NPS – Net Promoter Score

Spotkanie praktyków (szkolenie oraz sesja warsztatowa z uczestnikami)

18 czerwca 2021

Zapraszamy na spotkanie praktyków online, jak poprawić zadowolenie klientów i podnieść NPS.

Sesję poprowadzi nasz najlepszy ekspert w dziedzinie wykorzystania sztucznej inteligencji do poprawy NPS, Piotr Łukasiński z Santander Bank Polska. Piotr w prosty sposób przedstawi inspirujące praktyki i konkretne działania.

Dzięki udziałowi poznasz praktyczne przykłady oparte o case studies. Będziesz miał okazję zadać pytania oraz wymienić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami.

Plan działania:

Sesja podzielona jest na dwie części. W pierwszej poznasz jak mierzyć NPS, jak znaleźć główne czynniki na niego wpływające i wdrożyć zmiany które poprawią NPS. Na podstawie doświadczeń naszego eksperta dowiesz się jakich pułapek unikać i na co zwracać szczególną uwagę.

W drugiej części weźmiesz udział w warsztatach, gdzie wraz naszym ekspertem będziesz mógł przeanalizować jak wdrażać NPS w różnego rodzaju firmach i instytucjach. Na przykładzie zbioru danych z badania e-administracji pokażmy jak zastąpić duże badanie z wieloma pytaniami prostym badaniem NPS, którego wynik łatwo przełożyć na konkretne działania poprawiające satysfakcję klientów.

Potrzebujesz dodatkowych argumentów?

Dlaczego online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
  • WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Na zakończenie wydarzenia otrzymujesz certyfikat potwierdzający Twój udział w spotkaniu.

Wymagania techniczne spotkania online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Program obejmuje:

hook, ok, check NPS – Net Promoter Score – dlaczego jest tak popularny i jak się go używa.

hook, ok, check Analiza oparta o dane – czego eksperci od Data Science Ci nie powiedzą i dlaczego NIE należy zaczynać projektu od analizy danych.

hook, ok, check Jak zebrać wiedzę ekspercką od Twoich pracowników – poznasz konkretne sposoby na zebranie i identyfikację hipotez dotyczących najważniejszych czynników wpływających na NPS w Twojej organizacji.

hook, ok, check Strategiczna mapa powiązań – jak zidentyfikować relacje między różnymi czynnikami wpływającymi na NPS i dlaczego taka mapa jest potrzebna.

hook, ok, check Co klient sobie ceni w Twojej ofercie? – To bardzo ważne pytanie i zaskakująco rzadko zadawane. Pokażemy jak porównać to co menadżerowie firmy oceniają jako wartość do tego co klienci postrzegają jako wartość.

hook, ok, check Ankiety – dlaczego NIE warto używać długich ankiet i jak zaplanować badanie, w którym klienci zechcą brać udział.

hook, ok, check Parowanie – technika, która pozwala traktować dane z obserwacji jak dane z eksperymentu. Ta zaawansowana technika pomoże Ci uniknąć wielu błędów we wnioskowaniu na temat NPS. Nawet jeśli jej nie użyjesz, jej znajomość pomoże Ci w interpretacji wyników i zadawaniu trafnych pytań.

hook, ok, check Jak wybrać próbkę klientów do badania i jak policzyć błąd w NPS – zaoszczędzisz dużo czasu, pieniędzy i oszczędzisz sobie frustracji używając kilku prostych reguł.

hook, ok, check Jak dopasować wdrożenie NPS do struktury Twojej organizacji (rozwijająca się firma, duża korporacja, sektor publiczny)

Ponadto, program przygotuje Cię do przeprowadzenia badania NPS w Twojej organizacji lub analizy danych z badania NPS, które Twoja organizacja już zebrała.

Prowadzący

Piotr Łukasiński, Master Data Scientist, Santander Bank Polska

Przez 14 lat zdobywał doświadczenie zawodowe w U.S.A. w Bostonie, pracując nad analizą procesów, integracjami IT oraz Data Science. Pracował dla  BNY Mellon, State Street, Bank of America i Santander Bank.

Od 2017 mieszka w Polsce i pracuje jako  Data Scientist w Santander Bank Polska. Posiada M.B.A. z Babson College w Bostonie oraz tytuł magistra ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Do kogo adresowane jest szkolenie?

Do osób odpowiedzialnych za Jakość, Marketing lub Sprzedaż. Menadżerów produktów i osób pracujących nad wdrożeniem nowych rozwiązań. W organizacjach typu Agile mogą to być szefowie Tribe’ów lub Product Ownerzy. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem NPS i budowaniem organizacji, która jest blisko klienta i reaguje na jego potrzeby. . Szkolenie zawiera segment dotyczący wykorzystania NPS w administracji publicznej.

.

Harmonogram:

9:00 – 9:05 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia

9:05 – 10:05 NPS – dlaczego jest tak popularny i jak się go używa

  • Historia powstania Net Promoter Score
  • Jak liczyć NPS
  • Jak wybrać próbkę klientów do badania
  • Jak policzyć błąd w NPS.

10:10 – 11:05 Przygotowanie do identyfikacja głównych czynników, które wpływają na NPS w Twojej organizacji

  • Od czego zacząć przygotowania i dlaczego to NIE jest analiza danych
  • Jak zebrać wiedzę ekspercką od Twoich pracowników
  • Strategiczna mapa powiązań – jak przygotować model wpływu różnych czynników
  • Co klient sobie ceni w Twojej ofercie? Czego nas nauczył Peter Drucker
  • Jak zebrać dane

11:10 – 12:05 Identyfikacja głównych czynników, które wpływają na NPS w Twojej firmie

  • Jak zaplanować badanie NPS
  • Parowanie (ang. “matching”) – technika która pozwala traktować dane z obserwacji jak dane z eksperymentu
  • Weryfikacja hipotez i planowanie działań

12:05 – 13:00 Przerwa na lunch

12:30 – 13:00 Wirtualne kuluary. Uruchomimy połączenie i zapraszamy na kawę z prowadzącym i innymi uczestnikami. Porozmawiamy w luźnej atmosferze w czasie przerwy.

13:00 – 14:00 Wdrażanie NPS w organizacji

  • Podsumowanie pierwszej części
  • Jak dopasować wdrażanie NPS do struktury organizacji.  Różnice między rozwijającymi się firmami, dużymi korporacjami, sektorem publicznym i organizacjami pozarządowymi (non profit)
  • Monitorowanie NPS i proces ciągłej poprawy

14:05 – 15:00 Duże badanie satysfakcji vs NPS

  • Na podstawie zbioru danych z dużego badania o eAdministracji zobaczymy jak można takie badanie zastąpić prostym badaniem NPS. Zobaczymy jak badanie NPS daje konkretne informacje co zmienić aby podnieść satysfakcję klientów.

15:00 Zakończenie szkolenia

Chcesz się przeszkolić z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.

Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwiązania technologicznego klienta).

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.

Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.

Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.

Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.