Szkolenie otwarte 27 stycznia
Reklamacje w transporcie – sytuacja w pandemii
Formuła online

Uszkodzenia podczas przewozu, nieprawidłowy załadunek, wypadki na drodze – to tylko niektóre z przyczyn reklamacji występujących w procesie transportowym.
Jak się zabezpieczyć od odpowiedzialności za szkodę?
Jak prawidłowo przygotować formularz szkody?
Jak minimalizować negatywne skutki zdarzenia?
Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci-praktycy z firmy Opatowicz&Waker podczas tego szkolenia.
Dla kogo:
- Managerowie ds. Transportu i Dystrybucji
- Osoby odpowiedzialne za logistykę i łańcuch dostaw
- Specjaliści ds. Szkód i Odszkodowań
Wymagania techniczne spotkania online:
- Stałe łącze internetowe
- Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
- Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku
W programie:
Zasady reklamacji i odpowiedzialności przewoźnika
Zasady skutecznego dochodzenia roszczeń
Jak się zabezpieczyć od odpowiedzialności za szkodę
Zasady ustalania należnego odszkodowania
Jak się zabezpieczyć od odpowiedzialności za szkodę
Co zmieniła pandemia
Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy, podczas którego uczestnik otrzyma komplet wiedzy z zakresu prawa przewozowego i zasad procesu reklamacyjnego w transporcie.
EKSPERCI:

Adam Opatowicz
Dyrektor Zarządzający, Biuro Ekspertyz Opatowicz&Waker Co.
Aktualnie główny ekspert i zarządzający Biurem Ekspertyz Opatowicz & Waker Co. Zawodowo z wiązany z transportem morskim i lądowym od 1998 roku poprzez SGS Polska Sp. z o.o. (rzeczoznawca, Dyrektor Sektora Agri), Project Manager w JS Hamilton Poland Ltd. Sp. z o.o., Biegły sądowy Sądów Okręgowych m.in.w Gdańsku, Rzeszowie i Kielcach. Absolwent Akademii Rolniczej we Wrocł awiu – Technologia Żywności i Żywienie Człowieka oraz Uniwersytetu Gdańskiego – Handel Zagraniczny.

Marek Izraelski
Claims Officer, Opatowicz & Waker Co.
Związany z rynkiem ubezpieczeń od połowy lat dziewięćdziesiątych. Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach ubezpieczeniowych i brokerskich. Poprzednio pełni funkcję Dyrektora Departamentu Ubezpieczeń
Transportowych i Osobowych w HDI-Gerling Polska. Wykładowca na studiach podyplomowych SGH, wieloletni pracownik firm ubezpieczeniowych i transportowych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunek Zarządzanie i Marketing.
Harmonogram:
8:55 Powitanie uczestników i rozpoczęcie warsztatu
09:00 ZASADY OGÓLNE REKLAMACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEWOŹNIKA I SPEDYTORA (część I)
- Transport krajowy
- Transport międzynarodowy
11:00 Przerwa
11:15 ZASADY OGÓLNE REKLAMACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEWOŹNIKA I SPEDYTORA (część II)
- Transport morski
- Transport multimodalny
11:45 ZWYCZAJOWE LIMITY I WYŁĄCZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEWOŹNIKA I SPEDYTORA
12:15 Lunch
13:00 CO ZMIENIŁA SYTUACJA PANDEMII?
- Obecność przy operacji przeładunku
- Uszkodzenia mechaniczne przesyłek
- Łańcuch chłodniczy
14:00 Przerwa
14:15 CO ZMIENIŁA SYTUACJA PANDEMII? (część II)
15:45 Pytania i zakończenie warsztatu
Zapisz się
-
Szkolenie otwarte – Reklamacje w transporcie – sytuacja w pandemiiProdukt w promocji
995,00zł695,00zł
Co obejmuje bilet?
Pełen dostęp do transmisji online 27 stycznia
90-dniowy dostęp do nagrania z warsztatu oraz sesji pytań z prelegentami
Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentom w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A
Bezpośredni kontakt z prelegentami po zakończeniu prezentacji
Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym
Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta
Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.
Masz pytania?
Najczęściej zadawane pytania
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.