
Szkolenie na żądanie
27-28 maja odbyło się spotkanie praktyków, w trakcie którego prelegenci zaprezentowali najlepsze praktyki związane z automatyzacją i cyfryzacją procesów w shared services center.
Całość została zrealizowana w innowacyjnej formule spotkania praktyków na interaktywnej platformie szkoleniowej, która pozwoliła spotkać się z prelegentami w czasie rzeczywistym.
Nie mogłeś wziąć udziału w spotkaniu w wyznaczonym terminie? Nic nie szkodzi. Nagrania z prelekcji i sesji pytań są teraz dostępne na platformie szkoleniowej w formule szkolenia na żądanie, w trakcie którego uzyskasz dostęp na 30 dni do nagrań z prelekcji oraz sesji pytań po każdej z nich – weź w nich udział wtedy, kiedy masz czas i ochotę.
100% praktycznych doświadczeń i unikalne case studies! Wśród prelegentów przedstawiciele firm:
Arla Foods, Franke, Volvo Group, Westwing, Zoetis, Ingka Business Service Center (IKEA) oraz Infor
Postęp kursu
Dlaczego online?
- NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
- WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
- Otrzymujesz 30-dniowy dostęp do nagrań z prelekcji, sesji pytań oraz prezentacji.
- Po szkoleniu otrzymujesz certyfikat.
Wymagania techniczne spotkania online:
- Stałe łącze internetowe
- Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
- Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku
Poznaj szczegółowy program
Poznaj prelegentów
Coach i entuzjastka trendów w HR. Z Franke związana od 2016 roku gdzie od samego początku jest odpowiedzialna za budowę Europejskiego Centrum Usług Wspólnych. Praca w dynamicznym i zmiennym środowisku, budowanie i rozwijanie zespołów, w tym wirtualnych, wsparcie i coaching managerów oraz wzmacnianie zaangażowania pracowników nie są jej obce. Od roku odpowiada za budowę działu Talent Acquisition Centre w ramach Franke ESSC. Jest autorką publikacji o tematyce HR w których podejmuje tematy rekrutacji, analizy danych HR, budowania zespołów, zarządzania zespołami wirtualnymi oraz tworzenia atrakcyjnych miejsc pracy.
Piotr jest dyrektorem operacji i transformacji biznesowej z ponad 17-letniem doświadczeniem zawodowym w globalnych firmach. Karierę zawodową rozpoczął w branży transportowej, obejmując kolejne role leaderskie, najpierw w Polsce, później w Szwecji. W 2011 roku przeszedł się do sektora informacyjnego, aby zarządzać zespołami operacyjnymi Nielsen w Europie Środkowej i Północno-Wschodniej. W latach 2016-2019 stworzył od podstaw nowoczesne Centrum Usług Wspólnych (SSC) i z powodzeniem przeniósł działalność operacyjną z 16 rynków zatrudniając, szkoląc i zarządzając ponad 650 pracownikami. Po wypełnieniu tej misji dołączył do Westwing gdzie zarządza operacjami centralnej Europy oraz kieruje i rozwija europejski Shared Service Center zlokalizowany w Warszawie, zapewniający zróżnicowane procesy biznesowe, produkcyjne i IT dla całej Grupy.
Michal obecnie jest Scrum Masterem zespól Process automation w jednej z największych na świecie firm mleczarskich która tworzy 12.500 rolników oraz zespól 18.000 pracowników na całym świecie. Przed objęciem stanowiska Scum Mastera Michal był deweloperem RPA i tworzył automatyzacje dla klientów wewnętrznych przy użyciu platformy Blue Prism. Swoje pierwsze kroki w karierze stawiał w finansach również w Arli gdzie dołączył zaraz po ukończeniu stadiów na Politechnice Gdańskiej.
Łukasz jest Dyrektorem centrum usług wspólnych firmy Zoetis, które świadczy usługi z zakresu wsparcia księgowo – finansowego, zakupowego i obsługi klientów dla kilkudziesięciu spółek z grupy Zoetis rozlokowanych na całych świecie. Firma Zoetis, dawniej część firmy farmaceutycznej Pfizer, jest globalną spółką działającą w dziedzinie ochrony zdrowia zwierząt. Jej misją jest ciągłe doskonalenie produktów i usług dla lekarzy weterynarii i ich klientów (hodowców, właścicieli zwierząt)
Przed dołączeniem do firmy Zoetis Łukasz pracował jako konsultant i menedżer w firmie Ernst & Young, gdzie z powodzeniem wspierał zarządy w optymalizacji procesów operacyjnych, wdrażaniu narzędzi wspierających zwiększenie efektywności organizacji a w ostatnich latach w powołaniu jednostek typu centra usług wspólnych począwszy od ich organizacji i określeniu celów poprzez tranzycje i optymalizacje. Łukasz jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz licznych kursów w tym ACCA, PMP.
Autor macierzy zaangażowania, która pomaga mierzyć i zarządzać zaangażowaniem pracowników. Dzięki niej organizacje mają więcej kontroli na biznesem bez potrzeby nadzwyczajnej kontroli pracy pracowników.
Prowadzi programy rozwojowe firm z całej Europy. Absolwent Harward Business School w obszarze innowacji.
Jako Dyrektor Zarządzający założył i rozwijał pierwsze Centrum BPO w 3mieście dla globalnej organizacji, które zostało uznane przez AON jako najlepszy pracodawca oraz przez Pro Progressio jako najlepsze centrum BPO w Polsce. Sam będąc nagrodzonym najlepszym Managerem w Regionie CEE w branży outsourcingowej.
Współzałożyciel i Vice President amerykańskiego startupu technologicznego Fourpointzero specjalizującego się w transformacji cyfrowej dla klientów w Stanach Zjednoczonych.
Autor podcastu o nowoczesnym przywództwie i innowacjach Lider 4.0
Infor to jeden z największych na świecie dostawców oprogramowania biznesowego. Stanowisko objął w marcu 2016, wraz z otwarciem wrocławskiego Center of Excellence firmy Infor, które wspiera globalne operacje i klientów firmy na całym świecie. Odpowiada za jego rozwój, bieżące zarządzanie oraz projekty optymalizujące efektywność działania.
Wcześniej był dyrektorem zarządzającym Unit4 Poland, producenta systemów IT dla firm, gdzie odpowiadał za całość działań firmy w Polsce. Rozszerzył również działalność firmy o dwa centra usług wspólnych z zespołem około 300 pracowników wspierające globalne procesy.
Pracował również w firmie QAD Poland, gdzie odpowiadał za rynek polski i współtworzył centrum wspierające globalne operacje oraz działalność badawczo-rozwojową. Był również starszym konsultantem w Ernst & Young, doradzając firmom w zakresie HR, organizacji i strategii zarządzania.
Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Wydziału Marketingu i Zarządzania.
Jeden z pionierów RPA w Volvo Group, od podstaw zbudował RPA CoE w HR-ach. Obecnie pełni funkcję Dyrektora ds. digitalizacji HRS, gdzie oprócz RPA pracuje nad podpisami elektronicznymi, interaktywnymi formularzami i innymi cyfrowymi technologiami użytecznymi w HR.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu i Politechniki Wrocławskiej. W Volvo od 12 lat. W przeszłości m.in. prowadził projekty IT oraz pracował z narzędziami Service Management.
Maciej pracuje jako Senior RPA Developer w zespole Continuous Improvement. Jest odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie automatyzacji oraz usprawnień procesów operacyjnych w SSC. Ma doświadczenie w pracy na platformach UiPath oraz NICE, za pomocą których tworzy rozwiązania RPA dla Departamentu Finansów oraz HR. Współpracuje z zespołem Analityków Biznesowych oraz Application Developerów z trzech IKEA SSC (Poznań, Shanghai, Baltimore). Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Masz zakaz wyjazdów? Nic nie szkodzi
Nagrania na platformie szkoleniowej to:
- Możliwość wzięcia udziału w prelekcjach i sesji pytań wtedy, kiedy masz czas i ochotę – bez konieczności wyjazdów!
- Dostęp do materiałów dodatkowych, udostępnionych przez prelegenta
- Nieograniczona liczba powtórek, przez co nie umknie Ci żadna informacja
- Jeśli zdecydujesz się na dostęp do sesji pytań poznasz też opinie innych uczestników i jeszcze bardziej zgłębisz temat
- Dostęp do nagrań na określony czas – sam decydujesz na jak długi
Poznaj opinie uczestników o organizowanych przez nas wydarzeniach
Zapisz się
Przygotowaliśmy dla Ciebie aż trzy pakiety dostępu do wyboru. Sam zdecyduj, który z nich będzie dla Ciebie najlepszy
Co zawiera Bilet Basic?
7-dniowy dostęp do nagrań z wszystkich prelekcji praktyków
Kontakt do prelegentów w ramach udostępnionych materiałów
Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta – formularz, check listy, prezentacje wraz z możliwością pobrania
Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu
Co zawiera Bilet Premium?
30-dniowy dostęp do nagrań z prelekcji praktyków, którzy dostosowali swoje wystąpienia do aktualnych wyzwań związanych z pandemią koronawirusa
Kontakt do prelegentów w ramach udostępnionych materiałów
Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta – formularz, check listy, prezentacje wraz z możliwością pobrania
Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu
GRATIS: Dostęp do 5 dyskusji ekspertów w ramach szkolenia “Reorganizacja firmy w czasie koronawirus”
Co zawiera Bilet SuperPremium?
90-dniowy dostęp do nagrań z prelekcji praktyków, którzy dostosowali swoje wystąpienia do aktualnych wyzwań związanych z pandemią koronawirusa
90-dniowy dostęp do nagrań z sesji pytań, które odbywają się po prelekcjach
Kontakt do prelegentów w ramach udostępnionych materiałów
Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta – formularz, check listy, prezentacje wraz z możliwością pobrania
Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.
GRATIS: Dostęp do 5 dyskusji ekspertów w ramach szkolenia “Reorganizacja firmy w czasie koronawirus”
FAQ
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.
Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl