Szkolenie zamknięte

Inteligencja emocjonalna w praktyce
czyli sztuka mądrego funkcjonowania w rzeczywistości

Formuła online lub stacjonarnie – Ty decydujesz!

Cele szkolenia:

Zwiększenie zrozumienia przez uczestników źródła ich zachowań i emocji oraz zwiększenie umiejętności zarządzania emocjami i stresem.

W zakresie wiedzy uczestnicy:

  • Zwiększą wiedzę czym jest inteligencja emocjonalna,
  • Lepiej zrozumieją temat emocji i mechanizmy powstawania stresu,
  • Poznają techniki i metody radzenia sobie z negatywnymi emocjami,
  • Zrozumieją lepiej swoje mocne strony i obszary do rozwoju w zakresie panowania nad emocjami i stresem,
  • Właściwie będą postrzegać asertywność oraz narzędzia do stawania się prawdziwie asertywnym.

W zakresie umiejętności uczestnicy:

  • Nauczą się jak lepiej kontrolować własne emocje w sytuacjach, w których do tej pory mieli z tym trudność,
  • Przekłują stres w pozytywną mobilizację i nauczą się eliminować jego negatywny wymiar,
  • Będą lepiej zarządzać własnymi emocjami
  • Poszerzą umiejętności lepszego budowania dobrych jakościowo kontaktów z otoczeniem prywatnym i zawodowym.

W zakresie postaw uczestnicy:

  • Pokonają swoje obawy o możliwość zmiany i jej sens,
  • Zwiększą motywację do systematycznej pracy nad sobą,
  • Zmienią postrzeganie sytuacji, które do tej pory były dla nich wyjątkowo stresujące.

Program szkolenia realizowany jest w formie interaktywnych warsztatów. Uczestnicy będą brali aktywny udział w warsztacie szkoleniowym poprzez: trening umiejętności, odgrywanie krótkich ról z trenerem i uczestnikami, prace w podgrupach, ćwiczeniach indywidualnych, rozwiązywaniu testów diagnozujących.

Adresaci szkolenia:

  • Kadra menedżerska wszystkich szczebli zarządzania
  • Pracownicy działu HR
  • Specjaliści biorący udział w procesach zarządzania
  • Osoby chcące rozwinąć swój potencjał przywódczy
  • Osoby zainteresowane rozwojem siebie, zwiększaniem swojej efektywności osobistej i zawodowej

W programie m.in.:

hook, ok, check Właściwe rozumienie Inteligencji Emocjonalnej

hook, ok, check Rozumienie stresu

hook, ok, check Umiejętność motywowania siebie

hook, ok, check Praca nad poziomem inteligencji emocjonalnej

hook, ok, check Bariery w rozwoju inteligencji emocjonalnej

hook, ok, check Korzystanie z zasobów inteligencji emocjonalnej


Program szkolenia obejmuje 1 dzień (8h dydaktycznych)

Program szkolenia:

  1. Właściwe rozumienie Inteligencji Emocjonalnej:
  • Definicja inteligencji emocjonalnej
  • IQ a EQ
  • Mity związane z inteligencją emocjonalna
  • Rola emocji, ich znaczenie w procesie komunikacji
  • Paradygmaty a rzeczywistość w kontekście emocji

2. Praca nad poziomem inteligencji emocjonalnej:

  • Sześć zasad inteligencji emocjonalnej
  • Odporność psychiczna i jej wpływ na rozwój osobisty

3. Fundamenty Inteligencji Emocjonalnej – 5 obszarów

  • Samoświadomość (własnych potrzeb, pragnień, zalet, obszarów rozwoju i ograniczeń).
  • Samokontrola (nad zachowaniami oraz emocjami).
  • Automotywacja (umiejętność rozpędzania siebie).
  • Empatia (identyfikacja i utożsamianie się z uczuciami).
  • Kompetencje społeczne.

4. Bariery w rozwoju inteligencji emocjonalnej:

  • Bariery komunikacyjne, a inteligencja emocjonalna
  • Generowanie sytuacji trudnych w procesie zarządzania emocjami
  • Sposoby na samoregulację emocjonalną – poznanie technik opanowywania emocji tu i teraz

5. Rozumienie stresu:

  • Definicja stresu.
  • Rodzaje zachowań, wywoływanych przez stres emocji.
  • Własna mapa emocji.
  • Inteligencja emocjonalna w służbie radzenia sobie ze stresem.

6. Umiejętność motywowania siebie:

  • Zarządzanie emocjami w służbie osiągania celów zawodowych i prywatnych.
  • Techniki rozwijania samodyscypliny
  • Własny SWOT – nawyk analizy.

7. Korzystanie z zasobów inteligencji emocjonalnej:

  • Wykorzystanie inteligencji emocjonalną w zarządzaniu sobą i relacjami z innymi.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Formularz zgłoszeniowy

Jeśli chcesz wziąć udział w tym warsztacie albo chciałbyś zgłosić na warsztat swoich pracowników, zostaw nam swoje dane.

Zgoda marketingowa

Administratorem danych osobowych jest Trio Conferences spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (00-739) przy ul. Stępińskiej 9. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wykonania zamówionej usługi w postaci obsługi wiadomości i udzielenia odpowiedzi na wynikające z niej pytania oraz kierowania treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityka prywatności (https://online.trioconferences.pl/polityka-prywatnosci/ ) Masz prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, przesyłając informację na adres e-mail: kontakt@trioconferences.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych dokonanego przed wycofaniem tej zgody.

Masz pytania?

Marcin Jędrzejewski

Business Development Manager
514 902 951

m.jedrzejewski@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania