Szkolenie dla osób na stanowiskach:

  • CEO
  • General Manager
  • Dyrektor zarządzający
  • HR Manager
  • Właściciel firmy
  • Członek zarządu
  • Menedżer zarządzający ryzykiem w firmie
  • Szef logistyki

Jak zarządzać firmą w czasie kryzysu wywołanego koronawirusem i jakich błędów nie popełnić w kolejnych tygodniach epidemii?

Praktyczne prelekcje ekspertów od zarządzania kryzysowego oraz dyskusje z udziałem ekspertów

Szukasz odpowiedzi na te pytania?

  • Jak przeprowadzisz firmę przez sytuację kryzysową?
  • REDUKOWAĆ ZATRUDNIENIE czy jeszcze czekać? Jakie scenariusze biznesowe masz do wyboru i co niosą za sobą za miesiąc i rok?
  • Masz PROBLEM Z PRZESTOJAMI W PRODUKCJI I REALIZACJI USŁUG, które wynikają z przerwanych łańcuchów dostaw, braku zamówień? Co robić dalej?
  • Martwisz się o brak płynności finansowej ze względu na koszty stałe, które musisz ponosić?
  • Już dzisiaj masz PROBLEM ZE ŚCIĄGANIEM NALEŻNOŚCI od swoich kontrahentów?
  • Chcesz wiedzieć jak na bieżąco analizować decyzje rządowe, które bezpośrednio przekładają się na Twój biznes?
  • Nie chcesz dać się ponieść CHAOSOWI INFORMACYJNEMU, który nie utrudnia racjonalne podejmowanie decyzji?

JEŚLI TAK! TO WYDARZENIE PRZYGOTOWALIŚMY WŁAŚNIE DLA CIEBIE

Tematy praktycznych prelekcji

Prelegenci

Jacek Tyburek
Jacek Tyburek
Praktyk z obszaru bezpieczeństwa organizacji
Beata Doncer
Beata Doncer
interim manager
Jarosław Krasucki
Jarosław Krasucki
Independent Security Auditor

Dyskusje z udziałem ekspertów

Szczegółowy program

Działania kryzysowe do wdrożenia w firmie od zaraz
  • Jak szybko przeorganizować firmę, żeby dostosować się do sytuacji na rynku? – kluczowe zasady, najczęstsze błędy, czyli jak zapewnić bezpieczeństwo organizacji, biznesu oraz odporność organizacji
  • Techniki i metody monitorowania zagrożeń/czynników ryzyka/incydentów w organizacji-  codzienne raporty nt. wzrostu zachorowań i kolejnych zgonów zarażonych (szacowanie ryzyka we własnym biznesie)
  • Sztab kryzysowy w organizacji– jak je szybko powołać lub przeorganizować organizację elastycznie dostosowując się do sytuacji
  • Audyt odporności biznesowej – jak go przeprowadzić poprawnie
Pole minowe – restrukturyzacja w czasie i po pandemii
  • Przed podjęciem decyzji związanych z restrukturyzacją, która pociąga za sobą zmiany kadrowe trzeba przyjrzeć się kilku potencjalnym zagrożeniom mogącym się pojawić w jej wyniku:
  • Restrukturyzacja a bezpieczeństwo firmy
  • Wizerunek pracodawcy w świetle restrukturyzacji
  • Jak wprowadzić niezbędne działania restrukturyzacyjne, które można przełożyć na wzmocnienie marki ? Nigdy nie ma na to dobrego czasu w natłoku codziennej działalności.
Zarządzanie chaosem informacyjnym w czasie koronawirusa
  • Fake newsy w biznesie
  • Fake newsy w życiu publicznych
  • Online reputation management (ORM)– na czym polega- przykłady metod działania
  • Konsekwencje źle prowadzonych komunikacji wewnętrznych do pracowników w sytuacjach trudnych
  • Sieci powiązań w internecie – badanie i wykrywanie zorganizowanych strategii przeciwko firmom
  • Ataki organizacji politycznych na biznes
  • Wiedza o naszych kontrahentach – jak dziś wygląda ?
  • Istota informacji o naszym otoczeniu biznesowym
  • Informacja gospodarcza jako wsparcie procesów zarządzania sprzedażą i ryzykiem (finansowym i reputacyjnym)
Łańcuch dostaw po koronawirusie – gorzki lament nad rozlanym mlekiem
  • Trudności logistyczne w czasie pandemii, o których musisz wiedzieć
  • Ważne zmiana na rynku logistycznym
  • Wyłaniające się trendy w dostawach do Klientów
  • E-handel – realne zmiany na rynku e-commerce
O sprzedaży po pandemii znad filiżanki kawy – zbadaj puls sprzedażowy Twojej firmy
  • Jakimi zasadami rządzi się panika konsumpcyjna
  • Spadek sprzedaży dóbr i usług w okresie spowolnienia oraz bezpośrednio po spowolnieniu – zasadnicze prawidła ekonomiczne
  • Jak odpalić sprzedaż po spowolnieniu zakupowym, jak przekonać klientów do inwestycji po okresie spowolnienia/zatrzymania sprzedaży
  •  Jak płynnie przenieść sprzedaż do e-commercu – branża z zamkniętą sprzedażą stacjonarną próbuje ratować sprzedaż onlinem, jak zorganizować ostatnią milę
  •  Nowy profil działania firmy?
  •  Nowe kanały pozyskiwania klientów oraz metody aktywizacji kupujących, aby nie zawieszali zakupów, inwestycji na kwarantannie.
  •  Jak ułożyć program promocyjny, aby był gotowy zaraz po tym, jak będziemy mogli już spokojnie i bez obaw o własne zdrowie wrócić do działania – strategie, propozycje, dyskusja.
  • Nowe otwarcie sprzedaży – nowe i stare ryzyka – jak zapewnić bezpieczeństwo procesów sprzedażowych?

Masz zakaz wyjazdów? Nic nie szkodzi

Teraz możesz wziąć udział w prelekcjach na platformie szkoleniowej!

  • Możesz wziąć udział w prelekcjach na platformie szkoleniowej Trio Conferences wtedy, kiedy masz na to czas
  • Prelekcje są dostępne aż przez 30 dni.
  • Po każdej prelekcji możesz skontaktować się z praktykami, aby zadać im pytania

To nie jedyne korzyści z takiej formy szkolenia!

  • Szkolisz się bez wychodzenia z domu, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
  • Wyprzedzasz konkurencję – szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Zdobywasz konkretne wskazówki, które możesz wdrożyć w firmie od zaraz

Poznaj opinie uczestników o organizowanych przez nas wydarzeniach

Zapisz się w niższej cenie


Co obejmuje cena uczestnictwa?

Gwarancję konkretnych, gotowych do wykorzystania wskazówek ekspertów od zarządzania kryzysowego.

Nagrania z 3 prelekcji przygotowanych przez ekspertów w swoich dziedzinach – 50 min. każda

Aż 5 debat eksperckich na tematy, które są dzisiaj najbardziej problematyczne dla menedżerów w polskich firmach (działania kryzysowe, zarządzanie informacją, restrukturyzacja zatrudnienia, logistyka i łańcuch dostaw oraz sprzedaż)

Kontakt z prelegentami i możliwość zadania szczegółowych pytań

Dostęp do prezentacji udostępnionych przez prelegentów – z możliwością ich pobrania

30-dniowy dostęp do materiałów, z których możesz skorzystać w dowolnym momencie

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

GRATIS: dostęp do strefy darmowej na platformie szkoleniowej Trio Conferences

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń! Odpowiemy w ciągu godziny

Uczestnictwo

Sponsoring

Anna Frąckowiak

Project Director
515-229-803

a.frackowiak@trioconferences.pl

Małgorzata Klimecka

Business Development Manager

519-407-696

m.klimecka@trioconferences.pl

FAQ

Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.

Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwiązania technologicznego klienta).

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.

Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.

Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.

Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.

Jak wyciągnąć firmę z kryzysu?

Praktyczne prelekcje i eksperckie dyskusje

Niższa cena tylko do końca tygodnia

Zapisz się!