wyzwania w pandemii

9-10 czerwca 2021, Airport hotel okęcie

W przypadku obostrzeń epidemiologicznych wydarzenie odbędzie się w formule online, a każdy z uczestników otrzyma w formie ekwiwalentu voucher na udział w dowolnie wybranym wydarzeniu online do wykorzystania w ciągu roku od dnia wystawienia vouchera.

Dlaczego warto wziąć udział?

ucz się na doświadczeniach innych

“Logistyka ecommerce – wyzwania w pandemii” to dwudniowa konferencja dla menedżerów odpowiedzialnych za obsługę logistyczną zamówień internetowych. Program przygotowany całkowicie na bazie doświadczeń firm, działających online na terenie Polski w ostatnim roku. Praktyczne case studies, prelegenci z dużym doświadczeniem, dyskusje na najgorętsze tematy i wymiana doświadczeń. Tego wydarzenia nie może przegapić żadna firma, która chce profesjonalnie obsługiwać wysyłki zamówień z sieci w rzeczywistości pandemicznej.

program konferencji

9 czerwca, środa

Nowe formy zamówień (np. dzwoń i zamów, click and collect) – jakie trendy obserwujemy w poszczególnych branżach? | WOJCIECH ZIĘBA, DYREKTOR E-COMMERCE I OMNICHANNEL, DECATHLON

Q-Commerce: jak się zmieniają potrzeby i nawyki na rynku konsumentów | IWONA WOJNA, ECOMMERCE AND CUSTOMER DIGITAL MANAGER, CENTRAL EUROPE AND GREATER BALKANS, PEPSICO POLAND

  • Q-commerce: trzecia generacja eCommerce już trwa
  • Nowe: nawyki, potrzeby, oczekiwania
  • Przyszłość, a właściwie już teraźniejszość: nowe modele: dark kitchen, cloud kitchen

Jak zautomatyzować procesy, aby klient dostał paczkę jak najszybciej | PIOTR KLEPKO, DYREKTOR DS. WDROŻEŃ I ROZWOJU  WAY2SEND

  • wąskie gardła realizacji zamówień online
  • dobre procesy + technologia = sukces
  •  case studies: centrum fulfilmentowe i duży e-commerce

MODEROWANA DYSKUSJA – W młynie kompletacji zamówień z ecommerce | MODERATOR: ANNA FRĄCKOWIAK (nazwiska panelistów podamy wkrótce)

  • Jak zapewnić odpowiednią ilość sprzętu i towaru do kompletacji zamówień
  • Skuteczna weryfikacja zamówień – sprawdzone sposoby na ograniczenie błędów w kompletacji
  • Patent na kadry – jak zapewnić odpowiednią liczbę pracowników do kompletacji pomimo obostrzeń, kwarantanny czy L4 oraz zapewnić im takie warunki, aby nie chcieli dla nas pracować.
  • Pandemiczna odsłona fullfilmentu, jako sposób na kompletację – dla kogo i co oferuje w roku 2021? 

Najgorętsze trendy ecommerce, które zmieniają logistykę zakupów online  | NAZWISKO PRELEGENTA PODAMY WKRÓTCE

  • ROPO (Research Offline Purchase Online) i odwrócone ROPO – dlaczego mają tak duże znaczenie dla logistyki?
  • SMART CITY LOGISTICS – adaptacja miast do możliwości szybkiego dostarczania przesyłek
  • Usługa „Everything as a Service” i jej możliwości w logistyce.

Optymalizacja stanów magazynowych w e-commerce oraz wykorzystanie narzędzi direct marketingu w celu poprawy konwersji i rotacji | DARIUSZ JURGIELEWICZ, MENEDŻER DS. ROZWOJU E-COMMERCE, LEROY MERLIN

  • Kluczowe kanały sprzedaży online w Leroy Merlin
  • Wpływ direct marketing na poprawę konwersji, zapasu i rotacji zarówno w świecie offline jak i online (O2O).
  • Produkty na zapasie czy na zamówienie – czynniki wpływające na finalny wybór.

Elastyczność operacyjna, wynikająca z potrzeby ciągłego zarządzania zmianami – czyli tajniki szybkiej reorganizacji procesów | NATALIA LACH, KIEROWNIK OPERACYJNY W CENTRUM DYSTRYBUCJI JYSK

  • Charakterystyka funkcjonowania e-commerce w Centrum Dystrybucji JYSK w Radomsku (obsługiwany wolumen zamówień, jak pogodzić przygotowanie mebli z akcesoriami gospodarstwa domowego)
  • Sposoby reakcji na zmiany aktywności w związku z zamknięciem sklepów i nagłym wzrostem sprzedaży internetowej (jak powiększyć zespół e-commerce, aby zagwarantować odpowiednią jakość i efektywność procesu, niestandardowa organizacja przygotowania zamówień w JYSK)
  • Wnioski wyciągnięte z pierwszego lockdown’u i wprowadzone zmiany

10 czerwca, czwartek

Przenikanie się sprzedaży online i offline, czyli gdy sklep staje się magazynem (wysyłkowym) a magazyn sklepem (obsługującym klienta) | WIESŁAW MAJEWSKI, OWNER – RETAIL SUPPLY CHAIN ADVISOR, WM PROJEKT

  • Krótki rys historyczny rozróżniający funkcje tradycyjnego sklepu a magazynu, oczywiste i nieoczywiste różnice w wyposażeniu, systemach, lokalizacjach
  • Prostota ‘czystych’ modeli sprzedaży z punktu widzenia logiki procesów i logistyki, ale również efektywności kosztowej.
  • Przenikanie się modeli – trend wieloletni, ale ze szczególnym, wymuszonym, przyspieszeniem pandemicznym
  • W jaki sposób rozwiązania omnichannelowe podnoszą możliwości poprawy obsługi klienta i jakie generują problemy procesowe

Reorganizacja w portfelu dostępnych powierzchni firmy, czyli złapanie odpowiedniego balansu między powierzchnią komercyjną i magazynową. | PIOTR ROMAŃSKI – KIEROWNIK DYSTRYBUCJI WIELOKANAŁOWEJ, ANDRZEJ SADECKI – COUNTRY SALES MANAGER, IKEA RETAIL POLSKA

  • Sieć sklepów IKEA, transformacja z cash & carry na omnichannel.
  • Komercjalizacja powierzchni fulfilmentowych i doświadczenie klienta.

MODEROWANA DYSKUSJA – Największe wyzwania obsługi logistycznej zamówień online | 

MODERATOR: ANNA FRĄCKOWIAK, PROJEKT DIRECTOR KONFERENCJI

PANELIŚCI:

  • JUSTYNA SKORUPSKA – BOARD REPRESENTATIVE, CX SERVICE
  •  PIOTR ROMAŃSKI – KIEROWNIK DYSTRYBUCJI WIELOKANAŁOWEJ, IKEA RETAIL
  • WIESŁAW MAJEWSKI, OWNER – RETAIL SUPPLY CHAIN ADVISOR, WM PROJEKT

ZAGADNIENIA:

  • Pełen omnichannel – niezbędne funkcjonalności systemów informatycznych, które zapewniają kompleksową obsługę realizacji zamówienia od płatności, poprzez formy dostawy aż po zwroty
  • Jak sprostać rosnącym oczekiwaniom klienta finalnego, dotyczących terminowości, realizacji zamówienia, kosztów transportu, formy oraz miejsca i czasu dostawy, form zwrotów a także bezpieczeństwa i higieny.
  • Komunikacja logistyki z marketingiem i promocją w nowej rzeczywistości zakupowej

GORĄCY TREND – Dostawy “poza domem” – rozwój PUDO i automatów paczkowych w Europie i Polsce | PROF. ARKADIUSZ KAWA, DYREKTOR SIECI BADAWCZEJ ŁUKASIEWICZ, ILIM

  • Wzrost ecommerce a możliwości operacyjne paczkomatów w Polsce – czy i jak dywersyfikować ryzyko we współpracy z kurierami? Sprawdzone sposoby na zabezpieczenie dostawy produktów
  • Jak szybka musi być dostawa aby była wystarczająco szybka oraz kiedy zbyt dużo opcji dostawy to za dużo? nieobsługiwanych przez paczkomaty?

Planowanie zapasów w rzeczywistości omnichannel  | NAZWISKO PRELEGENTA PODAMY WKRÓTCE

  • Na huśtawce zamówień, czyli poziom zapasów a nowe trendy sprzedaży sezonowej
  • Zapasy w dobie platform market place, czyli jak nie wpaść w pułapkę zbyt wysokich wolumenów zamówień
  • Zerwane łańcuchy dostaw w sytuacji zatrzymania produkcji u dostawcy, czyli wyzwania w szacowaniu realnego terminu wysyłek

MODEROWANA DYSKUSJA – Największe wyzwania obsługi logistycznej zamówień online | 

MODERATOR: ANNA FRĄCKOWIAK, PROJEKT DIRECTOR KONFERENCJI

PANELIŚCI:

  • JUSTYNA SKORUPSKA – BOARD REPRESENTATIVE CX SERVICE
  •  PIOTR ROMAŃSKI – KIEROWNIK DYSTRYBUCJI WIELOKANAŁOWEJ
  • WIESŁAW MAJEWSKI, OWNER – RETAIL SUPPLY CHAIN ADVISOR, WM PROJEKT

ZAGADNIENIA:

  • Pełen omnichannel – niezbędne funkcjonalności systemów informatycznych, które zapewniają kompleksową obsługę realizacji zamówienia od płatności, poprzez formy dostawy aż po zwroty
  • Jak sprostać rosnącym oczekiwaniom klienta finalnego, dotyczących terminowości, realizacji zamówienia, kosztów transportu, formy oraz miejsca i czasu dostawy, form zwrotów a także bezpieczeństwa i higieny.
  • Komunikacja logistyki z marketingiem i promocją w nowej rzeczywistości zakupowej

poznaj
naszych
prelegentów

i panelistów

Wojciech Zięba

Dyrektor
E-commerce
i Omnichannel

Decathlon

Dyrektor e-commerce z 12-letnim doświadczeniem w sprzedaży detalicznej. Jego celem jest rozwój Decathlon.pl jako numer 1 platformy sportowej w Polsce, gdzie wyjątkowe doświadczenia zakupowe przenikają się online i offline. Odpowiedzialny za rozwój e-commerce, realizację strategii Omnichannel, wdrażanie nowych technologii, innowacji sprzedażowych, procesowych i technologicznych mających na celu stworzenie sportowego sklepu przyszłości. Każdego dnia pracuje na to aby sport był dostępny dla wszystkich Polaków a zakupy na Decathlon.pl proste, szybkie i intuicyjne.

Dariusz Jurgielewicz

Manager
ds. rozwoju
e-Commerce

Leroy Merlin

Manager ds. rozwoju e-Commerce z 15 -letnim doświadczeniem w handlu detalicznym. Odpowiedzialny za ofertę produktową Online i Direct Marketing w Leroy Merlin Polska. Jego kluczowym celem jest zapewnienie jak najlepszych doświadczeń zakupowych na każdym etapie i w każdym z kanałów onlinowych. Dzięki szerokiemu doświadczeniu zarówno w pracy bezpośredniej z klientem jak i produktem wie, jak ważne jest budowanie zaufania do marki i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych. Interesuje się najnowszymi technologiami i rozwiązaniami przede wszystkim w obszarze Customer Data Platforms i Loyalty Program Management.  

Piotr Romański

Kierownik Dystrybucji wielokanałowej

IKEA
Retail Polska

W logistyce ponad 20 lat. W IKEA rozpoczął pracę w 2001 r. Od 2012 r. w roli kierownika Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach. W 2016 r. objął stanowisko Kierownika Projektu Multichannel Distribution i odpowiadał za realizacje projektów rozwijających wielokanałową dystrybucję w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej i Południowo-Wschodniej. Obecnie odpowiedzialny za rozwój wielokanałowej dystrybucji w kraju.Absolwent Wydziału Ekonomii w Warszawskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej, specjalizacja: handel zagraniczny. Prywatnie, miłośnik motoryzacji oraz wielokrotny maratończyk.

Andrzej Sadecki

Country
Sales Manager

IKEA
Retail Polska

Od ponad 10 lat związany z obszarem handlu detalicznego. Posiada bogate doświadczenie w retailu, e-commerce oraz customer experience, które zdobywał w takich markach jak Decathlon oraz IKEA. Obecnie w IKEA jako Country Sales Manager odpowiedzialny za współtworzenie strategii omnichannel, rozwój kompletnej oferty produktowej i usługowej oraz  za zapewnianie najlepszego doświadczenia zakupowego we wszystkich kanałach sprzedaży.

Iwona Wojna

eCommerce and Customer Digital Manager, Central Europe and Greater Balkans

PepsiCo Poland

Miłośniczka efektywnego wykorzystywania czasu – dlatego zakupami internetowymi zajmuje się nie tylko zawodowo. Od kilku lat rozwija kanał eCommerce i Customer Digital w PepsiCo. Swoje wcześniejsze doświadczenie budowała m.in. w Hasbro, w branży zabawkowej oraz pracując przez wiele lat w Grupie Żywiec.

Piotr Klepko

Dyrektor
ds. Wdrożeń
i Rozwoju

Way2Send

Manager z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze logistycznej sklepów internetowych. Wiedzę w tym zakresie zdobywał pracując w Złotych Wyprzedażach oraz u takich operatorów logistycznych jak Omnipack i Altmaster Logistyka. Wdrożył ponad 100 sklepów internetowych układając i optymalizując procesy realizacji zamówień u klientów i na magazynie.”

prof. Arkadiusz Kawa

DYREKTOR

Sieć Badawcza Łukasiewicz - INSTYT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA

Ma prawie 20 lat doświadczenia w logistyce i e-commerce. Swoje doświadczenie zdobywał podczas realizacji ponad 60 projektów dla takich organizacji i firm, jak: Landmark (bPost), Volkswagen, Poczta Polska, GS1 Polska, DHL, DPD (Siódemka), Last Mile Experts, A.T. Kearney, KPMG, BCG, OEX E-business,  Merlin.pl, Digital24.pl, Pepco, Duda-Cars, SGB-Bank czy Kompania Piwowarska. Pełnił również rolę konsultanta w kilku międzynarodowych projektach badawczych w zakresie e-commerce w Economic Research Institute for ASEAN and East Asia.

Natalia Lach

Kierownik OPERACYJNY
Centrum
Dystrybucyjnego

JYSK

Od ponad 11 lat związana jest z logistyką jako manager, coach oraz trener. W pracy zawodowej rozwija takie obszary jak podnoszenie efektywności, zwiększenie kompetencji pracowników oraz budowanie silnych i świadomych swoich celów zespołów. Ma doświadczenie w tworzeniu
i zarządzaniu budżetem operacyjnym, pracując w międzynarodowych przedsiębiorstwach. Jako kierownik operacyjny w JYSK wraz z zespołem dba o dystrybucję dóbr do krajów Europy Wschodniej zarówno do sklepów stacjonarnych, jak i w łańcuchu e-commerce.

Wiesław Majewski

Ekspert
Supply Chain, były dyrektor logistyki

EMPIK, pepco, merlin

Doświadczenie z zakresu logistyki i łańcucha dostaw zdobywał jako kierownik, a następnie dyrektor, tworząc i zarządzając działami zakupów oraz supply chain w firmie Pepco, następnie w merlin.pl, a w latach 2015-2019 pełniąc funkcję członka zarządu, dyrektora logistyki i supply chain EMPIK S.A., odpowiedzialnego za inwestycje w rozwój logistyki w obu kanałach i jej automatyzację. Obecnie niezależny doradca strategiczny wspierający klientów w udoskonalaniu ich łańcuchów dostaw. Główne obszary zainteresowań dotyczą optymalizacji zapasów i procesów logistycznych.

justyna_skorupska

Justyna Skorupska

Board Representative

CX Services

Ekspert rynku e-commerce. Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, której była współzałożycielką. Autorka popularnej książki “E-commerce. Strategia-Zarządzanie-Finanse”.  Już ponad 20 lat działa na rynku IT oraz e-commerce jako doradca, mentor oraz manager. Zaangażowana w realizację projektów transformacji cyfrowej w polskich firmach. Pracowała w największych firmach i korporacjach z branży IT/Online, w których rozwijała swą karierę poprzez wszystkie szczeble zarządzania. 

kwadrat (2)

Anna Frąckowiak

project director

trio conferences

Z branżą logistyczną związana od ponad 10 lat, jako dziennikarz, redaktor i redaktor naczelna takich tytułów jak “Nowoczesny Magazyn”, “Logistyka a Jakość”, “Transport i Spedycja”. Organizator wielu edycji Ogólnopolskiego Kongresu MODERN WAREHOUSE, pomysłodawca Ogólnopolskich Warsztaty Szefów Logistyki LOGDAYS oraz Profesjonalnych Warsztatów Magazynowych. Wielokrotna moderatorka dyskusji logistycznych – Kongres Modern Warehouse, Kongres Logistics 2018, Konferencja Smart Warehouse (MTP). 

co zyskasz?

Zaprojektowaliśmy te dwa dni praktycznych prelekcji i spotkań z innymi menedżerami odpowiedzialnymi za logistykę, aby podzielić się doświadczeniem z ostatnich kilkunastu miesięcy. Miesięcy, które całkowicie odmieniły logistykę ecommerce.

NASZE wydarzenia logistyczne

inspirujemy logistyków
Od lat

Zapisz się

wybierz swój bilet uczestnictwa

BASIC

1495 zł + VAT

1995 zł + VAT

Niższa cena tylko do 30 kwietnia

  • Bilet wstępu na 2-dniową konferencję
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Lunch i przerwy kawowe
  • Materiały konferencyjne

W przypadku obostrzeń epidemiologicznych wydarzenie odbędzie się w formule online, a każdy z uczestników otrzyma w formie ekwiwalentu voucher na udział w dowolnie wybranym wydarzeniu online do wykorzystania w ciągu roku od dnia wystawienia vouchera.

PREMIUM

1895 zł + VAT

2595 zł + VAT

Niższa cena tylko do 30 kwietnia

  • Bilet wstępu na 2-dniową konferencję
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Lunch i przerwy kawowe
  • Materiały konferencyjne
  • WIRTUALNA TECZKA LOGISTYKA | 10 godzin praktycznych prelekcji, do których dostęp otrzymasz od razu po opłaceniu zgłoszenia aż na pół roku! SPRAWDŹ 
  • GWARANCJA REZERWACJI MIEJSCA – Nie musisz obawiać się o miejsce w niekorzystnej części sali. Miejsca na konferencji będą czekać na Ciebie. 
  • REJESTRACJA BEZ KOLEJKI – Przyjazd na ostatnią chwilę? Żaden problem. Dla uczestników PREMIUM przygotujemy osobną rejestrację.

W przypadku obostrzeń epidemiologicznych wydarzenie odbędzie się w formule online, a każdy z uczestników otrzyma w formie ekwiwalentu voucher na udział w dowolnie wybranym wydarzeniu online do wykorzystania w ciągu roku od dnia wystawienia vouchera.

GRUPOWY

Więcej osób?

Zapytaj o zniżkę

Zgłaszając na wydarzenie więcej osób zawsze płacisz mniej. Sprawdź ile możesz zaoszczędzić.

wirtualna teczka logistyka

PRAKTYCZNE PRELEKCJE, DO KTÓRYCH OTRZYMASZ DOSTĘP NA PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ TRIO OD RAZU PO OPŁACENIU ZGŁOSZENIA.

  • Cyfrowa współpraca w dobie koronawirusa | Jarosław Jarzębowski, Managerial Development Coordinator, Dr. Max Pharmacy Chain
  • Komunikowanie w czasach digital workplace. Jak skutecznie wdrożyć i zarządzać platformą komunikacji wewnętrznej | Malwina Frydrychowicz, Communication&CSR Manager, Amica
  • Cztery główne fundamenty transformacji opartej na danych | Mariusz Jażdżyk, Niezależny ekspert
  • Inteligentny test – precyzyjne narzędzie do pomiaru postaw | Natalia Suska, CEO, NEUROHM
  • Podpis elektroniczny – wykonaj pracę zdalną szybciej i łatwiej | Paweł Olejniczak, VP Sales, RITS
  • S&OP i Zarządzanie Rentownością – jak technologia wspiera planowanie zintegrowane – Artur Buła, CEO BiModal Solutions
  • Jak rekrutować i motywować najmłodsze pokolenie na rynku pracy | Anna Klus, HR Manager, Franke
  • Nasza historia z robotami – pierwsze koty za płoty | Maciej Karpiński, ICI Senior Application Developer, Ingka Business Service Center Sp. z o.o. (IKEA)
  • Jak technologia może w łatwy sposób wspierać działania Lean – czy istnieje sposób na szybkie i skuteczne optymalizacje cyfrowe? | Paulina Turek, Solution Designer w BiModal Solutions
  • System IT “uszyty” ze wsparciem z zewnątrz | Krzysztof Rusek, niezależny konsultant IT

lokalizacja

AIRPORT HOTEL OKĘCIE


ul. Komitetu Obrony Robotników 24
(dawniej ul. 17 Stycznia)

02-148 Warszawa

NASI partnerzy

partner
srebrny

partner
srebrny

PARTNEr MERYTORYCZNy

PARTNEr MERYTORYCZNy

o trio
conferences

Trio Conferences tworzy konferencje, kongresy, spotkania praktyków i warsztaty od 2012 roku. W ciągu ostatnich 9 lat zrealizowaliśmy prawie 300 wydarzeń, w których udział wzięło niemal 12 tysięcy uczestników. Nasze flagowe, cykliczne wydarzenia to: Polish Business Analytics Summit, Forum Logistyka & Łańcuch Dostaw, Polish Manufacturing Excellence Summit, Process&Operation Excellence Summit czy konferencja Next Generation Consumer Care.

Jesteśmy również obecni na rynku szkoleń zamkniętych. Nasze projekty powstają w ścisłej współpracy ze zleceniodawcami tak, aby spełniały konkretne potrzeby organizacji.

Od 2020 realizujemy nasze wydarzenia w formule online, jako właściciel dedykowanej platformy www.online.trioconferences.pl

MASZ PYTANIA?

napisz do nas lub zadzwoń

Merytoryka

Anna
Frąckowiak

PROJECT
DIRECTOR

Organizacja

Agnieszka
piśniak

Conference
coordination director

Partnerstwo

Małgorzata
Klimecka-Mateńczuk

head of sales
department

© Trio Conferences 2021

BILET BASIC
Niższa cena tylko do 30 kwietnia
1495zł + VAT 1995zł + VAT
Cena obejmuje:
check mark, tick mark, check Bilet wstępu na 2-dniową konferencję "Logistyka Ecommerce - Wyzwania w pandemii" - 9-10 czerwca, Hotel Airport Okęcie
check mark, tick mark, check Certyfikat uczestnictwa
check mark, tick mark, check Lunch i przerwy kawowe
check mark, tick mark, check Materiały konferencyjne

Od zgłoszenia dzieli Cię teraz kilka kroków. Uzupełnij krótki formularz, potwierdź zgłoszenie, a my wyślemy Ci fakturę proformę do opłacenia.

Pełen regulamin znajdziesz tutaj.

Informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie wycofać udzielone poniżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłana na adres e-mail: kontakt@trioconferences.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.

Formularz kontaktowy

Napisz nam ile osób chcesz zgłosić. Wycenimy dla Ciebie uczestnictwo indywidualnie.

Informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie wycofać udzielone poniżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłana na adres e-mail: kontakt@trioconferences.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.

BILET PREMIUM
Niższa cena tylko do 30 kwietnia
1895zł + VAT 2595zł + VAT

Cena obejmuje:
check mark, tick mark, check Bilet wstępu na 2-dniową konferencję "Logistyka Ecommerce - Wyzwania w pandemii" - 9-10 czerwca, Hotel Airport Okęcie
check mark, tick mark, check Certyfikat uczestnictwa
check mark, tick mark, check Lunch i przerwy kawowe
check mark, tick mark, check Materiały konferencyjne
check mark, tick mark, check Półroczny dostęp do WIRTUALNEJ TECZKI LOGISTYKA, zawierającej 10 godzin praktycznych prelekcji, do których dostęp otrzymasz od razu po opłaceniu biletu 
check mark, tick mark, check Gwarancja rezerwacji miejsca na wydarzeniu
check mark, tick mark, check Rejestracja bez kolejki!

Od zgłoszenia dzieli Cię teraz kilka kroków. Uzupełnij krótki formularz, potwierdź zgłoszenie, a my wyślemy Ci fakturę proformę do opłacenia.

Pełen regulamin znajdziesz tutaj.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, tj. imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu przez Trio Conferences Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością. Sp. k., ul. Stępińska 9, 00-739 Warszawa, w celu marketingu bezpośredniego polegającego na kierowanie na wskazany adres e-mail i numer telefonu ofert handlowych, newslettera, ankiet satysfakcji i zaproszeń na organizowane szkolenia.

Informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie wycofać udzielone poniżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłana na adres e-mail: kontakt@trioconferences.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.

Pełen regulamin znajdziesz tutaj.

Informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie wycofać udzielone poniżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłana na adres e-mail: kontakt@trioconferences.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.