Sztuczna inteligencja w relacji Firma-Klient

Liczba case studies: 8. Dyskusja live: 7 października g. 11:00 – 12:30.


Jesteś na początku drogi i szukasz ciekawych praktyk, które zainspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań? A może sztuczna inteligencja już dawno zagościła w Twojej firmie i chciałbyś zobaczyć, jak radzą sobie z nią inni? Jeśli tak, to wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Szukasz odpowiedzi na te pytania?

  • Jak współpraca botów i ludzi może wyglądać w praktyce?
  • W jaki sposób mądrze to zaprojektować, wdrożyć i zastosować?
  • Kiedy wiemy, że wdrożenie się udało? Jakimi kryteriami mierzyć efektywność?
  • Jak bot może pomóc w rekrutacji kandydatów na praktyki?
  • Jak zaplanować proof of concept interfejsu konwersacyjnego? Jak zdobyć dane do trenowania modelu.

Postęp kursu

0% ukończone
0/8 kroków

Szczegółowy program

·       Jak poprawiać konwersję w działającym bocie
·       Jakie narzędzia wykorzystać do wyszukiwania “słabych” miejsc bota
·       Przykłady eksperymentów A/B, które przeprowadzaliśmy
·       Jakie dane są unikalne dla kanału głosowego, które warto wykorzystać
Prezentacja (Część 1):
·       Wykorzystanie NLU (Natural Language Understanding) do wspomagania serwisu transakcyjnego
w apce mobilnej (interfejs „konwersacyjny”) – na przykładzie aplikacji Bank of America
·       Doświadczenia  Santander Bank Polska z wykorzystaniem tekstu w modelach ML
·       Projektowanie interakcji opartych o tekst
 
Warsztaty (Część 2):
·       Jak zaplanować proof of concept interfejsu konwersacyjnego, jak zdobyć dane do trenowania modelu.
·       Wspólnie zbudujemy działającego agenta na podstawie publicznie dostępnych danych i platformy open source
· Planowanie – wszyscy „robią AI”, ale co Ty właściwie chcesz wdrożyć?
· Projektowanie, uzgodnienia i developement – autostrada czy polna droga?
Case 1: Asystent głosowy w aplikacji mobilnej – mów, pisz, klikaj…
Case 2: Asystent głosowy w miękkiej windykacji
Case 3: Asystent głosowy w Contact Center
· Testowanie: czy istnieje scenariusz idealny?
· Wdrożenie: dopieszczać czy wgrywać na produkcję?
·       Geneza powstania koronabota
·       Jak wykorzystaliśmy social media do wytrenowania bota
·       Jak wysokozasięgowe media pozwoliły nam przetestować skalowalność bota
·       Potencjalne zastosowania koronabota
·       Jak bot pomógł w odświeżeniu wizerunku banku z 96 letnią tradycją?
·       Jak bot może pomóc w rekrutacji kandydatów na praktyki?
·       Jakie były elementy wdrożenia bota?
·      Co jeszcze oprócz bota pomogło w procesie rekrutacji pokolenia Z?
·      Sztuczna inteligencja – czyli tak naprawdę co?
·      Historia pewnych robotyzacji – czyli dlaczego proces to podstawa
·      Mów do mnie z sensem – czyli komunikacja bota ma znaczenie
·      Trzy (a może cztery) zasady dobrego onboardingu bota w organizacji
·       Proces tworzenia schematu komunikacji
·       Funkcjonalności – podstawowa, rozbudowana
·       Newslettery i alerty
·       Konkursy i Quizy
·       Chatbot jako ułatwienie komunikacji z klientem
·       Recykling budżetu kampanii online marketingowych
·       Customer plugin PRO
·       Statystyki
·       Znaczenie danych
·       AI a potrzeba różnorodności
·       Inicjatywa Women in AI w Polsce

PRELEGENCI

Żaneta Łucka-Tomczyk
Żaneta Łucka-Tomczyk
Women in AI Poland
Dawid Kin
Dawid Kin
Kierownik Zespołu Integracji Analityki, PKO Bank Polski
Anna Krawczyk
Anna Krawczyk
Ekspert ds. Rekrutacji i EB, Bank Gospodarstwa Krajowego
Arkadiusz R. Cempura
Arkadiusz R. Cempura
Dyrektor Projektu, Bank Millennium SA
Maciej Grad
Maciej Grad
Specjalista ds. E-Marketingu, Unity Line Limited Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Martin Harmony
Martin Harmony
Head Of Marketing, Talkie.ai
Piotr Łukasiński
Piotr Łukasiński
Master Data Scientist, Santander Bank Polska
Wojciech Przechodzeń
Wojciech Przechodzeń
Head of Technology, Talkie.ai

Wydarzenie jest realizowane w formule szkolenia na żądanie

  • Wydarzenie jest dostępne dla uczestników od dnia publikacji na platformie szkoleniowej.
  • Aby z niego skorzystać wystarczy opłacić dostęp do kursu.
  • Kurs udostępniony jest na okres 30 dni.
  • Uczestnik może wracać do prelekcji dowolną liczbę razy
  • Masz pytania do prelekcji? Kontakt z prelegentami  będzie możliwy podczas Dyskusji live Q&A 7 października o g. 11:00!


Wymagania techniczne

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich
  • JESTEŚ NA BIEŻĄCO!
  • Pomimo sytuacji, nadal możesz poszerzać swoją wiedzę i szkolić się z najbardziej aktualnych tematów
  • Sam decydujesz kiedy się szkolisz – wracasz do nagrań dowolną liczbę razy
  • NIE MUSISZ SIĘ SPIESZYĆ – otrzymujesz dostęp do webinariów aż na 30 dni!

Wybierz swój pakiet uczestnictwa

Uczestnicy wybrali także

FAQ

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.
Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.
Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.
Jeśli jesteś już zarejestrowany na platformie (patrz pkt. 4) – przejdź do Strefy darmowej, którą znajdziesz w dwóch miejscach na stronie:
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
Aby zarejestrować się na darmowe webinarium musisz zaznaczyć wszystkie zgody marketingowe. Sprawdź czy je zaznaczyłeś – to najczęstszy powód problemów z rejestracją.
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
Dostęp do nagrań, które Cię interesują, wykupujesz w wybranym przez siebie wariancie na określoną liczbę dni. Oznacza to, że przez ten czas możesz bez ograniczeń oglądać nagrania oraz dowolną liczbę razy wracać do nich oraz innych udostępnionych materiałów (prezentacje, raporty itp.)y. Nagrania są dostępne tylko poprzez platformę – nie można ich pobrać, aby skopiować. Pozostałe materiały są dostępne w opcji do pobrania.
Dostęp do nagrań otrzymasz od razu po opłaceniu dostępu wybraną przez siebie metodą płatności (przelew bankowy, PayU. Pamiętaj, że księgowanie może trwa kilka do kilkunastu godzin. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij nam potwierdzenie przelewu na adres kontakt@trioconferences.pl, a udostępnimy Ci nagrania jeszcze tego samego dnia.
Transmisja online to rodzaj wydarzenia, w którym możesz połączyć się z prelegentem online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy szkoleniowej Trio Conferences – może zadać prelegentowi wszystkie pytania, które Cię interesują. Szczegółowe zasady oraz harmonogram transmisji online określone są w ofercie konkretnego wydarzenia. Transmisja online jest dostępna w wybranych wariantach zakupu.
Tak, transmisje online zostały przygotowane z myślą o uczestnikach, którzy chcą zadań pytania prelegentom.
Tak, dyskusje ekspertów mogą się odbywać jeśli przewiduje je program wydarzenia.
Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online na platformie szkoleniowej Trio Conferences.
Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.
Przyczyn może być wiele. Najczęstsze:
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.

Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl
Tak, nagrania z darmowych webinariów można obejrzeć po zalogowaniu/zarejestrowaniu się do platformy w Strefie darmowej. W przypadku wydarzeń płatnych dostęp do nagrań jest możliwy, jeśli kupiłeś wariant, który to przewiduje.
Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.

Masz pytania?

Uczestnictwo

Sponsoring

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl

Robert Szpindler

Business Development Manager

519-407-698

r.szpindler@trioconferences.pl