Komunikacja kryzysu PR w dobie pandemii

Liczba case studies: 3.


Zagrożenia w czasie epidemii postawiły przed przedsiębiorstwami duże wyzwania. Sytuacja wielu firm jest wręcz dramatyczna. Rodzi się pytanie, jak przetrwać. Interesuje Cię opinia ekspertów i chcesz poznać dobre praktyki dotyczące komunikacji PR w dobie kryzysu oraz business case’y wyjścia
z impasu? Jeśli tak, świetnie trafiłeś. To wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Szukasz odpowiedzi na te pytania?

  • W jaki sposób PR powinien zadbać o wizerunek, żeby nie ucierpiał?
  • Jak mierzyć efektywność działań w czasach koronawirusa?
  • Za pomocą jakich narzędzi sprawdzać skuteczność działań?  
  • Na czym polega Rola PR-owca w dobie kryzysu?

PRELEGENCI

Marta Pokutycka-Mądrala
Marta Pokutycka-Mądrala
Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy, Nationale-Nederlanden
Hubert Niedzielski
Hubert Niedzielski
Kierownik ds. PR marki Volkswagen, Volkswagen Group Polska
Damian Ziąber
Damian Ziąber
Rzecznik Prasowy, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny

Postęp kursu

0% ukończone
0/3 Steps

Wydarzenie jest realizowane w formule szkolenia na żądanie

  • Wydarzenie jest dostępne dla uczestników od dnia publikacji na platformie szkoleniowej.
  • Aby z niego skorzystać wystarczy opłacić dostęp do kursu.
  • Kurs udostępniony jest na okres 30 dni.
  • Uczestnik może wracać do prelekcji dowolną liczbę razy
  • Kontakt z prelegentem jest możliwy drogą mailową.

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu online?

  • NIE WYCHODZISZ Z DOMU, dzięki czemu nie narażasz zdrowia swojego, ani swoich bliskich
  • JESTEŚ NA BIEŻĄCO!
  • Pomimo sytuacji, nadal możesz poszerzać swoją wiedzę i szkolić się z najbardziej aktualnych tematów
  • Sam decydujesz kiedy się szkolisz – wracasz do nagrań dowolną liczbę razy
  • NIE MUSISZ SIĘ SPIESZYĆ – otrzymujesz dostęp do webinariów aż na 30 dni!

Wybierz swój pakiet uczestnictwa

Uczestnicy wybrali także

FAQ

Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.

Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwiązania technologicznego klienta).

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.

Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.

Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.

Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.

Masz pytania?

Uczestnictwo

Agnieszka Palka

Project Manager
519-407-681

a.palka@trioconferences.pl

Sponsoring

Robert Szpindler

Business Development Manager

519-407-698

r.szpindler@trioconferences.pl