Szkolenie otwarte 26 sierpnia

Reklamacje w transporcie – sytuacja w pandemii

Formuła online

Uszkodzenia podczas przewozu, nieprawidłowy załadunek, wypadki na drodze – to tylko niektóre z przyczyn reklamacji występujących w procesie transportowym.
Jak się zabezpieczyć od odpowiedzialności za szkodę?
Jak prawidłowo przygotować formularz szkody?
Jak minimalizować negatywne skutki zdarzenia?

Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci-praktycy z firmy Opatowicz&Waker podczas tego szkolenia.

Dla kogo:

  1. Managerów ds. Transportu i Dystrybucji
  2. Osób odpowiedzialnych za logistykę i łańcuch dostaw
  3. Specjalistów ds. Szkód i Odszkodowań

W programie:

hook, ok, check Zasady reklamacji i odpowiedzialności przewoźnika

hook, ok, check Zasady skutecznego dochodzenia roszczeń

hook, ok, check Jak się zabezpieczyć od odpowiedzialności za szkodę

hook, ok, check Zasady ustalania należnego odszkodowania

hook, ok, check Jak się zabezpieczyć od odpowiedzialności za szkodę

hook, ok, check Co zmieniła pandemia


Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy, podczas którego uczestnik otrzyma komplet wiedzy z zakresu prawa przewozowego i zasad procesu reklamacyjnego w transporcie.

EKSPERCI:


Adam Opatowicz

Dyrektor Zarządzający, Biuro Ekspertyz Opatowicz&Waker Co.

Aktualnie główny ekspert i zarządzający Biurem Ekspertyz Opatowicz & Waker Co. Zawodowo z wiązany z transportem morskim i lądowym od 1998 roku poprzez SGS Polska Sp. z o.o. (rzeczoznawca, Dyrektor Sektora Agri), Project Manager w JS Hamilton Poland Ltd. Sp. z o.o., Biegły sądowy Sądów Okręgowych m.in.w Gdańsku, Rzeszowie i Kielcach. Absolwent Akademii Rolniczej we Wrocł awiu – Technologia Żywności i Żywienie Człowieka oraz Uniwersytetu Gdańskiego – Handel Zagraniczny.


Marek Izraelski

Claims Officer, Opatowicz & Waker Co.

Związany z rynkiem ubezpieczeń od połowy lat dziewięćdziesiątych. Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach ubezpieczeniowych i brokerskich. Poprzednio pełni funkcję Dyrektora Departamentu Ubezpieczeń
Transportowych i Osobowych w HDI-Gerling Polska. Wykładowca na studiach podyplomowych SGH, wieloletni pracownik firm ubezpieczeniowych i transportowych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunek Zarządzanie i Marketing.

Harmonogram:

8:55 Powitanie uczestników i rozpoczęcie warsztatu

09:00 ZASADY OGÓLNE REKLAMACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEWOŹNIKA I SPEDYTORA (część I)

  • Transport krajowy
  • Transport międzynarodowy

11:00 Przerwa

11:15 ZASADY OGÓLNE REKLAMACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEWOŹNIKA I SPEDYTORA (część II)

  • Transport morski
  • Transport multimodalny

11:45 ZWYCZAJOWE LIMITY I WYŁĄCZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEWOŹNIKA I SPEDYTORA

13:00 Przerwa na lunch

13:30 CO ZMIENIŁA SYTUACJA PANDEMII?

  • Obecność przy operacji przeładunku
  • Uszkodzenia mechaniczne przesyłek
  • Łańcuch chłodniczy

15:00 CO ZMIENIŁA SYTUACJA PANDEMII? (część II)

16:30 Pytania i zakończenie warsztatu

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 26 sierpnia

90-dniowy dostęp do nagrania z warsztatu oraz sesji pytań z prelegentami

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentom w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z prelegentami po zakończeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.