Twój status
Niezapisany
Cena
695
Get Started
This course is currently closed

Witamy na szkoleniu

Coś spowodowało, że musiałeś zakończyć szkolenie w czasie jego trwania? Nic nie szkodzi.

  • Nagranie z prelekcji i sesji pytań będzie dostępne na platformie przez 30 dni od daty wydarzenia. Zaloguj się na Moje Konto w platformie i weź udział wtedy, kiedy masz czas i ochotę
  • Nagranie z prelekcji będzie dostępne dla uczestników dzień po transmisji

Twój bilet obejmuje:

Pełen dostęp do całodniowej transmisji online 26 listopada 2020

30-dniowy dostęp do nagrania z wydarzenia oraz sesji pytań z prelegentem

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

WAŻNE!

Aby otrzymać certyfikat uczestnictwa potwierdź, że obejrzałeś wszystkie bloki z prelekcjami.

Wystarczy, że po obejrzeniu nagrań z danego bloku zaznaczysz opcję

Harmonogram:

9:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie wydarzenia

9:40 BLOK I

RM i Pricing – czym jest, na czym polega, jakie procesy obejmuje

  • Zdefiniowanie Revenue Management oraz Pricing
  • Czym w praktyce jest RM i Pricing
  • Procesy wchodzące w skład RM i Pricingu

Warunki handlowe – konstrukcja, składowe, znaczenie dla RM

  • Relacja dostawca/producent – dystrybutor
  • Co ma wpływ na konstrukcję warunków handlowych
  • Elementy składowe warunków handlowych
  • Wpływ konstrukcji warunków handlowych na strategie kategorii i zarządzanie przychodami
  • Na co zwracać szczególną uwagę w warunkach handlowych

Strategia kategorii – czym jest, z jakich elementów się składa, jak ją stworzyć

  • Co ma wpływ na strategię kategorii
  • Znaczenie strategii
  • Strategia kategorii w kontekście strategii firmy
  • Elementy strategii kategorii
  • Jak tworzy się strategię i jak weryfikuje się jej realizację
  • Jak w praktyce wygląda tworzenie i realizacja strategii kategorii – przykłady

Polityka cenowa i polityka promocyjna jako element strategii kategorii

  • Zdefiniowanie polityki cenowej i promocyjnej
  • Czym w praktyce jest polityka cenowa i promocyjna
  • Jak definiować obie polityki
  • Narzędzia do realizacji polityki cenowej i promocyjnej
  • Sposoby weryfikacji polityki cenowej i promocyjnej

11:25 Przerwa na kawę

11:40 BLOK II

Sposoby wyznaczania i mierzenia cen regularnych i promocyjnych

  • Czym jest shopping
  • Narzędzia do prowadzenia polityki cenowej i promocyjnej na przykładzie

Narzędzia i sposoby wyznaczania oraz mierzenia indeksów cenowych

  • Czym w praktyce jest koszyk i HEL
  • Sposoby wyznaczania koszyka i HEL-u
  • Analizy w oparciu o pozycjonowanie cenowe

Kalkulacja promocji z perspektywy dystrybutora

  • Spojrzenie dystrybutora na promocje zakupowe
  • Rodzaje promocji zakupowych i ich refundacji
  • Modele zarządzania promocjami, cele promocyjne, budżety promocyjne

Wpływ warunków promocji i refundacji promocji na RM od strony dystrybutora

  • Kalkulacja promocji zakupowej i sprzedażowej z perspektywy dystrybutora
  • Sposób myślenia kupca/category managera o promocjach
  • Wpływ poszczególnych rodzajów promocji zakupowych i sprzedażowych na RM

13:40 Przerwa na lunch

14:25 BLOK III

Narzędzia i parametry oceny efektywności promocji

  • Jak mierzyć promocje
  • Które parametry są istotne dla oceny efektywności promocji
  • Modele zarządzania promocjami

Analiza sprzedaży po rodzajach sprzedaży

  • Modelowy sposób myślenia o sprzedaży
  • Rodzaje sprzedaży przez pryzmat kosztów każdego z nich

Miks sprzedaży a RM

  • Sprzedaż po rodzajach w kontekście strategii kategorii
  • Jak modyfikować miks sprzedaży w stronę korzystnego wpływu na przychody

Podsumowanie

15:30 BLOK IV

Q&A

Sesja pytań i odpowiedzi (zakładany czas trwania ok. 1 h, może ulec skróceniu jeśli pula Q&A zostanie wykorzystania wcześniej)

Życzymy Państwu ciekawych prelekcji!

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl