PraktycznA WIEDZA z perspektywy praktyków

“Logistyka ecommerce – wyzwania w pandemii” to dwudniowa konferencja dla menedżerów odpowiedzialnych za obsługę logistyczną zamówień internetowych. Program przygotowany całkowicie na bazie doświadczeń firm, działających online na terenie Polski w ostatnim roku. Praktyczne case studies, prelegenci z dużym doświadczeniem, dyskusje na najgorętsze tematy i wymiana doświadczeń. Tego wydarzenia nie może przegapić żadna firma, która chce profesjonalnie obsługiwać wysyłki zamówień z sieci w rzeczywistości pandemicznej.

Dlaczego warto wziąć udział?

ucz się na doświadczeniach innych

  • Temat przewodni konferencji opracowany na podstawie szczegółowych wywiadów z praktykami z małych, średnich i dużych firm, którzy zmierzyli się kilkuset procentowymi wzrostami ecommerce po wejściu lockdowne’u;
  • Jedyna okazja, aby dokładnie przyjrzeć się najnowszym trendom w ecommerce, których już doświadczają najwięksi na rynku – swoimi doświadczeniami podzielą się w trakcie naszej konferencji;
  • Program skoncentrowany zarówno na sytuacji dużych firm, małych biznesów, dopiero raczkujących w ecommerce, jak i przedsiębiorców, których ecommerce w trakcie lockdowne’u sparaliżował;
  • Praktyczne prelekcje przygotowane całkowicie na doświadczeniach firm!!!
  • Wystąpieniom prelegentów będą towarzyszyć wnikliwe dyskusje, w trakcie których będzie można zadać wszystkie nurtujące uczestników pytania; 
  • Wyjątkowa szansa, aby omówić z innymi praktykami specyficzną sytuację w ich firmie.

program konferencji

9 czerwca, środa

9:45-10:00 | Powitanie uczestników i rozpoczęcie konferencji

10:00-10:40 | Q-Commerce: jak się zmieniają potrzeby i nawyki na rynku konsumentów

  • Q-commerce: trzecia generacja eCommerce już trwa
  • Nowe: nawyki, potrzeby, oczekiwania
  • Przyszłość, a właściwie już teraźniejszość: nowe modele: dark kitchen, cloud kitchen
IWONA WOJNA, ECOMMERCE AND CUSTOMER DIGITAL MANAGER, CENTRAL EUROPE AND GREATER BALKANS, PEPSICO POLAND

10:40-11:20 | Wyjątkowy User Experience dzięki nowym formom składania zamówień i dostawy. Jak Click & Collect 1H, Zadzwoń i Zamów przez telefon lub czat wpływa na satysfakcję klientów

WOJCIECH ZIĘBA, DYREKTOR E-COMMERCE I OMNICHANNEL, DECATHLON

11:20-12:00 | Jak zautomatyzować procesy, aby klient dostał paczkę jak najszybciej

  • wąskie gardła realizacji zamówień online
  • dobre procesy + technologia = sukces
  •  case studies: centrum fulfilmentowe i duży e-commerce
TOMASZ CISEK, CRO&PARTNER, WAY2SEND

12:00-12:30 | Przerwa

12:30-13:10 | Optymalizacja stanów magazynowych w e-commerce oraz wykorzystanie narzędzi direct marketingu w celu poprawy konwersji i rotacji

  • Kluczowe kanały sprzedaży online w Leroy Merlin
  • Produkty na zapasie czy na zamówienie – czynniki wpływające na finalny wybór
  • Wpływ direct marketing na poprawę konwersji, zapasu i rotacji zarówno w świecie offline jak i online (O2O).
DARIUSZ JURGIELEWICZ, MENEDŻER DS. ROZWOJU E-COMMERCE, LEROY MERLIN

13:10-14:10 | MODEROWANA DYSKUSJA – W młynie kompletacji zamówień z ecommerce

  • Jak zapewnić odpowiednią ilość sprzętu i towaru do kompletacji zamówień
  • Skuteczna weryfikacja zamówień – sprawdzone sposoby na ograniczenie błędów w kompletacji
  • Patent na kadry – jak zapewnić odpowiednią liczbę pracowników do kompletacji pomimo obostrzeń, kwarantanny czy L4 oraz zapewnić im takie warunki, aby chcieli dla nas pracować.
  • Pandemiczna odsłona fullfilmentu, jako sposób na kompletację – dla kogo i co oferuje w roku 2021?
MODERATOR:

ANNA FRĄCKOWIAK, PROJECT DIRECTOR KONFERENCJI, TRIO CONFERENCES

PANELIŚCI:

TOMASZ CISEK, CRO&PARTNER, WAY2SEND

GRZEGORZ WRONISZEWSKI, DYREKTOR OPERACYJNY, COO OEX E-BUSINESS 
 

14:10-14:50 | Elastyczność operacyjna, wynikająca z potrzeby ciągłego zarządzania zmianami – czyli tajniki szybkiej reorganizacji procesów

  • Charakterystyka funkcjonowania e-commerce w Centrum Dystrybucji JYSK w Radomsku (obsługiwany wolumen zamówień, jak pogodzić przygotowanie mebli z akcesoriami gospodarstwa domowego)
  • Sposoby reakcji na zmiany aktywności w związku z zamknięciem sklepów i nagłym wzrostem sprzedaży internetowej (jak powiększyć zespół e-commerce, aby zagwarantować odpowiednią jakość i efektywność procesu, niestandardowa organizacja przygotowania zamówień w JYSK)
  • Wnioski wyciągnięte z pierwszego lockdown’u i wprowadzone zmiany
NATALIA LACH, KIEROWNIK OPERACYJNY, CENTRUM DYSTRYBUCJI JYSK

14:50-15.30 | Trendy w e-commerce a optymalnie funkcjonujący magazyn. Jak pogodzić rosnące słupki sprzedaży z efektywną logistyką?

  • Łańcuch dostaw dla ecommerce
  • Co magazyn dla omnichannel zawierać powinien
  • Czy automatyzacja faktycznie rozwiązuje wszelkie problemy
  • Sposoby idealnej kompletacji – jaką wybrać?
  • Returns management, bracketing i re-commerce a zielona logistyka

DAMIAN KOŁATA, E-COMMERCE OPERATIONS DIRECTOR NA POLSKĘ I EUROPĘ WSCHODNIĄ, FIEGE

15.30 | Zakończenie pierwszego dnia konferencji

10 czerwca, czwartek

9:45-10:00 | Rozpoczęcie drugiego dnia konferencji

10:00-10:40 | Przenikanie się sprzedaży online i offline, czyli gdy sklep staje się magazynem wysyłkowym, a magazyn sklepem

  • Krótki rys historyczny rozróżniający funkcje tradycyjnego sklepu a magazynu, oczywiste i nieoczywiste różnice w wyposażeniu, systemach, lokalizacjach.
  • Prostota ‘czystych’ modeli sprzedaży z punktu widzenia logiki procesów i logistyki, ale również efektywności kosztowej.
  • W jaki sposób rozwiązania omnichannelowe podnoszą możliwości poprawy obsługi klienta i jakie generują problemy procesowe.
 WIESŁAW MAJEWSKI, OWNER – RETAIL SUPPLY CHAIN ADVISOR, WM PROJEKT

10:40-11:20 | Reorganizacja w portfelu dostępnych powierzchni firmy, czyli złapanie odpowiedniego balansu między powierzchnią komercyjną i magazynową

  • Sieć sklepów IKEA, transformacja z cash & carry na omnichannel.
  • Komercjalizacja powierzchni fulfilmentowych i doświadczenie klienta.
PIOTR ROMAŃSKI – KIEROWNIK DYSTRYBUCJI WIELOKANAŁOWEJ, IKEA RETAIL POLSKA
ANDRZEJ SADECKI – COUNTRY SALES MANAGER, IKEA RETAIL POLSKA

11:20:12:00 | Pełen omnichannel – niezbędne funkcjonalności systemów informatycznych, które zapewniają kompleksową obsługę realizacji zamówienia od płatności, poprzez formy dostawy aż po zwroty

  • Omnichannel czyli co?
  • Skąd jesteśmy i dokąd zmierzamy
  • Co każdy system umieć powinien: front-end, back-end, integracje
  • Customer centric logistics – organizacja procesów logistycznych według oczekiwań klienta
ZBIGNIEW TUNKIEWICZ, LOGISTICS MANAGER, MEDIAMARKTSATURN POLSKA

12:00-12:30 | Przerwa

12:30-13:30 | MODEROWANA DYSKUSJA – Największe wyzwania obsługi logistycznej zamówień online

ZAGADNIENIA:

  • Pełen omnichannel – niezbędne funkcjonalności systemów informatycznych
  • Jak sprostać rosnącym oczekiwaniom klienta finalnego, dotyczących terminowości, realizacji zamówienia, kosztów transportu, formy oraz miejsca i czasu dostawy, form zwrotów a także bezpieczeństwa i higieny.
  • Komunikacja logistyki z marketingiem i promocją w nowej rzeczywistości zakupowej.

MODERATOR:
ANNA FRĄCKOWIAK, PROJECT DIRECTOR KONFERENCJI, TRIO CONFERENCES

PANELIŚCI:
JUSTYNA SKORUPSKA, BOARD REPRESENTATIVE FOR CX SERVICES, E-POINT SA
ADAM SOBOLEWSKI, MENEDŻER DS. ŚCIEŻEK OPERACYJNYCH, AMAZON
WIESŁAW MAJEWSKI, OWNER, RETAIL SUPPLY CHAIN ADVISOR, WM PROJEKT

13:30-14:10 | GORĄCY TREND – Dostawy “poza domem” – rozwój PUDO i automatów paczkowych w Europie i Polsce

  • Wzrost ecommerce a możliwości operacyjne paczkomatów w Polsce – czy i jak dywersyfikować ryzyko we współpracy z kurierami? Sprawdzone sposoby na zabezpieczenie dostawy produktów
  • Jak szybka musi być dostawa aby była wystarczająco szybka oraz kiedy zbyt dużo opcji dostawy to za dużo? nieobsługiwanych przez paczkomaty?
 PROF. ARKADIUSZ KAWA, DYREKTOR SIECI BADAWCZEJ ŁUKASIEWICZ, ILIM

14:10-14:50 | Planowanie zapasów w rzeczywistości omnichannel

  • Co to znaczy planowanie sprzedaży, zapasów oraz operacji w środowisku omnichannel?
  • Na co zwrócić uwagę prowadząc sprzedaż wielokanałową, aby nie wpaść w pułapkę zbyt wysokich zapasów?
  • Jakich funkcjonalności systemowych potrzebujemy, aby zwinnie poradzić sobie gdy zrywa się nasz łańcuch dostaw?
ADAM SOBOLEWSKI, MENEDŻER DS. ŚCIEŻEK OPERACYJNYCH, AMAZON

15.00 | Zakończenie konferencji

Mocne strony
konferencji

Najbardziej aktualny program dotyczący obsługi logistycznej zamówień z sieci

Najmocniejsze nazwiska prelegentów, którzy mają duże doświadczenia w logistyce ecommerce

 

poznaj
naszych prelegentów

i panelistów

Wojciech Zięba

Dyrektor
E-commerce
i Omnichannel

Decathlon

Dyrektor e-commerce z 12-letnim doświadczeniem w sprzedaży detalicznej. Jego celem jest rozwój Decathlon.pl jako numer 1 platformy sportowej w Polsce, gdzie wyjątkowe doświadczenia zakupowe przenikają się online i offline. Odpowiedzialny za rozwój e-commerce, realizację strategii Omnichannel, wdrażanie nowych technologii, innowacji sprzedażowych, procesowych i technologicznych mających na celu stworzenie sportowego sklepu przyszłości. Każdego dnia pracuje na to aby sport był dostępny dla wszystkich Polaków a zakupy na Decathlon.pl proste, szybkie i intuicyjne.

Dariusz Jurgielewicz

Manager
ds. rozwoju
e-Commerce

Leroy Merlin

Manager ds. rozwoju e-Commerce z 15 -letnim doświadczeniem w handlu detalicznym. Odpowiedzialny za ofertę produktową Online i Direct Marketing w Leroy Merlin Polska. Jego kluczowym celem jest zapewnienie jak najlepszych doświadczeń zakupowych na każdym etapie i w każdym z kanałów onlinowych. Dzięki szerokiemu doświadczeniu zarówno w pracy bezpośredniej z klientem jak i produktem wie, jak ważne jest budowanie zaufania do marki i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych. Interesuje się najnowszymi technologiami i rozwiązaniami przede wszystkim w obszarze Customer Data Platforms i Loyalty Program Management.  

Piotr Romański

Kierownik Dystrybucji wielokanałowej

IKEA
Retail Polska

W logistyce ponad 20 lat. W IKEA rozpoczął pracę w 2001 r. Od 2012 r. w roli kierownika Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach. W 2016 r. objął stanowisko Kierownika Projektu Multichannel Distribution i odpowiadał za realizacje projektów rozwijających wielokanałową dystrybucję w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej i Południowo-Wschodniej. Obecnie odpowiedzialny za rozwój wielokanałowej dystrybucji w kraju.Absolwent Wydziału Ekonomii w Warszawskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej, specjalizacja: handel zagraniczny. Prywatnie, miłośnik motoryzacji oraz wielokrotny maratończyk.

Andrzej Sadecki

Country
Sales Manager

IKEA
Retail Polska

Od ponad 10 lat związany z obszarem handlu detalicznego. Posiada bogate doświadczenie w retailu, e-commerce oraz customer experience, które zdobywał w takich markach jak Decathlon oraz IKEA. Obecnie w IKEA jako Country Sales Manager odpowiedzialny za współtworzenie strategii omnichannel, rozwój kompletnej oferty produktowej i usługowej oraz  za zapewnianie najlepszego doświadczenia zakupowego we wszystkich kanałach sprzedaży.

Iwona Wojna

eCommerce and Customer Digital Manager, Central Europe and Greater Balkans

PepsiCo Poland

Miłośniczka efektywnego wykorzystywania czasu – dlatego zakupami internetowymi zajmuje się nie tylko zawodowo. Od kilku lat rozwija kanał eCommerce i Customer Digital w PepsiCo. Swoje wcześniejsze doświadczenie budowała m.in. w Hasbro, w branży zabawkowej oraz pracując przez wiele lat w Grupie Żywiec.

Tomasz Cisek


CRO &Partner


Way2Send

W latach 2006–2009 członek zarządu Empik sp. z o.o., odpowiedzialny za stworzenie strategii i wdrożenie empik.com. W 2010 roku piastował stanowisko dyrektora apteki internetowej DOZ.pl. Od 9 lat zajmuje się doradztwem oraz budową startupów działających w obszarze life style, e-commerce i nowych technologii. Ekspert w dziedzinie zarządzania zespołami i sprzedażą z wykorzystaniem metodyki gamifikacyjnej Octalysis autorstwa Yu-kai Chou – #1 światowej gamifikacji. Wspólnie zdobyli główną nagrodę na Gamification Europe w Wielkiej Brytanii za rezultaty wdrożenia gamifikacji w dziale sprzedaży firmy Orbico w 2017 roku.

prof. Arkadiusz Kawa

DYREKTOR

Sieć Badawcza Łukasiewicz - INSTYT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA

Ma prawie 20 lat doświadczenia w logistyce i e-commerce. Swoje doświadczenie zdobywał podczas realizacji ponad 60 projektów dla takich organizacji i firm, jak: Landmark (bPost), Volkswagen, Poczta Polska, GS1 Polska, DHL, DPD (Siódemka), Last Mile Experts, A.T. Kearney, KPMG, BCG, OEX E-business,  Merlin.pl, Digital24.pl, Pepco, Duda-Cars, SGB-Bank czy Kompania Piwowarska. Pełnił również rolę konsultanta w kilku międzynarodowych projektach badawczych w zakresie e-commerce w Economic Research Institute for ASEAN and East Asia.

Natalia Lach

Kierownik OPERACYJNY
Centrum
Dystrybucyjnego

JYSK

Od ponad 11 lat związana jest z logistyką jako manager, coach oraz trener. W pracy zawodowej rozwija takie obszary jak podnoszenie efektywności, zwiększenie kompetencji pracowników oraz budowanie silnych i świadomych swoich celów zespołów. Ma doświadczenie w tworzeniu
i zarządzaniu budżetem operacyjnym, pracując w międzynarodowych przedsiębiorstwach. Jako kierownik operacyjny w JYSK wraz z zespołem dba o dystrybucję dóbr do krajów Europy Wschodniej zarówno do sklepów stacjonarnych, jak i w łańcuchu e-commerce.

Wiesław Majewski

właściciel WM Projekt

doradca logistyczny
w handlu detalicznym
i e-commerce

Doświadczenie z zakresu logistyki i łańcucha dostaw zdobywał jako kierownik, a następnie dyrektor, tworząc i zarządzając działami zakupów oraz supply chain w firmie Pepco, następnie w merlin.pl, a w latach 2015-2019 pełniąc funkcję członka zarządu, dyrektora logistyki i supply chain EMPIK S.A., odpowiedzialnego za inwestycje w rozwój logistyki w obu kanałach i jej automatyzację. Obecnie niezależny doradca strategiczny wspierający klientów w udoskonalaniu ich łańcuchów dostaw. Główne obszary zainteresowań dotyczą optymalizacji zapasów i procesów logistycznych.

justyna skorpuska

Justyna Skorupska

Board Representative FOR CX SERVICES,

E-POINT SA

Ekspert rynku e-commerce. Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, której była współzałożycielką. Autorka popularnej książki “E-commerce. Strategia-Zarządzanie-Finanse”.  Już ponad 20 lat działa na rynku IT oraz e-commerce jako doradca, mentor oraz manager. Zaangażowana w realizację projektów transformacji cyfrowej w polskich firmach. Pracowała w największych firmach i korporacjach z branży IT/Online, w których rozwijała swą karierę poprzez wszystkie szczeble zarządzania. 

Zbigniew Tunkiewicz

Zbigniew Tunkiewicz

Logistics Manager

MediaMarktSaturn
Polska

Manager od 25 lat, w tym 15 lat doświadczeń w logistyce zarówno od strony produkcyjnej jak i w retailu. Był odpowiedzialny za wdrożenie wielu projektów oraz procesów operacyjnych i administracyjnych w Grupie Media Saturn Holding w Polsce. Jako Kierownik Logistyki brał udział w przygotowaniu koncepcji wielokanałowego sklepu internetowego Media Markt i uruchomieniu magazynu centralnego.

Sobolewski Adam - Zdjęcie małe

Adam Sobolewski

Menedżer ds. ścieżek operacyjnych

AMAZON

Pomaga stworzyć efektywną logistykę firmom handlowym. Prowadzi blog ekspercki www.logistykapoprostu.pl, na którym dzieli się doświadczeniem z zakresu zarządzania logistyką. Za swoje największe osiągnięcie zawodowe uznaje stworzenie łańcucha dostaw sieci Hebe. Dotychczas kilkukrotnie wdrażał systemy informatyczne wspierające planowanie na potrzeby logistyki. Wybierał również operatora logistycznego i prowadził procesy Sales & Operations Planning w środowisku omnichannel. Obecnie pracuje w Amazon.

Damian-Kolata (002)

damian Kołata

E-Commerce Operations
Director na Polskę i Europę Wschodnią

Fiege

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw w międzynarodowym środowisku. Pomysłodawca jednego z pierwszych ukraińskich sklepów internetowych, wspierał również otwarcie centrum dystrybucyjnego dla największej europejskiej internetowej platformy modowej. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu optymalizacji procesów i zarządzania zwrotami w e-commerce. Odpowiada za operacje e-commerce w magazynach o powierzchni prawie 40 boisk piłkarskich, na których zatrudnienie przewyższa liczbę mieszkańców Szklarskiej Poręby.

 

Grzegorz-Wroniszewski

Grzegorz Wroniszewski

COO

OEX E-Business

Z grupą OEX jest związany od 2001 roku. Odpowiada za zarządzanie i rozwój usług z obszaru logistyki e-commerce oraz logistyki POSM.
Współautor sukcesu ponad 80 polskich i zagranicznych sklepów internetowych.
Certyfikowany coach i członek ICC (International Coaching Community). Autor licznych publikacji eksperckich oraz programów szkoleniowych z obszaru logistyki, marketingu i e-commerce. Wykładowca polskich uczelni w zakresie e-logistyki i obsługi klienta między innymi w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Oprócz e-commerce pasjonuje się fotografią i kolarstwem szosowym.

kwadrat (2)

Anna Frąckowiak

project
director

trio
conferences

Z branżą logistyczną związana od ponad 10 lat, jako dziennikarz i redaktor, redaktor naczelna takich tytułów jak “Nowoczesny Magazyn”, “Logistyka a Jakość”, “Transport i Spedycja”. Organizator wielu edycji Ogólnopolskiego Kongresu MODERN WAREHOUSE, pomysłodawca Ogólnopolskich Warsztaty Szefów Logistyki LOGDAYS oraz Profesjonalnych Warsztatów Magazynowych. Wielokrotna moderatorka dyskusji logistycznych – Kongres Modern Warehouse, Kongres Logistics 2018, Konferencja Smart Warehouse (MTP). 

co zyskasz?

Zaprojektowaliśmy te dwa dni praktycznych prelekcji i spotkań z innymi menedżerami odpowiedzialnymi za logistykę, aby podzielić się doświadczeniem z ostatnich kilkunastu miesięcy. Miesięcy, które całkowicie odmieniły logistykę ecommerce.

NASZE wydarzenia logistyczne

inspirujemy logistyków
Od lat

Zapisz się

teraz możesz zapisać się na konferencję w formule online

#Szkolimyonline

ONLINE
BASIC

995 zł + VAT

1295 zł + VAT

  • Bilet online na 2-dniową konferencję 9-10 czerwca
  • Nieograniczony dostęp do nagrań z prelekcji i dyskusji
  • Nieograniczony dostęp do prezentacji udostępnionych przez prelegentów 
  • Certyfikat uczestnictwa

TYLKO TERAZ!

BILET PREMIUM
W CENIE BASIC

Promocja ważna tylko do 7 czerwca

995 zł + VAT

1795 zł + VAT

  • Bilet online na 2-dniową konferencję 9-10 czerwca
  • Nieograniczony dostęp do nagrań z prelekcji i dyskusji
  • Nieograniczony dostęp do prezentacji udostępnionych przez prelegentów
  • Certyfikat uczestnictwa
+

WIRTUALNA TECZKA LOGISTYKA

10 godzin praktycznych prelekcji, do których otrzymasz nieograniczony dostęp od razu po opłaceniu zgłoszenia! SPRAWDŹ

BILET
GRUPOWY

Więcej osób?

Zapytaj o zniżkę

Zgłaszając na wydarzenie więcej osób zawsze płacisz mniej. Sprawdź ile możesz zaoszczędzić.

wirtualna teczka logistyka

PRAKTYCZNE PRELEKCJE, DO KTÓRYCH OTRZYMASZ DOSTĘP NA PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ TRIO OD RAZU PO OPŁACENIU ZGŁOSZENIA.

  • Cyfrowa współpraca w dobie koronawirusa | Jarosław Jarzębowski, Managerial Development Coordinator, Dr. Max Pharmacy Chain
  • Komunikowanie w czasach digital workplace. Jak skutecznie wdrożyć i zarządzać platformą komunikacji wewnętrznej | Malwina Frydrychowicz, Communication&CSR Manager, Amica
  • Cztery główne fundamenty transformacji opartej na danych | Mariusz Jażdżyk, Niezależny ekspert
  • Inteligentny test – precyzyjne narzędzie do pomiaru postaw | Natalia Suska, CEO, NEUROHM
  • Podpis elektroniczny – wykonaj pracę zdalną szybciej i łatwiej | Paweł Olejniczak, VP Sales, RITS
  • S&OP i Zarządzanie Rentownością – jak technologia wspiera planowanie zintegrowane – Artur Buła, CEO BiModal Solutions
  • Jak rekrutować i motywować najmłodsze pokolenie na rynku pracy | Anna Klus, HR Manager, Franke
  • Nasza historia z robotami – pierwsze koty za płoty | Maciej Karpiński, ICI Senior Application Developer, Ingka Business Service Center Sp. z o.o. (IKEA)
  • Jak technologia może w łatwy sposób wspierać działania Lean – czy istnieje sposób na szybkie i skuteczne optymalizacje cyfrowe? | Paulina Turek, Solution Designer w BiModal Solutions
  • System IT “uszyty” ze wsparciem z zewnątrz | Krzysztof Rusek, niezależny konsultant IT

lokalizacja

AIRPORT HOTEL OKĘCIE


ul. Komitetu Obrony Robotników 24
(dawniej ul. 17 Stycznia)

02-148 Warszawa

NASI partnerzy

partner srebrny

Way2Send oferuje autorskie rozwiązania IT, których celem jest upraszczanie i automatyzacja wszelkich procesów, dotyczących realizacji zamówień ze sklepów internetowych. Są to między innymi: pobieranie zamówień z systemów sprzedażowych, aktualizacja stanów magazynowych, awizacja dostaw, picking, kompletacja, pakowanie, drukowanie etykiet, generowanie dokumentów i wysyłanie ich mailem do klientów, monitorowanie statusów zamówień, odbiory w sklepach stacjonarnych, zamawianie kuriera. 

 way2send.pl

partner brązowy

OEX E-Business zajmuje się kompleksową obsługą logistyczną sektora e-commerce, programów lojalnościowych i materiałów POS, a także organizacją transportu na rynku krajowym i międzynarodowym. Patrzy globalnie na biznes Klientów, dlatego integruje usługi dla eCommerce. Posiada zasoby, możliwości i technologie IT by zaprojektować, zbudować i zrealizować kompleksowe rozwiązania logistyczne dla całego łańcucha dostaw. Proponuje elastyczną, dostosowaną do specyficznych wymogów obsługę procesów.

www.oexebusiness.com

Partnerzy merytoryczni

Logistyka po prostu to blog poświęcony zarządzaniu logistyką aby spełniała potrzeby biznesu. Porusza tematykę zarządzania zespołami, tworzenia i optymalizacji procesów, oraz wykorzystania narzędzi informatycznych w ramach nowoczesnego łańcucha dostaw: jak zorganizować zespół łańcucha dostaw, jakie kluczowe wskaźniki wykorzystać w łańcuchu dostaw, jak wybrać system wspierający planowanie na potrzeby logistyki, jak planować popyt, zaopatrzenie oraz poziom zapasów, ile powinna kosztować logistyka w twojej organizacji.

www.logistykapoprostu.pl

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania jest zorientowaną rynkowo jednostką badawczo rozwojową, realizującą funkcje polskiego centrum kompetencji w logistyce i e-gospodarce. Sieć to unikatowy projekt o ogromnym potencjale komercyjnym. Sieć Badawcza Łukasiewicz jest zintegrowanym graczem rynkowym dostarczającym atrakcyjne, kompletne i konkurencyjne rozwiązania biznesowe w obszarach automatyki, chemii, biomedycyny, teleinformatyki, materiałów oraz zaawansowanego wytwarzania. 

www.ilim.lukasiewicz.gov.pl

Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki jest organizacją non profit reprezentującą interesy polskich menedżerów łańcucha dostaw, logistyki i zakupów, działającą na rzecz misji budowania w Polsce centrum kompetencji w obszarze łańcucha dostaw na skalę Europy. PSML jest forum wymiany poglądów, doświadczeń i wiedzy w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i zakupów. Współpracując z partnerami z różnych środowisk tworzy i promuje dobre praktyki biznesowe oraz biznesem prowadzi intensywne działania na rzecz rozwoju kompetencji i kadr.

www.psml.pl

o trio
conferences

Trio Conferences tworzy konferencje, kongresy, spotkania praktyków i warsztaty od 2012 roku. W ciągu ostatnich 9 lat zrealizowaliśmy prawie 300 wydarzeń, w których udział wzięło niemal 12 tysięcy uczestników. Nasze flagowe, cykliczne wydarzenia to: Polish Business Analytics Summit, Forum Logistyka & Łańcuch Dostaw, Polish Manufacturing Excellence Summit, Process&Operation Excellence Summit czy konferencja Next Generation Consumer Care.

Jesteśmy również obecni na rynku szkoleń zamkniętych. Nasze projekty powstają w ścisłej współpracy ze zleceniodawcami tak, aby spełniały konkretne potrzeby organizacji.

Od 2020 realizujemy nasze wydarzenia w formule online, jako właściciel dedykowanej platformy www.online.trioconferences.pl

MASZ PYTANIA?

napisz do nas lub zadzwoń

Merytoryka

Anna
Frąckowiak

PROJECT
DIRECTOR

Organizacja

Agnieszka
piśniak

Conference
coordination director

Partnerstwo

Małgorzata
Klimecka-Mateńczuk

head of sales
department

© Trio Conferences 2021

Formularz kontaktowy

Napisz nam ile osób chcesz zgłosić. Wycenimy dla Ciebie uczestnictwo indywidualnie.

Informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie wycofać udzielone poniżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłana na adres e-mail: kontakt@trioconferences.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.

BILET PREMIUM
w cENIE BASIC
Tylko do 7 czerwca
995zł + VAT
1795zł + VAT

Bilet Online Premium obejmuje:
check mark, tick mark, check Bilet online na 2-dniową konferencję "Logistyka Ecommerce - Wyzwania w pandemii" - 9-10 czerwca
check mark, tick mark, checkNieograniczony dostęp do nagrań z prelekcji i dyskusji
check mark, tick mark, check Nieograniczony dostęp do prezentacji udostępnionych przez prelegentów
check mark, tick mark, checkCertyfikat uczestnictwa
check mark, tick mark, check Nieograniczony dostęp do WIRTUALNEJ TECZKI LOGISTYKA, zawierającej 10 godzin praktycznych prelekcji, do których dostęp otrzymasz od razu po opłaceniu biletu 

Pełen regulamin znajdziesz tutaj.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, tj. imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu przez Trio Conferences Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością. Sp. k., ul. Stępińska 9, 00-739 Warszawa, w celu marketingu bezpośredniego polegającego na kierowanie na wskazany adres e-mail i numer telefonu ofert handlowych, newslettera, ankiet satysfakcji i zaproszeń na organizowane szkolenia.

Informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie wycofać udzielone poniżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłana na adres e-mail: kontakt@trioconferences.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.

BILET ONLINE BASIC
995zł + VAT 1295zł + VAT
Bilet Online Basic obejmuje:
check mark, tick mark, check Bilet online na 2-dniową konferencję "Logistyka Ecommerce - Wyzwania w pandemii" - 9-10 czerwca
check mark, tick mark, check Nieograniczony dostęp do nagrań z prelekcji i dyskusji
check mark, tick mark, check Nieograniczony dostęp do prezentacji udostępnionych przez prelegentów 
check mark, tick mark, checkCertyfikat uczestnictwa

Pełen regulamin znajdziesz tutaj.

Informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie wycofać udzielone poniżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłana na adres e-mail: kontakt@trioconferences.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.

Way2Send oferuje autorskie rozwiązania IT, których celem jest upraszczanie i automatyzacja wszelkich procesów, dotyczących realizacji zamówień ze sklepów internetowych. Są to między innymi:

  • pobieranie zamówień z systemów sprzedażowych,
  • aktualizacja stanów magazynowych,
  • awizacja dostaw,
  • picking,
  • kompletacja,
  • pakowanie,
  • drukowanie etykiet,
  • generowanie dokumentów i wysyłanie ich mailem do klientów,
  • monitorowanie statusów zamówień,
  • odbiory w sklepach stacjonarnych,
  • zamawianie kuriera.

Way2Send oferuje dwa systemy: Packera dedykowanego małym sklepom internetowym oraz MagPackera dla dużych sklepów i magazynów. Integrują one systemy sprzedażowe, marketplejsy, systemy typu ERP, WMS oraz firmy kurierskie w Polsce i za granicą. Dzięki temu technologia staje się narzędziem a człowiek może się skoncentrować się na głównych zadaniach, wykonywanych w ramach obsługiwanych procesów. Korzyści dla firmy? Uproszczenie operacji, oszczędność czasu, większa kontrola kosztów, skalowalność, eliminacja pomyłek. Tak wiele za… grosze!