Sztuczna inteligencja w relacji Firma-Klient

Liczba case studies: 8.


Jesteś na początku drogi i szukasz ciekawych praktyk, które zainspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań? A może sztuczna inteligencja już dawno zagościła w Twojej firmie i chciałbyś zobaczyć, jak radzą sobie z nią inni? Jeśli tak, to wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Szukasz odpowiedzi na te pytania?

  • Jak współpraca botów i ludzi może wyglądać w praktyce?
  • W jaki sposób mądrze to zaprojektować, wdrożyć i zastosować?
  • Kiedy wiemy, że wdrożenie się udało? Jakimi kryteriami mierzyć efektywność?
  • Jak bot może pomóc w rekrutacji kandydatów na praktyki?
  • Jak zaplanować proof of concept interfejsu konwersacyjnego? Jak zdobyć dane do trenowania modelu.

Postęp kursu

0% ukończone
0/8 kroków

Szczegółowy program

·       Jak poprawiać konwersję w działającym bocie
·       Jakie narzędzia wykorzystać do wyszukiwania “słabych” miejsc bota
·       Przykłady eksperymentów A/B, które przeprowadzaliśmy
·       Jakie dane są unikalne dla kanału głosowego, które warto wykorzystać
Prezentacja (Część 1):
·       Wykorzystanie NLU (Natural Language Understanding) do wspomagania serwisu transakcyjnego
w apce mobilnej (interfejs „konwersacyjny”) – na przykładzie aplikacji Bank of America
·       Doświadczenia  Santander Bank Polska z wykorzystaniem tekstu w modelach ML
·       Projektowanie interakcji opartych o tekst
 
Warsztaty (Część 2):
·       Jak zaplanować proof of concept interfejsu konwersacyjnego, jak zdobyć dane do trenowania modelu.
·       Wspólnie zbudujemy działającego agenta na podstawie publicznie dostępnych danych i platformy open source
· Planowanie – wszyscy „robią AI”, ale co Ty właściwie chcesz wdrożyć?
· Projektowanie, uzgodnienia i developement – autostrada czy polna droga?
Case 1: Asystent głosowy w aplikacji mobilnej – mów, pisz, klikaj…
Case 2: Asystent głosowy w miękkiej windykacji
Case 3: Asystent głosowy w Contact Center
· Testowanie: czy istnieje scenariusz idealny?
· Wdrożenie: dopieszczać czy wgrywać na produkcję?
·       Geneza powstania koronabota
·       Jak wykorzystaliśmy social media do wytrenowania bota
·       Jak wysokozasięgowe media pozwoliły nam przetestować skalowalność bota
·       Potencjalne zastosowania koronabota
·       Jak bot pomógł w odświeżeniu wizerunku banku z 96 letnią tradycją?
·       Jak bot może pomóc w rekrutacji kandydatów na praktyki?
·       Jakie były elementy wdrożenia bota?
·      Co jeszcze oprócz bota pomogło w procesie rekrutacji pokolenia Z?
·      Sztuczna inteligencja – czyli tak naprawdę co?
·      Historia pewnych robotyzacji – czyli dlaczego proces to podstawa
·      Mów do mnie z sensem – czyli komunikacja bota ma znaczenie
·      Trzy (a może cztery) zasady dobrego onboardingu bota w organizacji
·       Proces tworzenia schematu komunikacji
·       Funkcjonalności – podstawowa, rozbudowana
·       Newslettery i alerty
·       Konkursy i Quizy
·       Chatbot jako ułatwienie komunikacji z klientem
·       Recykling budżetu kampanii online marketingowych
·       Customer plugin PRO
·       Statystyki
·       Znaczenie danych
·       AI a potrzeba różnorodności
·       Inicjatywa Women in AI w Polsce

PRELEGENCI

Żaneta Łucka-Tomczyk
Żaneta Łucka-Tomczyk
Women in AI Poland
Dawid Kin
Dawid Kin
Kierownik Zespołu Integracji Analityki, PKO Bank Polski
Anna Krawczyk
Anna Krawczyk
Ekspert ds. Rekrutacji i EB, Bank Gospodarstwa Krajowego
Arkadiusz R. Cempura
Arkadiusz R. Cempura
Dyrektor Projektu, Bank Millennium SA
Maciej Grad
Maciej Grad
Specjalista ds. E-Marketingu, Unity Line Limited Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Martin Harmony
Martin Harmony
Head Of Marketing, Talkie.ai
Piotr Łukasiński
Piotr Łukasiński
Master Data Scientist, Santander Bank Polska
Wojciech Przechodzeń
Wojciech Przechodzeń
Head of Technology, Talkie.ai

Wydarzenie jest realizowane w formule szkolenia na żądanie

  • Wydarzenie jest dostępne dla uczestników od dnia publikacji na platformie szkoleniowej.
  • Aby z niego skorzystać wystarczy opłacić dostęp do kursu.
  • Kurs udostępniony jest na okres 30 dni.
  • Uczestnik może wracać do prelekcji dowolną liczbę razy
  • Masz pytania do prelekcji? Świetnie się składa! Nasi prelegenci chętnie na wszystkie odpowiedzą. Kontakt z nimi  będzie możliwy za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji.

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich
  • JESTEŚ NA BIEŻĄCO!
  • Pomimo sytuacji, nadal możesz poszerzać swoją wiedzę i szkolić się z najbardziej aktualnych tematów
  • Sam decydujesz kiedy się szkolisz – wracasz do nagrań dowolną liczbę razy
  • NIE MUSISZ SIĘ SPIESZYĆ – otrzymujesz dostęp do webinariów aż na 30 dni!

Wybierz swój pakiet uczestnictwa

Uczestnicy wybrali także

FAQ

Spotkanie praktyków to rodzaj wydarzenia, w którym możesz połączyć się z prelegentem online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy szkoleniowej Trio Conferences – może zadać prelegentowi wszystkie pytania, które Cię interesują. Szczegółowe zasady oraz harmonogram spotkania online określone są w ofercie konkretnego wydarzenia.
Spotkania odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Tak, spotkania praktyków online zostały przygotowane w taki sposób, aby każdy mógł zadawać pytania.
Tak, dyskusje ekspertów mogą się odbywać jeśli przewiduje je program wydarzenia.
Aby zarejestrować się na darmowe webinarium musisz zaznaczyć wszystkie zgody marketingowe. Sprawdź czy je zaznaczyłeś – to najczęstszy powód problemów z rejestracją.
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tak, nagrania z darmowych spotkań można obejrzeć po zalogowaniu/zarejestrowaniu się do platformy w Strefie darmowej.
Jeśli jesteś już zarejestrowany na platformie przejdź do Strefy darmowej, którą znajdziesz w dwóch miejscach na stronie:
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
Dostęp do nagrań, które Cię interesują, wykupujesz w wybranym przez siebie wariancie na określoną liczbę dni. Oznacza to, że przez ten czas możesz bez ograniczeń oglądać nagrania oraz dowolną liczbę razy wracać do nich oraz innych udostępnionych materiałów (prezentacje, raporty itp.)y. Nagrania są dostępne tylko poprzez platformę – nie można ich pobrać, aby skopiować. Pozostałe materiały są dostępne w opcji do pobrania.
Dostęp do nagrań otrzymasz od razu po opłaceniu dostępu wybraną przez siebie metodą płatności (przelew bankowy, PayU. Pamiętaj, że księgowanie może trwa kilka do kilkunastu godzin. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij nam potwierdzenie przelewu na adres kontakt@trioconferences.pl, a udostępnimy Ci nagrania jeszcze tego samego dnia.
Przyczyn może być wiele. Najczęstsze:
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.

Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.

Masz pytania?

Uczestnictwo

Sponsoring

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl

Robert Szpindler

Business Development Manager

519-407-698

r.szpindler@trioconferences.pl