“Logistyka ecommerce – wyzwania w pandemii” to dwudniowa konferencja dla menedżerów odpowiedzialnych za obsługę logistyczną zamówień internetowych. Program przygotowany całkowicie na bazie doświadczeń firm, działających online na terenie Polski w ostatnim roku. Praktyczne case studies, prelegenci z dużym doświadczeniem, dyskusje na najgorętsze tematy i wymiana doświadczeń. Tego wydarzenia nie może przegapić żadna firma, która chce profesjonalnie obsługiwać wysyłki zamówień z sieci w rzeczywistości pandemicznej.
Nowe formy zamówień (np. dzwoń i zamów, click and collect) – jakie trendy obserwujemy w poszczególnych branżach? | WOJCIECH ZIĘBA, DYREKTOR E-COMMERCE I OMNICHANNEL, DECATHLON
Q-Commerce: jak się zmieniają potrzeby i nawyki na rynku konsumentów | IWONA WOJNA, ECOMMERCE AND CUSTOMER DIGITAL MANAGER, CENTRAL EUROPE AND GREATER BALKANS, PEPSICO POLAND
Jak zautomatyzować procesy, aby klient dostał paczkę jak najszybciej | PIOTR KLEPKO, DYREKTOR DS. WDROŻEŃ I ROZWOJU WAY2SEND
MODEROWANA DYSKUSJA – W młynie kompletacji zamówień z ecommerce | MODERATOR: ANNA FRĄCKOWIAK (nazwiska panelistów podamy wkrótce)
Najgorętsze trendy ecommerce, które zmieniają logistykę zakupów online | NAZWISKO PRELEGENTA PODAMY WKRÓTCE
Optymalizacja stanów magazynowych w e-commerce oraz wykorzystanie narzędzi direct marketingu w celu poprawy konwersji i rotacji | DARIUSZ JURGIELEWICZ, MENEDŻER DS. ROZWOJU E-COMMERCE, LEROY MERLIN
Elastyczność operacyjna, wynikająca z potrzeby ciągłego zarządzania zmianami – czyli tajniki szybkiej reorganizacji procesów | NATALIA LACH, KIEROWNIK OPERACYJNY W CENTRUM DYSTRYBUCJI JYSK
Przenikanie się sprzedaży online i offline, czyli gdy sklep staje się magazynem (wysyłkowym) a magazyn sklepem (obsługującym klienta) | WIESŁAW MAJEWSKI, OWNER – RETAIL SUPPLY CHAIN ADVISOR, WM PROJEKT
Reorganizacja w portfelu dostępnych powierzchni firmy, czyli złapanie odpowiedniego balansu między powierzchnią komercyjną i magazynową. | PIOTR ROMAŃSKI – KIEROWNIK DYSTRYBUCJI WIELOKANAŁOWEJ, ANDRZEJ SADECKI – COUNTRY SALES MANAGER, IKEA RETAIL POLSKA
MODEROWANA DYSKUSJA – Największe wyzwania obsługi logistycznej zamówień online |
MODERATOR: ANNA FRĄCKOWIAK, PROJEKT DIRECTOR KONFERENCJI
PANELIŚCI:
ZAGADNIENIA:
GORĄCY TREND – Dostawy “poza domem” – rozwój PUDO i automatów paczkowych w Europie i Polsce | PROF. ARKADIUSZ KAWA, DYREKTOR SIECI BADAWCZEJ ŁUKASIEWICZ, ILIM
Planowanie zapasów w rzeczywistości omnichannel | NAZWISKO PRELEGENTA PODAMY WKRÓTCE
MODEROWANA DYSKUSJA – Największe wyzwania obsługi logistycznej zamówień online |
MODERATOR: ANNA FRĄCKOWIAK, PROJEKT DIRECTOR KONFERENCJI
PANELIŚCI:
ZAGADNIENIA:
i panelistów
Dyrektor
E-commerce
i Omnichannel
Decathlon
Dyrektor e-commerce z 12-letnim doświadczeniem w sprzedaży detalicznej. Jego celem jest rozwój Decathlon.pl jako numer 1 platformy sportowej w Polsce, gdzie wyjątkowe doświadczenia zakupowe przenikają się online i offline. Odpowiedzialny za rozwój e-commerce, realizację strategii Omnichannel, wdrażanie nowych technologii, innowacji sprzedażowych, procesowych i technologicznych mających na celu stworzenie sportowego sklepu przyszłości. Każdego dnia pracuje na to aby sport był dostępny dla wszystkich Polaków a zakupy na Decathlon.pl proste, szybkie i intuicyjne.
Manager
ds. rozwoju
e-Commerce
Leroy Merlin
Manager ds. rozwoju e-Commerce z 15 -letnim doświadczeniem w handlu detalicznym. Odpowiedzialny za ofertę produktową Online i Direct Marketing w Leroy Merlin Polska. Jego kluczowym celem jest zapewnienie jak najlepszych doświadczeń zakupowych na każdym etapie i w każdym z kanałów onlinowych. Dzięki szerokiemu doświadczeniu zarówno w pracy bezpośredniej z klientem jak i produktem wie, jak ważne jest budowanie zaufania do marki i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych. Interesuje się najnowszymi technologiami i rozwiązaniami przede wszystkim w obszarze Customer Data Platforms i Loyalty Program Management.
Kierownik Dystrybucji wielokanałowej
IKEA
Retail Polska
W logistyce ponad 20 lat. W IKEA rozpoczął pracę w 2001 r. Od 2012 r. w roli kierownika Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach. W 2016 r. objął stanowisko Kierownika Projektu Multichannel Distribution i odpowiadał za realizacje projektów rozwijających wielokanałową dystrybucję w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej i Południowo-Wschodniej. Obecnie odpowiedzialny za rozwój wielokanałowej dystrybucji w kraju.Absolwent Wydziału Ekonomii w Warszawskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej, specjalizacja: handel zagraniczny. Prywatnie, miłośnik motoryzacji oraz wielokrotny maratończyk.
Country
Sales Manager
IKEA
Retail Polska
Od ponad 10 lat związany z obszarem handlu detalicznego. Posiada bogate doświadczenie w retailu, e-commerce oraz customer experience, które zdobywał w takich markach jak Decathlon oraz IKEA. Obecnie w IKEA jako Country Sales Manager odpowiedzialny za współtworzenie strategii omnichannel, rozwój kompletnej oferty produktowej i usługowej oraz za zapewnianie najlepszego doświadczenia zakupowego we wszystkich kanałach sprzedaży.
eCommerce and Customer Digital Manager, Central Europe and Greater Balkans
PepsiCo Poland
Miłośniczka efektywnego wykorzystywania czasu – dlatego zakupami internetowymi zajmuje się nie tylko zawodowo. Od kilku lat rozwija kanał eCommerce i Customer Digital w PepsiCo. Swoje wcześniejsze doświadczenie budowała m.in. w Hasbro, w branży zabawkowej oraz pracując przez wiele lat w Grupie Żywiec.
Dyrektor
ds. Wdrożeń
i Rozwoju
Way2Send
Manager z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze logistycznej sklepów internetowych. Wiedzę w tym zakresie zdobywał pracując w Złotych Wyprzedażach oraz u takich operatorów logistycznych jak Omnipack i Altmaster Logistyka. Wdrożył ponad 100 sklepów internetowych układając i optymalizując procesy realizacji zamówień u klientów i na magazynie.”
DYREKTOR
Sieć Badawcza Łukasiewicz - INSTYT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA
Ma prawie 20 lat doświadczenia w logistyce i e-commerce. Swoje doświadczenie zdobywał podczas realizacji ponad 60 projektów dla takich organizacji i firm, jak: Landmark (bPost), Volkswagen, Poczta Polska, GS1 Polska, DHL, DPD (Siódemka), Last Mile Experts, A.T. Kearney, KPMG, BCG, OEX E-business, Merlin.pl, Digital24.pl, Pepco, Duda-Cars, SGB-Bank czy Kompania Piwowarska. Pełnił również rolę konsultanta w kilku międzynarodowych projektach badawczych w zakresie e-commerce w Economic Research Institute for ASEAN and East Asia.
Kierownik OPERACYJNY
Centrum
Dystrybucyjnego
JYSK
Od ponad 11 lat związana jest z logistyką jako manager, coach oraz trener. W pracy zawodowej rozwija takie obszary jak podnoszenie efektywności, zwiększenie kompetencji pracowników oraz budowanie silnych i świadomych swoich celów zespołów. Ma doświadczenie w tworzeniu
i zarządzaniu budżetem operacyjnym, pracując w międzynarodowych przedsiębiorstwach. Jako kierownik operacyjny w JYSK wraz z zespołem dba o dystrybucję dóbr do krajów Europy Wschodniej zarówno do sklepów stacjonarnych, jak i w łańcuchu e-commerce.
Ekspert
Supply Chain, były dyrektor logistyki
EMPIK, pepco, merlin
Doświadczenie z zakresu logistyki i łańcucha dostaw zdobywał jako kierownik, a następnie dyrektor, tworząc i zarządzając działami zakupów oraz supply chain w firmie Pepco, następnie w merlin.pl, a w latach 2015-2019 pełniąc funkcję członka zarządu, dyrektora logistyki i supply chain EMPIK S.A., odpowiedzialnego za inwestycje w rozwój logistyki w obu kanałach i jej automatyzację. Obecnie niezależny doradca strategiczny wspierający klientów w udoskonalaniu ich łańcuchów dostaw. Główne obszary zainteresowań dotyczą optymalizacji zapasów i procesów logistycznych.
Board Representative
CX Services
Ekspert rynku e-commerce. Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, której była współzałożycielką. Autorka popularnej książki “E-commerce. Strategia-Zarządzanie-Finanse”. Już ponad 20 lat działa na rynku IT oraz e-commerce jako doradca, mentor oraz manager. Zaangażowana w realizację projektów transformacji cyfrowej w polskich firmach. Pracowała w największych firmach i korporacjach z branży IT/Online, w których rozwijała swą karierę poprzez wszystkie szczeble zarządzania.
project director
trio conferences
Z branżą logistyczną związana od ponad 10 lat, jako dziennikarz, redaktor i redaktor naczelna takich tytułów jak “Nowoczesny Magazyn”, “Logistyka a Jakość”, “Transport i Spedycja”. Organizator wielu edycji Ogólnopolskiego Kongresu MODERN WAREHOUSE, pomysłodawca Ogólnopolskich Warsztaty Szefów Logistyki LOGDAYS oraz Profesjonalnych Warsztatów Magazynowych. Wielokrotna moderatorka dyskusji logistycznych – Kongres Modern Warehouse, Kongres Logistics 2018, Konferencja Smart Warehouse (MTP).
Zaprojektowaliśmy te dwa dni praktycznych prelekcji i spotkań z innymi menedżerami odpowiedzialnymi za logistykę, aby podzielić się doświadczeniem z ostatnich kilkunastu miesięcy. Miesięcy, które całkowicie odmieniły logistykę ecommerce.
inspirujemy logistyków
Od lat
Niższa cena tylko do 30 kwietnia
W przypadku obostrzeń epidemiologicznych wydarzenie odbędzie się w formule online, a każdy z uczestników otrzyma w formie ekwiwalentu voucher na udział w dowolnie wybranym wydarzeniu online do wykorzystania w ciągu roku od dnia wystawienia vouchera.
Niższa cena tylko do 30 kwietnia
W przypadku obostrzeń epidemiologicznych wydarzenie odbędzie się w formule online, a każdy z uczestników otrzyma w formie ekwiwalentu voucher na udział w dowolnie wybranym wydarzeniu online do wykorzystania w ciągu roku od dnia wystawienia vouchera.
Zgłaszając na wydarzenie więcej osób zawsze płacisz mniej. Sprawdź ile możesz zaoszczędzić.
PRAKTYCZNE PRELEKCJE, DO KTÓRYCH OTRZYMASZ DOSTĘP NA PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ TRIO OD RAZU PO OPŁACENIU ZGŁOSZENIA.
Trio Conferences tworzy konferencje, kongresy, spotkania praktyków i warsztaty od 2012 roku. W ciągu ostatnich 9 lat zrealizowaliśmy prawie 300 wydarzeń, w których udział wzięło niemal 12 tysięcy uczestników. Nasze flagowe, cykliczne wydarzenia to: Polish Business Analytics Summit, Forum Logistyka & Łańcuch Dostaw, Polish Manufacturing Excellence Summit, Process&Operation Excellence Summit czy konferencja Next Generation Consumer Care.
Jesteśmy również obecni na rynku szkoleń zamkniętych. Nasze projekty powstają w ścisłej współpracy ze zleceniodawcami tak, aby spełniały konkretne potrzeby organizacji.
Od 2020 realizujemy nasze wydarzenia w formule online, jako właściciel dedykowanej platformy www.online.trioconferences.pl
Organizacja
Conference
coordination director
500 435 956
a.pisniak@trioconferences.pl
Partnerstwo
head of sales
department
519 407 696
m.klimecka@trioconferences.pl
© Trio Conferences 2021
Od zgłoszenia dzieli Cię teraz kilka kroków. Uzupełnij krótki formularz, potwierdź zgłoszenie, a my wyślemy Ci fakturę proformę do opłacenia.
Napisz nam ile osób chcesz zgłosić. Wycenimy dla Ciebie uczestnictwo indywidualnie.
Od zgłoszenia dzieli Cię teraz kilka kroków. Uzupełnij krótki formularz, potwierdź zgłoszenie, a my wyślemy Ci fakturę proformę do opłacenia.