Szkolenie otwarte 15 marca

Prezentacje i wystąpienia publiczne – warsztaty praktyczne

Formuła online

Cele szkolenia:

Rozwinięcie umiejętności profesjonalnego prowadzenia prezentacji, wystąpień tak aby z powodzeniem wpływać na przekonania słuchaczy oraz profesjonalnego przekazania wiedzy i informacji. Nabycie sztuki kształtowania własnego wizerunku oraz rozwinięcie umiejętności wywierania wpływu w oparciu o wizerunek własny. Określenie własnego stylu prezentacji i wypracowanie indywidualnych metod jej przygotowania.

Korzyści dla uczestników:

  • Kreowanie profesjonalnego wizerunku własnego i wizerunku organizacji.
  • Umiejętność przekonującego  i zrozumiałego przekazywania treści.
  • Zwiększenie skuteczności przekazu poprzez przygotowanie profesjonalnej prezentacji.
  • Zarządzanie własnymi emocjami i umiejętność asertywnej komunikacji w dyskusji.
  • Wzmocnienie pewności siebie podczas prezentacji i wystąpień publicznych.

Szkolenie prowadzone w formie warsztatowo-ćwiczeniowej ( 80% warsztat i 20% wykłady) wzbogacone symulacjami najistotniejszych sytuacji,  z którymi spotykają się uczestnicy w codziennej praktyce. Podstawowym zaleceniem metodycznym tego szkolenia jest stosowanie przez prowadzącego metod ABL (Activity Based Learning – uczenie w oparciu o aktywność).

Dla kogo:

  • Menedżerowie
  • Kierownicy
  • Handlowcy
  • Liderzy
  • Osoby występujące publicznie

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Stałe łącze internetowe
  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

W programie m.in. :

hook, ok, check Elementy skutecznej prezentacji

hook, ok, check Co należy wziąć pod uwagę przygotowując prezentację

hook, ok, check Wykorzystanie i kreowanie efektu pierwszego wrażenia

hook, ok, check Skuteczne komunikowanie w wystąpieniach publicznych

hook, ok, check Typy osobowości w praktyce wystąpień publicznych

hook, ok, check Trudne sytuacje, czyli zastrzeżenie i obiekcje w prezentacjach


Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy, podczas którego uczestnicy rozwiną umiejętności profesjonalnego prowadzenia prezentacji i wystąpień.

SZKOLENIE POPROWADZI:


Paweł Frątczak

Trener, konsultant, z 15-letnim doświadczeniem zawodowym. Zarządzał i uczestniczył w projektach dla kilkudziesięciu firm z różnych branż z zakresów PR, komunikacji oraz szkoleń. W szkoleniach przez niego prowadzonych uczestniczyło kilkaset osób z kilkudziesięciu firm, ale niezmiennie otrzymuje bardzo wysokie oceny.

Specjalizuje się w szkoleniach w obszarach:

  • zarządzanie ludźmi
  • sprzedaż oraz negocjacje
  • wystąpienia publiczne
  • rozwój osobisty

Szkolił, doradzał m. in dla:

PGNiG, Ministerstwo Kultury, Ministerstwo Skarbu Państwa, Ministerstwo Pracy, Urząd Rejestracji Leków, Erbud, Narodowy Bank Polski, NFOŚIGW, Maspex, Totalizator Sportowy, WSiP, BGŻ BNP PARIBA, KRRiTv, Profi, Zbyszko, Astellas Pharma, Roche Polska, Netia, BZ WBK, Telekomunikacja Polska, Alior Bank, PKO BP, BZ WBK, Bank Ochrony Środowiska, Prema Kielce, Rovese (Cersanit), Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Bełchatowsko-Kleszczowski Park Przemysłowo Technologiczny, Teich Polska, mPunkt, KOS Elektro System, Röben Ceramika Budowlana, DGA Doradztwo Gospodarcze, Orlen, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Polfarmex, i wiele innych.

PROGRAM SZKOLENIA:

8:45-9:00 Przywitanie uczestników, kwestie techniczne i organizacyjne

Poznajmy się (ćwiczenia auto prezentacyjne,  nawiązujące do wystąpień publicznych) 

  • Otwarcie na kreatywność, nielinearne spojrzenie na sposób prezentacji oraz publiczność.
  • Ćwiczenie wprowadzające: Określenie cech wspólnych z wystąpieniami publicznymi? (kontrola czasu, stresu, odbioru słuchaczy, doboru treści, celu, kształtowanie wizerunku, kontrola mowy ciała, głosu, treści itp.).
  • Konieczność spojrzenia na prezentację, wystąpienia z punktu widzenia publiczności. Oczami odbiorców.

Elementy skutecznej prezentacji. Planowanie prezentacji, elementy perswazji

  • Czego uczestnicy prezentacji mają się dowiedzieć?
  • Jakie uczucia chcemy wywołać?
  • Jakie działania mają podjąć odbiorcy?

Czym się różni informacja od perswazji?

  • Jakie elementy powinna zawierać prezentacja, która ma informować, a jakie ta, która ma przekonywać?
  • Język perswazji w prezentacji.
  • Elementy kluczowe dla przekazu informacyjnego
  • Elementy kluczowe dla przekazu perswazyjnego
  • Prezentacja AIDA – co trzeba mieć na uwadze planując prezentację
    • A (Attention) – wyrazisty początek, aby przykuć uwagę – co to może być?
    • I (Interest)– zainteresowanie tematem – to co jest bliskie problemom odbiorców i dla nich zrozumiałe co to może być?
    • D (Desire or Decision) – język korzyści – odniesienie do potrzeb, pokazanie jak produkt rozwiązuje problem co to może być?
    • A (Action) – zachęcenie do działania, pokazanie co i jak, ew. uzyskanie deklaracji co to może być?

Co należy wziąć pod uwagę przygotowując prezentację:

  • Prezentacja dotycząca filtrów percepcyjnych.
  • Zasady zapamiętywania:
    • Częstotliwość
    • Pierwszeństwo
    • Świeżość 4. Emocje (znany, ważny)
    • Obrazki vs słowa
  • Co z tego wynika dla sposobu prezentowania
  • Co budzi emocje odbiorców? – dyskusja
  • Co wywołuje znużenie i irytację odbiorcy? – katalog: czego nie robić

Wykorzystanie i kreowanie efektu pierwszego wrażenia.

  • Znaczenie pierwszego wrażenia w prezentacji (6 sekund). Narzędzia do kreowania pierwszego wrażenia.
  • Ćwiczenie – podpórki, dzięki którym wywołamy pozytywne pierwsze wrażenie.
  • Haptyka, proksemika, storytelling, kontakt wzrokowy .
  • Głos – tembr, wysokość, modulacja itp.
  • Głos – dykcja – rundka ćwiczeń na dykcje (formatka: wierszyki łamiące języki). Znaczenie dykcji.

Skuteczne komunikowanie w wystąpieniach publicznych.

  • Spójność – mowa ciała, głos, treść.
  • Mowa ciała – narzędzie prezentacji.
  • Głos – tembr, wysokość, modulacja itp.

Typy osobowości w praktyce wystąpień publicznych

  • Typologia odbiorców prezentacji.
  • Omówienie „jak radzić sobie z poszczególnymi typami słuchaczy?”
  • Test komunikacyjny
  • Ćwiczenie – jak komunikować się z konkretnym typem?

Trudne sytuacje, czyli zastrzeżenie i obiekcje w prezentacjach:

  • Trudne sytuacje w czasie prezentacji – wymoderowanie pomysłów:
    • Gdy urwie się wątek…
    • Gdy brakuje informacji…
    • Niezręczne pytania, zastrzeżenia, postawy roszczeniowe
    • Gdy odbiorca cię nie słucha

16:00 Zakończenie szkolenia

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 15 marca 2021

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu

Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu szkolenia

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Marcin Jędrzejewski

Business Development Manager
514 902 951

m.jedrzejewski@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwiązania technologicznego klienta).
Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.
Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.
Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.
Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.