Szkolenie otwarte 6 listopada

Lider zdalnego zespołu

Formuła online

Liderzy mierzyli się z trudnościami w budowaniu zespołów jeszcze przed epidemią COVID-19. Dzisiaj, kiedy wiele firm przeszło do pracy zdalnej lub hybrydowej ich zadania jest jeszcze trudniejsze. Brak zaangażowania na spotkaniach, rozluźnienie relacji, problem z terminowością, czy problemy z optymalnym poziomem zaufania, to tylko wierzchołek góry lodowej jaką jest budowanie zdalnego zespołu.

To szkolenie przeznaczone jest dla liderów i menedżerów, którzy wcześniej nie kierowali zespołami lub zarządzali zespołami tradycyjnymi, a dzisiaj mierzą się ze zdalną rzeczywistością, a także dla wszystkich tych, którzy chcą zbudować efektywny, zgrany zdalny zespół, który będzie osiągał postawione cele biznesowe.

Szkolenie przeznaczone dla:

  • Szefów i Managerów zespołów
  • Szefów i Managerów działu HR
  • Osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Program obejmuje:

hook, ok, check Podstawy funkcjonowania zdalnego zespołu

hook, ok, check Funkcje managera w zespole zdalnym

hook, ok, check Wyznaczanie i egzekwowanie celów oraz zadań

hook, ok, check Motywowanie i kontrola pracowników za pomocą narzędzi do wirtualnej współpracy – dobre praktyki zdalnych liderów

hook, ok, checkPraca z priorytetami – dbanie o kluczowe wskaźniki efektywności

hook, ok, check Komunikacja w zdalnym zespole

hook, ok, check Narzędzia i techniki komunikacji w zespole rozproszonym

hook, ok, checkProwadzenie spotkań online


Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy (6h). Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnego warsztatu, w którym uczestnicy biorą aktywny udział w ćwiczeniach i zadaniach przygotowanych przez prowadzącego. Każdy uczestnik kończy szkolenie z przygotowanym konkretnym planem działań do wdrożenia oraz specjalnym zestawem technik i narzędzi.

Dobre praktyki

Prezentacja praktycznych i łatwych do wdrożenia zasad, które usprawnią pracę Twojego zespołu zdalnego

Część praktyczna

Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnego warsztatu, w którym uczestnicy biorą aktywny udział w ćwiczeniach i zadaniach przygotowanych przez prowadzącego.

Sesja pytań i odpowiedzi

Czas przeznaczony na zadanie wszystkich nurtujących pytań oraz swobodną wymianę opinii pomiędzy prowadzącym, a praktykami biorącymi udział w spotkaniu

Prowadzący

HR Business Partner w sieci aptek Dr. Max. Pasjonat HR, rozwoju i innowacji. W swojej codziennej pracy łączy najnowszą wiedzę z zakresu zarządzania i rozwoju z cyfrowymi narzędziami, dostępnymi dla każdego. Specjalizuje się we wdrażaniu nowych rozwiązań i rozwoju zespołów. Od 2016 roku związany z drugą największą siecią aptek w Polsce, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój menedżerski na różnych szczeblach, zespół trenerów terenowych, wdrażanie nowych projektów w zakresie miękkiego HR oraz zarządzanie zdalnym zespołem rekruterów. Jest absolwentem Uniwersytetu Medycznego oraz Ekonomicznego, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych na UE w Poznaniu

Harmonogram:

9:25 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia

9:30 Zdalny zespół – podstawy funkcjonowania

  • Fazy budowania zespołu – formowanie, normowanie, burza, optymalne funkcjonowanie – znaczenie poszczególnych faz w budowaniu zespołu
  • Różnice między zespołem tradycyjnym i zdalnym
  • Planowanie pracy i organizacja wirtualnego zespołu
  • Zarządzanie relacjami w wirtualnym/ hybrydowym
  • Rytuały i integracja – jak zadbać o dobrą atmosferę w zespole
  • Budowanie zaufanie w zespole

11:00 Przerwa

11:15 Zdalny zespół –  dobrze funkcjonująca maszyna

  • Funkcje menedżera (planowanie, organizowanie, zarządzanie, kontrolowanie) w zespole zdalnym
  • Wyznaczanie i egzekwowanie celów oraz zadań
  • Praca z priorytetami – dbanie o kluczowe wskaźniki efektywności
  • Wstęp do zdalnych metodologii
  • Motywowanie i kontrola pracowników za pomocą narzędzi do wirtualnej współpracy – dobre praktyki zdalnych liderów
  • Strategiczne zarządzanie zespołem

12:45 Przerwa

13:30 Komunikacja w zdalnym zespole

  • Organizacja komunikacji wirtualnego zespołu
  • Narzędzia i techniki komunikacji w zespole rozproszonym
  • zaufanie, a kontrola – zdrowy balans dla efektywności

15:00 Prowadzenie spotkań online

  • Zasady spotkań online
  • Dobre praktyki spotkań online
  • Pułapki wirtualnych prezentacji
  • Prowadzący, facylitator, menedżer – różne potrzeby, różne role

16:30 Zakończenie szkolenia

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 6 listopada 2020

90-dniowy dostęp do nagrania z warsztatu oraz sesji pytań z prelegentem

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

FAQ

Spotkanie praktyków to rodzaj wydarzenia, w którym możesz połączyć się z prelegentem online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy szkoleniowej Trio Conferences – może zadać prelegentowi wszystkie pytania, które Cię interesują. Szczegółowe zasady oraz harmonogram spotkania online określone są w ofercie konkretnego wydarzenia.
Spotkania odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Tak, spotkania praktyków online zostały przygotowane w taki sposób, aby każdy mógł zadawać pytania.
Tak, dyskusje ekspertów mogą się odbywać jeśli przewiduje je program wydarzenia.
Aby zarejestrować się na darmowe webinarium musisz zaznaczyć wszystkie zgody marketingowe. Sprawdź czy je zaznaczyłeś – to najczęstszy powód problemów z rejestracją.
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tak, nagrania z darmowych spotkań można obejrzeć po zalogowaniu/zarejestrowaniu się do platformy w Strefie darmowej.
Jeśli jesteś już zarejestrowany na platformie przejdź do Strefy darmowej, którą znajdziesz w dwóch miejscach na stronie:
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
Dostęp do nagrań, które Cię interesują, wykupujesz w wybranym przez siebie wariancie na określoną liczbę dni. Oznacza to, że przez ten czas możesz bez ograniczeń oglądać nagrania oraz dowolną liczbę razy wracać do nich oraz innych udostępnionych materiałów (prezentacje, raporty itp.)y. Nagrania są dostępne tylko poprzez platformę – nie można ich pobrać, aby skopiować. Pozostałe materiały są dostępne w opcji do pobrania.
Dostęp do nagrań otrzymasz od razu po opłaceniu dostępu wybraną przez siebie metodą płatności (przelew bankowy, PayU. Pamiętaj, że księgowanie może trwa kilka do kilkunastu godzin. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij nam potwierdzenie przelewu na adres kontakt@trioconferences.pl, a udostępnimy Ci nagrania jeszcze tego samego dnia.
Przyczyn może być wiele. Najczęstsze:
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.

Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl