Lider zdalnego zespołu

Formuła online

Liderzy mierzyli się z trudnościami w budowaniu zespołów jeszcze przed epidemią COVID-19. Dzisiaj, kiedy wiele firm przeszło do pracy zdalnej lub hybrydowej ich zadania jest jeszcze trudniejsze. Brak zaangażowania na spotkaniach, rozluźnienie relacji, problem z terminowością, czy problemy z optymalnym poziomem zaufania, to tylko wierzchołek góry lodowej jaką jest budowanie zdalnego zespołu.

To szkolenie przeznaczone jest dla liderów i menedżerów, którzy wcześniej nie kierowali zespołami lub zarządzali zespołami tradycyjnymi, a dzisiaj mierzą się ze zdalną rzeczywistością, a także dla wszystkich tych, którzy chcą zbudować efektywny, zgrany zdalny zespół, który będzie osiągał postawione cele biznesowe.

Szkolenie przeznaczone dla:

  • Szefów i Managerów zespołów
  • Szefów i Managerów działu HR
  • Osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną

Dla kogo:

  1. Generalistów HR (HR Dyrektorzy, HR Menedżerowie, HR Biznes Partnerzy), którzy nie zajmowali się szczegółowo zagadnieniami z obszaru Compensation & Benefits, a którzy chcieliby zapoznać się z pełnym spektrum procesów C&B lub odświeżyć tę wiedzę
  2. Generalistów HR, którzy chcieliby przygotować się do przeglądu procesów C&B w swojej organizacji
  3. Menedżerów, którzy podejmują decyzje dotyczące premiowania pracowników

Wymagania techniczne spotkania praktyków online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Program obejmuje:

hook, ok, check Podstawy funkcjonowania zdalnego zespołu

hook, ok, check Funkcje managera w zespole zdalnym

hook, ok, check Wyznaczanie i egzekwowanie celów oraz zadań

hook, ok, check Motywowanie i kontrola pracowników za pomocą narzędzi do wirtualnej współpracy – dobre praktyki zdalnych liderów

hook, ok, checkPraca z priorytetami – dbanie o kluczowe wskaźniki efektywności

hook, ok, check Komunikacja w zdalnym zespole

hook, ok, check Narzędzia i techniki komunikacji w zespole rozproszonym

hook, ok, checkProwadzenie spotkań online


Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy (6h). Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnego warsztatu, w którym uczestnicy biorą aktywny udział w ćwiczeniach i zadaniach przygotowanych przez prowadzącego. Każdy uczestnik kończy szkolenie z przygotowanym konkretnym planem działań do wdrożenia oraz specjalnym zestawem technik i narzędzi.

Dobre praktyki

Prezentacja praktycznych i łatwych do wdrożenia zasad, które usprawnią pracę Twojego zespołu zdalnego

Część praktyczna

Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnego warsztatu, w którym uczestnicy biorą aktywny udział w ćwiczeniach i zadaniach przygotowanych przez prowadzącego.

Sesja pytań i odpowiedzi

Czas przeznaczony na zadanie wszystkich nurtujących pytań oraz swobodną wymianę opinii pomiędzy prowadzącym, a praktykami biorącymi udział w spotkaniu

Prowadzący

HR Business Partner w sieci aptek Dr. Max. Pasjonat HR, rozwoju i innowacji. W swojej codziennej pracy łączy najnowszą wiedzę z zakresu zarządzania i rozwoju z cyfrowymi narzędziami, dostępnymi dla każdego. Specjalizuje się we wdrażaniu nowych rozwiązań i rozwoju zespołów. Od 2016 roku związany z drugą największą siecią aptek w Polsce, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój menedżerski na różnych szczeblach, zespół trenerów terenowych, wdrażanie nowych projektów w zakresie miękkiego HR oraz zarządzanie zdalnym zespołem rekruterów. Jest absolwentem Uniwersytetu Medycznego oraz Ekonomicznego, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych na UE w Poznaniu

Harmonogram:

9:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia

9:05 Zdalny zespół – podstawy funkcjonowania

  • Fazy budowania zespołu – formowanie, normowanie, burza, optymalne funkcjonowanie – znaczenie poszczególnych faz w budowaniu zespołu
  • Różnice między zespołem tradycyjnym i zdalnym
  • Planowanie pracy i organizacja wirtualnego zespołu
  • Zarządzanie relacjami w wirtualnym/ hybrydowym
  • Rytuały i integracja – jak zadbać o dobrą atmosferę w zespole
  • Budowanie zaufanie w zespole

10:30 Przerwa

10:45 Zdalny zespół –  dobrze funkcjonująca maszyna

  • Funkcje menedżera (planowanie, organizowanie, zarządzanie, kontrolowanie) w zespole zdalnym
  • Wyznaczanie i egzekwowanie celów oraz zadań
  • Praca z priorytetami – dbanie o kluczowe wskaźniki efektywności
  • Wstęp do zdalnych metodologii
  • Motywowanie i kontrola pracowników za pomocą narzędzi do wirtualnej współpracy – dobre praktyki zdalnych liderów
  • Strategiczne zarządzanie zespołem

12:15 Przerwa

12:45 Komunikacja w zdalnym zespole

  • Organizacja komunikacji wirtualnego zespołu
  • Narzędzia i techniki komunikacji w zespole rozproszonym
  • zaufanie, a kontrola – zdrowy balans dla efektywności

14:30 Prowadzenie spotkań online

  • Zasady spotkań online
  • Dobre praktyki spotkań online
  • Pułapki wirtualnych prezentacji
  • Prowadzący, facylitator, menedżer – różne potrzeby, różne role

16:00 Zakończenie szkolenia

Formularz zgłoszeniowy

Jeśli chcesz wziąć udział w tym warsztacie albo chciałbyś zgłosić na warsztat swoich pracowników, zostaw nam swoje dane.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl