Twój status
Niezapisany
Cena
895
Get Started

Witamy na szkoleniu otwartym

Nie możesz wziąć udziału szkoleniu w wyznaczonym terminie? Nic nie szkodzi.

  • Nagranie ze szkolenia i sesji pytań będą dostępne na platformie aż przez 90 dni – weź w nich udział wtedy, kiedy masz czas i ochotę
  • Nagranie będzie dostępne dla uczestników dzień po transmisji
  • Aby wziąć w nich udział, wybierz interesujący Cię temat i przejdź do nagrania.

Twój bilet obejmuje:

Pełen dostęp transmisji online 16 grudnia 2020

90-dniowy dostęp do wszystkich nagrań z prelekcji praktyków oraz sesji pytań z prelegentem

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

WAŻNE!

Aby otrzymać certyfikat uczestnictwa potwierdź, że obejrzałeś wszystkie prelekcje.

Wystarczy, że po obejrzeniu nagrania z danej prelekcji zaznaczysz opcję

PROWADZĄCY: TOMASZ BRZEZIŃSKI

Wykwalifikowany trener z 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu rozwiązań analitycznych

Kierował pionami analitycznymi w takich firmach jak dom mediowy OMD, Telewizja Polsat, Grupa Netsprint czy iTaxi. Odpowiadał za tworzenie i optymalizację algorytmów opartych na danych. Absolwent kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej.

Harmonogram:

9:25 Powitanie uczestników i rozpoczęcie warsztatu

9:30 Digital versus tradycyjne media. Jak wykorzystać podejście user-centric, które jest niemożliwe w tradycyjnych mediach?

10:00 Działanie rynku programmatic

10:45 Przerwa na kawę

11:00 Data Management Platform (DMP) – podstawa wykorzystania danych o użytkowniku w działaniach digital

11: 45 Rodzaje danych i modele ich użycia. Łączenie danych z różnych źródeł

12:15 Aspekty prawne wykorzystania danych w kampaniach digital

12:45 Przerwa na lunch

13:30 Kanały komunikacji digital

14:00 Kontrola efektywności kampanii digital. Wskaźniki, modele rozliczeń, narzędzia.

14:30 Modele atrybucji

15:00 Trendy w rozwoju rynku digital

15:30 Bariery w stosowaniu podejścia data-driven w marketingu digital.

16:00 Zakończenie warsztatu

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 16 grudnia 2020

90-dniowy dostęp do nagrania z warsztatu oraz sesji pytań z prelegentem

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

Harmonogram:

Dzień I, 8 grudnia

8:45 Przywitanie uczestników, kwestie techniczne i organizacyjne

9:00 I blok szkoleniowy – HR w obliczu nowych wyzwań

 – Siły rynkowe i istnienie rynku „pracownika” i „pracodawcy”
– Jak i dlaczego łączyć twardy i miękki HR z liczbami
– Dlaczego punkt odniesienia ma znaczenie

9:30 II blok szkoleniowy – Organizacja kontrolingu personalnego w firmie

– Czym jest kontroling personalny, jakie są jego cele
– Efektywność jako podstawa mierzalnego HR
– Miejsce i rola kontrolingu w strukturach firmy
– Czy controlling finansowy jest starszym bratem kontrolingu personalnego
– Znaczenie i wykorzystanie podstawowych wskaźników finansowych dla HR
– Profil kontrolera personalnego
– Czy HR jest samowystarczalny – współpraca z menedżerami

10:15 Przerwa na kawę

10:30 III blok szkoleniowy – Od strategii organizacji do podręcznika wskaźników HR

– Skąd się biorą wskaźniki
– Rodzaje wskaźników (strategiczne, taktyczne, operacyjne, projektowe, wartościowe, wynikowe, trendowe, rankingowe i benchmarkowe) i ich znaczenie dla firmy
– Budowanie własnych KPI
– Podręcznik wskaźników

12:00 Przerwa

12:45 IV blok szkoleniowy – Miary procesów HR

 – Stan zatrudnienia
– Wynagradzanie
– Rotacja
– Rekrutacje
– Szkolenia
– Pozostałe wskaźniki efektywności zarządzania kapitałem ludzkim

14:15 V blok szkoleniowy – Strategiczne planowanie zasobów ludzkich – spojrzenie w przyszłość

– Planowanie i prognozowanie płac i etatów w perspektywie krótkoterminowej
– Czy kompetencje są mierzalne
– Burzenie silosów, budowanie klastrów stanowisk
– Czy warto celowo płacić poniżej benchmarku
– Liczenie zapotrzebowania na kompetencje w przyszłości
– Planowanie zasobów ludzkich w perspektywie długoterminowej

15:15 Przerwa

15:30 VI blok szkoleniowy – Benchmarki rynkowe dla wskaźników i wynagrodzeń

– Jak korzystać z benchmarków i nie dać się złapać w ich pułapki
– Znaczenie benchmarków na przykładzie rotacji
– Rodzaje benchmarków (wewnętrzne, zewnętrzne, czasowe i kosztowe)
– Czym jest płaca rynkowa
– Budowa matrycy płacowej opartej na benchmarkach

16:30 Zakończenie szkolenia

Dzień II, 9 grudnia

8:45 Przywitanie uczestników, kwestie techniczne i organizacyjne

9:00 VII blok szkoleniowy – Analityka HR czynniki sukcesu firmy

– Czy trzeba być matematykiem, żeby policzyć HR?
– Profil analityka dla działu personalnego vs profil analityka finansowego
– Analiza wynagradzania i efektywności premii
– Analiza dla procesu podwyżkowego

10:10 | VIII blok szkoleniowy – Raportowanie, analizy, wizualizacja i prezentacja danych jako zwieńczenie kontrolingu i analiz

– Znaczenie wizualizacji i prezentacji danych
– Złe praktyki w wizualizacji danych
– Jak prezentować dane, żeby osiągać zamierzone rezultaty
– Odbiorcy danych HR
– Jak zbudować dobry dashboard HR

11:10 Przerwa

11:25 IX blok szkoleniowy – Warsztat – dobór wskaźników, ich budowa, interpretacja oraz wykorzystanie

– Przejście od strategii do wskaźników HR – wykorzystanie wiedzy z III bloku szkoleniowego

13:25 Przerwa

13:40 X blok szkoleniowy – Warsztat – analiza finansowych oraz niematerialnych kosztów zmian w procesach HR – na przykładzie insourcingu kadrowo-płacowego

– Wycena finansowa procesu
– Wycena jakości, czasu, utraconych korzyści czy strat wizerunkowych

15:40 Zakończenie szkolenia

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do 2-dniowej transmisji online 8-9 grudnia 2020

90-dniowy dostęp do nagrania z warsztatu oraz sesji pytań z prelegentem

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Harmonogram:

Dzień I, 8 grudnia

8:45 Przywitanie uczestników, kwestie techniczne i organizacyjne

9:00 I blok szkoleniowy – HR w obliczu nowych wyzwań

 – Siły rynkowe i istnienie rynku „pracownika” i „pracodawcy”
– Jak i dlaczego łączyć twardy i miękki HR z liczbami
– Dlaczego punkt odniesienia ma znaczenie

9:30 II blok szkoleniowy – Organizacja kontrolingu personalnego w firmie

– Czym jest kontroling personalny, jakie są jego cele
– Efektywność jako podstawa mierzalnego HR
– Miejsce i rola kontrolingu w strukturach firmy
– Czy controlling finansowy jest starszym bratem kontrolingu personalnego
– Znaczenie i wykorzystanie podstawowych wskaźników finansowych dla HR
– Profil kontrolera personalnego
– Czy HR jest samowystarczalny – współpraca z menedżerami

10:15 Przerwa na kawę

10:30 III blok szkoleniowy – Od strategii organizacji do podręcznika wskaźników HR

– Skąd się biorą wskaźniki
– Rodzaje wskaźników (strategiczne, taktyczne, operacyjne, projektowe, wartościowe, wynikowe, trendowe, rankingowe i benchmarkowe) i ich znaczenie dla firmy
– Budowanie własnych KPI
– Podręcznik wskaźników

12:00 Przerwa

12:45 IV blok szkoleniowy – Miary procesów HR

 – Stan zatrudnienia
– Wynagradzanie
– Rotacja
– Rekrutacje
– Szkolenia
– Pozostałe wskaźniki efektywności zarządzania kapitałem ludzkim

14:15 V blok szkoleniowy – Strategiczne planowanie zasobów ludzkich – spojrzenie w przyszłość

– Planowanie i prognozowanie płac i etatów w perspektywie krótkoterminowej
– Czy kompetencje są mierzalne
– Burzenie silosów, budowanie klastrów stanowisk
– Czy warto celowo płacić poniżej benchmarku
– Liczenie zapotrzebowania na kompetencje w przyszłości
– Planowanie zasobów ludzkich w perspektywie długoterminowej

15:15 Przerwa

15:30 VI blok szkoleniowy – Benchmarki rynkowe dla wskaźników i wynagrodzeń

– Jak korzystać z benchmarków i nie dać się złapać w ich pułapki
– Znaczenie benchmarków na przykładzie rotacji
– Rodzaje benchmarków (wewnętrzne, zewnętrzne, czasowe i kosztowe)
– Czym jest płaca rynkowa
– Budowa matrycy płacowej opartej na benchmarkach

16:30 Zakończenie szkolenia

Dzień II, 9 grudnia

8:45 Przywitanie uczestników, kwestie techniczne i organizacyjne

9:00 VII blok szkoleniowy – Analityka HR czynniki sukcesu firmy

– Czy trzeba być matematykiem, żeby policzyć HR?
– Profil analityka dla działu personalnego vs profil analityka finansowego
– Analiza wynagradzania i efektywności premii
– Analiza dla procesu podwyżkowego

10:10 | VIII blok szkoleniowy – Raportowanie, analizy, wizualizacja i prezentacja danych jako zwieńczenie kontrolingu i analiz

– Znaczenie wizualizacji i prezentacji danych
– Złe praktyki w wizualizacji danych
– Jak prezentować dane, żeby osiągać zamierzone rezultaty
– Odbiorcy danych HR
– Jak zbudować dobry dashboard HR

11:10 Przerwa

11:25 IX blok szkoleniowy – Warsztat – dobór wskaźników, ich budowa, interpretacja oraz wykorzystanie

– Przejście od strategii do wskaźników HR – wykorzystanie wiedzy z III bloku szkoleniowego

13:25 Przerwa

13:40 X blok szkoleniowy – Warsztat – analiza finansowych oraz niematerialnych kosztów zmian w procesach HR – na przykładzie insourcingu kadrowo-płacowego

– Wycena finansowa procesu
– Wycena jakości, czasu, utraconych korzyści czy strat wizerunkowych

15:40 Zakończenie szkolenia

Życzymy Państwu ciekawego szkolenia!

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Szkolenie zawartość