Twój status
Niezapisany
Cena
695
Get Started
This course is currently closed

Witamy na spotkaniu praktyków online “Contact Center w czasach RPA i AI

Future of Artificial Intelligence (AI), robotic data monitoring or analysis concept based isometric design. Responsive web banner.

Twój bilet obejmuje:

Pełen dostęp do transmisji online: 16 września 2021

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentom w trakcie trwania sesji Q&A

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Certyfikat potwierdzający Twój udział w spotkaniu

WAŻNE!

Aby otrzymać certyfikat uczestnictwa potwierdź, że obejrzałeś wszystkie bloki z prelekcjami.

Wystarczy, że po obejrzeniu nagrań z danego bloku zaznaczysz opcję

Harmonogram:

9:55 Powitanie uczestników i rozpoczęcie spotkania

10:0010:45 Zespół Obsługi Klienta sercem organizacji, czyli customer centricity w wydaniu OLX

  • Czy można mając 13 M użytkowników zarządzać obsługą, jak w startup -ie? Czyli o tym, że rozmiar ma znaczenie
  • Czy Zespół Obsługi to pierwsze, czy ostatnie miejsce w łańcuchu? Czyli o tym, że dobre doświadczenia użytkownika budujemy przez dobre doświadczenia Pracownika
  • Czy można rozwijać biznes bez zwiększania zasobów? Czyli o tym, że naczynia połączone to pojęcie nie tylko z biologii
  • Czy można dbać o siebie bez słuchania siebie nawzajem? Czyli o tym, że feedback od Zespołu Obsługi to feedback od Użytkownika
  • Czy lider wie wszystko? Czyli o tym, jak #oneteam podejmuje decyzje w OLX

Anna Olichwier, Customer Service Manager, OLX Polska

10:45 – 10:55 Przerwa

10:55 – 11:40 Czy lepsze musi być wrogiem dobrego? Czyli jak przekuć porażkę w sukces, a z udanych wdrożeń wycisnąć jeszcze więcej

  • PoC czy zawsze warto poprzedzać nim wdrożenie?
  • Odpowiednia kalibracja i miary kryterium sukcesu.
  • Czy musimy automatyzować całe zadania aby skutecznie wspierać biznes?

Na przykładach udanych i nieudanych wdrożeń opowiem o moim podejściu do PoC, o tym, że czasami częściowa automatyzacja może mieć znaczący wpływ na cały proces, a najlepszym recenzentem naszej pracy jest zawsze Klient.

Wojciech Matelski, Customer Experience Team Leader, Mediation Process Owner, Allegro.pl

11:40 – 11:50 Przerwa

11:50 – 12:35 Jak nie stracić Pracowników i nie zrazić do siebie Klientów  – czyli o tym jak inteligentne technologie wspierające automatyzację procesów wpływają na CX, EX oraz efektywność kosztową

  • Po co ta technologia skoro od zawsze …
  • Zrozumieć potrzeby Klientów i rozpoznać bolączki Pracowników
  • „all hands on deck”, czyli co zrobić aby zmaksymalizować szansę na owocne wdrożenie
  • W poszukiwaniu zaginionego business case

Maciej Natorski, Dyrektor Obszaru Innowacji i Robotyzacji, LINK4

12:35 – 12:50 Przerwa

12:50 – 13:35 Wyciągnij wnioski z niedokończonych, nieudanych wdrożeń, czyli krótka historia o przestrogach i o tym, że czasami ważniejsze od demonstrowania sukcesu, jest mówienie o tym, co się nie powiodło 

  • Jakich błędów nie popełnić?
  • Dobre i złe doświadczenia zbudowane na bazie wdrożeń

Paweł Jarocki, Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta, KROSS

13:35 Zakończenie spotkania

Życzymy Państwu ciekawych prelekcji!

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl