Twój status
Niezapisany
Cena
995
Get Started
This course is currently closed

Witamy na spotkaniu praktyków online “Komunikacja wewnętrzna w dobie ciągłej zmiany

Twój bilet obejmuje:

Pełen dostęp do transmisji online :15 września 2021

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentom w trakcie trwania sesji Q&A

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Certyfikat potwierdzający Twój udział w spotkaniu

WAŻNE!

Aby otrzymać certyfikat uczestnictwa potwierdź, że obejrzałeś wszystkie bloki z prelekcjami.

Wystarczy, że po obejrzeniu nagrań z danego bloku zaznaczysz opcję

Harmonogram:

9:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie spotkania

9:109:50 2020-2021: subiektywny przegląd wydarzeń, które jak żadne inne wpłyną na kształt komunikacji wewnętrznej

Co wydarzyło się w ciągu ostatnich 12 miesięcy ważnego dla wszystkich specjalistów i ekspertów zajmujących się komunikacją wewnętrzną? Z czym zmierzy się w swojej komunikacji szeroko rozumiana kadra menedżerska? Wspólnie przyjrzymy się wydarzeniom i zjawiskom, które trzeba będzie wziąć pod uwagę projektując i prowadząc komunikację wewnętrzną. Porozmawiamy o zmianach, które zachodzą dookoła nas, zaś cztery wymiary rozmowy będą oparte na takich hasłach:  

  • Makroekonomia
  • Zdrowie
  • Biznes
  • Człowiek

Damian Ziąber, Rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

9:50 – 9:55 Przerwa

9:55 – 10:35 Komunikacja, która buduje pozytywne doświadczenia pracowników

  • Jakie jest jej znaczenie i rola w procesie. Co zmieniła pandemia
  • Czym się charakteryzuje, jakie są jej mocne strony, a czego lepiej unikać
  • Digitalizacja komunikacji to nie są tylko nowe kanały i narzędzia, to także inny przekaz, język, format

Marta Chmielewska, Kierownik Zespołu Komunikacji Wewnętrznej, Getin Noble Bank S.A.

10:35 – 10:45 Przerwa na kawę

10:45 – 11:25 Komunikacja i współpraca wewnątrzorganizacyjna – nowy punkt równowagi. Jak budować kompetencje i skuteczne strategie komunikacyjne w nowej rzeczywistości

  • Jak z sukcesem kształtować współpracę i komunikację wewnątrzorganizacyjną jest pytaniem, na które specjaliści od komunikacji nieustannie poszukują odpowiedzi. Obszar komunikacji i współpracy wewnątrzorganizacyjnej nieustannie i czasem zaskakująco ewoluuje, co jest bezpośrednio związane ze zmianami społecznymi, ekonomicznymi oraz technologicznymi, jak również z wyzwaniami, przed którymi stawiane są przedsiębiorstwa między innymi w związku z pandemią. Jeszcze bardziej niż w ostatnich latach, jasne staje się, że przyszłość nie jest liniowa, co zmienia zasady planowania strategicznego. Oczywiście nie jest to zaskakujące, ponieważ zmiany są immanentną cechą naszego życia, niemniej to co jest nowe, to tempo ich zachodzenia. Zatem liderzy komunikacji muszą umieć radzić sobie z jednej strony z wolumenem informacji a z drugiej strony z szybkością jej przepływu i tym samym budować strategię działania odpowiadające nowym realiom. Ale dzisiaj w obszarze komunikacji nie chodzi tylko o przepływ informacji, jej skuteczne dostarczenie do odbiorcy czy wykorzystane narzędzia, ale o wartość, jaką ta informacja tworzy dla przedsiębiorstwa, wpływ na doświadczenia pracowników w nim zatrudnionych oraz wsparcie dla zachodzących zmian. O tych zagadnieniach oraz możliwych do przewidzenia komunikacyjnych wyzwaniach przyszłości będzie traktować niniejsza prelekcja. 

Maksymilian Pawłowski , Manager Komunikacji, Leroy Merlin Polska

11:25 – 11:30 Przerwa

11:30 – 12:10 Jak kształtować poczucie przynależności w zmienionej rzeczywistości

Dowiesz się, w jaki sposób:

  • Zdefiniować nowe potrzeby pracowników   
  • Wzmacniać poczucie przynależności
  • Kształtować kulturę wdzięczności i doceniania
  • Tworzyć angażującą komunikację, która sprzyja adaptacji do zmian

Małgorzata Morańska, Rzecznik Prasowy, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej, Prezes Zarządu Fundacji Unum

12:10 – 12:40 Przerwa na lunch

12:40 – 13:20 Komunikacja dwukierunkowa w trybie online

  • Narzędzia do budowania kultury dialogu w firmie
  • Angażowanie kadry kierowniczej w komunikację
  • Feedback – jak o niego pytać i co z nim zrobić, aby był źródłem pozytywnych zmian?

Paulina Pracz, Internal Communications Manager, Citibank Europe plc

13:20 – 13:25 Przerwa

13:25 – 14:05 Komunikacja post-covid, czyli jak pandemia zdeterminuje kierunek i rolę komunikacji wewnętrznej w organizacjach

  • Jak przygotować organizację na zmianę?
  • Jak komunikować poszczególne etapy zmiany, która obejmuje całą firmę?
  • Które narzędzia komunikacji angażują w modelu pracy zdalnej?
  • Jak utrwalić efekty zmiany w komunikacji rozproszonej?

Justyna Gościńska-Bociong, Dyrektor ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej, Healthcare Services, Medicover

14:0514:15 Przerwa na kawę

14:15 14:55 Czego nauczył nas rok 2020, czyli 5 lekcji dla komunikacji wewnętrznej

  • Przygotuj plan działania w kryzysie
  • Na nowo zdefiniuj rolę przywództwa
  • Zadbaj o komunikację dwukierunkową i feedback
  • Postaw na digitalizację kanałów komunikacji
  • Zainwestuj w budowanie kultury zaangażowania, doceniania i dobrostanu

Dominika Nawrocka, Brand Communication & CSR Manager, Capgemini Polska

Iwona Szramik, Internal Communication & Employer Branding Lead, Capgemini Polska

14:55 – 15:35 Jak efektywnie zbudować społeczność ambasadorów wśród pracowników?

  • Jak łączyć markę konsumencką z marką pracodawcy w działaniach angażujących pracowników
  • Jak wykorzystać produkt w budowaniu wewnętrznych ambasadorów i influencerów
  • W jaki sposób rozwijać kompetencje i wspierać rozwój pracowników sieci sprzedaży

Daria Sulgostowska , Head of Corporate Communication & Sustainability, Grupa CCC

15:35 Zakończenie spotkania

Życzymy Państwu ciekawych prelekcji!

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl