Witamy na cyklu dyskusji “Reorganizacja firmy w czasie koronawirusa”

Cykli dyskusji obejmuje:
Aż 6 debat eksperckich na tematy, które są dzisiaj najbardziej problematyczne dla menedżerów w polskich firmach (działania kryzysowe, zarządzanie informacją, restrukturyzacja zatrudnienia, logistyka i łańcuch dostaw oraz sprzedaż)
Gotowe do wykorzystania wskazówki ekspertów od zarządzania kryzysowego.
Kontakt z prelegentami i możliwość zadania szczegółowych pytań
Dostęp do prezentacji udostępnionych przez prelegentów – z możliwością ich pobrania
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
TWÓJ GRATIS: Dostęp do 5 dyskusji ekspertów w ramach szkolenia “Reorganizacja firmy w czasie koronawirus” <- kliknij, aby odebrać
Nie możesz wziąć udziału sesji pytań w wyznaczonym terminie? Nic nie szkodzi
- Nagrania z prelekcji i sesji pytań są dostępne na platformie – weź w nich udział wtedy, kiedy masz czas i ochotę
- Nagranie z prelekcji będą dostępne dla uczestników dzień po transmisji
- Aby wziąć w nich udział, wybierz interesujący Cię temat i przejdź do nagrania (lista na samym dole strony).
Życzymy Państwu ciekawych prelekcji!
Nasi prelegenci
Ostatnie lata pracy z Allwins nad Transformacją Cyfrową, dały mi przekonanie, że wiedza, która posiada nasz zespół jest niezbędnym czynnikiem sukcesu w takich projektach. Okazało się, że dzięki nam wiele firm w ogóle odważyło się wystartować, a wiele już osiąga zamierzone, ambitne cele. Jestem naprawdę szczęśliwy, że to co wiem jest użyteczne i potrzebne. Nic tak nie motywuje jak sukces osiągnięty wspólnie z klientem i jego szczery uśmiech na końcu projektu.
I nadal nie zmieniam zdania, że to, co było standardem w firmach przez ostatnie 100 lat,
odchodzi do historii. Nowe technologie zmieniają naszą rzeczywistość w sposób, którego próżno szukać w historycznych opracowaniach.
I właśnie dlatego wraz z zespołem postanowiliśmy, że poza wiedzą i doradztwem przekażemy w ręce naszych klientów coś więcej. Damy receptę na Transformację Cyfrową. Tak właśnie powstał ONE z pasji, wiedzy i przekonania, że dziś trzeba działać szybko i kompleksowo
Ponad 15 lat w sprzedaży. Sprzedawał materiały wybuchowe, roboty pirotechniczne, wozy pożarnicze, radary, systemy KD, SSWiN, PSIM i VMS. Zarządzał dużymi, również międzynarodowymi, zespołami sprzedaży. Budował na polskim rynku nowe marki jak Nedap czy Axis. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (filozofia), SGH (marketing i zarządzanie). Uczestnik kilkudziesięciu kursów i szkoleń. Prywatnie mąż i ojciec dwójki dzieci (16 i 10) oraz miłośnik sportu: boks, trójbój siłowy, biegi maratońskie, tenis, pływanie – you name it.
“Tworzę Świat Sprzedaży, w którym każda osoba przekuwa działania w rezultaty, odkrywa, doświadcza i łączy talenty z potrzebami współpracowników i klientów.
Buduję Zespoły, które wierzą w magię możliwości człowieka, tak aby kreować otoczenie zgodnie z wartościami.
Podczas podróży w kierunku wyznaczonego celu w szkolę, inspiruję i motywuje.
Nazywam się Wojciech Dubielski, mój talent to Creator, archetyp Mag i Odkrywca.”
Partnerem w warszawskiej firmie foresightowej 4CF. Doradza w dziedzinie foresightu strategicznego przedsiębiorstwom, instytucjom publicznym i międzynarodowym. Jest autorem metodologii i facylitatorem projektów foresightowych dla Ministerstw Obrony Narodowej Polski oraz Holandii, ekspertem NATO. Prowadził warsztaty, wykłady i prezentacje dla firm i instytucji rządowych na całym świecie, m.in. polskiego sektora zbrojeniowego, brazylijskich koncernów górniczych, agencji rządowych w Europie, Afryce i Ameryce Południowej. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, alumnus Rockefeller Foundation Bellagio Programme. Członek Association of Professional Futurists (USA) oraz World Future Society (USA).
Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami ds. logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym.
Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym.
Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy.
Obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej XBS GROUP i wspiera nowatorskie rozwiązania oferowane przez XBS w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw.
Od ponad 10 lat zaangażowany czynnie w tworzenie aktywnego środowiska zakupowego. Od ponad 6 lat pracuje społecznie jako członek Zarządu PSML – Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów. Odpowiada z ramienia PSML za przygotowanie merytorycznego programu największej w Polsce Konferencji Zakupowej POLZAK. Wykładowca Akademii im. Leona Kozmińskiego – podyplomowe studia „Zarządzanie Zakupami” oraz studia licencjackie „Trendy i Wyzwania w Zakupach XXI wieku”.
Wykładowca na Uczelni Łazarskiego – studia licencjackie „Logistyka Zaopatrzenia w wymiarze międzynarodowym”. Wykładowca Wyższa Szkoła Ekologii i Zarzadzania w Warszawie – studia licencjackie “Elementy Łańcucha Dostaw”
Praktyk i ekspert z obszaru bezpieczeństwa organizacji. Doświadczenie zdobywał przez ostatnie 20 lat w różnych organizacjach, począwszy od firm produkcyjnych, handlowych, logistycznych i wielkich imprez sportowych. Wdrażał skomplikowane systemy bezpieczeństwa operacyjnych w wiodących firmach działających na polskim rynku. Publicysta i pasjonat problematyki bezpieczeństwa organizacji i miast. Partner w spółce Black Onion sp. z o.o., inicjator Black Onion Resilience Community, społeczności osób zajmujących się odpornością organizacji.
Menedżer z 16 letnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Z zaangażowaniem dzielący się swoją ekspercką wiedzą i interdyscyplinarnymi umiejętnościami. Jest cenionym Moderatorem i Keynote Speakerem największych branżowych konferencji. Od 7 lat Trenerem Biznesu i Wykładowcą Wyższej Szkoły Logistyki. Współorganizował Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS – stając się “jego twarzą”. Od wielu lat baczny obserwator i recenzent wydarzeń oraz nowości branży TSL i KEP. Jest autorem ponad 100 publikacji dotyczących TSL na łamach czasopisma LOGISTYKA, Gazety Wyborczej, Rzeczpospolita, MSP i innych fachowych czasopism. Specjalizuje się w popularyzowaniu szerokiemu gronu odbiorców różnych aspektów związanych z szeroko pojętą logistyką. Znany z uśmiechu (pozytywnego podejścia do ludzi), barwnego języka oraz charyzmatycznej osobowości. Z pasją, profesjonalizmem i pełnym zaangażowaniem realizuję podejmowane projekty skutecznie stosując strategię win-win.
Robert Kremser dołączył do Bisnode Polska w 2014 w celu wzmocnienia firmy, zwłaszcza na rynku instytucji finansowych, obejmując funkcję Dyrektora Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialny za rozwój współpracy z największymi klientami z wielu branż w obszarze rozwiązań „szytych na miarę”. Odpowiada za największe wdrożenia rozwiązań Bisnode u kluczowych klientów w obszarze danych globalnych wspierających ich procesy. Dysponuje szeroką znajomością rynku oraz doświadczeniem zarządzania sprzedażą wyniesionym z rynku bankowego, gdzie wcześniej przez 15 lat rozwijał bankowość transakcyjną.
Trener efektywności osobistej, mówca, konsultant marki personalnej i korporacyjnej. Absolwentka Finansów i Controllingu Międzynarodowego na Universite d’Angers oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Członek Klubu France Pologne, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Laureatka III miejsca w konkursie na Najlepszą Mowę Biznesową 2015. Coach certyfikowany przez Noble Manhattan Coaching i International Institute of Coaching & Mentoring. Mistrz praktyk NLP i ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w obszarze analiz wartości marki. Pracę nad analizą i strategiami komunikacji luksusowych marek Ewa rozpoczęła podczas Stypendium Rządu Francuskiego, a obecnie konsultuje i buduje wartościowy wizerunek firm, przedsiębiorców, artystów i wysokiej klasy specjalistów. Miłośniczka teatru, muzyki klasycznej, koneserka codzienności.
Project Director w Trio Conferences. Absolwentka specjalności dziennikarskiej na filologii polskiej oraz pedagogiki medialnej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od początku swojej kariery związana z branżą medialną i eventową. Początkowo jako dziennikarz w dzienniku “Głos Wielkopolski”, a następnie redaktor naczelna czasopism branżowych “Nowoczesny Magazyn”, “Logistyka a Jakość”, “Transport i Spedycja”, “Facility Manager” oraz “Outsourcing Magazine”. Wieloletnia organizatorka Ogólnopolskiego Kongresu Logistyki i Magazynowania MODERN WAREHOUSE oraz Ogólnopolskich Warsztatów Szefów Logistyki LOGDAYS. Inicjatorka “Profesjonalnych Warsztatów Magazynowych”. Od lat przygląda się mechanizmom, które rządzą doniesienia medialnymi oraz relacjom między prasą a marketingiem w kontekście zarządzania informacjami.
Doktor filozofii i doradca biznesowy w zakresie ORM (Online Reputation Management) oraz zarządzania kryzysowego w obszarze naruszeń reputacji organizacji w sieci. Skuteczny twórca strategii reagowania na ataki przeciwko firmom i organizacjom oraz sprawny taktyk potyczek w mediach społecznościowych. Pisarz, scenarzysta i wykładowca akademicki. Wspólnik i współtwórca Black Onion Resilience Community.
Umów się ze mną na konsultację
Ekspert ds. logistyki i łańcucha dostaw. Wieloletni prezes oddziałów krajowych i międzynarodowych firm branży TSL. Ekspert w dziedzinie transportu międzynarodowego, M&A’ s, restrukturyzacji i rozwoju firm. Zarządzał przez wiele lat dużymi przedsiębiorstwami w sektorze TSL w Polsce (PEKAES, DFDS, DSV). Posiada duże doświadczenie w restrukturyzacji firm. Wprowadził PEKAES i DSV do grona liderów branży. Przez ostanie 2 lata uruchomił i rozwinął w Polsce nowy oddział estońskiej firmy transportowo-logistycznej CF&S specjalizującej się m.in w transporcie kontenerowym z Azji.
Obecnie prywatny przedsiębiorca, właściciel firmy PWKonsulting świadczącej usługi doradcze w zakresie transportu, spedycji i logistyki w Polsce i w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Posiada kompetencje, doświadczenie i kontakty, aby pomagać innym w branży TSL uzyskać to, czego potrzebują. Pracuje z pasją i zaangażowaniem. Lubi prowadzić aktywne życie, podróże i sport to jego pasje.
Studiował na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Doświadczony Risk Manager w MS STOLICA S.A. (UPS) oraz UTi Worldwide. Obecnie broker ubezpieczeniowy specjalizujący się w zagadnienia logistyki, w tym logistyki specjalnej na potrzeby obronności.
Doradca zarządów i ekspert w zakresie strategii rozwoju i ekspansji międzynarodowych organizacji, zarządzania potencjałem, budowy wartości firm i łańcucha wartości. Posiada bardzo bogate międzynarodowe doświadczenie w strukturach największych krajowych i międzynarodowych przedsiębiorstw na poziomie Zarządów i Rad Nadzorczych zdobyte na kilkudziesięciu rynkach świata w kilkunastu branżach.
Konsultant biznesowy, przedsiębiorca, wykładowca. Posiada blisko 25-letnie doświadczenie w obszarze doradztwa strategicznego i HR zdobyte w firmach: Bossard Consultants, Gemini Consulting, Cap Gemini, Hewitt Associates i Aon Hewitt w tymi 15 lat doświadczeń w zakresie zarządzania praktyką doradczą Aon Hewitt w Polsce i w Europie.
Wieloletni i uznany wykładowca EMBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, w zakresie zarządzania strategicznego. Blisko współpracujący z funduszem venture capital Alfabeat głównie wspierając analizę strategiczną startupów będących przedmiotem zainteresowania funduszu.
Współzałożyciel nuChapter – firmy oferującej na polskim rynku unikalne badanie stylu życia z wykorzystaniem zaawansowanej technologii i algorytmów do pomiaru rytmu serca. Misją firmy jest inspirowanie do zmiany nawyków w celu poprawy jakości życia i pracy oraz efektywności osobistej.
Entuzjasta nowych technologii w medycynie. Od wielu lat blisko współpracuje z właścicielami i Zarządem firmy Adamed, w tym również pełniąc funkcję niezależnego członka rady nadzorczej w Silvermedia S.A., spółki zależnej Adamed, rozwijającej technologie informatyczne w zakresie telemedycyny.
Promotor wellbeing, pasjonat triathlonu, wypraw polarnych oraz minimalistycznego podróżowania. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz renomowanych programów menedżerskich m.in: MIT, Singularity University, Harvard Business School, Cornell University, INSEAD, London School of Economics. Ukończīł również dwa moduły certyfikujące Team Diagnostic International. Certyfikowany konsultant Exponential Organizations i Design Better Business.
Umów się ze mną na konsultację
Ekspert w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, interim manager. Specjalizuje się w projektach związanych ze szczupłym zarządzaniem (Lean Management), zwinnym zarządzaniem projektami (Agile Project Management) oraz upraszczaniem procesów w firmie (Simplicity Designer). Posiada szerokie doświadczenie z obszaru sprzedaży oraz zarządzania zasobami ludzkimi w branży farmaceutycznej (Polpharma, Egis), hotelarskiej (Intercontinental, Starwood) oraz sprzedaży detalicznej (Zibi) .
Przez ponad 10 lat pracowała w strukturach sprzedaży i marketingu jednej z największych polskich firm farmaceutycznych o zasięgu międzynarodowym. W tym okresie brała udział w restrukturyzacji firmy, tworzeniu nowych struktur sprzedaży i marketingu. Przez następne 8 lat związana była z branżą hotelarską. Pracowała dla 3 hoteli o zasięgu globalnym, gdzie pełniła funkcję menadżera do spraw personalnych dodatkowo aktywnie poszukiwała i pozyskiwała fundusze na innowacyjne projekty służące rozwojowi pracowników. Z sukcesem zrealizowała 4 duże projekty finansowane z funduszy unijnych z zakresu ZZL.
Doświadczenia w zakresie szczupłego zarządzania zdobyła pracując w dużej firmie z branży retail. Obecnie w roli interim menadżera doradza Zarządowi firmy z branży farmaceutycznej. Pasjonatka ciągłego rozwoju i doskonalenia.
Umów się ze mną na konsultację
Od ponad 25 lat zajmuje się zarządzaniem programami, projektami i organizacjami w skali lokalnej i międzynarodowej. Posiada certyfikat Six Sigma Black Belt i ponad 10-letnią praktykę w tej metodologii. Od roku 2013 Ekspert Stałej Grupy Eksperckiej Rady Bezpieczeństwa Imprez Sportowych. Doświadczenie zdobywał współpracując między innymi z: Royal Dutch Shell, American Standard Companies, UEFA (Dyrektor Wykonawczy UEFA EURO 2012 w Polsce), Polski Holding Obronny, Polska Grupa Zbrojeniowa, Polska Izba Ochrony, Polski Związek Pracodawców „Ochrona”, China Everbright International.
Umów się ze mną na konsultację
Doświadczony Menager z 15 letnim doświadczeniem w korporacjach branży FMCG oraz kosmetyków. Posiada bardzo duże doświadczenie w budowaniu strategii planowania produkcji zarówno w krótkim jak i długim okresie. Odpowiadał za wdrożenie segmentacji produktów wraz z dostosowaniem strategii planowania i zapasów wyrobów gotowych oraz materiałów. Budował plany BCP w łańcuchu dostaw umożliwiające alternatywne źródła dostaw oraz utrzymanie produkcji.
• Zarządzanie obszarem bezpieczeństwa / ochrony organizacji (Łańcuch Dostaw, Transport, Magazyny, Fabryki);
• Przeprowadzanie audytów operacyjnych bezpieczeństwa (na poziomie lokalnym oraz globalnym: EMEA), wdrażanie rekomendacji z audytów
• Koordynowanie pracy oraz współpraca z partnerami zewnętrznymi (firmy Ochrony Mienia); współpraca z instytucjami publicznymi (Policja, Prokuratura)
• Opracowywanie i wdrażanie procedur oraz programów w zakresie Bezpieczeństwa (m. in. polityka zarządzania kryzysowego)
Ekspert w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi z ponad 16-letnim doświadczeniem w obszarze Human Resources, SSC/BPO z szeroką ekspozycją międzynarodową, na stanowiskach zarządzających w dużych, międzynarodowych korporacjach.
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń
