Komunikacja wewnętrzna w dobie digital

(spotkanie praktyków online)

14 kwietnia 2021

Komunikacja wewnętrzna, z powodu braku czasu, finansów, zasobów, nierzadko spychana była na dalszy plan. Jednocześnie okazywała się być jednym z najważniejszych elementów naszej organizacji. Bez ludzi, bez umiejętnego, prostego porozumiewania się z nimi, bez wyboru efektywnych narzędzi komunikacji, nie osiągniemy założonych celów, bo kluczem do sukcesu firmy są zmotywowani pracownicy.

Rok temu świat się zmienił. Dowiedz się jak ważna jest dzisiaj komunikacja i jak sprawnie zarządzać nią w dobie digital.

Podczas spotkania praktyków swoimi case studies podzielą się przedstawiciele m.in: Leroy Merlin Polska, Nationale-Nederlanden, LINK4, Carlsberg Polska, Unum Życie TUiR, Polska Grupa Farmaceutyczna.

Podczas spotkania dowiesz się:

  • Jak zarządzać komunikacją wewnętrzną w dobie ograniczeń społecznych.
  • Jak budować strategię w zakresie poprawy komunikacji i współpracy z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych.
  • Czego uczy nas pandemia i jaka będzie post-COVIDowa komunikacja wewnętrzna? 
  • W jaki sposób komunikować poszczególne etapy zmiany, która obejmuje całą firmę.
  • Jak kształtować kulturę, która pozwala na pełniejsze wykorzystanie potencjału technologicznego.
  • Na jakie narzędzia warto postawić w dzisiejszych czasach.
  • Jak utrwalić efekty zmiany w komunikacji rozproszonej.
  • Dodatkowo sesja Q&A – Chcesz włączyć się do rozmowy? Zadać pytanie? Po każdej prelekcji będzie mieć taką możliwość!

Dlaczego online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich.
  • WYPRZEDZASZ KONKURENCJĘ! Szkolisz się z interesującego Cię tematu.
  • Na zakończenie wydarzenia otrzymujesz certyfikat potwierdzający Twój udział w spotkaniu.

Wymagania techniczne spotkania praktyków online

  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

Prelegenci:

Sebastian Grochala
Sebastian Grochala
Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.
Małgorzata Janikowska
Małgorzata Janikowska
Starszy specjalista ds. Komunikacji, Carlsberg Polska
Maciej Krzysztoszek
Maciej Krzysztoszek
Rzecznik Prasowy i Menedżer Komunikacji Korporacyjnej, LINK4
Marta Pokutycka-Mądrala
Marta Pokutycka-Mądrala
Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy, Nationale-Nederlanden
Małgorzata Morańska
Małgorzata Morańska
Rzecznik Prasowy, Kierownik Zespołu Komunikacji Korporacyjnej, Prezes Zarządu Fundacji Unum
Maksymilian Pawłowski
Maksymilian Pawłowski
Manager Komunikacji, Leroy Merlin Polska

Do kogo adresowane jest spotkanie?

Wydarzenie kierowane jest w szczególności do: Dyrektorów, Kierowników, Managerów, Specjalistów: działów.: komunikacji, komunikacji wewnętrznej, komunikacji korporacyjnej, PR, HR, projektów komunikacyjnych oraz Employer Branding Managerów.

.

Harmonogram:

9:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie spotkania

9:109:50 Kształtowanie poczucia wspólnotowości i przynależności podczas pracy zdalnej

  • Jak zrozumieć pracownika w home-office
  • Jak utrzymać ducha współpracy i zespołu
  • Jak kształtować angażujące miejsce pracy, w którym chce się chcieć

Małgorzata Morańska, Rzecznik Prasowy, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej, Prezes Zarządu Fundacji Unum

9:50 – 10:00 Przerwa

10:00 – 10:40 Czy jest przestrzeń do innowacji i testowania przy komunikowaniu strategii biznesowej firmy

  • Od czego zacząć w planowaniu komunikacji kompleksowych, strategicznych tematów biznesowych.
  • W jaki sposób angażować pracowników do współtworzenia komunikacji w firmie.
  • Czy formuła telewizji śniadaniowej może się sprawdzić w komunikacji wewnętrznej. Na jakie narzędzia warto postawić w dzisiejszych czasach.

Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy, Nationale-Nederlanden

10:40 – 10:50 Przerwa

10:50 – 11:30 Komunikacja w organizacji, czyli jak nie zgubić wspólnego celu i nie rozcieńczyć kultury organizacji? Czyli kilka słów o:

  • Komunikacji wewnętrznej w dobie ograniczeń społecznych,
  • Komunikacji wspierającej pracownika,
  • Działaniach angażujących pracowników nie tylko w proces komunikacji,
  • Tym do czego jest nam potrzebny dział komunikacji. A wszystko w digitalowej otoczce.

Małgorzata Janikowska, Starszy specjalista ds. Komunikacji, Carlsberg Polska

11:30 – 11:40 Przerwa

11:40 – 12:20 Czego uczy nas pandemia i jaka będzie post-COVIDowa komunikacja wewnętrzna? 

Rola komunikacji wewnętrznej w trakcie pandemii znacznie wzrosła. Przed zespołami komunikacji pojawiły się nowe wyzwania, ale wraz z nimi nowe możliwości. W trakcie spotkania wspólnie zastanowimy się m.in. nad tym:

  • Czego uczy nas pandemia i co zmieniło się w postrzeganiu roli oraz zadań komunikacji wewnętrznej w firmie?
  • Jakie wyzwania stanęły przed zespołami komunikacji w firmach o różnej specyfice – w tym m.in. w organizacjach zatrudniających w większości tzw. pracowników off-line?
  • Jakie narzędzia i kanały komunikacji wewnętrznej zyskały w dobie pandemii?
  • Które trendy przyspieszyło pojawienie się COVID-19? Jaka będzie post-COVIDowa komunikacja wewnętrzna? 

Sebastian Grochala, Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.

12:20 – 13:00 Przerwa na lunch

13:00 – 13:45 Strategia budowania cyfrowej kultury współpracy i komunikacji w przedsiębiorstwie – jak poradzić sobie z tym wyzwaniem?

  • Zdolność do zwinnej transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa oraz dojrzałość kultury cyfrowej pracowników są czynnikami budującymi przewagę konkurencyjną na rynku. Jak budować strategię w zakresie poprawy komunikacji i współpracy z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych oraz jak kształtować kulturę, która pozwala na pełniejsze wykorzystanie potencjału technologicznego, jest zagadnieniem nad rozwiązaniem, którego często zastanawia się wielu ekspertów od komunikacji i transformacji cyfrowej. O ile nie ma jednej słusznej i skutecznej drogi, to jest kilka filarów, które warto wykorzystać podążając ścieżką cyfrowego rozwoju. O tym i innych aspektach cyfrowego świata wewnątrzorganizacyjnego będzie traktować ta sesja on-line.

Maksymilian Pawłowski , Manager Komunikacji, Leroy Merlin Polska

13:45 – 13:55 Przerwa

13:55 – 14:35 Komunikacja zmiany w czasach wielkiej zmiany. Jak wdrożyć strategię, misję i wartości w rozproszonym świecie?

  • Jak przygotować organizację na zmianę?
  • Jak komunikować poszczególne etapy zmiany, która obejmuje całą firmę?
  • Które narzędzia komunikacji angażują w modelu pracy zdalnej?
  • Jak utrwalić efekty zmiany w komunikacji rozproszonej?

Maciej Krzysztoszek, Rzecznik Prasowy i Menedżer Komunikacji Korporacyjnej, LINK4

14:35 Zakończenie spotkania

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 14 kwietnia 2021

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentom po wystąpieniach

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Certyfikat potwierdzający Twój udział w konferencji.

Chcesz się przeszkolić z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

Spotkanie praktyków to rodzaj wydarzenia, w którym możesz połączyć się z prelegentem online w czasie rzeczywistym za pomocą platformy szkoleniowej Trio Conferences – może zadać prelegentowi wszystkie pytania, które Cię interesują. Szczegółowe zasady oraz harmonogram spotkania online określone są w ofercie konkretnego wydarzenia.
Spotkania odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Tak, spotkania praktyków online zostały przygotowane w taki sposób, aby każdy mógł zadawać pytania.
Tak, dyskusje ekspertów mogą się odbywać jeśli przewiduje je program wydarzenia.
Aby zarejestrować się na darmowe webinarium musisz zaznaczyć wszystkie zgody marketingowe. Sprawdź czy je zaznaczyłeś – to najczęstszy powód problemów z rejestracją.
Po udanej rejestracji na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z linkiem do wirtualnego pokoju. Godzinę przed rozpoczęciem webinarium prześlemy go do Ciebie raz jeszcze wraz z przypomnieniem terminu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tak, nagrania z darmowych spotkań można obejrzeć po zalogowaniu/zarejestrowaniu się do platformy w Strefie darmowej.
Jeśli jesteś już zarejestrowany na platformie przejdź do Strefy darmowej, którą znajdziesz w dwóch miejscach na stronie:
– pierwsze – poprzez zakładkę Szkolenia w menu głównym (podzakładka Strefa darmowa)
– drugie – Kursy i strefa darmowa w zakładce Moje konto
Dostęp do nagrań, które Cię interesują, wykupujesz w wybranym przez siebie wariancie na określoną liczbę dni. Oznacza to, że przez ten czas możesz bez ograniczeń oglądać nagrania oraz dowolną liczbę razy wracać do nich oraz innych udostępnionych materiałów (prezentacje, raporty itp.)y. Nagrania są dostępne tylko poprzez platformę – nie można ich pobrać, aby skopiować. Pozostałe materiały są dostępne w opcji do pobrania.
Dostęp do nagrań otrzymasz od razu po opłaceniu dostępu wybraną przez siebie metodą płatności (przelew bankowy, PayU. Pamiętaj, że księgowanie może trwa kilka do kilkunastu godzin. Jeśli zależy Ci na czasie prześlij nam potwierdzenie przelewu na adres kontakt@trioconferences.pl, a udostępnimy Ci nagrania jeszcze tego samego dnia.
Przyczyn może być wiele. Najczęstsze:
1. Jeśli pojawia się komunikat: Nieobsługiwany format video lub MIME – problem spowodowany jest przez nieaktualną wtyczkę Flash. Proszę pobrać najnowszą wersję rozszerzenia Adobe Flash Player dla swojej przeglądarki internetowej.
2. Video nie odtwarza się w przeglądarce Chrome – ten problem pojawia się często. Najłatwiejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z każdej innej przeglądarki.

Jeśli masz inny problem napisz do nas adres kontakt@trioconferences.pl
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.