Szkolenie otwarte 16 kwietnia

Reklamacje w transporcie – sytuacja w pandemii

Formuła online

Uszkodzenia podczas przewozu, nieprawidłowy załadunek, wypadki na drodze – to tylko niektóre z przyczyn reklamacji występujących w procesie transportowym.
Jak się zabezpieczyć od odpowiedzialności za szkodę?
Jak prawidłowo przygotować formularz szkody?
Jak minimalizować negatywne skutki zdarzenia?

Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci-praktycy z firmy Opatowicz&Waker podczas tego szkolenia.

Dla kogo:

  1. Managerowie ds. Transportu i Dystrybucji
  2. Osoby odpowiedzialne za logistykę i łańcuch dostaw
  3. Specjaliści ds. Szkód i Odszkodowań

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Stałe łącze internetowe
  • Kamera internetowa
  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

W programie:

hook, ok, check Zasady reklamacji i odpowiedzialności przewoźnika

hook, ok, check Zasady skutecznego dochodzenia roszczeń

hook, ok, check Jak się zabezpieczyć od odpowiedzialności za szkodę

hook, ok, check Zasady ustalania należnego odszkodowania

hook, ok, check Jak się zabezpieczyć od odpowiedzialności za szkodę

hook, ok, check Co zmieniła pandemia


Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy, podczas którego uczestnik otrzyma komplet wiedzy z zakresu prawa przewozowego i zasad procesu reklamacyjnego w transporcie.

EKSPERCI:


Adam Opatowicz

Dyrektor Zarządzający, Biuro Ekspertyz Opatowicz&Waker Co.

Aktualnie główny ekspert i zarządzający Biurem Ekspertyz Opatowicz & Waker Co. Zawodowo z wiązany z transportem morskim i lądowym od 1998 roku poprzez SGS Polska Sp. z o.o. (rzeczoznawca, Dyrektor Sektora Agri), Project Manager w JS Hamilton Poland Ltd. Sp. z o.o., Biegły sądowy Sądów Okręgowych m.in.w Gdańsku, Rzeszowie i Kielcach. Absolwent Akademii Rolniczej we Wrocł awiu – Technologia Żywności i Żywienie Człowieka oraz Uniwersytetu Gdańskiego – Handel Zagraniczny.


Marek Izraelski

Claims Officer, Opatowicz & Waker Co.

Związany z rynkiem ubezpieczeń od połowy lat dziewięćdziesiątych. Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach ubezpieczeniowych i brokerskich. Poprzednio pełni funkcję Dyrektora Departamentu Ubezpieczeń
Transportowych i Osobowych w HDI-Gerling Polska. Wykładowca na studiach podyplomowych SGH, wieloletni pracownik firm ubezpieczeniowych i transportowych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunek Zarządzanie i Marketing.

Harmonogram:

8:55 Powitanie uczestników i rozpoczęcie warsztatu

09:00 ZASADY OGÓLNE REKLAMACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEWOŹNIKA I SPEDYTORA (część I)

  • Transport krajowy
  • Transport międzynarodowy

11:00 Przerwa

11:15 ZASADY OGÓLNE REKLAMACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEWOŹNIKA I SPEDYTORA (część II)

  • Transport morski
  • Transport multimodalny

11:45 ZWYCZAJOWE LIMITY I WYŁĄCZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEWOŹNIKA I SPEDYTORA

13:00 Przerwa na lunch

13:30 CO ZMIENIŁA SYTUACJA PANDEMII?

  • Obecność przy operacji przeładunku
  • Uszkodzenia mechaniczne przesyłek
  • Łańcuch chłodniczy

15:00 CO ZMIENIŁA SYTUACJA PANDEMII? (część II)

16:30 Pytania i zakończenie warsztatu

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 16 kwietnia

90-dniowy dostęp do nagrania z warsztatu oraz sesji pytań z prelegentami

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentom w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z prelegentami po zakończeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwiązania technologicznego klienta).
Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.
Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.
Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.
Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.