Twój status
Niezapisany
Cena
Free
Get Started

Chcesz usprawnić pracę zdalną w Twojej firmie ?

Zamień dokumenty papierowe na cyfrowe,
a podpisy
odręczne na elektroniczne

Bezpłatne webinarium Trio Conferences z udziałem ekspertów, poświęcone transformacji cyfrowej w firmie

Przekonaj się dlaczego warto wziąć udział!

Program Spotkania

Spotkanie odbędzie się w formule otwartej dyskusji – bez wyświetlania gotowych prezentacji. Eksperci odpowiedzą na wszystkie pytania uczestników webinarium.

Digital workflow w firmie

Najlepsze praktyki z perspektywy ekspertów

Podpis elektroniczny

Kiedy dokument może zostać podpisany elektronicznie?

Jak pisać umowy, by zapewniały bezpieczny paperless?

Aspekty prawne podczas podpisywania umów z kontrahentami z Polski i zagranicy

Jak wybrać najlepsze narzędzie dla swojej firmy?

Jakie parametry analizować, aby podjąć najlepszą decyzję?

Case studies

Pokaz "na żywo" przygotowania umowy NDA oraz umowy trójstronnej z wieloetapową akceptacją

ILE TO KOSZTUJE?

Szacowanie oszczędności z wdrożenia paperless

"Cyfrowa transformacja jest kluczowym czynnikiem dla rozwoju przedsiębiorstw w przyszłości."

Gartner

Zdobądź informację z pierwszej ręki

Poznaj Ekspertów

Do udziału w webinarium zaprosiliśmy praktyków, którzy specjalizują się  na co dzień w różnych aspektach digital workflow. 

Radosław Szczęsny

Specjalizuje się we wdrażaniu platformy
z podpisem
elektronicznym

Jest odpowiedzialny za wdrażanie platformy z podpisem elektronicznym, prowadzenie szkoleń dla firm, a także różnego rodzaju projektów pomocowych. W firmie RITS pracuje od dwóch lat, natomiast od roku na stanowisku Pre Sales.

Małgorzata Kurowska

Radczyni prawna,
ekspertka i koordynatorka projektów w obszarze digital

Counsel w kancelarii Maruta Wachta. Doradzała m.in. klientom z branży energetycznej i handlu detalicznego. Doradzała w projektach związanych z wdrożeniem elektronicznych doręczeń, a także implementacją pieczęci elektronicznej oraz rozwiązań umożliwiających zdalną identyfikację i weryfikację tożsamości.

Adam Fronc

Programista aplikacji i systemów
wspierających pracę biznesową

Kierownik deweloperów RPA RITS ROBOTICS. Od ponad roku związany z obszarem automatyzacji i robotyzacji procesów biznesowych przy wykorzystaniu platformy DocuSign oraz DocuSign – dąży do połączenia i wzajemnego wykorzystania tych dwóch technologii.

Paweł Olejniczak

Specjalizuje się w rozwiązaniach IT, wspierających innowacyjność firm

Od ponad 12 lat związany jest z branżą IT, a od 10 lat ściśle specjalizuje się w obszarze outsourcingu usług IT i rozwiązań IT, które wspierają cyfrową innowacyjność firm. „Jeżeli chcemy być postrzegani jako eksperci w swoim obszarze, warto wesprzeć się specjalistami w dziedzinach, w których eksperckości się od nas nie wymaga.”

Kilka faktów o cyfrowym obiegu dokumentów w DocuSign

Cyfrowa Transformacja

Poznaj skalę cyfrowego obiegu dokumentów

+ tys.
nowych użytkowników każdego dnia
+ tys.
dokumentów podpisywanych każdego dnia
+ mln.
użytkowników w 188 krajach

Dlaczego cyfrowy obieg dokumentów?

Oszczędność czasu

Pomimo pracy zdalnej 86% dokumentów zostaje podpisanych w ciągu jednego dnia, a 62% w ciągu jednej godziny.

Niższe koszty

Koszt jednej zaadresowanej koperty cyfrowej jest dużo niższy niż koszt przesłania dokumentu w sposób tradycyjny (przesyłka + wydruk)

Dostępność danych

Dokumentów nie trzeba archiwizować. Są dostępne w każdym momencie dla wszystkich osób, które otrzymały do nich dostęp.

Organizujemy webinarium dzięki wsparciu merytorycznemu partnetów

Partnerzy Webinarium

Wdraża innowacje IT, które wspierają transformację cyfrową firm

Dostawca platformy do cyfrowego obiegu dokumentów i podpisu elektronicznego

Zorganizowaliśmy dziesiątki webinariów tematycznych

Opinie Naszych Uczestników

""(...) miałam przyjemność wziąć udział w ciekawym spotkaniu praktyków, zorganizowanym przez Trio Conferences. Wydarzenie odbyło się całkowicie online!
Myli się ten, kto sądzi, że wiało nudą i było mało interaktywnie. Wystarczyła słuchawka w uchu, żeby przez cały dzień przysłuchiwać się wystąpieniom prelegentów, a dodatkowo w każdym momencie można było zadać im pytanie."
Lucyna Mach
Operational Process Manager
"Tak długo, jak dla wspólnego dobra konieczne będzie utrzymywanie „social distance” i izolacji, nie widzę lepszej możliwości prowadzenia szkoleń jak online. Z mojego punktu widzenia, jako uczestnika, wybieram szkolenia online, a nie offline. Nie zawsze są perfekcyjne technicznie, ale za to dają mi dodatkową wartość w postaci poczucia rzeczywistości i socjalnej więzi z innymi uczestnikami, której obecnie bardzo mi brakuje."
Piotr Kawecki
Advisor to the Board
"Konferencja w wersji online nie odbiegała standardem od tych realizowanych w formie stacjonarnej. Świetny dobór prelegentów i przygotowanie pozwoliło na konstruktywne pytania. Odpowiedzi wyczerpujące, odnoszące się do warunków rynkowych, wiedzy i doświadczenia prelegentów.
Bardzo dobre zarządzanie czasem oraz facylitacja (...). Świetne przygotowanie infrastruktury technicznej."
Aleksandra Chmura
Client Relationship Manager