Jak zarządzać firmą w czasie kryzysu wywołanego koronawirusem i jakich błędów nie popełnić w kolejnych tygodniach epidemii?
Praktyczne prelekcje ekspertów od zarządzania kryzysowego oraz dyskusje z udziałem ekspertów
Szukasz odpowiedzi na te pytania?
- Jak przeprowadzisz firmę przez sytuację kryzysową?
- REDUKOWAĆ ZATRUDNIENIE czy jeszcze czekać? Jakie scenariusze biznesowe masz do wyboru i co niosą za sobą za miesiąc i rok?
- Masz PROBLEM Z PRZESTOJAMI W PRODUKCJI I REALIZACJI USŁUG, które wynikają z przerwanych łańcuchów dostaw, braku zamówień? Co robić dalej?
- Martwisz się o brak płynności finansowej ze względu na koszty stałe, które musisz ponosić?
- Już dzisiaj masz PROBLEM ZE ŚCIĄGANIEM NALEŻNOŚCI od swoich kontrahentów?
- Chcesz wiedzieć jak na bieżąco analizować decyzje rządowe, które bezpośrednio przekładają się na Twój biznes?
- Nie chcesz dać się ponieść CHAOSOWI INFORMACYJNEMU, który nie utrudnia racjonalne podejmowanie decyzji?
JEŚLI TAK! TO WYDARZENIE PRZYGOTOWALIŚMY WŁAŚNIE DLA CIEBIE
Prelegenci
Umów się ze mną na konsultację
Ekspert w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, interim manager. Specjalizuje się w projektach związanych ze szczupłym zarządzaniem (Lean Management), zwinnym zarządzaniem projektami (Agile Project Management) oraz upraszczaniem procesów w firmie (Simplicity Designer). Posiada szerokie doświadczenie z obszaru sprzedaży oraz zarządzania zasobami ludzkimi w branży farmaceutycznej (Polpharma, Egis), hotelarskiej (Intercontinental, Starwood) oraz sprzedaży detalicznej (Zibi) .
Przez ponad 10 lat pracowała w strukturach sprzedaży i marketingu jednej z największych polskich firm farmaceutycznych o zasięgu międzynarodowym. W tym okresie brała udział w restrukturyzacji firmy, tworzeniu nowych struktur sprzedaży i marketingu. Przez następne 8 lat związana była z branżą hotelarską. Pracowała dla 3 hoteli o zasięgu globalnym, gdzie pełniła funkcję menadżera do spraw personalnych dodatkowo aktywnie poszukiwała i pozyskiwała fundusze na innowacyjne projekty służące rozwojowi pracowników. Z sukcesem zrealizowała 4 duże projekty finansowane z funduszy unijnych z zakresu ZZL.
Doświadczenia w zakresie szczupłego zarządzania zdobyła pracując w dużej firmie z branży retail. Obecnie w roli interim menadżera doradza Zarządowi firmy z branży farmaceutycznej. Pasjonatka ciągłego rozwoju i doskonalenia.
• Zarządzanie obszarem bezpieczeństwa / ochrony organizacji (Łańcuch Dostaw, Transport, Magazyny, Fabryki);
• Przeprowadzanie audytów operacyjnych bezpieczeństwa (na poziomie lokalnym oraz globalnym: EMEA), wdrażanie rekomendacji z audytów
• Koordynowanie pracy oraz współpraca z partnerami zewnętrznymi (firmy Ochrony Mienia); współpraca z instytucjami publicznymi (Policja, Prokuratura)
• Opracowywanie i wdrażanie procedur oraz programów w zakresie Bezpieczeństwa (m. in. polityka zarządzania kryzysowego)
Szczegółowy program
- Jak szybko przeorganizować firmę, żeby dostosować się do sytuacji na rynku? – kluczowe zasady, najczęstsze błędy, czyli jak zapewnić bezpieczeństwo organizacji, biznesu oraz odporność organizacji
- Techniki i metody monitorowania zagrożeń/czynników ryzyka/incydentów w organizacji- codzienne raporty nt. wzrostu zachorowań i kolejnych zgonów zarażonych (szacowanie ryzyka we własnym biznesie)
- Sztab kryzysowy w organizacji– jak je szybko powołać lub przeorganizować organizację elastycznie dostosowując się do sytuacji
- Audyt odporności biznesowej – jak go przeprowadzić poprawnie
- Przed podjęciem decyzji związanych z restrukturyzacją, która pociąga za sobą zmiany kadrowe trzeba przyjrzeć się kilku potencjalnym zagrożeniom mogącym się pojawić w jej wyniku:
- Restrukturyzacja a bezpieczeństwo firmy
- Wizerunek pracodawcy w świetle restrukturyzacji
- Jak wprowadzić niezbędne działania restrukturyzacyjne, które można przełożyć na wzmocnienie marki ? Nigdy nie ma na to dobrego czasu w natłoku codziennej działalności.
- Fake newsy w biznesie
- Fake newsy w życiu publicznych
- Online reputation management (ORM)– na czym polega- przykłady metod działania
- Konsekwencje źle prowadzonych komunikacji wewnętrznych do pracowników w sytuacjach trudnych
- Sieci powiązań w internecie – badanie i wykrywanie zorganizowanych strategii przeciwko firmom
- Ataki organizacji politycznych na biznes
- Wiedza o naszych kontrahentach – jak dziś wygląda ?
- Istota informacji o naszym otoczeniu biznesowym
- Informacja gospodarcza jako wsparcie procesów zarządzania sprzedażą i ryzykiem (finansowym i reputacyjnym)
- Trudności logistyczne w czasie pandemii, o których musisz wiedzieć
- Ważne zmiana na rynku logistycznym
- Wyłaniające się trendy w dostawach do Klientów
- E-handel – realne zmiany na rynku e-commerce
- Jakimi zasadami rządzi się panika konsumpcyjna
- Spadek sprzedaży dóbr i usług w okresie spowolnienia oraz bezpośrednio po spowolnieniu – zasadnicze prawidła ekonomiczne
- Jak odpalić sprzedaż po spowolnieniu zakupowym, jak przekonać klientów do inwestycji po okresie spowolnienia/zatrzymania sprzedaży
- Jak płynnie przenieść sprzedaż do e-commercu – branża z zamkniętą sprzedażą stacjonarną próbuje ratować sprzedaż onlinem, jak zorganizować ostatnią milę
- Nowy profil działania firmy?
- Nowe kanały pozyskiwania klientów oraz metody aktywizacji kupujących, aby nie zawieszali zakupów, inwestycji na kwarantannie.
- Jak ułożyć program promocyjny, aby był gotowy zaraz po tym, jak będziemy mogli już spokojnie i bez obaw o własne zdrowie wrócić do działania – strategie, propozycje, dyskusja.
- Nowe otwarcie sprzedaży – nowe i stare ryzyka – jak zapewnić bezpieczeństwo procesów sprzedażowych?
Masz zakaz wyjazdów? Nic nie szkodzi
Teraz możesz wziąć udział w prelekcjach na platformie szkoleniowej!
- Możesz wziąć udział w prelekcjach na platformie szkoleniowej Trio Conferences wtedy, kiedy masz na to czas
- Prelekcje są dostępne aż przez 30 dni.
- Po każdej prelekcji możesz skontaktować się z praktykami, aby zadać im pytania
To nie jedyne korzyści z takiej formy szkolenia!
- Szkolisz się bez wychodzenia z domu, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
- Wyprzedzasz konkurencję – szkolisz się z interesującego Cię tematu.
- Zdobywasz konkretne wskazówki, które możesz wdrożyć w firmie od zaraz
Poznaj opinie uczestników o organizowanych przez nas wydarzeniach
Zapisz się w niższej cenie
-
CENA PROMOCYJNAProdukt w promocji
799,00zł699,00zł
Co obejmuje cena uczestnictwa?
Gwarancję konkretnych, gotowych do wykorzystania wskazówek ekspertów od zarządzania kryzysowego.
Nagrania z 3 prelekcji przygotowanych przez ekspertów w swoich dziedzinach – 50 min. każda
Aż 5 debat eksperckich na tematy, które są dzisiaj najbardziej problematyczne dla menedżerów w polskich firmach (działania kryzysowe, zarządzanie informacją, restrukturyzacja zatrudnienia, logistyka i łańcuch dostaw oraz sprzedaż)
Kontakt z prelegentami i możliwość zadania szczegółowych pytań
Dostęp do prezentacji udostępnionych przez prelegentów – z możliwością ich pobrania
30-dniowy dostęp do materiałów, z których możesz skorzystać w dowolnym momencie
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
GRATIS: dostęp do strefy darmowej na platformie szkoleniowej Trio Conferences
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń! Odpowiemy w ciągu godziny
Uczestnictwo
Sponsoring
Inne kursy na żądanie
Wymagania techniczne spotkania online:
- Stałe łącze internetowe
- Kamera internetowa
- Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
- Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku
FAQ
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.
Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl