Twój status
Niezapisany
Cena
695
Get Started
This course is currently closed

Witamy na szkoleniu

Coś spowodowało, że musiałeś zakończyć szkolenie w czasie jego trwania? Nic nie szkodzi.

  • Nagranie ze szkolenia będzie dostępne na platformie przez 30 dni od daty wydarzenia. Zaloguj się na Moje Konto w platformie i weź udział wtedy, kiedy masz czas i ochotę
  • Nagranie z prelekcji będzie dostępne dla uczestników dzień po transmisji

Twój bilet obejmuje:

Pełen dostęp do transmisji online :19 maja 2021

30-dniowy dostęp do nagrania z wydarzenia

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania sesji Q&A

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

WAŻNE!

Aby otrzymać certyfikat uczestnictwa potwierdź, że obejrzałeś wszystkie bloki z prelekcjami.

Wystarczy, że po obejrzeniu nagrań z danego bloku zaznaczysz opcję

Harmonogram:

9:00 – 9:05 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia

9:05 – 10:05 NPS – dlaczego jest tak popularny i jak się go używa

  • Historia powstania Net Promoter Score
  • Jak liczyć NPS
  • Jak wybrać próbkę klientów do badania
  • Jak policzyć błąd w NPS.

10:10 – 11:05 Przygotowanie do identyfikacja głównych czynników które wpływają na NPS w Twojej organizacji

  • Od czego zacząć przygotowania i dlaczego to NIE jest analiza danych
  • Jak zebrać wiedzę ekspercką od Twoich pracowników
  • Strategiczna mapa powiązań – jak przygotować model wpływu różnych czynników
  • Co klient sobie ceni w Twojej ofercie? Czego nas nauczył Peter Drucker
  • Jak zebrać dane

11:10 – 12:05 Identyfikacja głównych czynników które wpływają na NPS w Twojej firmie

  • Jak zaplanować badanie NPS
  • Parowanie (ang. “matching”) – technika która pozwala traktować dane z obserwacji jak dane z eksperymentu
  • Weryfikacja hipotez i planowanie działań

12:05 – 13:00 Przerwa na lunch

12:30 – 13:00 Wirtualne kuluary. Uruchomimy połączenie i zapraszamy na kawę z prowadzącym i innymi uczestnikami. Porozmawiamy w luźnej atmosferze w czasie przerwy.

13:00 – 14:00 Wdrażanie NPS w organizacji

  • Podsumowanie pierwszej części
  • Jak dopasować wdrażanie NPS do struktury organizacji.  Różnice między rozwijającymi się firmami, dużymi korporacjami, sektorem publicznym i organizacjami pozarządowymi (non profit)
  • Monitorowanie NPS i proces ciągłej poprawy

14:05 – 15:00 Duże badanie satysfakcji vs NPS

  • Na podstawie zbioru danych z dużego badania o eAdministracji zobaczymy jak można takie badanie zastąpić prostym badaniem NPS. Zobaczymy jak badanie NPS daje konkretne informacje co zmienić aby podnieść satysfakcję klientów.

15:00 Zakończenie szkolenia

Życzymy Państwu ciekawych prelekcji!

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl

Szkolenie zawartość