Twój status
Niezapisany
Cena
995
Get Started
This course is currently closed

Witamy na spotkaniu praktyków online “Komunikacja wewnętrzna w dobie digital

Twój bilet obejmuje:

Pełen dostęp do transmisji online :14 kwietnia 2021

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentom w trakcie trwania sesji Q&A

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Certyfikat potwierdzający Twój udział w spotkaniu

WAŻNE!

Aby otrzymać certyfikat uczestnictwa potwierdź, że obejrzałeś wszystkie bloki z prelekcjami.

Wystarczy, że po obejrzeniu nagrań z danego bloku zaznaczysz opcję

Harmonogram:

9:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie spotkania

9:109:50 Kształtowanie poczucia wspólnotowości i przynależności podczas pracy zdalnej

  • Jak zrozumieć pracownika w home-office
  • Jak utrzymać ducha współpracy i zespołu
  • Jak kształtować angażujące miejsce pracy, w którym chce się chcieć

Małgorzata Morańska, Rzecznik Prasowy, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej, Prezes Zarządu Fundacji Unum

9:50 – 10:00 Przerwa

10:00 – 10:40 Czy jest przestrzeń do innowacji i testowania przy komunikowaniu strategii biznesowej firmy

  • Od czego zacząć w planowaniu komunikacji kompleksowych, strategicznych tematów biznesowych.
  • W jaki sposób angażować pracowników do współtworzenia komunikacji w firmie.
  • Czy formuła telewizji śniadaniowej może się sprawdzić w komunikacji wewnętrznej. Na jakie narzędzia warto postawić w dzisiejszych czasach.

Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy, Nationale-Nederlanden

10:40 – 10:50 Przerwa

10:50 – 11:30 Komunikacja w organizacji, czyli jak nie zgubić wspólnego celu i nie rozcieńczyć kultury organizacji? Czyli kilka słów o:

  • Komunikacji wewnętrznej w dobie ograniczeń społecznych,
  • Komunikacji wspierającej pracownika,
  • Działaniach angażujących pracowników nie tylko w proces komunikacji,
  • Tym do czego jest nam potrzebny dział komunikacji. A wszystko w digitalowej otoczce.

Małgorzata Janikowska, Starszy specjalista ds. Komunikacji, Carlsberg Polska

11:30 – 11:40 Przerwa

11:40 – 12:20 Czego uczy nas pandemia i jaka będzie post-COVIDowa komunikacja wewnętrzna? 

Rola komunikacji wewnętrznej w trakcie pandemii znacznie wzrosła. Przed zespołami komunikacji pojawiły się nowe wyzwania, ale wraz z nimi nowe możliwości. W trakcie spotkania wspólnie zastanowimy się m.in. nad tym:

  • Czego uczy nas pandemia i co zmieniło się w postrzeganiu roli oraz zadań komunikacji wewnętrznej w firmie?
  • Jakie wyzwania stanęły przed zespołami komunikacji w firmach o różnej specyfice – w tym m.in. w organizacjach zatrudniających w większości tzw. pracowników off-line?
  • Jakie narzędzia i kanały komunikacji wewnętrznej zyskały w dobie pandemii?
  • Które trendy przyspieszyło pojawienie się COVID-19? Jaka będzie post-COVIDowa komunikacja wewnętrzna? 

Sebastian Grochala, Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.

12:20 – 13:00 Przerwa na lunch

13:00 – 13:45 Strategia budowania cyfrowej kultury współpracy i komunikacji w przedsiębiorstwie – jak poradzić sobie z tym wyzwaniem?

  • Zdolność do zwinnej transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa oraz dojrzałość kultury cyfrowej pracowników są czynnikami budującymi przewagę konkurencyjną na rynku. Jak budować strategię w zakresie poprawy komunikacji i współpracy z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych oraz jak kształtować kulturę, która pozwala na pełniejsze wykorzystanie potencjału technologicznego, jest zagadnieniem nad rozwiązaniem, którego często zastanawia się wielu ekspertów od komunikacji i transformacji cyfrowej. O ile nie ma jednej słusznej i skutecznej drogi, to jest kilka filarów, które warto wykorzystać podążając ścieżką cyfrowego rozwoju. O tym i innych aspektach cyfrowego świata wewnątrzorganizacyjnego będzie traktować ta sesja on-line.

Maksymilian Pawłowski , Manager Komunikacji, Leroy Merlin Polska

13:45 – 13:55 Przerwa

13:55 – 14:35 Komunikacja zmiany w czasach wielkiej zmiany. Jak wdrożyć strategię, misję i wartości w rozproszonym świecie?

  • Jak przygotować organizację na zmianę?
  • Jak komunikować poszczególne etapy zmiany, która obejmuje całą firmę?
  • Które narzędzia komunikacji angażują w modelu pracy zdalnej?
  • Jak utrwalić efekty zmiany w komunikacji rozproszonej?

Maciej Krzysztoszek, Rzecznik Prasowy i Menedżer Komunikacji Korporacyjnej, LINK4

14:35 Zakończenie spotkania

Życzymy Państwu ciekawych prelekcji!

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl