NPS – Net Promoter Score – dwudniowy projekt szkoleniowy
(Szkolenie -> indywidualne konsultacje -> sesja warsztatowa)
część I – 24 lutego 2021, g. 9:00-12:00
część II – 12 marca 2021, g. 9:00-12:30
Zapraszamy na szkolenie online, podczas którego dowiesz się jak poprawić zadowolenie klientów i podnieść NPS.
Sesję poprowadzi nasz najlepszy ekspert w dziedzinie wykorzystania sztucznej inteligencji do poprawy NPS, Piotr Łukasiński z Santander Bank Polska. Piotr w prosty sposób przedstawi inspirujące praktyki i konkretne działania. Dzięki udziałowi poznasz praktyczne przykłady oparte o case studies. Będziesz miał okazję zadać pytania oraz wymienić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami.
Plan działania:
Sesja podzielona jest na dwie części. W pierwszej dowiesz się jak mierzyć NPS, jak znaleźć główne czynniki na niego wpływające i wdrożyć zmiany które poprawią NPS. Doświadczenia naszego eksperta ostrzegą Cię przed pułapkami i wskażą na co zwracać szczególną uwagę.
Między sesjami nasz trener skontaktuje się z Tobą podczas indywidualnej sesji i pomoże przygotować materiał potrzebny w kolejnej części szkolenia.
W drugiej części weźmiesz udział w warsztatach z case studies, gdzie przy wsparciu naszego eksperta wraz z innymi uczestnikami będziesz mógł przeanalizować NPS Twojej firmy i wskazać czynniki zwiększające satysfakcję.
Potrzebujesz dodatkowych argumentów?
Dlaczego online?
- NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
- WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
- Na zakończenie wydarzenia otrzymujesz certyfikat potwierdzający Twój udział w spotkaniu.
Wymagania techniczne spotkania online
- Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
- Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku
Informacje dodatkowe
- Do warsztatów chętni do analizy własnej firmy będą potrzebowali danych z badania NPS. Jeśli uczestnicy nie posiadają danych z badania NPS, pokażemy jak przeprowadzić takie badanie telefonicznie, mailowo lub za pomocą web ankiety.
Program obejmuje:
NPS – Net Promoter Score – dlaczego jest tak popularny i jak się go używa.
Analiza oparta o dane – czego eksperci od Data Science Ci nie powiedzą i dlaczego NIE należy zaczynać projektu od analizy danych.
Jak zebrać wiedzę ekspercką od Twoich pracowników – poznasz konkretne sposoby na zebranie i identyfikację hipotez dotyczących najważniejszych czynników wpływających na NPS w Twojej organizacji.
Strategiczna mapa powiązań – jak zidentyfikować relacje między różnymi czynnikami wpływającymi na NPS i dlaczego taka mapa jest potrzebna.
Co klient sobie ceni w Twojej ofercie? – To bardzo ważne pytanie i zaskakująco rzadko zadawane. Pokażemy jak porównać to co menadżerowie firmy oceniają jako wartość do tego co klienci postrzegają jako wartość.
Ankiety – dlaczego NIE warto używa długich ankiet i jak zaplanować badanie, w którym klienci zechcą brać udział.
Parowanie – technika, która pozwala traktować dane z obserwacji jak dane z eksperymentu. Ta zaawansowana technika pomoże Ci uniknąć wielu błędów we wnioskowaniu na temat NPS. Nawet jeśli jej nie użyjesz, jej znajomość pomoże Ci w interpretacji wyników i zadawaniu trafnych pytań.
Jak wybrać próbkę klientów do badania i jak policzyć błąd w NPS – zaoszczędzisz dużo czasu, pieniędzy i oszczędzisz sobie frustracji używając kilku prostych reguł.
Ponadto:
- Program przygotuje Cię do przeprowadzenia badania NPS w Twojej organizacji lub analizy danych z badania NPS, które Twoja organizacja już zebrała.
- Jeśli zechcesz, nasz ekspert pomoże Ci w osobistej 60 minutowej sesji przygotować te wyniki do omówienia jako case study na sesji praktycznej.
- Sesja praktyczna z case study, gdzie wszyscy uczestnicy będą mogli podzielić się swoimi doświadczeniami.
- Aby poznać pełną agendę zjedź niżej.
Prowadzący

Piotr Łukasiński, Master Data Scientist, Santander Bank Polska
Przez 14 lat zdobywał doświadczenie zawodowe w U.S.A. w Bostonie, pracując nad analizą procesów, integracjami IT oraz Data Science. Pracował dla BNY Mellon, State Street, Bank of America i Santander Bank.
Od 2017 mieszka w Polsce i pracuje jako Data Scientist w Santander Bank Polska. Posiada M.B.A. z Babson College w Bostonie oraz tytuł magistra ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Do kogo adresowane jest szkolenie?
Do osób odpowiedzialnych za Jakość, Marketing lub Sprzedaż. Menadżerów produktów i osób pracujących nad wdrożeniem nowych rozwiązań. W organizacjach typu Agile mogą to być szefowie Tribe’ów lub Product Ownerzy. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem NPS i budowaniem organizacji, która jest blisko klienta i reaguje na jego potrzeby.
.
Harmonogram:
Sesja I: Szkolenie 24.02.2021
9:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
9:05 – 9:45 NPS – dlaczego jest tak popularny i jak się go używa
- Historia powstania Net Promoter Score
- Jak liczyć NPS
- Jak wybrać próbkę klientów do badania
- Jak policzyć błąd w NPS
9:50 – 10:35 Przygotowanie do identyfikacja głównych czynników które wpływają na NPS w Twojej firmie
- Od czego zacząć przygotowania i dlaczego to NIE jest analiza danych
- Jak zebrać wiedzę ekspercką od Twoich pracowników
- Strategiczna mapa powiązań – jak przygotować model wpływu różnych czynników
- Co klient sobie ceni w Twojej ofercie? Czego nas nauczył Peter Drucker
- Jak zebrać dane
10:40 – 11:25 Identyfikacja głównych czynników które wpływają na NPS w Twojej firmie
- Jak zaplanować badanie NPS
- Parowanie (ang. “Matching”) – technika która pozwala traktować dane z obserwacji jak dane z eksperymentu
- Weryfikacja hipotez i planowanie działań
- Monitorowanie NPS i proces ciągłej poprawy
11:30 – 12:00 Sesja Q&A, przygotowanie do warsztatów
12:00 Zakończenie szkolenia
Okres między Szkoleniem a Warsztatami:
Indywidualne 45 minutowe spotkanie online, przygotowanie case study na warsztaty.
Sesja II: Warsztaty 12.03.2021
9:00 – 9:15 Powitanie uczestników i wprowadzenie
9:15 – 12:00 Warsztaty
- Uczestnicy demonstrują wybrane elementy wyników swoich analiz NPS. Grupa dzieli się spostrzeżeniami na temat analiz i pozytywnymi wskazówkami. Dokładny program warsztatów zależy od liczby chętnych do prezentacji wyników.
- W trakcie warsztatów planujemy krótkie przerwy techniczne.
12:05 – 12:30 Sesja Q&A, podsumowanie
12:30 Zakończenie warsztatów
Informacje dodatkowe:
Do warsztatów chętni do analizy własnej firmy będą potrzebowali danych z badania NPS. Jeśli uczestnicy nie posiadają danych z badania NPS, pokażemy jak przeprowadzić takie badanie telefonicznie, mailowo lub za pomocą web ankiety.
Zapisz się
-
NPS – Net Promoter Score – projekt szkoleniowyProdukt w promocji
1.195,00zł995,00zł
Co obejmuje bilet?
Pełen dostęp do transmisji online 24 lutego i 12 marca 2021
Indywidualne 45 minutowe spotkanie online, przygotowanie case study na warsztaty.
30-dniowy dostęp do nagrania z wydarzenia oraz sesji pytań z prelegentem
Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania sesji Q&A
Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym
👇 Jeżeli jesteś zainteresowany udziałem tylko w pierwszej sesji 24.02 ( bez udziału w indywidualnej konsultacji i drugiej sesji):
💲 Koszt udziału wyniesie 400 zł + VAT
📝 Przy rejestracji w polu “Kod kuponu” wpisz NPS400
⏳ Jeśli po udziale w pierwszej sesji uznasz jednak, że chcesz kontynuować, to nie ma problemu: dopłać pozostałą kwotę 595 zł + VAT i dołącz do grona uczestników.
Masz pytania?
Najczęściej zadawane pytania
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.
Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl