Szkolenie otwarte 23 marca

Jak pisać, aby być czytanym? – skuteczna komunikacja w biznesie

Formuła online

Cele szkolenia:

Przekazanie praktycznych technik i zasad komunikacji pisemnej w środowisku biznesowym.

Korzyści dla uczestników:

  • Poznasz kluczowe zasady komunikacji firmowej
  • Dowiesz się jak pisać w zgodzie ze sobą, ale i przyjętym kanonem (internetowy savoir vivre)
  • Nauczysz się budowania struktury treści (maile, artykuły, newslettery itp.) tak, aby były jasne, przejrzyste i jednocześnie angażujące odbiorcę
  • Dowiesz się, co zrobić, aby odbiorcy zapamiętali najważniejsze informacje w przygotowywanych przez Ciebie materiałach

Dla kogo:

  • Pracownicy działów marketingu
  • Pracownicy działów sprzedaży
  • Pracownicy działów HR
  • PR-owcy odpowiedzialni za informacje prasowe
  • Pracownicy tworzący raporty
  • Pracownicy działów obsługi Klienta
  • Wszystkie osoby mające do czynienia z komunikacją z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Wymagania techniczne spotkania online:

  • Stałe łącze internetowe
  • Kamera internetowa
  • Komputer lub laptop z zainstalowaną przeglądarką internetową (zalecana Google Chrome)
  • Głośniki lub słuchawki do odtwarzania dźwięku

W programie m.in. :

hook, ok, check Jak tworzyć dobre tytuły w mailach i innych tekstach firmowych

hook, ok, check Jak zawrzeć maksimum informacji w minimum treści

hook, ok, check Jak budować  teksty w świecie online

hook, ok, check Zasady budowania stopki firmowej

hook, ok, check Jak unikać najczęstszych błędów językowych

hook, ok, check Emocje w komunikacja, czyli na co warto zwrócić uwagę


Program spotkania obejmuje 1 dzień szkoleniowy, podczas którego uczestnicy poznają praktyczne zasady i techniki komunikacji pisemnej.

SZKOLENIE POPROWADZI:


Monika Walczak

Uznany trener biznesu, jako coach i mentor z zamiłowania wspiera ludzi i organizacje w rozwoju, z wykształcenia socjolog.
Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach rozwojowych. Prowadzi treningi indywidualne i zespołowe. Wspiera ludzi i organizacje w przechodzeniu przez zmianę. Przez blisko 20 lat realizował różnorodne projekty związane ze sprzedaż a następnie z  komunikacją firmową pełniąc najwyższe funkcje kierownicze
w przedsiębiorstwach. Od 7 lat kieruje i realizuje projekty edukacyjne. Jest uznanym mentorem kadry managerskiej.

Jej szkolenia są wysoko cenione ponieważ przekazuje praktyczną, biznesową wiedzę, która wprost koresponduje z potrzebami uczestników.

Kierowała wieloma projektami pracując w największych koncernach w Polsce.
Realizowała projekty m.in. dla PZU S.A., PGE S.A., PSE S.A., Wodociągi (Jaworzno, Sosnowiec), P4, ING Tech, Castorama, BZ WBK Leasing i wiele innych.

PROGRAM SZKOLENIA:

8:45-9:00 Przywitanie uczestników, kwestie techniczne i organizacyjne

I. Jak pisać, aby być czytanym – czyli jak skupiać uwagę za pomocą słowa

  • Jak tworzyć dobre tytuły w mailach i innych tekstach firmowych
  • Nadtytuły, podtytuły i śródtytuły, czyli jak tworzyć strukturę tekstów
  • Jak prowadzić tekst, aby przytrzymywał uwagę odbiorcy
  • Jak zawrzeć maksimum informacji w minimum treści
  • Jak skracać tekst bez szkody dla meritum

II. O przekazywaniu treści

  • Jak budować  teksty w świecie online
  • Jak nie komplikować sobie zadania?
  • Co zrobić by było krótko i na temat?
  • Na czym polega skuteczność zasady “im prościej, tym lepiej”
  • Małe jest piękne, czyli żelazne zasady budowania stopki firmowej

III. Milczący mordercy w komunikacji firmowej

  • Jak nie nadużywać specjalistycznej nowomowy?
  • O najczęściej powtarzanych błędach językowych i jak ich unikać?

IV. Etykieta w komunikacji

  • Witaj czy nie witaj? Jak rozpoczynać maile?
    • Szanowna Pani, Szanowni Państwo, a może Ty i Wy?
    • Emocje w komunikacja, czyli na co warto zwrócić uwagę

16:00 Zakończenie szkolenia

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do transmisji online 23 marca 2021

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu szkolenia

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Marcin Jędrzejewski

Business Development Manager
514 902 951

m.jedrzejewski@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

Szkolenia zamknięte organizujemy dla Twojej firmy lub Twojego zespołu na indywidualne zamówienie. Dokładnie dostosowujemy szkolenie do potrzeb klienta i przeprowadzamy je w dogodnym dla klienta momencie.
Można skorzystać z ogólnej oferty szkoleń zamkniętych, które oferujemy (publikujemy je na stronie Szkolenia zamknięte) lub zdecydować się na inny, dowolny temat szkolenia, które przygotujemy.
Szkolenia zamknięte mogą odbyć się stacjonarnie (w siedzibie klienta lub innej dogodnej lokalizacji) albo online (na platformie szkoleniowej Trio Conferences lub z wykorzystaniem rozwiązania technologicznego klienta).
Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ Trio Conferences dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl
Szkolenia zamknięte są wyceniane indywidualnie – zostaw nam swoje dane w formularzu kontaktowym, abyśmy mogli je dla Ciebie wycenić.
Na cenę szkolenia ma wpływ kilka czynników, m.in.:
– czas trwania szkolenia,
– poziom jego zaawansowania,
– język w jakim miałoby się odbyć,
– specyfika szkolenia, tzn. czy ma obejmować informacje ogólne czy też ma bazować na konkretnych case study, ćwiczeniach dostosowanych do specyfiki pracy osób biorących udział w szkoleniu.
Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania żadnego specjalistycznego oprogramowania.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze strefy darmowej, w której publikujemy nagrania bezpłatnych webinariów i prelekcji.
Możesz zarejestrować się na trzy sposoby. Pierwsze – kupując dostęp do wydarzenia, drugi – zgłaszając się na wydarzenie darmowe, trzeci – rejestrując się poprzez zakładkę Zaloguj się w menu głównym (prawy, górny róg). Po zarejestrowaniu się każdy użytkownik otrzymuje dostęp do swoich kursów w zakładce Moje konto.
Tak, uczestnicy wydarzeń szkoleń zamkniętych otrzymują ELEKTRONICZNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA po zakończeniu szkolenia.