Spotkanie praktyków live 18 marca
Strategie HR na rynku centrów usług wspólnych
Formuła online

Dynamiczny rozwój i silna konkurencja w sektorze SSC, wymusza na zarządzających centrami usług wspólnych niestandardowe podejście do kwestii zarządzania zasobami ludzkimi. Z drugiej strony rozwój technologii nieuchronnie determinuje przesunięcie w zakresie niezbędnych kompetencji, a liderzy poszukują nowych, efektywnych strategii, które zapewnią im przewagę w nowej rzeczywistości.
Nowym wyzwaniem, które przyniósł ostatni rok jest większa troska o zdrowie psychiczne pracowników, minimalizowanie stresu oraz stymulowanie ich zaangażowania w niepewnych czasach pandemii Covid-19.
Wszystkie te kwestie omówimy szczegółowo podczas tego spotkania praktyków online, a Ty znajdziesz tu inspirację się do działań w swojej organizacji. Doświadczeniem podzielą się przedstawiciele: AXA XL, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Franke, Volvo oraz Schneider Electric.
Dla kogo:
- HR managerów, specjalistów ds. personalnych i HR Business Partnerów pracujących w centrach usług wspólnych
Wymagania techniczne spotkania online:
- Stałe łącze internetowe
- Kamera internetowa
- Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
- Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku
Korzyści dla uczestnika:
Rola działów personalnych w zarządzaniu kryzysowym
Automatyzacja i digitalizacja w HR
Wdrożenie nowego modelu pracy w organizacji – praca zdalna, benchmarki, wyzwania organizacyjne
Well being i benefity pracownicze – co się zmieniło przez Covid-19
Komunikowanie zmian pracownikom poprzez kanały zdalne w praktyce z perspektywy HRBP
Wartość managera jako nowoczesny miernik potencjału przywództwa w SSC
Program konferencji obejmuje 1 dzień, podczas którego uczestnik pozna dobre praktyki związane z trendami personalnymi w shared services centers.
PRELEGENCI
Liderka optymalizacji, zarzadzania wydajnością procesów i digitalizacji procesów HR.
Wraz z zespołem w ostatnich latach podniosła wydajność serwisu HR blisko 100% poprzez wdrożenie automatycznych rozwiązań do rozliczania, obsługi i samoobsługi pracowników. Aktualnie wraz z zespołem dostarcza serwis HR dla 6 tysięcy pracowników.
Od 14 lat na stanowiskach managerskich w międzynarodowych organizacjach o strukturach matrycowych. Z wykształcenia ekonomistka, ukończyła studia podyplomowe z zarzadzania zasobami ludzkimi oraz Executive HR MBA.
Pasjonat dostarczania wartości dodanej do biznesu poprzez proaktywne działania funkcji HR. Psycholog Zarządzania i Marketingu, trener biznesu, certyfikowany Six Sigma Green Belt. Ponad 10 lat praktyki zawodowej w różnych rolach, w różnych organizacjach. W przeszłości bywał m.in. rekruterem, specjalistą ds. rozwoju i wynajmu personelu, konsultantem HR, liderem Centrum Usług Wspólnych HR, analitykiem i menedżerem ds. wynagrodzeń i benefitów, kierownikiem projektu. W swojej obecnej roli łączy odpowiedzialność HR Biznes Partnera oraz eksperta ds. wynagrodzeń i benefitów w centrum usług wspólnych AXA XL we Wrocławiu. Entuzjasta analityki HR oraz ekonomii behawioralnej. Współtwórca metody Zarządzania Ryzykiem Biznesowo-Personalnym.
Coach i entuzjastka trendów w HR. Z Franke związana od 2016 roku gdzie od samego początku jest odpowiedzialna za budowę Europejskiego Centrum Usług Wspólnych. Praca w dynamicznym i zmiennym środowisku, budowanie i rozwijanie zespołów, w tym wirtualnych, wsparcie i coaching managerów oraz wzmacnianie zaangażowania pracowników nie są jej obce. Od roku odpowiada za budowę działu Talent Acquisition Centre w ramach Franke ESSC. Jest autorką publikacji o tematyce HR w których podejmuje tematy rekrutacji, analizy danych HR, budowania zespołów, zarządzania zespołami wirtualnymi oraz tworzenia atrakcyjnych miejsc pracy.
Autor macierzy zaangażowania, która pomaga mierzyć i zarządzać zaangażowaniem pracowników. Dzięki niej organizacje mają więcej kontroli na biznesem bez potrzeby nadzwyczajnej kontroli pracy pracowników.
Prowadzi programy rozwojowe firm z całej Europy. Absolwent Harward Business School w obszarze innowacji.
Jako Dyrektor Zarządzający założył i rozwijał pierwsze Centrum BPO w 3mieście dla globalnej organizacji, które zostało uznane przez AON jako najlepszy pracodawca oraz przez Pro Progressio jako najlepsze centrum BPO w Polsce. Sam będąc nagrodzonym najlepszym Managerem w Regionie CEE w branży outsourcingowej.
Współzałożyciel i Vice President amerykańskiego startupu technologicznego Fourpointzero specjalizującego się w transformacji cyfrowej dla klientów w Stanach Zjednoczonych.
Autor podcastu o nowoczesnym przywództwie i innowacjach Lider 4.0
Jeden z pionierów RPA w Volvo Group, od podstaw zbudował RPA CoE w HR-ach. Obecnie pełni funkcję Dyrektora ds. digitalizacji HRS, gdzie oprócz RPA pracuje nad podpisami elektronicznymi, interaktywnymi formularzami i innymi cyfrowymi technologiami użytecznymi w HR.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu i Politechniki Wrocławskiej. W Volvo od 12 lat. W przeszłości m.in. prowadził projekty IT oraz pracował z narzędziami Service Management.
Program:
9:55 Powitanie uczestników i rozpoczęcie spotkania
10:00 Strategie HR w dobie pandemii
- Rola działów personalnych w zarządzaniu kryzysowym
- Pracownik, zespół i organizacja – jak dbać o doświadczenia pracowników w niepewnej rzeczywistości
- Nawigacja w nowej rzeczywistości
Anna Klus, HR Manager, Franke
10:45 Well being i benefity pracownicze – co się zmieniło przez Covid-19
- Jaki wpływ na efektywność ma strategia well-being
- Które benefity zyskały na znaczeniu w czasach pandemii
Bartłomiej Trochowicz, Total Rewards and Performance Manager, Schneider Electric
11:30 Komunikowanie zmian pracownikom poprzez kanały zdalne, w praktyce z perspektywy HRBP
- Dynamika społeczna i jej znaczenie w komunikacji z pracownikami
- Budowanie zaufania przez zdalne kanały komunikacji
- HRBP w nowej rzeczywistości komunikacyjnej
Łukasz Mytnik, HR Manager, AXA XL
12:15 Przerwa
12:30 Automatyzacja i digitalizacja w HR
Case study: wdrożenie podpisu elektronicznego
Sebastian Szachnowski, Director HRS Digitalization, Volvo
13:15 Wdrożenie nowego modelu pracy w organizacji – praca zdalna, benchmarki, wyzwania organizacyjne
Agnieszka Konarzewska, Head of BA/HRW, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
14:00 Wartość managera jako nowoczesny miernik potencjału przywództwa w SSC
- Jak globalne zmiany na rynku SSC w 2020 wpłyną na potrzeby przywództwa w SSC
- Jak czynniki budują wartość managera
- Jak mierzyć i zarządzać wartością managera w firmie
Krzysztof Herdzik, Trener i doradca w zakresie przywództwa i innowacji
14:45 Zakończenie konferencji
Zapisz się
-
Strategie HR na rynku centrów usług wspólnychProdukt w promocji
1.495,00zł995,00zł
Co obejmuje bilet?
Pełen dostęp do transmisji online 18 marca 2021
90-dniowy dostęp do nagrań z konferencji oraz sesji pytań z prelegentem
Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A
Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji
Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym
Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta
Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.
Masz pytania?
Najczęściej zadawane pytania
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.