NPS – Net Promoter Score – dwudniowy projekt szkoleniowy

(Szkolenie -> indywidualne konsultacje -> sesja warsztatowa)

część II – 12 marca 2021, g. 9:00-12:30

Zapraszamy na szkolenie online, podczas którego dowiesz się jak poprawić zadowolenie klientów i podnieść NPS.

Sesję poprowadzi nasz najlepszy ekspert w dziedzinie wykorzystania sztucznej inteligencji do poprawy NPS, Piotr Łukasiński z Santander Bank Polska. Piotr w prosty sposób przedstawi inspirujące praktyki i konkretne działania. Dzięki udziałowi poznasz praktyczne przykłady oparte o case studies. Będziesz miał okazję zadać pytania oraz wymienić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami.

Plan działania:

Sesja podzielona jest na dwie części. W pierwszej dowiedziałeś się jak mierzyć NPS, jak znaleźć główne czynniki na niego wpływające i wdrożyć zmiany które poprawią NPS. Doświadczenia naszego eksperta ostrzegły Cię przed pułapkami i wskazały na co zwracać szczególną uwagę.

Między sesjami nasz trener skontaktuje się z Tobą podczas indywidualnej sesji i pomoże przygotować materiał potrzebny w kolejnej części szkolenia.

W drugiej części weźmiesz udział w warsztatach z case studies, gdzie przy wsparciu naszego eksperta wraz z innymi uczestnikami będziesz mógł przeanalizować NPS Twojej firmy i wskazać czynniki zwiększające satysfakcję.

Potrzebujesz dodatkowych argumentów?

Jeżeli nie udało Ci się wziąć udziału w I części szkolenia, chciałbyś to nadrobić i jesteś zainteresowany II częścią (warsztat), skontaktuj się z nami.

Dlaczego online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
  • WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Na zakończenie wydarzenia otrzymujesz certyfikat potwierdzający Twój udział w spotkaniu.

Wymagania techniczne spotkania online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Informacje dodatkowe

  • Do warsztatów chętni do analizy własnej firmy będą potrzebowali danych z badania NPS. Jeśli uczestnicy nie posiadają danych z badania NPS, pokażemy jak przeprowadzić takie badanie telefonicznie, mailowo lub za pomocą web ankiety.

Program obejmuje:

hook, ok, check NPS – Net Promoter Score – dlaczego jest tak popularny i jak się go używa.

hook, ok, check Analiza oparta o dane – czego eksperci od Data Science Ci nie powiedzą i dlaczego NIE należy zaczynać projektu od analizy danych.

hook, ok, check Jak zebrać wiedzę ekspercką od Twoich pracowników – poznasz konkretne sposoby na zebranie i identyfikację hipotez dotyczących najważniejszych czynników wpływających na NPS w Twojej organizacji.

hook, ok, check Strategiczna mapa powiązań – jak zidentyfikować relacje między różnymi czynnikami wpływającymi na NPS i dlaczego taka mapa jest potrzebna.

hook, ok, check Co klient sobie ceni w Twojej ofercie? – To bardzo ważne pytanie i zaskakująco rzadko zadawane. Pokażemy jak porównać to co menadżerowie firmy oceniają jako wartość do tego co klienci postrzegają jako wartość.

hook, ok, check Ankiety – dlaczego NIE warto używa długich ankiet i jak zaplanować badanie, w którym klienci zechcą brać udział.

hook, ok, check Parowanie – technika, która pozwala traktować dane z obserwacji jak dane z eksperymentu. Ta zaawansowana technika pomoże Ci uniknąć wielu błędów we wnioskowaniu na temat NPS. Nawet jeśli jej nie użyjesz, jej znajomość pomoże Ci w interpretacji wyników i zadawaniu trafnych pytań.

hook, ok, check Jak wybrać próbkę klientów do badania i jak policzyć błąd w NPS – zaoszczędzisz dużo czasu, pieniędzy i oszczędzisz sobie frustracji używając kilku prostych reguł.

Ponadto:

  • Program przygotuje Cię do przeprowadzenia badania NPS w Twojej organizacji lub analizy danych z badania NPS, które Twoja organizacja już zebrała.
  • Jeśli zechcesz, nasz ekspert pomoże Ci w osobistej 60 minutowej sesji przygotować te wyniki do omówienia jako case study na sesji praktycznej.
  • Sesja praktyczna z case study, gdzie wszyscy uczestnicy będą mogli podzielić się swoimi doświadczeniami.
  • Aby poznać pełną agendę zjedź niżej.

Prowadzący

Piotr Łukasiński, Master Data Scientist, Santander Bank Polska

Przez 14 lat zdobywał doświadczenie zawodowe w U.S.A. w Bostonie, pracując nad analizą procesów, integracjami IT oraz Data Science. Pracował dla  BNY Mellon, State Street, Bank of America i Santander Bank.

Od 2017 mieszka w Polsce i pracuje jako  Data Scientist w Santander Bank Polska. Posiada M.B.A. z Babson College w Bostonie oraz tytuł magistra ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Do kogo adresowane jest szkolenie?

Do osób odpowiedzialnych za Jakość, Marketing lub Sprzedaż. Menadżerów produktów i osób pracujących nad wdrożeniem nowych rozwiązań. W organizacjach typu Agile mogą to być szefowie Tribe’ów lub Product Ownerzy. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem NPS i budowaniem organizacji, która jest blisko klienta i reaguje na jego potrzeby.

.

Harmonogram:

Okres między Szkoleniem a Warsztatami:

Indywidualne 45 minutowe spotkanie online, przygotowanie case study na warsztaty.

Sesja II: Warsztaty 12.03.2021

9:00 – 9:15 Powitanie uczestników i wprowadzenie

9:15 – 12:00 Warsztaty

  • Uczestnicy demonstrują wybrane elementy wyników swoich analiz NPS. Grupa dzieli się spostrzeżeniami na temat analiz i pozytywnymi wskazówkami. Dokładny program warsztatów zależy od liczby chętnych do prezentacji wyników.
  • W trakcie warsztatów planujemy krótkie przerwy techniczne.

12:05 – 12:30 Sesja Q&A, podsumowanie

12:30 Zakończenie warsztatów

Informacje dodatkowe:

Do warsztatów chętni do analizy własnej firmy będą potrzebowali danych z badania NPS. Jeśli uczestnicy nie posiadają danych z badania NPS, pokażemy jak przeprowadzić takie badanie telefonicznie, mailowo lub za pomocą web ankiety.

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 12 marca 2021

Indywidualne 45 minutowe spotkanie online, przygotowanie case study na warsztaty.

30-dniowy dostęp do nagrania z wydarzenia oraz sesji pytań z prelegentem

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania sesji Q&A

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

💲 Koszt udziału wyniesie 595 zł + VAT

Chcesz się przeszkolić z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

Spotkanie praktyków to rodzaj wydarzenia, w którym możesz połączyć się z prelegentem online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy szkoleniowej Trio Conferences – może zadać prelegentowi wszystkie pytania, które Cię interesują. Szczegółowe zasady oraz harmonogram spotkania online określone są w ofercie konkretnego wydarzenia.
Spotkania odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Tak, spotkania praktyków online zostały przygotowane w taki sposób, aby każdy mógł zadawać pytania.
Tak, dyskusje ekspertów mogą się odbywać jeśli przewiduje je program wydarzenia.
Aby zarejestrować się na darmowe webinarium musisz zaznaczyć wszystkie zgody marketingowe. Sprawdź czy je zaznaczyłeś – to najczęstszy powód problemów z rejestracją.
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tak, nagrania z darmowych spotkań można obejrzeć po zalogowaniu/zarejestrowaniu się do platformy w Strefie darmowej.
Jeśli jesteś już zarejestrowany na platformie przejdź do Strefy darmowej, którą znajdziesz w dwóch miejscach na stronie:
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
Dostęp do nagrań, które Cię interesują, wykupujesz w wybranym przez siebie wariancie na określoną liczbę dni. Oznacza to, że przez ten czas możesz bez ograniczeń oglądać nagrania oraz dowolną liczbę razy wracać do nich oraz innych udostępnionych materiałów (prezentacje, raporty itp.)y. Nagrania są dostępne tylko poprzez platformę – nie można ich pobrać, aby skopiować. Pozostałe materiały są dostępne w opcji do pobrania.
Dostęp do nagrań otrzymasz od razu po opłaceniu dostępu wybraną przez siebie metodą płatności (przelew bankowy, PayU. Pamiętaj, że księgowanie może trwa kilka do kilkunastu godzin. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij nam potwierdzenie przelewu na adres kontakt@trioconferences.pl, a udostępnimy Ci nagrania jeszcze tego samego dnia.
Przyczyn może być wiele. Najczęstsze:
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.

Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.