Szkolenie na żądanie


27-28 maja odbyło się spotkanie praktyków, w trakcie którego prelegenci zaprezentowali najlepsze praktyki związane z automatyzacją i cyfryzacją procesów w shared services center.

Całość została zrealizowana w innowacyjnej formule spotkania praktyków na interaktywnej platformie szkoleniowej, która pozwoliła spotkać się z prelegentami w czasie rzeczywistym.

Nie mogłeś wziąć udziału w spotkaniu w wyznaczonym terminie? Nic nie szkodzi. Nagrania z prelekcji i sesji pytań są teraz dostępne na platformie szkoleniowej w formule szkolenia na żądanie, w trakcie którego uzyskasz dostęp na 30 dni do nagrań z prelekcji oraz sesji pytań po każdej z nich – weź w nich udział wtedy, kiedy masz czas i ochotę.

100% praktycznych doświadczeń i unikalne case studies! Wśród prelegentów przedstawiciele firm:

Arla Foods, Franke, Volvo Group, Westwing, Zoetis, Ingka Business Service Center (IKEA) oraz Infor

Postęp kursu

0% ukończone
0/11 Steps

Dlaczego online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
  • WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Otrzymujesz 30-dniowy dostęp do nagrań z prelekcji, sesji pytań oraz prezentacji.
  • Po szkoleniu otrzymujesz certyfikat.

Dla kogo:

  1. Generalistów HR (HR Dyrektorzy, HR Menedżerowie, HR Biznes Partnerzy), którzy nie zajmowali się szczegółowo zagadnieniami z obszaru Compensation & Benefits, a którzy chcieliby zapoznać się z pełnym spektrum procesów C&B lub odświeżyć tę wiedzę
  2. Generalistów HR, którzy chcieliby przygotować się do przeglądu procesów C&B w swojej organizacji
  3. Menedżerów, którzy podejmują decyzje dotyczące premiowania pracowników

Wymagania techniczne spotkania praktyków online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Poznaj szczegółowy program

Pierwszy dzień
Model biznesowy i trendy rozwojowe w SSC | Piotr Maksimczuk
  • Subiektywny przegląd modeli funkcjonowania SSC
  • Rozwój SSC: doskonałość operacyjna, konwergencja, automatyzacja, integracja pozioma i pionowa
  • Od Centrum Usług Wspólnych do Centrum Doskonałości: Partnership, Managed Services / SLA / Cost per Unit
  • Główne wyzwania rodzimych SSC na lata 2020 – 2025

Fazy implementacji RPA w SSC – w spółdzielni mleczarskiej też się da | Michał Gajkiewicz
  • Wdrożenie Robotics Process Automation – jak wyglądały początki
  • Transformacja od robotów do problem solvers
  • Tworzenie Centre of excellence w modelu federated
Automatyzacja i digitalizacja w HR | Sebastian Szachnowski
  • Efektywna automatyzacja procesów – od czego zacząć
  • Przykłady zrealizowanych wdrożeń
Nasza historia z robotami – pierwsze koty za płoty | Maciej Karpiński
  • Oczekiwania a rzeczywistość – korzyści, szybkość wdrożenia
  • Procesy, infrastruktura i narzędzia – co zawiodło
  • Lessons learned – czyli czego możesz się nauczyć, dzięki naszym doświadczeniom
Global Business Services (SSC and outsourcing) w erze digital | Artur Sawicki
  • Cyfryzacja jako nieuchronny kierunek rozwoju rynku – od czego zaczęliśmy
  • Od dostawcy usług do end to end business process transformation
  • Nasze digital success story
  • Skills of the future – up-skilling pracowników

Drugi dzień
Continuous Improvement w digitalowym świecie centrów usług wspólnych | Lucyna Mach
  • Nasze podejście do CI – Continuous Improvement czy Continuous Innovation
  • Rola zaangażowania pracowników w ciągłym doskonaleniu
  • Przywództwo i odpowiedzialność za proces
  • Jak mierzyć efektywność usprawnień/ innowacji
Jak budować wartość dodaną SSC w strukturach globalnej organizacji | Łukasz Wielochowski
  • Nasze podejście do CI – Continuous Improvement czy Continuous Innovation
  • Rola zaangażowania pracowników w ciągłym doskonaleniu
  • Przywództwo i odpowiedzialność za proces
  • Jak mierzyć efektywność usprawnień/ innowacji
Jak zwiększyć zaangażowanie swoich pracowników. Dowiedz się jak to robią najlepsze Centra Usług Wspólnych | Krzysztof Herdzik

Dziś w dobie transformacji cyfrowej potrzebujesz zaangażowanych pracowników bardziej niż kiedykolwiek. Dlatego poznaj:

  • Jak najlepsze Centra Usług Wspólnych angażują swoich pracowników
  • Jakie wskaźniki biznesowe pomagają angażować pracowników bardziej, a jakie mniej
  • Jak zróżnicowanie zespołów zmienia zaangażowanie
  • I wreszcie dowiesz się w jakim stopniu zaangażowanie pracowników wpływa na ich retencję, poziom zarobków, zadowolenie klientów i decyzje co do automatyzacji procesów.

Wszystko to na podstawie badań jakie przeprowadziłem na temat zaangażowania pracowników w Centrach Usług Wspólnych.

Pokolenie SSC – jak rekrutować i motywować najmłodsze pokolenie na rynku pracy | Anna Klus
  • Pokolenie SSC
  • Jak rekrutować do Shared Service Centres?
  • Co motywuje pracowników w SSC?
  • Pokolenie SSC a covid-19.

Poznaj prelegentów

Lucyna Mach
Lucyna Mach
Operational Process Manager
Anna Klus
Anna Klus
Head of HR ESSC & REE, Franke
Piotr Maksimczuk
Piotr Maksimczuk
Westwing
Michał Gajkiewicz
Michał Gajkiewicz
Arla Foods, Scrum Master
Łukasz Wielochowski
Łukasz Wielochowski
Zoetis, Dyrektor CUW
Krzysztof Herdzik
Krzysztof Herdzik
Trener i doradca w zakresie przywództwa i innowacji
Artur Sawicki
Artur Sawicki
Infor Wrocław, Dyrektor Center of Excellence
Sebastian Szachnowski
Sebastian Szachnowski
HRS Digitalization, Volvo Group
Maciej Karpiński
Maciej Karpiński
Ingka Business Service Center (Ikea), Senior RPA Developer

Masz zakaz wyjazdów? Nic nie szkodzi

Nagrania na platformie szkoleniowej to:

  • Możliwość wzięcia udziału w prelekcjach i sesji pytań wtedy, kiedy masz czas i ochotę – bez konieczności wyjazdów!
  • Dostęp do materiałów dodatkowych, udostępnionych przez prelegenta
  • Nieograniczona liczba powtórek, przez co nie umknie Ci żadna informacja
  • Jeśli zdecydujesz się na dostęp do sesji pytań poznasz też opinie innych uczestników i jeszcze bardziej zgłębisz temat
  • Dostęp do nagrań na określony czas – sam decydujesz na jak długi

Poznaj opinie uczestników o organizowanych przez nas wydarzeniach

Zapisz się

Przygotowaliśmy dla Ciebie aż trzy pakiety dostępu do wyboru. Sam zdecyduj, który z nich będzie dla Ciebie najlepszy

Co zawiera Bilet Basic?

7-dniowy dostęp do nagrań z wszystkich prelekcji praktyków

Kontakt do prelegentów w ramach udostępnionych materiałów

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta – formularz, check listy, prezentacje wraz z możliwością pobrania

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu


Co zawiera Bilet Premium?

30-dniowy dostęp do nagrań z prelekcji praktyków, którzy dostosowali swoje wystąpienia do aktualnych wyzwań związanych z pandemią koronawirusa

Kontakt do prelegentów w ramach udostępnionych materiałów

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta – formularz, check listy, prezentacje wraz z możliwością pobrania

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu

GRATIS: Dostęp do 5 dyskusji ekspertów w ramach szkolenia “Reorganizacja firmy w czasie koronawirus”


Co zawiera Bilet SuperPremium?

90-dniowy dostęp do nagrań z prelekcji praktyków, którzy dostosowali swoje wystąpienia do aktualnych wyzwań związanych z pandemią koronawirusa

90-dniowy dostęp do nagrań z sesji pytań, które odbywają się po prelekcjach

Kontakt do prelegentów w ramach udostępnionych materiałów

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta – formularz, check listy, prezentacje wraz z możliwością pobrania

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

GRATIS: Dostęp do 5 dyskusji ekspertów w ramach szkolenia “Reorganizacja firmy w czasie koronawirus”


FAQ

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.

Masz pytania?

Merytoryka

Anna Frąckowiak

Project Director
515 229 803

a.frackowiak@trioconferences.pl

Sponsoring

Robert Szpindler

Business Development Manager
519 407 698

r.szpindler@trioconferences.pl

Uczestnictwo

Lidia Chlebowicz

Key Account Manager
505 509 333
l.chlebowicz@trioconferences.pl

Julia Górecka

Key Account Manager
502 653 995
j.gorecka@trioconferences.pl