Myślisz o zautomatyzowaniu procesów w firmie z pomocą robotów?

Chcesz się dowiedzieć, które procesy w firmie nadają się najlepiej do automatyzacji?

Obejrzyj nagranie ze spotkania praktyków

CO MUSI WIEDZIEĆ MANAGER O WDROŻENIU ROBOTÓW W FIRMIE, czyli automatyzacja procesów bez tajemnic

Spotkanie odbyło się 5 listopada


W trakcie nagrania z tego bezpłatnego spotkania dowiesz się:

  • Jak krok po kroku przeprowadzić automatyzację, aby nie popełnić najczęstszych błędów menedżerów
  • Wyjdziesz ze spotkania z konkretną listą procesów w Twojej firmie, które warto oddać w ręce robotów
  • Na Twoich oczach powstanie robot, który będzie realizował konkretne zadania, zdefiniowane w trakcie spotkania
  • Spotkasz praktyków i menedżerów, którzy mają na swoim koncie wdrożenia i będziesz mógł im zadać wszystkie nurtujące Cię pytania
  • Poznasz najlepsze praktyki podczas robotyzacji na bazie doświadczeń praktyków wdrażających roboty i wykorzystujących je w swojej firmie.

Spotkanie kierujemy do osób na stanowiskach:

  • Dyrektor zarządzający
  • Prezes
  • Członek zarządu
  • Szef działu HR
  • Szef działu zakupów
  • Szef działu księgowości
  • Szef logistyki
  • Szef działu windykacji

oraz wszystkich tych managerów, którzy chcą się dowiedzieć, które procesy mogą zautomatyzować w swojej firmie oraz jak to zrobić.

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Stałe łącze internetowe
  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Obejrzyj nagranie ze spotkaniu praktyków online

Dowiedz się jak wyposażyć swoich pracowników w osobistych asystentów, których pokochają!

Formuła spotkania

Część praktyczna

Jak i gdzie szukać w firmie procesów, które najlepiej automatyzować z użyciem robotów – jak dobrać procesy, które dają największe oszczędności czasu i kosztów

Część pokazowa

Zobacz jak krok po kroku powstaje robot, który będzie wykonywał Twoje zadania i zrozum cały mechanizm automatyzacji.

Sesja pytań i odpowiedzi

Czas na pytania oraz swobodną wymianę opinii

Swoim doświadczeniem podzielili się praktycy od lat pracujący z robotami:

Adam Fronc


Programista aplikacji i systemów wspierających pracę biznesową.

Kierownik deweloperów RPA/Konsultant Rits Robotics. Od ponad roku związany z obszarem automatyzacji i robotyzacji procesów biznesowych przy wykorzystaniu technologii UiPath – dąży do połączenia i wzajemnego wykorzystania tych dwóch technologii.

Kacper Buszta


Specjalizuje się w programowaniu robotów dla firm z obszaru bankowości, FMCG, księgowości i innych.

Specjalista ds. robotyzacji procesów. Główny programista w RITS Robotics. Certyfikowany specjalista UiPath. Ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu na kierunku “Informatyka w Biznesie”.

Arkadiusz Soika


Tematyką RPA zajmuje się od 2017 roku. Tworzył procesy robotyczne między innymi dla P&G oraz Nestle.

Absolwent wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych, Politechniki Warszawskiej. Od ponad 15 lat pracuje na projektach IT. Jako developer i architekt rozwijał systemy bilingowe oraz CRM w takich firmach jak TP.SA, Polkomtel, PGNiG. W pionierskich czasach szkolił i przekazywał najlepsze praktyki RPA. Konfigurował od podstaw środowisko UiPath w Warta S.A. Obecnie inżynier wsparcia sprzedaży w UiPath.

Marcin Motel


20 lat doświadczenia w przekuwaniu nowoczesnych technologii IT na wartość dodaną dla przedsiębiorstw.

Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu dużych projektów informatycznych od strony biznesowej w obszarach Business Intelligence, Information Management, Data Management, Business Process Management oraz Robotic Process Automation. Od lat związany z czołówką firm technologicznych takich jak EMC, IBM, Software AG, Symantec, BMC, Qlik i aktualnie UiPath.

RAMOWY PROGRAM SPOTKANIA:

I ROBOTYZACJA, CZYLI… – czym są roboty software’owe, jak działają i jak powstają

II JAK KWALIFIKOWAĆ PROCESY DO ROBOTYZACJI, czyli jakie pytania trzeba sobie zadać, żeby zdiagnozować procesy idealne do automatyzacji w Twojej firmie

III DECYZJA – ROBOTYZUJEMY! Jak przygotować firmę do wdrożenia krok po kroku

  1. Szczegółowa analiza procesu – jak ją przeprowadzić, aby nic nie zaskoczyło robota w trakcie pracy, jakie elementy są kluczowe w tej analizie
  2. Kryteria sukcesu, czyli KPI – jak je poprawnie zdefiniować, żeby dojść do celu
  3. Wyprzedź sabotaż, czyli co musisz zrobić, żeby przygotować organizację na robotyzację
  4. Kto musi wiedzieć o zastosowaniu robotów w firmie
  5. Idealny pasterz robota/robotów – dlaczego trzeba wybrać opiekuna robotów, jaka osoba sprawdzi się najlepiej w tej roli wybrać
  6. Wybór firmy wdrażającej roboty, czyli jak wybrać najlepszą z gąszcza ofert

IV UWAGA – WDRAŻAMY ROBOTY – kluczowe elementy wdrożenia

  1. Powitanie robota (kolejnego robota) w firmie
  2. Pilotaże  – testuj bez ryzyka nadszarpnięcia wizerunku
  3. Okres przejściowy – główne założenia

V WSPÓŁPRACA Z ROBOTAMI i co dalej?

  1. Monitorowanie pracy robotów – kto, co, jak długo i w jaki sposób powinien monitorować
  2. Doskonalenie pracy robotów – czyli jak podnosić robotom poprzeczkę
  3. Roboty w farmie

Poznaj opinie uczestników o innych, organizowanych przez nas spotkaniach praktyków

Spotkanie praktyków online to wymiana doświadczeń bez konieczności wyjazdów

  • Nie narażasz się na ryzyko zarażenia!
  • Otrzymujesz dostęp do nagrania ze spotkania po jego zakończeniu – możesz wrócić do ciekawego wątku w dowolnym momencie
  • Zyskujesz dostęp do materiałów dodatkowych, udostępnionych przez praktyków
  • Możesz wrócić do nagrań dowolną liczbę razy – nie ograniczamy dostępu do nagrań, korzystaj tak często jak chcesz i potrzebujesz

Nasi partnerzy:

RITS (Reylon IT Services) to jedna z najdynamiczniej rozwijających się firm informatycznych w Polsce, która działa od 2014 roku. RITS świadczy usługi od zatrudniania specjalistów IT, poprzez Software House, tworzenie i utrzymanie oprogramowania, aż po automatyzację procesów biznesowych. Zespół RITS CENTER to blisko 300 specjalistów IT w pięciu centrach kompetencyjnych w Polsce i w Wietnamie, który działa od 2019 roku i realizujemy projekty informatyczne dla klientów na całym świecie.

www.rits.center


UiPath – stworzony dla biznesu i IT jest dzisiaj wg użytkowników i analityków wiodącą platformą runku Robotic Process Automation (RPA). Globalnie ponad 7000 klientów korporacyjnych i instytucji rządowych korzysta z platformu RPA UiPath do szybkiego wdrażania robotów software’owych, które doskonale emulują działanie człowieka i wykonują powtarzalne procesy, zwiększając produktywność biznesową, oszczędzając czas kluczowych pracowników, zapewniając zgodność z przepisami i zwiększając zadowolenie klientów z operacji back-office i front-office. W Polsce UiPath jest obecny od 2017 r. i ma ponad 200 klientów z różnych branż.

www.uipath.com

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń!

Anna Frąckowiak

Project Director
515 229 803

a.frackowiak@trioconferences.pl

FAQ

Spotkanie praktyków to rodzaj wydarzenia, w którym możesz połączyć się z prelegentem online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy szkoleniowej Trio Conferences – może zadać prelegentowi wszystkie pytania, które Cię interesują. Szczegółowe zasady oraz harmonogram spotkania online określone są w ofercie konkretnego wydarzenia.
Spotkania odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Tak, spotkania praktyków online zostały przygotowane w taki sposób, aby każdy mógł zadawać pytania.
Tak, dyskusje ekspertów mogą się odbywać jeśli przewiduje je program wydarzenia.
Aby zarejestrować się na darmowe webinarium musisz zaznaczyć wszystkie zgody marketingowe. Sprawdź czy je zaznaczyłeś – to najczęstszy powód problemów z rejestracją.
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tak, nagrania z darmowych spotkań można obejrzeć po zalogowaniu/zarejestrowaniu się do platformy w Strefie darmowej.
Jeśli jesteś już zarejestrowany na platformie przejdź do Strefy darmowej, którą znajdziesz w dwóch miejscach na stronie:
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
Dostęp do nagrań, które Cię interesują, wykupujesz w wybranym przez siebie wariancie na określoną liczbę dni. Oznacza to, że przez ten czas możesz bez ograniczeń oglądać nagrania oraz dowolną liczbę razy wracać do nich oraz innych udostępnionych materiałów (prezentacje, raporty itp.)y. Nagrania są dostępne tylko poprzez platformę – nie można ich pobrać, aby skopiować. Pozostałe materiały są dostępne w opcji do pobrania.
Dostęp do nagrań otrzymasz od razu po opłaceniu dostępu wybraną przez siebie metodą płatności (przelew bankowy, PayU. Pamiętaj, że księgowanie może trwa kilka do kilkunastu godzin. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij nam potwierdzenie przelewu na adres kontakt@trioconferences.pl, a udostępnimy Ci nagrania jeszcze tego samego dnia.
Przyczyn może być wiele. Najczęstsze:
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.

Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.