Szkolenie otwarte (online)

Termin 13-14 września

Sprzedaż 5.0

Jesteś gotów rozwijać swój biznes w cyfrowym świecie w oparciu o zaufanie?

Rok 2020 był bardzo trudny dla wielu firm, ale był także rokiem, w którym organizacje miały okazję do przestawienia się na cyfryzację. Liderzy w swoich branżach stworzyli w swoim portfolio ponad 40% całkowicie nowych produktów, które od początku do końca mogą sprzedawać cyfrowo (McKinsey 2020). A tyko 30% dostosowali do nowych realiów. Szybko zorientowali się, że ich klienci mierzą się z nowymi problemami, wyzwaniami rynkowymi, ale także dlatego, że ich profil klienta się zmienił.

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, jesteś częścią małej firmy, czy masz już ugruntowaną organizację, poznasz rozwiązania, które pomogą Ci odnieść sukces w przestrzeni cyfrowej i z powodzeniem w niej prosperować.
Dołącz do nas już dziś, aby uruchomić swoją firmę jako firmę cyfrową.

Dla kogo:

  1. Szefów i kierowników sprzedaży
  2. Szefów i kierowników marketingu
  3. Właścicieli firm oraz osób zarządzających firmami
  4. Dla firm, które chcą zwiększyć swoją sprzedaż w cyfrowym świecie
  5. Dla firm, które dostrzegły szansę na rynku i potrzebują wsparcia w zaprojektowaniu modelu sprzedaży, tak, żeby jak najszybciej zacząć sprzedawać.
  6. Dla firm, które chcą przenieść swój biznes do świata cyfrowego w skuteczny sposób.

W ciągu dwóch dni i 4 modułach otrzymasz praktyczne przepisy, które pomogą Ci w stworzeniu w pełni funkcjonalnej ścieżki sprzedaży w cyfrowym świecie. Ścieżki, która zawiera wszystkie składniki, które pozwolą Ci zabezpieczyć Twój cyfrowy biznes w przyszłości. Trener to specjalista w swojej dziedzinie i ma praktyczne doświadczenie w prowadzeniu wielomilionowych promocji cyfrowych w Europie i Stanach Zjednoczonych.

Czym jest warsztat Sprzedaż 5.0

Sprzedaż 5.0 to 4-modułowy program akceleracyjny, który obejmuje wszystkie osiem czynników wpływających na tworzenie strategii sprzedaży w cyfrowym świecie wraz z osobistymi wskazówkami i mentoringiem, które poprowadzą Cię w kierunku stałego przepływu środków pieniężnych i przewidywalnego wzrostu.

Jak wygląda program warsztatów Sprzedaż 5.0?

Program spotkania obejmuje 2 dni szkoleniowe po 4h i opiera się na strukturze Genius Group, która każdego dnia przyciąga ponad 1000 nowych obserwujących i 600 nowych potencjalnych klientów każdego tygodnia, mająca w swojej grupie już ponad 2 miliony firm.

Co otrzymasz w ramach warsztatu:

  • Dwudniowy w pełni interaktywny warsztat na żywo (online)
  • Pełny dostęp do prowadzącego warsztaty
  • Materiały w postaci prezentacji i nagrań wideo z warsztatów
  • Gotowe przykłady strategii sprzedaży w cyfrowym świecie, które pomogły firmom wygenerować średnio ok. 100tys dol. w pierwszym kwartale od czasu jej stosowania.

Pięć powodów, dla których warto, żebyś uczestniczył w warsztatach:

hook, ok, check Wygeneruj 90% swojej sprzedaży w cyfrowym świecie, zanim jeszcze zaczniesz sprzedawać.

hook, ok, check Zwiększ konwersję swoich zdalnych zespołów sprzedażowych o 50%

hook, ok, check Skorzystaj z gotowych strategii wprowadzania Twojej firmy w cyfrowy świat

hook, ok, checkZbuduj swoją lojalną społeczność w cyfrowym świecie opartą o zaufanie i wartość

hook, ok, check Otrzymaj pełen dostęp do nagrań każdej z sesji, tak, żebyś w sposób ciągły mógł polepszać swoje działania sprzedażowe w cyfrowym świecie


Prowadzący Krzysztof Herdzik

Trener i doradca w zakresie przywództwa i innowacji

Autor macierzy zaangażowania, która pomaga mierzyć i zarządzać zaangażowaniem pracowników. Dzięki niej organizacje mają więcej kontroli na biznesem bez potrzeby nadzwyczajnej kontroli pracy pracowników.
Prowadzi programy rozwojowe firm z całej Europy. Absolwent Harward Business School w obszarze innowacji.
Jako Dyrektor Zarządzający założył i rozwijał pierwsze Centrum BPO w Trójmieście dla globalnej organizacji, które zostało uznane przez AON jako najlepszy pracodawca oraz przez Pro Progressio jako najlepsze centrum BPO w Polsce. Sam będąc nagrodzonym najlepszym Managerem w Regionie CEE w branży outsourcingowej.
Współzałożyciel i Vice President amerykańskiego startupu technologicznego Fourpointzero specjalizującego się w transformacji cyfrowej dla klientów w Stanach Zjednoczonych.
Autor podcastu o nowoczesnym przywództwie i innowacjach Lider 4.0

.

Harmonogram:

13 września, poniedziałek

10:00 Moduł I
Zaufanie – Jak zbudować cykl sprzedaży opartej na zaufaniu

W pierwszym module dowiesz się, jak stworzyć cykl wartości oparty o zaufanie. Budowanie zaufania to najważniejsza rzecz, jaką możesz zrobić, aby zwiększyć sprzedaż. Większość ludzi myśli, że generowanie dobrej sprzedaży oznacza posiadanie świetnych sprzedawców, ale dziś firmy odnoszące największe sukcesy generują więcej sprzedaży niż kiedykolwiek przy mniejszej liczbie sprzedawców niż wcześniej – właśnie budując zaufanie.

Efekty:

  • Zrozumiesz zasady budowania cyklu wartości opartego o zaufanie
  • Dowiesz się jak najbardziej zaufane firmy sprzedają więcej z mniejszą ilością sprzedawców
  • Zidentyfikujesz 5 swoich klientów, dla których rozwiążesz ich problem
  • Zrozumiesz, dlaczego oni chcieliby kupować od Ciebie
  • Dostaniesz swój własny „dashboard” do monitorowania wyników Twoich działań

11:45 Przerwa

12:00 Moduł II
Wartość jak stworzyć produkt/proces, który rozwiąże problem.

W drugim module dowiesz się, jaka jest różnica między produktem, który jest dopasowany do rynku, czyli modelem 4.0, a produktem, który pasuje do problemu. Dowiesz się jak naprawdę ustalić, jaki jest prawdziwy problem Twoich klientów, tak abyś mógł dostosować swoje rozwiązanie, aby go rozwiązać.

Dowiesz się, jakie zadać pytania, tak aby upewnić się, że jest Twój produkt jest idealnie dopasowany, i jak to samo w sobie jest częścią cyklu dostarczania wartości.

Efekty:

  • Poznasz rozwiązanie, które umożliwi CI stworzyć produkt/proces, który rozwiązuje problem Twojego klienta, zamiast po prostu atrakcyjnie wyglądać na rynku. Bez tego nie zbudujesz wartości biznesowej.
  • Nauczysz się jak przekonać swoich klientów do zakupu, bez konieczności sprzedaży.
  • Poznasz szablony jak przeprowadzić rozmowę z potencjalnym klientem, tak, żeby chciał kupić Twoje rozwiązanie
  • Dowiesz się jak zbudować wartość opartą o zaufanie i bezpieczeństwo

14:00 Zakończenie I części szkolenia

14 września, wtorek

10:00 Moduł III
Dźwignia. Skalowanie procesu sprzedaży

W trzecim module, kiedy już stworzysz rozwiązanie problemu, które pozwoli Ci zdobyć pierwszych 10 nowych klientów, możesz zacząć zastanawiać się, jak to wykorzystać. Dowiesz się, jak zarówno powiększać sprzedaż swoich produktów poprzez personalizację, jak i pomnażać je poprzez produktyzację. Strategia, która pozwoli CI na ciągły strumień nowych potencjalnych klientów.

Efekty:

  • Poznasz strategię skalowania i personalizacji jako strategie wzrostu sprzedaży
  • Dowiesz się jaka część Twojej oferty powinna być spersonalizowana, a jaka sproduktyzowana
  • Dowiesz się jak zatrzymać klienta przy sobie na długi czas

11:45 Przerwa

12:00 Moduł IV
Budowanie ciągłej sprzedaży

W czwartym Module dowiesz się, co jest potrzebne, aby zapewnić ciągłość cyklu sprzedaży, z przewidywalną i powtarzalną ścieżką, w której potencjalni klienci i klienci mogą pozostać z tobą na całe życie. Zobaczysz, jak stworzyć własną strategię i poznać 5 najlepszych sposobów wprowadzania na rynek swojego produktu.

Efekty:

  • Jasno określisz wymierne cele finansowe, rozwojowe i edukacyjne
  • Zbudujesz swoją mapę przewidywalnych wyników
  • Nauczysz się śledzić i mierzyć aktualne i przyszłe postępy swoich działań
  • Poznasz 5 ścieżek rozwoju rynkowego, tak, żeby zapewnić sobie ciągły dopływ nowych potencjalnych klientów w cyfrowym świecie

14:00 Zakończenie szkolenia

Jakie są następne kroki?

Krok 1 – Zarezerwuj i dołącz

Po wstępnym zarezerwowaniu warsztatu przejdziesz 15 min rozmowę z wykładowcą, żeby w 100% być pewnym, że to jest warsztat dla Ciebie

Krok 2 – Ucz się i Twórz

W ciągu dwóch dni poznasz strategie, które pomogą CI w sprzedaży w cyfrowym świecie. Po warsztacie będziesz miał dostęp do nagrań, tak, żebyś mógł robić ciągłe postępy w swoim procesie sprzedaży.

Q&A

  • W jaki sposób warsztat będzie prowadzony?

Warsztat będzie prowadzony na żywo i interaktywnie za pośrednictwem platformy Clickmeeting

  • Ile czasu zajmie cały warsztat?

Warsztat trwa dwa dni, w każdym dniu 4 godzinny sesji z przerwą po 2h. Między pierwszym a drugim dniem wymagane będzie poświęcenie 2h na pracę własną.

  • Jak duża jest grupa uczestników?

W warsztacie może brać udział maksymalnie 20 osób

  • Jaką inwestycję musze poczynić w warsztaty?

Inwestycja w warsztat to 995 zł netto + 23% VAT

  • Czy musze mieć już produkt, usługę dostosowaną do cyfrowej sprzedaży, przed warsztatem?

Nie. Nie musisz. Podczas warsztatu poznasz strategię na to, żeby taką usługę stworzyć. Tak, żeby jak najbardziej odzwierciedlała aktualne potrzeby Twoich klientów. Jeśli jednak masz już usługę czy produkt dostosowaną do cyfrowego świata, to będziesz miał okazję zaprojektowania całej ścieżki sprzedaży dla nich.

  • Czy podczas warsztatów poznam algorytmy social media?

Nie. Warsztat jest dostoswany w taki sposób, że sam ustalisz jakimi kanałami dotarcia dotrzesz do swoich potencjalnych odbiorców.

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do całodniowej transmisji online 13-14 września 2021

90-dniowy dostęp do nagrania z warsztatu oraz sesji pytań z prelegentem

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.