbardziej aktualnych tematów
  • Sam decydujesz kiedy się szkolisz – wracasz do nagrań dowolną liczbę razy
  • NIE MUSISZ SIĘ SPIESZYĆ – otrzymujesz dostęp do webinariów aż na 30 dni!

Wymagania techniczne

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Szczegółowy program

·       Jak poprawiać konwersję w działającym bocie
·       Jakie narzędzia wykorzystać do wyszukiwania “słabych” miejsc bota
·       Przykłady eksperymentów A/B, które przeprowadzaliśmy
·       Jakie dane są unikalne dla kanału głosowego, które warto wykorzystać
Prezentacja (Część 1):
·       Wykorzystanie NLU (Natural Language Understanding) do wspomagania serwisu transakcyjnego
w apce mobilnej (interfejs „konwersacyjny”) – na przykładzie aplikacji Bank of America
·       Doświadczenia  Santander Bank Polska z wykorzystaniem tekstu w modelach ML
·       Projektowanie interakcji opartych o tekst
 
Warsztaty (Część 2):
·       Jak zaplanować proof of concept interfejsu konwersacyjnego, jak zdobyć dane do trenowania modelu.
·       Wspólnie zbudujemy działającego agenta na podstawie publicznie dostępnych danych i platformy open source
·       Geneza powstania koronabota
·       Jak wykorzystaliśmy social media do wytrenowania bota
·       Jak wysokozasięgowe media pozwoliły nam przetestować skalowalność bota
·       Potencjalne zastosowania koronabota
·      Sztuczna inteligencja – czyli tak naprawdę co?
·      Historia pewnych robotyzacji – czyli dlaczego proces to podstawa
·      Mów do mnie z sensem – czyli komunikacja bota ma znaczenie
·      Trzy (a może cztery) zasady dobrego onboardingu bota w organizacji
·       Proces tworzenia schematu komunikacji
·       Funkcjonalności – podstawowa, rozbudowana
·       Newslettery i alerty
·       Konkursy i Quizy
·       Chatbot jako ułatwienie komunikacji z klientem
·       Recykling budżetu kampanii online marketingowych
·       Customer plugin PRO
·       Statystyki
·       Jak bot pomógł w odświeżeniu wizerunku banku z 96 letnią tradycją?
·       Jak bot może pomóc w rekrutacji kandydatów na praktyki?
·       Jakie były elementy wdrożenia bota?
·      Co jeszcze oprócz bota pomogło w procesie rekrutacji pokolenia Z?

Zapisz się

Uczestnicy wybrali także

FAQ

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.
Wystarczy zarejestrować się na platformie szkoleniowej dokonując zakupu wydarzenia. Od tego momentu każdy uczestnik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.
Kurs na żądanie jest publikowany na platformie szkoleniowej w zadeklarowanym terminie i od tego momentu jest dostępny dla uczestników na określony w ofercie czas. Aby móc z niego korzystać wystarczy opłacić dostęp do kursu.
Transmisja online to rodzaj kursu, w którym uczestnik ma możliwość połączenia się z prelegentem online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy szkoleniowej Trio Conferences. Szczegółowe zasady oraz harmonogram transmisji online określone są w ofercie konkretnego szkolenia.
Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
Tak, dyskusje ekspertów mogą odbywać się zarówno w trakcie kursach na żądanie, jak i w trakcie transmisji online – jeśli przewiduje je program wydarzenia.
Przyczyn może być wiele.
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.
Tak, transmisje online zostały przygotowane z myślą o uczestnikach, którzy chcą zadań pytania prelegentom.
Tak. Taką możliwość dają transmisje online.
Tak. Każde wydarzenie organizowane online przez Trio Conferences kończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.

Masz pytania?

Uczestnictwo

Sponsoring

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl

Robert Szpindler

Business Development Manager

519-407-698

r.szpindler@trioconferences.pl