Szkolenie dla osób na stanowiskach:

  • CEO
  • General Manager
  • Dyrektor zarządzający
  • HR Manager
  • Właściciel firmy
  • Członek zarządu
  • Menedżer zarządzający ryzykiem w firmie
  • Szef logistyki

Jak zarządzać firmą w czasie kryzysu wywołanego koronawirusem i jakich błędów nie popełnić w kolejnych tygodniach epidemii?

Praktyczne prelekcje ekspertów od zarządzania kryzysowego oraz dyskusje z udziałem ekspertów

Szukasz odpowiedzi na te pytania?

  • Jak przeprowadzisz firmę przez sytuację kryzysową?
  • REDUKOWAĆ ZATRUDNIENIE czy jeszcze czekać? Jakie scenariusze biznesowe masz do wyboru i co niosą za sobą za miesiąc i rok?
  • Masz PROBLEM Z PRZESTOJAMI W PRODUKCJI I REALIZACJI USŁUG, które wynikają z przerwanych łańcuchów dostaw, braku zamówień? Co robić dalej?
  • Martwisz się o brak płynności finansowej ze względu na koszty stałe, które musisz ponosić?
  • Już dzisiaj masz PROBLEM ZE ŚCIĄGANIEM NALEŻNOŚCI od swoich kontrahentów?
  • Chcesz wiedzieć jak na bieżąco analizować decyzje rządowe, które bezpośrednio przekładają się na Twój biznes?
  • Nie chcesz dać się ponieść CHAOSOWI INFORMACYJNEMU, który nie utrudnia racjonalne podejmowanie decyzji?

JEŚLI TAK! TO WYDARZENIE PRZYGOTOWALIŚMY WŁAŚNIE DLA CIEBIE

Tematy praktycznych prelekcji

Prelegenci

Jacek Tyburek
Jacek Tyburek
Praktyk z obszaru bezpieczeństwa organizacji
Beata Doncer
Beata Doncer
interim manager
Jarosław Krasucki
Jarosław Krasucki
Independent Security Auditor

Dyskusje z udziałem ekspertów

Szczegółowy program

Działania kryzysowe do wdrożenia w firmie od zaraz
  • Jak szybko przeorganizować firmę, żeby dostosować się do sytuacji na rynku? – kluczowe zasady, najczęstsze błędy, czyli jak zapewnić bezpieczeństwo organizacji, biznesu oraz odporność organizacji
  • Techniki i metody monitorowania zagrożeń/czynników ryzyka/incydentów w organizacji-  codzienne raporty nt. wzrostu zachorowań i kolejnych zgonów zarażonych (szacowanie ryzyka we własnym biznesie)
  • Sztab kryzysowy w organizacji– jak je szybko powołać lub przeorganizować organizację elastycznie dostosowując się do sytuacji
  • Audyt odporności biznesowej – jak go przeprowadzić poprawnie
Pole minowe – restrukturyzacja w czasie i po pandemii
  • Przed podjęciem decyzji związanych z restrukturyzacją, która pociąga za sobą zmiany kadrowe trzeba przyjrzeć się kilku potencjalnym zagrożeniom mogącym się pojawić w jej wyniku:
  • Restrukturyzacja a bezpieczeństwo firmy
  • Wizerunek pracodawcy w świetle restrukturyzacji
  • Jak wprowadzić niezbędne działania restrukturyzacyjne, które można przełożyć na wzmocnienie marki ? Nigdy nie ma na to dobrego czasu w natłoku codziennej działalności.
Zarządzanie chaosem informacyjnym w czasie koronawirusa
  • Fake newsy w biznesie
  • Fake newsy w życiu publicznych
  • Online reputation management (ORM)– na czym polega- przykłady metod działania
  • Konsekwencje źle prowadzonych komunikacji wewnętrznych do pracowników w sytuacjach trudnych
  • Sieci powiązań w internecie – badanie i wykrywanie zorganizowanych strategii przeciwko firmom
  • Ataki organizacji politycznych na biznes
  • Wiedza o naszych kontrahentach – jak dziś wygląda ?
  • Istota informacji o naszym otoczeniu biznesowym
  • Informacja gospodarcza jako wsparcie procesów zarządzania sprzedażą i ryzykiem (finansowym i reputacyjnym)
Łańcuch dostaw po koronawirusie – gorzki lament nad rozlanym mlekiem
  • Trudności logistyczne w czasie pandemii, o których musisz wiedzieć
  • Ważne zmiana na rynku logistycznym
  • Wyłaniające się trendy w dostawach do Klientów
  • E-handel – realne zmiany na rynku e-commerce
O sprzedaży po pandemii znad filiżanki kawy – zbadaj puls sprzedażowy Twojej firmy
  • Jakimi zasadami rządzi się panika konsumpcyjna
  • Spadek sprzedaży dóbr i usług w okresie spowolnienia oraz bezpośrednio po spowolnieniu – zasadnicze prawidła ekonomiczne
  • Jak odpalić sprzedaż po spowolnieniu zakupowym, jak przekonać klientów do inwestycji po okresie spowolnienia/zatrzymania sprzedaży
  •  Jak płynnie przenieść sprzedaż do e-commercu – branża z zamkniętą sprzedażą stacjonarną próbuje ratować sprzedaż onlinem, jak zorganizować ostatnią milę
  •  Nowy profil działania firmy?
  •  Nowe kanały pozyskiwania klientów oraz metody aktywizacji kupujących, aby nie zawieszali zakupów, inwestycji na kwarantannie.
  •  Jak ułożyć program promocyjny, aby był gotowy zaraz po tym, jak będziemy mogli już spokojnie i bez obaw o własne zdrowie wrócić do działania – strategie, propozycje, dyskusja.
  • Nowe otwarcie sprzedaży – nowe i stare ryzyka – jak zapewnić bezpieczeństwo procesów sprzedażowych?

Masz zakaz wyjazdów? Nic nie szkodzi

Teraz możesz wziąć udział w prelekcjach na platformie szkoleniowej!

  • Możesz wziąć udział w prelekcjach na platformie szkoleniowej Trio Conferences wtedy, kiedy masz na to czas
  • Prelekcje są dostępne aż przez 30 dni.
  • Po każdej prelekcji możesz skontaktować się z praktykami, aby zadać im pytania

To nie jedyne korzyści z takiej formy szkolenia!

  • Szkolisz się bez wychodzenia z domu, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
  • Wyprzedzasz konkurencję – szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Zdobywasz konkretne wskazówki, które możesz wdrożyć w firmie od zaraz

Poznaj opinie uczestników o organizowanych przez nas wydarzeniach

Zapisz się w niższej cenie


Co obejmuje cena uczestnictwa?

Gwarancję konkretnych, gotowych do wykorzystania wskazówek ekspertów od zarządzania kryzysowego.

Nagrania z 3 prelekcji przygotowanych przez ekspertów w swoich dziedzinach – 50 min. każda

Aż 5 debat eksperckich na tematy, które są dzisiaj najbardziej problematyczne dla menedżerów w polskich firmach (działania kryzysowe, zarządzanie informacją, restrukturyzacja zatrudnienia, logistyka i łańcuch dostaw oraz sprzedaż)

Kontakt z prelegentami i możliwość zadania szczegółowych pytań

Dostęp do prezentacji udostępnionych przez prelegentów – z możliwością ich pobrania

30-dniowy dostęp do materiałów, z których możesz skorzystać w dowolnym momencie

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

GRATIS: dostęp do strefy darmowej na platformie szkoleniowej Trio Conferences

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń! Odpowiemy w ciągu godziny

Uczestnictwo

Sponsoring

Anna Frąckowiak

Project Director
515-229-803

a.frackowiak@trioconferences.pl

Małgorzata Klimecka

Business Development Manager

519-407-696

m.klimecka@trioconferences.pl

Dla kogo:

  1. Generalistów HR (HR Dyrektorzy, HR Menedżerowie, HR Biznes Partnerzy), którzy nie zajmowali się szczegółowo zagadnieniami z obszaru Compensation & Benefits, a którzy chcieliby zapoznać się z pełnym spektrum procesów C&B lub odświeżyć tę wiedzę
  2. Generalistów HR, którzy chcieliby przygotować się do przeglądu procesów C&B w swojej organizacji
  3. Menedżerów, którzy podejmują decyzje dotyczące premiowania pracowników

Wymagania techniczne spotkania praktyków online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

FAQ

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.

Jak wyciągnąć firmę z kryzysu?

Praktyczne prelekcje i eksperckie dyskusje

Niższa cena tylko do końca tygodnia

Zapisz się!