Transmisja online: 27-28 maja


Podczas spotkania pokażemy najlepsze praktyki związane z automatyzacją i cyfryzacją procesów w shared services center.

Całość zostanie zrealizowana w innowacyjnej formule spotkania praktyków na interaktywnej platformie szkoleniowej, która pozwoli spotkać się z prelegentami w czasie rzeczywistym.

Nie możesz wziąć udziału w spotkaniu w wyznaczonym terminie? Nic nie szkodzi. Nagrania z prelekcji i sesji pytań są dostępne na platformie aż przez 30 dni – bierz w nich udział wtedy kiedy masz czas i ochotę.

100% praktycznych doświadczeń i unikalne case studies! Wśród prelegentów przedstawiciele firm:

Arla Foods, Avon GBS, Volvo Group, Westwing, Zoetis, Ingka Business Service Center (IKEA) oraz Infor

PRELEGENCI

Lucyna Mach
Lucyna Mach
Operational Process Manager
Anna Klus
Anna Klus
HR Manager SSC, Franke
Piotr Maksimczuk
Piotr Maksimczuk
Westwing
Michał Gajkiewicz
Michał Gajkiewicz
Arla Foods, Scrum Master
Łukasz Wielochowski
Łukasz Wielochowski
Zoetis, Dyrektor CUW
Krzysztof Herdzik
Krzysztof Herdzik
Trener i doradca w zakresie przywództwa i innowacji
Artur Sawicki
Artur Sawicki
Infor Wrocław, Dyrektor Center of Excellence
Sebastian Szachnowski
Sebastian Szachnowski
Volvo Group, HRS Digitalization
Maciej Karpiński
Maciej Karpiński
Ingka Business Service Center (Ikea), Senior RPA Developer

Postęp kursu

0% ukończone
0/12 kroków

Wydarzenie jest realizowane w formule transmisji online

  • Wydarzenie odbywa się online w czasie rzeczywistym na platformie szkoleniowej Trio Conferences
  • Termin transmisji – 27-28 maja
  • W dniu transmisji prelegenci wygłaszają swoje prezentacje zgodnie z harmonogramem
  • Po prezentacji prelegent odpowiada na pytania uczestników
  • W trakcie transmisji uczestnicy mogą rozmawiać ze sobą na dedykowanym czacie
  • Nagrania z poszczególnych prelekcji są dostępne dla uczestników w ciągu tygodnia od transmisji na okres 30 dni.

Dlaczego online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich
  • WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Sam decydujesz kiedy się szkolisz – wracasz do nagrań dowolną liczbę razy
  • Do prezentacji otrzymujesz materiały w formie checklist, głównych tez, gotowych formularzy do wykorzystania
  • NIE MUSISZ SIĘ SPIESZYĆ – otrzymujesz dostęp do webinariów aż na 30 dni!

Wymagania techniczne

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM

Poszczególne prelekcje rozpoczynają się o pełnych godzinach, zaczynając od godziny 9
27 maja, środa – prelekcje wraz z sesją pytań rozpoczynają się o godzinach:
9:00 – Model biznesowy i trendy rozwojowe w SSC | Piotr Maksimczuk
  • Subiektywny przegląd modeli funkcjonowania SSC
  • Rozwój SSC: doskonałość operacyjna, konwergencja, automatyzacja, integracja pozioma i pionowa
  • Od Centrum Usług Wspólnych do Centrum Doskonałości: Partnership, Managed Services / SLA / Cost per Unit
  • Główne wyzwania rodzimych SSC na lata 2020 – 2025

10.00 – Fazy implementacji RPA w SSC – w spółdzielni mleczarskiej też się da | Michał Gajkiewicz
  • Wdrożenie Robotics Process Automation – jak wyglądały początki
  • Transformacja od robotów do problem solvers
  • Tworzenie Centre of excellence w modelu federated
11.00 – Automatyzacja i digitalizacja w HR | Sebastian Szachnowski
  • Efektywna automatyzacja procesów – od czego zacząć
  • Przykłady zrealizowanych wdrożeń
12.00 – Przerwa
  • Efektywna automatyzacja procesów – od czego zacząć
  • Przykłady zrealizowanych wdrożeń
13.00 – Nasza historia z robotami – pierwsze koty za płoty | Maciej Karpiński
  • Oczekiwania a rzeczywistość – korzyści, szybkość wdrożenia
  • Procesy, infrastruktura i narzędzia – co zawiodło
  • Lessons learned – czyli czego możesz się nauczyć, dzięki naszym doświadczeniom
14.00 – Global Business Services (SSC and outsourcing) w erze digital | Artur Sawicki
  • Cyfryzacja jako nieuchronny kierunek rozwoju rynku – od czego zaczęliśmy
  • Od dostawcy usług do end to end business process transformation
  • Nasze digital success story
  • Skills of the future – up-skilling pracowników

15.30 – Podsumowanie konferencji i zakończenie pierwszego dnia

28 maja, czwartek prelekcje wraz z sesją pytań rozpoczynają się o godzinach:
9.00 – Continuous Improvement w digitalowym świecie centrów usług wspólnych | Lucyna Mach
  • Nasze podejście do CI – Continuous Improvement czy Continuous Innovation
  • Rola zaangażowania pracowników w ciągłym doskonaleniu
  • Przywództwo i odpowiedzialność za proces
  • Jak mierzyć efektywność usprawnień/ innowacji
10.00 – Jak budować wartość dodaną SSC w strukturach globalnej organizacji | Łukasz Wielochowski
  • Nasze podejście do CI – Continuous Improvement czy Continuous Innovation
  • Rola zaangażowania pracowników w ciągłym doskonaleniu
  • Przywództwo i odpowiedzialność za proces
  • Jak mierzyć efektywność usprawnień/ innowacji
12.00 – Przerwa
  • Nasze podejście do CI – Continuous Improvement czy Continuous Innovation
  • Rola zaangażowania pracowników w ciągłym doskonaleniu
  • Przywództwo i odpowiedzialność za proces
  • Jak mierzyć efektywność usprawnień/ innowacji
13.00 – Jak zwiększyć zaangażowanie swoich pracowników. Dowiedz się jak to robią najlepsze Centra Usług Wspólnych | Krzysztof Herdzik

Dziś w dobie transformacji cyfrowej potrzebujesz zaangażowanych pracowników bardziej niż kiedykolwiek. Dlatego poznaj:

  • Jak najlepsze Centra Usług Wspólnych angażują swoich pracowników
  • Jakie wskaźniki biznesowe pomagają angażować pracowników bardziej, a jakie mniej
  • Jak zróżnicowanie zespołów zmienia zaangażowanie
  • I wreszcie dowiesz się w jakim stopniu zaangażowanie pracowników wpływa na ich retencję, poziom zarobków, zadowolenie klientów i decyzje co do automatyzacji procesów.

Wszystko to na podstawie badań jakie przeprowadziłem na temat zaangażowania pracowników w Centrach Usług Wspólnych.

14.00 – Pokolenie SSC – jak rekrutować i motywować najmłodsze pokolenie na rynku pracy | Anna Klus
  • Pokolenie SSC
  • Jak rekrutować do Shared Service Centres?
  • Co motywuje pracowników w SSC?
  • Pokolenie SSC a covid-19.
15.00 – Technologie IT w świecie centrów usług wspólnych
  • Istotność pozycjonowania i organizacji SSC jako lidera zmian i optymalizacji procesów
  • Kluczowa rola SSC jako organizacji zarzadzajacej zbiorami danych (data governance)
  • Od pogromcy kosztów do dostawcy wartości – jak efektywnie wykorzystać standaryzacje, centralizacje i analitykę
15.30 – Zakończenie drugiego dnia konferencji

ZGŁOŚ SIĘ

Zobacz inne nasze wydarzenia

FAQ

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.
Wystarczy zarejestrować się na platformie szkoleniowej dokonując zakupu wydarzenia. Od tego momentu każdy uczestnik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.
Kurs na żądanie jest publikowany na platformie szkoleniowej w zadeklarowanym terminie i od tego momentu jest dostępny dla uczestników na określony w ofercie czas. Aby móc z niego korzystać wystarczy opłacić dostęp do kursu.
Transmisja online to rodzaj kursu, w którym uczestnik ma możliwość połączenia się z prelegentem online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy szkoleniowej Trio Conferences. Szczegółowe zasady oraz harmonogram transmisji online określone są w ofercie konkretnego szkolenia.
Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
Tak, dyskusje ekspertów mogą odbywać się zarówno w trakcie kursach na żądanie, jak i w trakcie transmisji online – jeśli przewiduje je program wydarzenia.
Przyczyn może być wiele.
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.
Tak, transmisje online zostały przygotowane z myślą o uczestnikach, którzy chcą zadań pytania prelegentom.
Tak. Taką możliwość dają transmisje online.
Tak. Każde wydarzenie organizowane online przez Trio Conferences kończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.

Masz pytania?

Merytoryka

Anna Frąckowiak

Project Director
515 229 803

a.frackowiak@trioconferences.pl

Sponsoring

Robert Szpindler

Business Development Manager
519 407 698

r.szpindler@trioconferences.pl

Uczestnictwo

Lidia Chlebowicz

Key Account Manager
505 509 333
l.chlebowicz@trioconferences.pl

Julia Górecka

Key Account Manager
502 653 995
j.gorecka@trioconferences.pl