NPS – Net Promoter Score

Spotkanie praktyków (szkolenie oraz sesja warsztatowa z uczestnikami)

19 maja 2021

Zapraszamy na spotkanie praktyków online, jak poprawić zadowolenie klientów i podnieść NPS.

Sesję poprowadzi nasz najlepszy ekspert w dziedzinie wykorzystania sztucznej inteligencji do poprawy NPS, Piotr Łukasiński z Santander Bank Polska. Piotr w prosty sposób przedstawi inspirujące praktyki i konkretne działania.

Dzięki udziałowi poznasz praktyczne przykłady oparte o case studies. Będziesz miał okazję zadać pytania oraz wymienić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami.

Plan działania:

Sesja podzielona jest na dwie części. W pierwszej poznasz jak mierzyć NPS, jak znaleźć główne czynniki na niego wpływające i wdrożyć zmiany które poprawią NPS. Na podstawie doświadczeń naszego eksperta dowiesz się jakich pułapek unikać i na co zwracać szczególną uwagę.

W drugiej części weźmiesz udział w warsztatach, gdzie wraz naszym ekspertem będziesz mógł przeanalizować jak wdrażać NPS w różnego rodzaju firmach i instytucjach. Na przykładzie zbioru danych z badania e-administracji pokażmy jak zastąpić duże badanie z wieloma pytaniami prostym badaniem NPS, którego wynik łatwo przełożyć na konkretne działania poprawiające satysfakcję klientów.

Potrzebujesz dodatkowych argumentów?

Dlaczego online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
  • WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Na zakończenie wydarzenia otrzymujesz certyfikat potwierdzający Twój udział w spotkaniu.

Wymagania techniczne spotkania online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Program obejmuje:

hook, ok, check NPS – Net Promoter Score – dlaczego jest tak popularny i jak się go używa.

hook, ok, check Analiza oparta o dane – czego eksperci od Data Science Ci nie powiedzą i dlaczego NIE należy zaczynać projektu od analizy danych.

hook, ok, check Jak zebrać wiedzę ekspercką od Twoich pracowników – poznasz konkretne sposoby na zebranie i identyfikację hipotez dotyczących najważniejszych czynników wpływających na NPS w Twojej organizacji.

hook, ok, check Strategiczna mapa powiązań – jak zidentyfikować relacje między różnymi czynnikami wpływającymi na NPS i dlaczego taka mapa jest potrzebna.

hook, ok, check Co klient sobie ceni w Twojej ofercie? – To bardzo ważne pytanie i zaskakująco rzadko zadawane. Pokażemy jak porównać to co menadżerowie firmy oceniają jako wartość do tego co klienci postrzegają jako wartość.

hook, ok, check Ankiety – dlaczego NIE warto używać długich ankiet i jak zaplanować badanie, w którym klienci zechcą brać udział.

hook, ok, check Parowanie – technika, która pozwala traktować dane z obserwacji jak dane z eksperymentu. Ta zaawansowana technika pomoże Ci uniknąć wielu błędów we wnioskowaniu na temat NPS. Nawet jeśli jej nie użyjesz, jej znajomość pomoże Ci w interpretacji wyników i zadawaniu trafnych pytań.

hook, ok, check Jak wybrać próbkę klientów do badania i jak policzyć błąd w NPS – zaoszczędzisz dużo czasu, pieniędzy i oszczędzisz sobie frustracji używając kilku prostych reguł.

hook, ok, check Jak dopasować wdrożenie NPS do struktury Twojej organizacji (rozwijająca się firma, duża korporacja, sektor publiczny)

Ponadto, program przygotuje Cię do przeprowadzenia badania NPS w Twojej organizacji lub analizy danych z badania NPS, które Twoja organizacja już zebrała.

Prowadzący

Piotr Łukasiński, Master Data Scientist, Santander Bank Polska

Przez 14 lat zdobywał doświadczenie zawodowe w U.S.A. w Bostonie, pracując nad analizą procesów, integracjami IT oraz Data Science. Pracował dla  BNY Mellon, State Street, Bank of America i Santander Bank.

Od 2017 mieszka w Polsce i pracuje jako  Data Scientist w Santander Bank Polska. Posiada M.B.A. z Babson College w Bostonie oraz tytuł magistra ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Do kogo adresowane jest szkolenie?

Do osób odpowiedzialnych za Jakość, Marketing lub Sprzedaż. Menadżerów produktów i osób pracujących nad wdrożeniem nowych rozwiązań. W organizacjach typu Agile mogą to być szefowie Tribe’ów lub Product Ownerzy. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem NPS i budowaniem organizacji, która jest blisko klienta i reaguje na jego potrzeby. . Szkolenie zawiera segment dotyczący wykorzystania NPS w administracji publicznej.

.

Harmonogram:

9:00 – 9:05 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia

9:05 – 10:05 NPS – dlaczego jest tak popularny i jak się go używa

  • Historia powstania Net Promoter Score
  • Jak liczyć NPS
  • Jak wybrać próbkę klientów do badania
  • Jak policzyć błąd w NPS.

10:10 – 11:05 Przygotowanie do identyfikacja głównych czynników, które wpływają na NPS w Twojej organizacji

  • Od czego zacząć przygotowania i dlaczego to NIE jest analiza danych
  • Jak zebrać wiedzę ekspercką od Twoich pracowników
  • Strategiczna mapa powiązań – jak przygotować model wpływu różnych czynników
  • Co klient sobie ceni w Twojej ofercie? Czego nas nauczył Peter Drucker
  • Jak zebrać dane

11:10 – 12:05 Identyfikacja głównych czynników, które wpływają na NPS w Twojej firmie

  • Jak zaplanować badanie NPS
  • Parowanie (ang. “matching”) – technika która pozwala traktować dane z obserwacji jak dane z eksperymentu
  • Weryfikacja hipotez i planowanie działań

12:05 – 13:00 Przerwa na lunch

12:30 – 13:00 Wirtualne kuluary. Uruchomimy połączenie i zapraszamy na kawę z prowadzącym i innymi uczestnikami. Porozmawiamy w luźnej atmosferze w czasie przerwy.

13:00 – 14:00 Wdrażanie NPS w organizacji

  • Podsumowanie pierwszej części
  • Jak dopasować wdrażanie NPS do struktury organizacji.  Różnice między rozwijającymi się firmami, dużymi korporacjami, sektorem publicznym i organizacjami pozarządowymi (non profit)
  • Monitorowanie NPS i proces ciągłej poprawy

14:05 – 15:00 Duże badanie satysfakcji vs NPS

  • Na podstawie zbioru danych z dużego badania o eAdministracji zobaczymy jak można takie badanie zastąpić prostym badaniem NPS. Zobaczymy jak badanie NPS daje konkretne informacje co zmienić aby podnieść satysfakcję klientów.

15:00 Zakończenie szkolenia

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 19 maja 2021

30-dniowy dostęp do nagrania z wydarzenia

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania szkolenia

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia

Chcesz się przeszkolić z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

Spotkanie praktyków to rodzaj wydarzenia, w którym możesz połączyć się z prelegentem online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy szkoleniowej Trio Conferences – może zadać prelegentowi wszystkie pytania, które Cię interesują. Szczegółowe zasady oraz harmonogram spotkania online określone są w ofercie konkretnego wydarzenia.
Spotkania odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Tak, spotkania praktyków online zostały przygotowane w taki sposób, aby każdy mógł zadawać pytania.
Tak, dyskusje ekspertów mogą się odbywać jeśli przewiduje je program wydarzenia.
Aby zarejestrować się na darmowe webinarium musisz zaznaczyć wszystkie zgody marketingowe. Sprawdź czy je zaznaczyłeś – to najczęstszy powód problemów z rejestracją.
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tak, nagrania z darmowych spotkań można obejrzeć po zalogowaniu/zarejestrowaniu się do platformy w Strefie darmowej.
Jeśli jesteś już zarejestrowany na platformie przejdź do Strefy darmowej, którą znajdziesz w dwóch miejscach na stronie:
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
Dostęp do nagrań, które Cię interesują, wykupujesz w wybranym przez siebie wariancie na określoną liczbę dni. Oznacza to, że przez ten czas możesz bez ograniczeń oglądać nagrania oraz dowolną liczbę razy wracać do nich oraz innych udostępnionych materiałów (prezentacje, raporty itp.)y. Nagrania są dostępne tylko poprzez platformę – nie można ich pobrać, aby skopiować. Pozostałe materiały są dostępne w opcji do pobrania.
Dostęp do nagrań otrzymasz od razu po opłaceniu dostępu wybraną przez siebie metodą płatności (przelew bankowy, PayU. Pamiętaj, że księgowanie może trwa kilka do kilkunastu godzin. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij nam potwierdzenie przelewu na adres kontakt@trioconferences.pl, a udostępnimy Ci nagrania jeszcze tego samego dnia.
Przyczyn może być wiele. Najczęstsze:
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.

Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.