Komunikacja wewnętrzna w dobie ciągłej zmiany

(spotkanie praktyków online)

group, balloons, clouds

15 września 2021

W jakim położeniu jest dzisiaj Komunikacja wewnętrzna? Jak będzie wyglądał powrót pracowników do firm? Jakie rozwiązania szykuje Twoja konkurencja?

Podobno świat już nigdy nie będzie taki sam. Dowiedz się jak ważna jest dzisiaj komunikacja i jak sprawnie zarządzać nią w dobie ciągłej zmiany. Poznaj przykłady zarządzania komunikacją wewnętrzną w czasach post-pandemicznych.

Podczas spotkania praktyków swoimi case studies podzielą się przedstawiciele m. in: Getin Noble Bank S.A., Grupa CCC, Leroy Merlin Polska, Medicover, Capgemini Polska, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, Unum Życie TUiR, Citibank Europe plc.

Podczas spotkania dowiesz się:

  • 2020-2021 – które wydarzenia wpłyną na kształt komunikacji wewnętrznej
  • Czego nauczył nas rok 2020
  • Jak pandemia zdeterminuje kierunek i rolę komunikacji wewnętrznej w organizacjach
  • Jak budować kompetencje i skuteczne strategie komunikacyjne w nowej rzeczywistości
  • Jak z sukcesem kształtować współpracę i komunikację wewnątrzorganizacyjną
  • Digitalizacja komunikacji – jakie są nowe kanały i narzędzia, a także inny przekaz, język, format
  • Jak powinna przebiegać komunikacja dwukierunkowa w trybie online
  • Jak kształtować poczucie przynależności w zmienionej rzeczywistości
  • Jak efektywnie zbudować społeczność ambasadorów wśród pracowników
  • Dodatkowo sesja Q&A – Chcesz włączyć się do rozmowy? Zadać pytanie? Po każdej prelekcji będzie mieć taką możliwość!

Dlaczego online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
  • WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Na zakończenie wydarzenia otrzymujesz certyfikat potwierdzający Twój udział w spotkaniu.

Wymagania techniczne spotkania praktyków online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Prelegenci:

Daria Sulgostowska
Daria Sulgostowska
Head of Corporate Communication & Sustainability, Grupa CCC
Damian Ziąber
Damian Ziąber
Rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
Justyna Gościńska-Bociong
Justyna Gościńska-Bociong
Dyrektor ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej, Healthcare Services, Medicover
Marta Chmielewska
Marta Chmielewska
Kierownik Zespołu Komunikacji Wewnętrznej, Getin Noble Bank S.A.
Dominika Nawrocka
Dominika Nawrocka
Brand Communication & CSR Manager, Capgemini Polska
Paulina Pracz
Paulina Pracz
Internal Communications Manager, Citibank Europe plc
Iwona Szramik
Iwona Szramik
Internal Communication & Employer Branding Lead, Capgemini Polska
Małgorzata Morańska
Małgorzata Morańska
Rzecznik Prasowy, Kierownik Zespołu Komunikacji Korporacyjnej, Prezes Zarządu Fundacji Unum
Maksymilian Pawłowski
Maksymilian Pawłowski
Manager Komunikacji, Leroy Merlin Polska

Do kogo adresowane jest spotkanie?

Wydarzenie kierowane jest w szczególności do: Dyrektorów, Kierowników, Managerów, Specjalistów: działów.: komunikacji, komunikacji wewnętrznej, komunikacji korporacyjnej, PR, HR, projektów komunikacyjnych oraz Employer Branding Managerów.

.

Harmonogram:

9:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie spotkania

9:109:50 2020-2021: subiektywny przegląd wydarzeń, które jak żadne inne wpłyną na kształt komunikacji wewnętrznej

Co wydarzyło się w ciągu ostatnich 12 miesięcy ważnego dla wszystkich specjalistów i ekspertów zajmujących się komunikacją wewnętrzną? Z czym zmierzy się w swojej komunikacji szeroko rozumiana kadra menedżerska? Wspólnie przyjrzymy się wydarzeniom i zjawiskom, które trzeba będzie wziąć pod uwagę projektując i prowadząc komunikację wewnętrzną. Porozmawiamy o zmianach, które zachodzą dookoła nas, zaś cztery wymiary rozmowy będą oparte na takich hasłach:  

  • Makroekonomia
  • Zdrowie
  • Biznes
  • Człowiek

Damian Ziąber, Rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

9:50 – 9:55 Przerwa

9:55 – 10:35 Komunikacja, która buduje pozytywne doświadczenia pracowników

  • Jakie jest jej znaczenie i rola w procesie. Co zmieniła pandemia
  • Czym się charakteryzuje, jakie są jej mocne strony, a czego lepiej unikać
  • Digitalizacja komunikacji to nie są tylko nowe kanały i narzędzia, to także inny przekaz, język, format

Marta Chmielewska, Kierownik Zespołu Komunikacji Wewnętrznej, Getin Noble Bank S.A.

10:35 – 10:45 Przerwa na kawę

10:45 – 11:25 Komunikacja i współpraca wewnątrzorganizacyjna – nowy punkt równowagi. Jak budować kompetencje i skuteczne strategie komunikacyjne w nowej rzeczywistości

  • Jak z sukcesem kształtować współpracę i komunikację wewnątrzorganizacyjną jest pytaniem, na które specjaliści od komunikacji nieustannie poszukują odpowiedzi. Obszar komunikacji i współpracy wewnątrzorganizacyjnej nieustannie i czasem zaskakująco ewoluuje, co jest bezpośrednio związane ze zmianami społecznymi, ekonomicznymi oraz technologicznymi, jak również z wyzwaniami, przed którymi stawiane są przedsiębiorstwa między innymi w związku z pandemią. Jeszcze bardziej niż w ostatnich latach, jasne staje się, że przyszłość nie jest liniowa, co zmienia zasady planowania strategicznego. Oczywiście nie jest to zaskakujące, ponieważ zmiany są immanentną cechą naszego życia, niemniej to co jest nowe, to tempo ich zachodzenia. Zatem liderzy komunikacji muszą umieć radzić sobie z jednej strony z wolumenem informacji a z drugiej strony z szybkością jej przepływu i tym samym budować strategię działania odpowiadające nowym realiom. Ale dzisiaj w obszarze komunikacji nie chodzi tylko o przepływ informacji, jej skuteczne dostarczenie do odbiorcy czy wykorzystane narzędzia, ale o wartość, jaką ta informacja tworzy dla przedsiębiorstwa, wpływ na doświadczenia pracowników w nim zatrudnionych oraz wsparcie dla zachodzących zmian. O tych zagadnieniach oraz możliwych do przewidzenia komunikacyjnych wyzwaniach przyszłości będzie traktować niniejsza prelekcja. 

Maksymilian Pawłowski , Manager Komunikacji, Leroy Merlin Polska

11:25 – 11:30 Przerwa

11:30 – 12:10 Jak kształtować poczucie przynależności w zmienionej rzeczywistości

Dowiesz się, w jaki sposób:

  • Zdefiniować nowe potrzeby pracowników   
  • Wzmacniać poczucie przynależności
  • Kształtować kulturę wdzięczności i doceniania
  • Tworzyć angażującą komunikację, która sprzyja adaptacji do zmian

Małgorzata Morańska, Rzecznik Prasowy, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej, Prezes Zarządu Fundacji Unum

12:10 – 12:40 Przerwa na lunch

12:40 – 13:20 Komunikacja dwukierunkowa w trybie online

  • Narzędzia do budowania kultury dialogu w firmie
  • Angażowanie kadry kierowniczej w komunikację
  • Feedback – jak o niego pytać i co z nim zrobić, aby był źródłem pozytywnych zmian?

Paulina Pracz, Internal Communications Manager, Citibank Europe plc

13:20 – 13:25 Przerwa

13:25 – 14:05 Komunikacja post-covid, czyli jak pandemia zdeterminuje kierunek i rolę komunikacji wewnętrznej w organizacjach

  • Jak przygotować organizację na zmianę?
  • Jak komunikować poszczególne etapy zmiany, która obejmuje całą firmę?
  • Które narzędzia komunikacji angażują w modelu pracy zdalnej?
  • Jak utrwalić efekty zmiany w komunikacji rozproszonej?

Justyna Gościńska-Bociong, Dyrektor ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej, Healthcare Services, Medicover

14:0514:15 Przerwa na kawę

14:15 14:55 Czego nauczył nas rok 2020, czyli 5 lekcji dla komunikacji wewnętrznej

  • Przygotuj plan działania w kryzysie
  • Na nowo zdefiniuj rolę przywództwa
  • Zadbaj o komunikację dwukierunkową i feedback
  • Postaw na digitalizację kanałów komunikacji
  • Zainwestuj w budowanie kultury zaangażowania, doceniania i dobrostanu

Dominika Nawrocka, Brand Communication & CSR Manager, Capgemini Polska

Iwona Szramik, Internal Communication & Employer Branding Lead, Capgemini Polska

14:55 – 15:35 Jak efektywnie zbudować społeczność ambasadorów wśród pracowników?

  • Jak łączyć markę konsumencką z marką pracodawcy w działaniach angażujących pracowników
  • Jak wykorzystać produkt w budowaniu wewnętrznych ambasadorów i influencerów
  • W jaki sposób rozwijać kompetencje i wspierać rozwój pracowników sieci sprzedaży

Daria Sulgostowska , Head of Corporate Communication & Sustainability, Grupa CCC

15:35 Zakończenie spotkania

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 15 września 2021

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentom po wystąpieniach

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Certyfikat potwierdzający Twój udział w konferencji.

Chcesz się przeszkolić z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.

Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwiązania technologicznego klienta).

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.

Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.

Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.

Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.