Twój status
Niezapisany
Cena
995
Get Started
This course is currently closed

Witamy na spotkaniu praktyków online “Pricing Management

Twój bilet obejmuje:

Pełen dostęp do transmisji online :27 maja 2021

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentom w trakcie trwania sesji Q&A

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Certyfikat potwierdzający Twój udział w spotkaniu

WAŻNE!

Aby otrzymać certyfikat uczestnictwa potwierdź, że obejrzałeś wszystkie bloki z prelekcjami.

Wystarczy, że po obejrzeniu nagrań z danego bloku zaznaczysz opcję

Harmonogram:

9:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie spotkania

9:4010:30 Pricing jako element strategii kategorii produktowej

  • Pricing jako element strategii kategorii

– Co składa się na strategię kategorii

– Dlaczego warto mieć strategię kategorii

– Czym jest pricing i po co się go wykonuje

  • Polityka cenowa kategorii

– Czym w praktyce jest polityka cenowa

– Jak się kreuje politykę cenową – przykłady

– Co to jest koszyk i HEL – przykłady

  • Narzędzia do prowadzenia i weryfikacji polityki cenowej – przykłady

– Zasady działania takich narzędzi

– Przykład narzędzia

  • Case study – pozycjonowanie cenowe nowego produktu:

– Jak powstaje cena półkowa nowego produktu

– Mechanizmy i procesy stojące za ustaleniem ceny produktu wchodzącego do oferty

– Cena półkowa a cena transakcyjna

Artur Strzesak, Menadżer Zarządzania Grupą Kategorii, Eurocash Cash&Carry

10:30 – 10:35 Przerwa

10:35 – 11:15 Badania konsumenckie w pricingu

  • Dlaczego potrzebujemy badań konsumenckich przy decyzjach pricingowych?
  • Typy badań wspierające decyzje pricingowe – krótki przegląd
  • Przykłady badań – case study
  • Badania konsumenckie a value based pricing
  • Pułapki  
  • Jak sprawić by badania stały się w firmie insightem do podejmowania decyzji pricingowych

Łucja Sławianowska-Prywata, Pricing & Business Intelligence Manager, Oriflame Turkey&Africa

11:15 – 11:25 Przerwa na kawę

11:25 – 12:05 Pomiędzy pricingiem a data science

  • Jak rekrutować – jakich umiejętności szukać, czego nie obiecywać
  • Ewolucja zespołu – od budowania bazy danych do tworzenia aplikacji pricingowych
  • Zastosowania data science w praktyce pricingowej – rozwiązywanie typowych i nietypowych problemów pricingowych
  • Jak data science wpływa na pricing – nowe podejście do elastyczności cenowej i willingness-to-pay

Jacek Wallusch, Data Scientist Manager, Schneider Electric

12:05 – 12:10 Przerwa

12:10 – 12:50 Wystąpienie przedstawiciela z firmy Kompania Piwowarska

Marcin Gandziarski, Revenue Manager, Kompania Piwowarska

12:50 – 13:20 Przerwa na lunch

13:20 – 14:00 Instrumenty współdzielenia ryzyka (RSA) z perspektywy Kontrolingu

  • Omówienie przykładowych mechanizmów – dlaczego świat refundacji jest podobny do FMCG
  • Rola Kontrolera / Revenue Manager’a i zespołu Market Access w przykładowym modelu refundacyjnym
  • Przykładowe case study z omówieniem

Sebastian Król, Financial Controller, USP Zdrowie

14:00 – 14:05 Przerwa

14:05 – 14:45 Szczegóły prelekcji wkrótce

14:45 Zakończenie spotkania

Życzymy Państwu ciekawych prelekcji!

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl

Szkolenie zawartość