Pricing Management

(spotkanie praktyków online)

27 maja 2021

Od ponad roku świat wygląda inaczej. Wokół nas ciągłe zmiany. Zmiana zachowania klientów. Zmiana krajobrazu konkurencyjnego. Do tego przyspieszenie nowych technologii w świecie. To wszystko w diametralny sposób wpływa zarówno na społeczeństwo, jak i przedsiębiorstwa.  Funkcja cenowa, mająca coraz większy wpływ na wrażenia klientów, nie pozostaje odporna.

Podczas spotkania praktyków swoimi case studies podzielą się przedstawiciele m.in: Eurocash Cash&Carry, USP Zdrowie, Kompania Piwowarska, Schneider Electric, Oriflame Poland.

Podczas spotkania dowiesz się:

  • Dlaczego warto mieć strategię kategorii
  • Jakie są instrumenty współdzielenia ryzyka (RSA) z perspektywy Kontrolingu
  • Co to jest koszyk i HEL
  • Jak zastosować data science w praktyce pricingowej
  • Jakie są najlepsze narzędzia do prowadzenia i weryfikacji polityki cenowej
  • Jak data science wpływa na pricing – nowe podejście do elastyczności cenowej i willingness-to-pay
  • Jakie są mechanizmy i procesy stojące za ustaleniem ceny produktu wchodzącego do oferty
  • Dlaczego potrzebujemy badań konsumenckich przy decyzjach pricingowych
  • Dodatkowo sesja Q&A – Chcesz włączyć się do rozmowy? Zadać pytanie? Po każdej prelekcji będzie mieć taką możliwość!

Dlaczego online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
  • WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Na zakończenie wydarzenia otrzymujesz certyfikat potwierdzający Twój udział w spotkaniu.

Wymagania techniczne spotkania praktyków online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Prelegenci:

Marcin Gandziarski
Marcin Gandziarski
Revenue Manager, Kompania Piwowarska
Sebastian Król
Sebastian Król
Financial Controller, USP Zdrowie
Łucja Sławianowska-Prywata
Łucja Sławianowska-Prywata
Pricing & Business Intelligence Manager, Oriflame Turkey&Africa
Artur Strzesak
Artur Strzesak
Menadżer Zarządzania Grupą Kategorii, Eurocash Cash&Carry
Jacek Wallusch
Jacek Wallusch
Data Scientist Manager, Schneider Electric

Do kogo adresowane jest spotkanie?

Do udziału zapraszamy osoby zajmujące się polityką cenową, tworzące strategię cenową, zarządzające przychodami, upustami i rabatami. W szczególności pracowników działów sprzedaży, finansów, controllingu, marketingu, area pricing.

.

Harmonogram:

9:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie spotkania

9:4010:30 Pricing jako element strategii kategorii produktowej

  • Pricing jako element strategii kategorii

– Co składa się na strategię kategorii

– Dlaczego warto mieć strategię kategorii

– Czym jest pricing i po co się go wykonuje

  • Polityka cenowa kategorii

– Czym w praktyce jest polityka cenowa

– Jak się kreuje politykę cenową – przykłady

– Co to jest koszyk i HEL – przykłady

  • Narzędzia do prowadzenia i weryfikacji polityki cenowej – przykłady

– Zasady działania takich narzędzi

– Przykład narzędzia

  • Case study – pozycjonowanie cenowe nowego produktu:

– Jak powstaje cena półkowa nowego produktu

– Mechanizmy i procesy stojące za ustaleniem ceny produktu wchodzącego do oferty

– Cena półkowa a cena transakcyjna

Artur Strzesak, Menadżer Zarządzania Grupą Kategorii, Eurocash Cash&Carry

10:30 – 10:35 Przerwa

10:35 – 11:15 Badania konsumenckie w pricingu

  • Dlaczego potrzebujemy badań konsumenckich przy decyzjach pricingowych?
  • Typy badań wspierające decyzje pricingowe – krótki przegląd
  • Przykłady badań – case study
  • Badania konsumenckie a value based pricing
  • Pułapki  
  • Jak sprawić by badania stały się w firmie insightem do podejmowania decyzji pricingowych

Łucja Sławianowska-Prywata, Pricing & Business Intelligence Manager, Oriflame Turkey&Africa

11:15 – 11:25 Przerwa na kawę

11:25 – 12:05 Pomiędzy pricingiem a data science

  • Jak rekrutować – jakich umiejętności szukać, czego nie obiecywać
  • Ewolucja zespołu – od budowania bazy danych do tworzenia aplikacji pricingowych
  • Zastosowania data science w praktyce pricingowej – rozwiązywanie typowych i nietypowych problemów pricingowych
  • Jak data science wpływa na pricing – nowe podejście do elastyczności cenowej i willingness-to-pay

Jacek Wallusch, Data Scientist Manager, Schneider Electric

12:05 – 12:10 Przerwa

12:10 – 12:50 Wystąpienie przedstawiciela z firmy Kompania Piwowarska

Marcin Gandziarski, Revenue Manager, Kompania Piwowarska

12:50 – 13:20 Przerwa na lunch

13:20 – 14:00 Instrumenty współdzielenia ryzyka (RSA) z perspektywy Kontrolingu

  • Omówienie przykładowych mechanizmów – dlaczego świat refundacji jest podobny do FMCG
  • Rola Kontrolera / Revenue Manager’a i zespołu Market Access w przykładowym modelu refundacyjnym
  • Przykładowe case study z omówieniem

Sebastian Król, Financial Controller, USP Zdrowie

14:00 – 14:05 Przerwa

14:05 – 14:45 Szczegóły prelekcji wkrótce

14:45 Zakończenie spotkania

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 27 maja 2021

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentom po wystąpieniach

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Certyfikat potwierdzający Twój udział w konferencji.

Chcesz się przeszkolić z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

Spotkanie praktyków to rodzaj wydarzenia, w którym możesz połączyć się z prelegentem online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy szkoleniowej Trio Conferences – może zadać prelegentowi wszystkie pytania, które Cię interesują. Szczegółowe zasady oraz harmonogram spotkania online określone są w ofercie konkretnego wydarzenia.
Spotkania odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Tak, spotkania praktyków online zostały przygotowane w taki sposób, aby każdy mógł zadawać pytania.
Tak, dyskusje ekspertów mogą się odbywać jeśli przewiduje je program wydarzenia.
Aby zarejestrować się na darmowe webinarium musisz zaznaczyć wszystkie zgody marketingowe. Sprawdź czy je zaznaczyłeś – to najczęstszy powód problemów z rejestracją.
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tak, nagrania z darmowych spotkań można obejrzeć po zalogowaniu/zarejestrowaniu się do platformy w Strefie darmowej.
Jeśli jesteś już zarejestrowany na platformie przejdź do Strefy darmowej, którą znajdziesz w dwóch miejscach na stronie:
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
Dostęp do nagrań, które Cię interesują, wykupujesz w wybranym przez siebie wariancie na określoną liczbę dni. Oznacza to, że przez ten czas możesz bez ograniczeń oglądać nagrania oraz dowolną liczbę razy wracać do nich oraz innych udostępnionych materiałów (prezentacje, raporty itp.)y. Nagrania są dostępne tylko poprzez platformę – nie można ich pobrać, aby skopiować. Pozostałe materiały są dostępne w opcji do pobrania.
Dostęp do nagrań otrzymasz od razu po opłaceniu dostępu wybraną przez siebie metodą płatności (przelew bankowy, PayU. Pamiętaj, że księgowanie może trwa kilka do kilkunastu godzin. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij nam potwierdzenie przelewu na adres kontakt@trioconferences.pl, a udostępnimy Ci nagrania jeszcze tego samego dnia.
Przyczyn może być wiele. Najczęstsze:
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.

Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.