Witamy na szkoleniu otwartym

Nie możesz wziąć udziału szkoleniu w wyznaczonym terminie? Nic nie szkodzi.
- Nagranie ze szkolenia i sesji pytań będą dostępne na platformie aż przez 90 dni – weź w nich udział wtedy, kiedy masz czas i ochotę
- Nagranie będzie dostępne dla uczestników dzień po transmisji
- Aby wziąć w nich udział, wybierz interesujący Cię temat i przejdź do nagrania.
Twój bilet obejmuje:
Pełen dostęp transmisji online 16 grudnia 2020
90-dniowy dostęp do wszystkich nagrań z prelekcji praktyków oraz sesji pytań z prelegentem
Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A
Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji
Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym
Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta
Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

WAŻNE!
Aby otrzymać certyfikat uczestnictwa potwierdź, że obejrzałeś wszystkie prelekcje.
Wystarczy, że po obejrzeniu nagrania z danej prelekcji zaznaczysz opcję

PROWADZĄCY: TOMASZ BRZEZIŃSKI
Wykwalifikowany trener z 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu rozwiązań analitycznych
Kierował pionami analitycznymi w takich firmach jak dom mediowy OMD, Telewizja Polsat, Grupa Netsprint czy iTaxi. Odpowiadał za tworzenie i optymalizację algorytmów opartych na danych. Absolwent kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej.
Harmonogram:
9:25 Powitanie uczestników i rozpoczęcie warsztatu
9:30 Digital versus tradycyjne media. Jak wykorzystać podejście user-centric, które jest niemożliwe w tradycyjnych mediach?
10:00 Działanie rynku programmatic
10:45 Przerwa na kawę
11:00 Data Management Platform (DMP) – podstawa wykorzystania danych o użytkowniku w działaniach digital
11: 45 Rodzaje danych i modele ich użycia. Łączenie danych z różnych źródeł
12:15 Aspekty prawne wykorzystania danych w kampaniach digital
12:45 Przerwa na lunch
13:30 Kanały komunikacji digital
14:00 Kontrola efektywności kampanii digital. Wskaźniki, modele rozliczeń, narzędzia.
14:30 Modele atrybucji
15:00 Trendy w rozwoju rynku digital
15:30 Bariery w stosowaniu podejścia data-driven w marketingu digital.
16:00 Zakończenie warsztatu
Zapisz się
-
Szkolenie otwarte – Data-driven digital marketingProdukt w promocji
995,00zł695,00zł
Co obejmuje bilet?
Pełen dostęp do transmisji online 16 grudnia 2020
90-dniowy dostęp do nagrania z warsztatu oraz sesji pytań z prelegentem
Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A
Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji
Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym
Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta
Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.
Harmonogram:
Dzień I, 8 grudnia
8:45 Przywitanie uczestników, kwestie techniczne i organizacyjne
9:00 I blok szkoleniowy – HR w obliczu nowych wyzwań
– Siły rynkowe i istnienie rynku „pracownika” i „pracodawcy”
– Jak i dlaczego łączyć twardy i miękki HR z liczbami
– Dlaczego punkt odniesienia ma znaczenie
9:30 II blok szkoleniowy – Organizacja kontrolingu personalnego w firmie
– Czym jest kontroling personalny, jakie są jego cele
– Efektywność jako podstawa mierzalnego HR
– Miejsce i rola kontrolingu w strukturach firmy
– Czy controlling finansowy jest starszym bratem kontrolingu personalnego
– Znaczenie i wykorzystanie podstawowych wskaźników finansowych dla HR
– Profil kontrolera personalnego
– Czy HR jest samowystarczalny – współpraca z menedżerami
10:15 Przerwa na kawę
10:30 III blok szkoleniowy – Od strategii organizacji do podręcznika wskaźników HR
– Skąd się biorą wskaźniki
– Rodzaje wskaźników (strategiczne, taktyczne, operacyjne, projektowe, wartościowe, wynikowe, trendowe, rankingowe i benchmarkowe) i ich znaczenie dla firmy
– Budowanie własnych KPI
– Podręcznik wskaźników
12:00 Przerwa
12:45 IV blok szkoleniowy – Miary procesów HR
– Stan zatrudnienia
– Wynagradzanie
– Rotacja
– Rekrutacje
– Szkolenia
– Pozostałe wskaźniki efektywności zarządzania kapitałem ludzkim
14:15 V blok szkoleniowy – Strategiczne planowanie zasobów ludzkich – spojrzenie w przyszłość
– Planowanie i prognozowanie płac i etatów w perspektywie krótkoterminowej
– Czy kompetencje są mierzalne
– Burzenie silosów, budowanie klastrów stanowisk
– Czy warto celowo płacić poniżej benchmarku
– Liczenie zapotrzebowania na kompetencje w przyszłości
– Planowanie zasobów ludzkich w perspektywie długoterminowej
15:15 Przerwa
15:30 VI blok szkoleniowy – Benchmarki rynkowe dla wskaźników i wynagrodzeń
– Jak korzystać z benchmarków i nie dać się złapać w ich pułapki
– Znaczenie benchmarków na przykładzie rotacji
– Rodzaje benchmarków (wewnętrzne, zewnętrzne, czasowe i kosztowe)
– Czym jest płaca rynkowa
– Budowa matrycy płacowej opartej na benchmarkach
16:30 Zakończenie szkolenia
Dzień II, 9 grudnia
8:45 Przywitanie uczestników, kwestie techniczne i organizacyjne
9:00 VII blok szkoleniowy – Analityka HR czynniki sukcesu firmy
– Czy trzeba być matematykiem, żeby policzyć HR?
– Profil analityka dla działu personalnego vs profil analityka finansowego
– Analiza wynagradzania i efektywności premii
– Analiza dla procesu podwyżkowego
10:10 | VIII blok szkoleniowy – Raportowanie, analizy, wizualizacja i prezentacja danych jako zwieńczenie kontrolingu i analiz
– Znaczenie wizualizacji i prezentacji danych
– Złe praktyki w wizualizacji danych
– Jak prezentować dane, żeby osiągać zamierzone rezultaty
– Odbiorcy danych HR
– Jak zbudować dobry dashboard HR
11:10 Przerwa
11:25 IX blok szkoleniowy – Warsztat – dobór wskaźników, ich budowa, interpretacja oraz wykorzystanie
– Przejście od strategii do wskaźników HR – wykorzystanie wiedzy z III bloku szkoleniowego
13:25 Przerwa
13:40 X blok szkoleniowy – Warsztat – analiza finansowych oraz niematerialnych kosztów zmian w procesach HR – na przykładzie insourcingu kadrowo-płacowego
– Wycena finansowa procesu
– Wycena jakości, czasu, utraconych korzyści czy strat wizerunkowych
15:40 Zakończenie szkolenia
Zapisz się
-
Szkolenie otwarte – Mierzenie efektywności HRProdukt w promocji
1.295,00zł895,00zł
Co obejmuje bilet?
Pełen dostęp do 2-dniowej transmisji online 8-9 grudnia 2020
90-dniowy dostęp do nagrania z warsztatu oraz sesji pytań z prelegentem
Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A
Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji
Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym
Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta
Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.
Harmonogram:
Dzień I, 8 grudnia
8:45 Przywitanie uczestników, kwestie techniczne i organizacyjne
9:00 I blok szkoleniowy – HR w obliczu nowych wyzwań
– Siły rynkowe i istnienie rynku „pracownika” i „pracodawcy”
– Jak i dlaczego łączyć twardy i miękki HR z liczbami
– Dlaczego punkt odniesienia ma znaczenie
9:30 II blok szkoleniowy – Organizacja kontrolingu personalnego w firmie
– Czym jest kontroling personalny, jakie są jego cele
– Efektywność jako podstawa mierzalnego HR
– Miejsce i rola kontrolingu w strukturach firmy
– Czy controlling finansowy jest starszym bratem kontrolingu personalnego
– Znaczenie i wykorzystanie podstawowych wskaźników finansowych dla HR
– Profil kontrolera personalnego
– Czy HR jest samowystarczalny – współpraca z menedżerami
10:15 Przerwa na kawę
10:30 III blok szkoleniowy – Od strategii organizacji do podręcznika wskaźników HR
– Skąd się biorą wskaźniki
– Rodzaje wskaźników (strategiczne, taktyczne, operacyjne, projektowe, wartościowe, wynikowe, trendowe, rankingowe i benchmarkowe) i ich znaczenie dla firmy
– Budowanie własnych KPI
– Podręcznik wskaźników
12:00 Przerwa
12:45 IV blok szkoleniowy – Miary procesów HR
– Stan zatrudnienia
– Wynagradzanie
– Rotacja
– Rekrutacje
– Szkolenia
– Pozostałe wskaźniki efektywności zarządzania kapitałem ludzkim
14:15 V blok szkoleniowy – Strategiczne planowanie zasobów ludzkich – spojrzenie w przyszłość
– Planowanie i prognozowanie płac i etatów w perspektywie krótkoterminowej
– Czy kompetencje są mierzalne
– Burzenie silosów, budowanie klastrów stanowisk
– Czy warto celowo płacić poniżej benchmarku
– Liczenie zapotrzebowania na kompetencje w przyszłości
– Planowanie zasobów ludzkich w perspektywie długoterminowej
15:15 Przerwa
15:30 VI blok szkoleniowy – Benchmarki rynkowe dla wskaźników i wynagrodzeń
– Jak korzystać z benchmarków i nie dać się złapać w ich pułapki
– Znaczenie benchmarków na przykładzie rotacji
– Rodzaje benchmarków (wewnętrzne, zewnętrzne, czasowe i kosztowe)
– Czym jest płaca rynkowa
– Budowa matrycy płacowej opartej na benchmarkach
16:30 Zakończenie szkolenia
Dzień II, 9 grudnia
8:45 Przywitanie uczestników, kwestie techniczne i organizacyjne
9:00 VII blok szkoleniowy – Analityka HR czynniki sukcesu firmy
– Czy trzeba być matematykiem, żeby policzyć HR?
– Profil analityka dla działu personalnego vs profil analityka finansowego
– Analiza wynagradzania i efektywności premii
– Analiza dla procesu podwyżkowego
10:10 | VIII blok szkoleniowy – Raportowanie, analizy, wizualizacja i prezentacja danych jako zwieńczenie kontrolingu i analiz
– Znaczenie wizualizacji i prezentacji danych
– Złe praktyki w wizualizacji danych
– Jak prezentować dane, żeby osiągać zamierzone rezultaty
– Odbiorcy danych HR
– Jak zbudować dobry dashboard HR
11:10 Przerwa
11:25 IX blok szkoleniowy – Warsztat – dobór wskaźników, ich budowa, interpretacja oraz wykorzystanie
– Przejście od strategii do wskaźników HR – wykorzystanie wiedzy z III bloku szkoleniowego
13:25 Przerwa
13:40 X blok szkoleniowy – Warsztat – analiza finansowych oraz niematerialnych kosztów zmian w procesach HR – na przykładzie insourcingu kadrowo-płacowego
– Wycena finansowa procesu
– Wycena jakości, czasu, utraconych korzyści czy strat wizerunkowych
15:40 Zakończenie szkolenia