Twój status
Niezapisany
Cena
695
Get Started
This course is currently closed

Witamy na szkoleniu

Coś spowodowało, że musiałeś zakończyć szkolenie w czasie jego trwania? Nic nie szkodzi.

  • Nagranie z prelekcji i sesji pytań będzie dostępne na platformie przez 30 dni od daty wydarzenia. Zaloguj się na Moje Konto w platformie i weź udział wtedy, kiedy masz czas i ochotę
  • Nagranie z prelekcji będzie dostępne dla uczestników dzień po transmisji

Twój bilet obejmuje:

Pełen dostęp do transmisji online :24 lutego i 12 marca 2021

Indywidualne 45 minutowe spotkanie online, przygotowanie case study na warsztaty.

30-dniowy dostęp do nagrania z wydarzenia oraz sesji pytań z prelegentem

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania sesji Q&A

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

WAŻNE!

Aby otrzymać certyfikat uczestnictwa potwierdź, że obejrzałeś wszystkie bloki z prelekcjami.

Wystarczy, że po obejrzeniu nagrań z danego bloku zaznaczysz opcję

Harmonogram:

Część I: Szkolenie 24.02.2021

9:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia

9:05 – 9:45 NPS – dlaczego jest tak popularny i jak się go używa

  • Historia powstania Net Promoter Score
  • Jak liczyć NPS
  • Jak wybrać próbkę klientów do badania
  • Jak policzyć błąd w NPS

9:50 – 10:35 Przygotowanie do identyfikacja głównych czynników które wpływają na NPS w Twojej firmie

  • Od czego zacząć przygotowania i dlaczego to NIE jest analiza danych
  • Jak zebrać wiedzę ekspercką od Twoich pracowników
  • Strategiczna mapa powiązań – jak przygotować model wpływu różnych czynników
  • Co klient sobie ceni w Twojej ofercie? Czego nas nauczył Peter Drucker
  • Jak zebrać dane

10:40 – 11:25 Identyfikacja głównych czynników które wpływają na NPS w Twojej firmie

  • Jak zaplanować badanie NPS
  • Parowanie (ang. “Matching”) – technika która pozwala traktować dane z obserwacji jak dane z eksperymentu
  • Weryfikacja hipotez i planowanie działań
  • Monitorowanie NPS i proces ciągłej poprawy

11:30 – 12:00 Sesja Q&A, przygotowanie do warsztatów

12:00 Zakończenie szkolenia

Okres między Szkoleniem a Warsztatami:

Indywidualne 45 minutowe spotkanie online, przygotowanie case study na warsztaty.

Część II: Warsztaty 12.03.2021

9:00 – 9:15 Powitanie uczestników i wprowadzenie

9:15 – 12:00 Warsztaty

  • Uczestnicy demonstrują wybrane elementy wyników swoich analiz NPS. Grupa dzieli się spostrzeżeniami na temat analiz i pozytywnymi wskazówkami. Dokładny program warsztatów zależy od liczby chętnych do prezentacji wyników.
  • W trakcie warsztatów planujemy krótkie przerwy techniczne.

12:05 – 12:30 Sesja Q&A, podsumowanie

12:30 Zakończenie warsztatów

Informacje dodatkowe:

Do warsztatów chętni do analizy własnej firmy będą potrzebowali danych z badania NPS. Jeśli uczestnicy nie posiadają danych z badania NPS, pokażemy jak przeprowadzić takie badanie telefonicznie, mailowo lub za pomocą web ankiety.  

Życzymy Państwu ciekawych prelekcji!

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl