Spotkanie praktyków live

KONKURSY I LOTERIE – PRAWO W MARKETINGU – 26 marca

Formuła online

sticker, banner, business

Podczas spotkania Eksperci z kancelarii Affre i Wspólnicy wyjaśnią wątpliwości związane z opracowaniem i realizacją konkursów i promocji w świetle obowiązującego prawa.

Kluczowe zagadnienia:

  • Marketing konkursów i loterii – jak prawidłowo określić warunki promocji na opakowaniu i w treści reklamy
  • Czym różni się konkurs od loterii?
  • Wymagania organizacyjne, opłaty i podatki
  • Konkursy w mediach społecznościowych
  • Regulamin akcji promocyjnej i zakazane klauzule
  • RODO w kampaniach reklamowych  

W trakcie spotkania przewidziano czas na pytania i odpowiedzi tak, aby każdy z uczestników mógł otrzymać wyjaśnienie wątpliwości.

Dla kogo:

Osób odpowiedzialnych za tworzenie lub opiniowanie kampanii reklamowych czy komunikację zewnętrzną w spółkach – pracownicy działów prawnych, marketingowych, PR w firmach, agencje marketingowe, domy mediowe.

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Stałe łącze internetowe
  • Kamera internetowa
  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

PARTNER MERYTORYCZNY

Korzyści dla uczestnika:

hook, ok, check Przegląd najnowszych zmian prawnych

hook, ok, check Omówienie kluczowych zagadnień w oparciu o praktyczne przykłady

hook, ok, check Analiza aspektów prawnych – niezbędna pigułka wiedzy dla każdego marketingowca

hook, ok, check Praktyczne wskazówki do wykorzystania w codziennej pracy

hook, ok, check Możliwość zadawania pytań


Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy, podczas którego uczestnik pozna najważniejsze aspekty prawne związane z organizacją konkursów, loterii i akcji promocyjnych

PRELEGENCI

Przemysław Rybicki
Przemysław Rybicki

Radca Prawny, Affre i Wspólnicy

Specjalizuje się w prawie konkurencji oraz prawie konsumenckim. Uczestniczy w projektach związanych z oceną i wprowadzaniem polityki dystrybucyjnej oraz oceną zgodności regulaminów i umów z prawem konsumenckim. Posiada 9 letnie doświadczenie w prawie ochrony konkurencji i konsumentów zapoczątkowane pracą w UOKiK. Reprezentuje klientów zarówno w postępowaniach przed organami administracji (np. Prezesem UOKiK), jak i sądami. W 2016 r. został laureatem ogólnopolskiego konkursu organizowanego przez Dziennik Gazetę Prawną i Wolters Kluwer „Rising Stars – Prawnicy, liderzy jutra”​. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Centrum Prawa Angielskiego i Europejskiego organizowanego przez Uniwersytet Warszawski we współpracy z Uniwersytetem w Cambridge. Studiował także na wydziale prawa Cardiff University w Walii. Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie.

Dagmara Dłużewska
Dagmara Dłużewska

Radca Prawny, Affre i Wspólnicy

Specjalizuje się w ochronie danych osobowych, e-commerce oraz prawie konsumenckim. W Kancelarii Affre& i Wspólnicy zajmuje się również prawem konkurencji.

Zdobywała doświadczenie zawodowe w organach administracji publicznej oraz kancelariach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie na kierunkach prawo i administracja. Jest członkiem Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Ukończyła także studia podyplomowe Prawo nowoczesnych technologii na Akademii Leona Koźmińskiego.

Krzysztof Witek
Krzysztof Witek

Adwokat, Affre i Wspólnicy

Specjalizuje się w prawie ochrony konsumentów, prawie karnym dla biznesu  i prawie konkurencji. Doradza przedsiębiorcom w zakresie prawa karnego oraz prowadzi sprawy sporne przed sądami powszechnymi i organami ścigania. Posiada również doświadczenie w zakresie postępowań  dotyczących ochrony konsumentów.

Absolwent prawa na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Członek Izby Adwokackiej w Warszawie.

Program:

9:00 Powitanie, wskazówki organizacyjne

9:15 Marketing konkursów i loterii

  • Warunki promocji na opakowaniach produktów
  • Warunki promocji w treści reklam
  • Jak zmieścić warunki promocji w treści sms / spocie reklamowym / na opakowaniu?
  • Promocja z „gwiazdką”
  • Kolor lub wielkość liter a ryzyka prawne
  • Konkursy w mediach społecznościowych

radca prawny Przemysław Rybicki, Affre & Wspólnicy

10:45 przerwa

11:00 ABC konkursów i loterii

  • Czym różni się konkurs od loterii?
  • Wymogi organizacyjne, opłaty i podatki
  • Regulamin akcji promocyjnej i zakazane klauzule

adwokat Krzysztof Witek, Affre & Wspólnicy

12:30 przerwa

13:00 RODO w konkursach, loteriach i kampaniach reklamowych

  • Kilka słów o RODO
  • Jak, gdzie i kiedy należy chronić dane osobowe przy organizacji konkursu, loterii, kampanii reklamowej?
  • Obowiązki informacyjne oraz umowy powierzenia
  • Realizacja praw osób, których dane dotyczą

radca prawny Dagmara Dłużewska, Affre & Wspólnicy

14:45 Sesja pytań & odpowiedzi

15:00 Zakończenie spotkania

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 26 marca 2021 r.

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

Masz pytania?

Joanna Jamka

Conference Director
500-161-297

j.jamka@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwiązania technologicznego klienta).
Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.
Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.
Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.
Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.