SZKOLENIE ONLINE

MS Excel od podstaw

To szkolenie sprawi, że poczujesz się pewnie w Excelu, nawet jeśli wcześniej wcale w nim nie pracowałeś.

Odbiorcom naszych raportów i analiz trudno jest ocenić jakość danych i wartość merytoryczną rekomendacji. Często wyrabiają sobie zdanie na podstawie wyglądu raportu i jego formatowania, myśląc, że skoro tabela nie jest czytelnie przygotowana, to zapewne także w danych są błędy. Podczas szkolenia będziemy przykładać należytą wagę nie tylko do tego jak coś wykonać, ale także jak to profesjonalnie zaprezentować.

Uczestnik będzie miał okazję przećwiczyć nowe informacje w ramach sesji warsztatowej.

Dla kogo:

  • Pracownicy działów Marketingu, Sprzedaży, HR, Finansów, Zakupów, Szkoleń, etc.
  • Praktycznie każdy pracownik biurowy obecnie potrzebuje znać Excela, a to jak dobrze go zna, często ma wpływ na to, jak jest postrzegany

Wymagania

1. Własny laptop

1. Zainstalowany Excel

Program obejmuje:

hook, ok, check Excel Wprowadzenie: formuły, polecenia, formatowanie

hook, ok, check Atrakcyjne biznesowo wykresy

hook, ok, check Funkcje MS Excel

hook, ok, check Praktyczne triki

hook, ok, check Wprowadzenie do funkcji i narzędzi zaawansowanowych

hook, ok, check Testy z Excela dla kandydatów do pracy


Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy, podczas którego uczestnik otrzyma komplet wiedzy i możliwość jej praktycznego przećwiczenia, aby samodzielnie wykorzystywać podstawowe funkcje MS Excel.

Prowadzący – Przemysław Szyperski

Pasjonat nowoczesnych narzędzi do obróbki danych, który wie, że równie ważne jak zrozumienie liczb jest zrozumienie potrzeb ludzi, którym te liczby będą zaprezentowane. Doświadczenie zdobywał między innymi w Konsultingu oraz jako Manager Działów Analiz w firmach: Avon Cosmetics i Berlin-Chemie / Menarini.

Autor najbardziej popularnej w Polsce strony o raportach i analizach w Excelu: ExcelSzkolenie.pl i kanału YT o tej samej nazwie, który notuje ponad milion odsłon rocznie.

Harmonogram:

9:00 Powitanie uczestników, kwestie techniczne i organizacyjne

9:15 I blok szkoleniowy – Excel Wprowadzenie

  • Informacje o programie Excel, zasadach działania i jego wersjach
  • Wprowadzanie Formuł, jak sumować dane, obliczyć procent zmiany, kiedy musimy poprawić błędne sugestie Excela
  • Zasady kopiowania liczb, formuł i formatów, jak kopiować szybko i nie niszczyć przygotowanego wcześniej formatowania
  • Formatowanie – jak zadbać o profesjonalny wygląd analiz i raportów
  • Drukowanie, przygotowanie raportów i analiz do wydruku, powtarzanie nagłówków kolumn i wierszy na kolejnych stronach, numery stron, obszar wydruku etc.
  • Polecenia znajdź i zamień
  • Pasek stanu

11:00 Przerwa na kawę

11:15 II blok szkoleniowy – Wykresy w Excelu

  • Wykresy kolumnowe, słupkowe, linowe, kołowe, wykresy dwuosiowe
  • Wykresy zmieniające kolory w zależności od danych
  • Cel używania wykresów
  • Popularne błędy, często mniej znaczy więcej, dlaczego nie należy używać wykresów 3D
  • Formatowanie wykresów, tak aby przekazywały informacje o danych
  • Jak uatrakcyjnić wykresy nie tracąc biznesowego charakteru prezentacji
  • Sugerowanie wniosków, czy już manipulacja, jak daleko możemy się posunąć z wyborem sposobu przedstawienia danych.
  • Sortowanie – pionowe i poziome, sortowanie niestandardowe
  • Grupy i konspekt
  • Formatowanie warunkowe – reguły wyróżniania komórek, paski danych, zestawy ikon
  • Blokowanie i podział okienek – blokowanie nagłówków kolumn, nagłówków wierszy oraz obu jednocześnie, ustawienie i usunięcie podziału okienek

13:00 Przerwa

13:30 III blok szkoleniowy – Funkcje MS Excel

  • Funkcje podstawy – omówione zostaną funkcje: SUMA,ŚREDNIA, JEŻELI, ORAZ, LUB, ZAOKR, MAX, MIN, ILE.NIEPUSTYCH, DZIŚ, PRAWY, LEWY, SUMA.ILOCZYNÓW, SZUKAJ.TEKST, FRAGMENT.TEKSTU, CZY.BŁĄD, SUMY.CZĘŚCIOWE, LOS, MODUŁ.LICZBY
  • Zagnieżdżanie funkcji
  • Filtr
  • Tryb zgodności, typy plików Excela
  • Udostępnianie skoroszytu, czyli jak umożliwić jednoczesną pracę wielu osób na tym samym pliku, ustalanie zasad współpracy
  • Skróty klawiszowe – jak istotnie przyspieszyć swoją pracę

15:00 Przerwa

15:15 IV blok szkoleniowy – Formuły

  • Inspekcja formuł
  • Adresy względne i absolutne
  • Operacje na wielu arkuszach, kopiowanie i przenoszenie arkuszy w tym samym pliku i pomiędzy plikami
  • Dalsze kroki, krótkie omówienie zaawansowanych funkcji i narzędzi Excela
    • Wyszukiwanie
    • Formuły dla zaawansowanych
    • Funkcje dla zaawansowanych
    • Tabele przestawne
    • Formularze
    • Profesjonalne Raporty
    • VBA
  • Testy z Excela dla kandydatów do pracy – omówienie na autentycznych przykładach

17:00 Zakończenie warsztatu

Chcesz się przeszkolić z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Formularz zgłoszeniowy

Jeśli chcesz wziąć udział w tym warsztacie albo chciałbyś zgłosić na warsztat swoich pracowników, zostaw nam swoje dane.

Zgoda marketingowa

Administratorem danych osobowych jest Trio Conferences spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (00-739) przy ul. Stępińskiej 9. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wykonania zamówionej usługi w postaci obsługi wiadomości i udzielenia odpowiedzi na wynikające z niej pytania oraz kierowania treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityka prywatności (https://online.trioconferences.pl/polityka-prywatnosci/ ) Masz prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, przesyłając informację na adres e-mail: kontakt@trioconferences.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych dokonanego przed wycofaniem tej zgody.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

Spotkanie praktyków to rodzaj wydarzenia, w którym możesz połączyć się z prelegentem online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy szkoleniowej Trio Conferences – może zadać prelegentowi wszystkie pytania, które Cię interesują. Szczegółowe zasady oraz harmonogram spotkania online określone są w ofercie konkretnego wydarzenia.
Spotkania odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Tak, spotkania praktyków online zostały przygotowane w taki sposób, aby każdy mógł zadawać pytania.
Tak, dyskusje ekspertów mogą się odbywać jeśli przewiduje je program wydarzenia.
Aby zarejestrować się na darmowe webinarium musisz zaznaczyć wszystkie zgody marketingowe. Sprawdź czy je zaznaczyłeś – to najczęstszy powód problemów z rejestracją.
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tak, nagrania z darmowych spotkań można obejrzeć po zalogowaniu/zarejestrowaniu się do platformy w Strefie darmowej.
Jeśli jesteś już zarejestrowany na platformie przejdź do Strefy darmowej, którą znajdziesz w dwóch miejscach na stronie:
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
Dostęp do nagrań, które Cię interesują, wykupujesz w wybranym przez siebie wariancie na określoną liczbę dni. Oznacza to, że przez ten czas możesz bez ograniczeń oglądać nagrania oraz dowolną liczbę razy wracać do nich oraz innych udostępnionych materiałów (prezentacje, raporty itp.)y. Nagrania są dostępne tylko poprzez platformę – nie można ich pobrać, aby skopiować. Pozostałe materiały są dostępne w opcji do pobrania.
Dostęp do nagrań otrzymasz od razu po opłaceniu dostępu wybraną przez siebie metodą płatności (przelew bankowy, PayU. Pamiętaj, że księgowanie może trwa kilka do kilkunastu godzin. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij nam potwierdzenie przelewu na adres kontakt@trioconferences.pl, a udostępnimy Ci nagrania jeszcze tego samego dnia.
Przyczyn może być wiele. Najczęstsze:
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.

Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.