Szkolenie otwarte (online)

Termin 9-10 września

Innovate or die

Jesteś gotowy na nowe rozdanie w cyfrowym świecie?

Rok 2020 był bardzo trudny dla wielu firm, ale był także rokiem, w którym wiele organizacji miało okazję do przestawienia się na cyfryzację. Liderzy w swoich branżach stworzyli w swoim portfolio ponad 40% całkowicie nowych produktów, które od początku do końca mogą sprzedawać cyfrowo (McKinsey 2020). A tyko 30% dostosowali do nowych realiów. Szybko zorientowali się, że ich klienci mierzą się z nowymi problemami, wyzwaniami rynkowymi, ale także dlatego, że ich profil klienta się zmienił.

Tylko jak?

Jedną z odpowiedzi na te wyzwania jest innowacja.

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, jesteś częścią małej firmy, czy masz już ugruntowane przedsiębiorstwo, poznasz rozwiązania, które pomogą Ci odnieść sukces w procesie innowacji swoich produktów czy usług.

Dołącz do nas już dziś, aby uruchomić profesjonalną metodę innowacji rozwiązań w swojej firmie.

W ciągu dwóch dni i 4 modułach otrzymasz praktyczne przepisy, które pomogą Ci w stworzeniu w pełni funkcjonalnej ścieżki innowacji w Twojej firmie. Ścieżki, która zawiera wszystkie składniki, które pozwolą Ci dostrzec szanse na rozwój Twojego biznesu poprzez innowacje. Wykładowca to specjalista w swojej dziedzinie i ma praktyczne doświadczenie, absolwent Harvard Business School w dziedzinie innowacji. Jako pierwszy w Polsce wprowadził ubezpieczenia przez telefon i internet, wprowadził innowacyjne produkty dla małych i średnich firm będąc Dyrektorem Zarządzającymi w międzynarodowej korporacji. W ostatnich 4 latach rozwijał w Stanach Zjednoczonych Startup, który pomagał swoim klientom w transformacji cyfrowej projektując dla nich innowacyjne rozwiązania.

Dla kogo:

  1. Szefów i kierowników działów strategii
  2. Szefów i kierowników działów projektowania produktów i rozwiązań dla klientów
  3. Szefów i kierowników działów marketingu
  4. Szefów i kierowników działów sprzedaży
  5. Właścicieli firm oraz osób zarządzających firmami
  6. Dla firm, które chcą zwiększyć atrakcyjność swoich rozwiązań
  7. Dla firm, które poszukują nowych rynków i rozwiązań, tak, żeby jak najlepiej służyć swoim klientom
  8. Dla firm, które dostrzegają, że ich branża zaczyna być wypierana przez nowe technologie, a które do tej pory miały ugruntowaną pozycję na rynku

Czym jest warsztat Innovate or die?

To warsztat oparty o unikalne modele innowacji, które pozwoliły Netflixowi, Intelowi czy GM wygrać na rynku z konkurencją. To warsztat o strategiach innowacji, które pozwolą rozwijać się firmom szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. To warsztat, na którym poznasz narzędzia do przewidywania rozwoju na rynku, samej konkurencji, tego jak zdefiniować nowe obszary nowych konsumentów.

Jak wygląda program warsztatów Innovate or die?

Program opiera się na modelu Job to be done autorstwa Claytona Christensena. Jednego z najbardziej wpływowych twórców innowacji w historii. Każda z części poparta jest business casem, dzięki temu będziesz nie tylko mógł zobaczyć, jak wyglądają modele innowacji, ale także jak wdrożyć je w życie w praktycznych historiach.

Co otrzymasz w ramach warsztatu:

  • Dwu dniowy w pełni interaktywny warsztat na żywo (za pośrednictwem zoom)
  • Pełny dostęp do prowadzącego warsztaty
  • Materiały w postaci prezentacji i nagrań wideo z warsztatów
  • Business casy z obszaru wprowadzania innowacji w firmach

Pięć powodów, dla których warto, żebyś uczestniczył w warsztatach:

hook, ok, check Określisz potencjalne szanse i zagrożenia dla Twojego rynku przez pryzmat innowacji

hook, ok, check Poznasz 5 obszarów, w których warto szukać pomysłu na innowacje

hook, ok, check Poznasz koncepcję pracy do wykonania, tak, żeby jeszcze lepiej poznać potrzeby swoich klientów

hook, ok, checkPoznasz strategię innowacji, która pozwoli CI przekonać zarządy swoich firm do innowacji

hook, ok, check Poznasz proces innowacji autorstwa Claytona Christensena (prof. Harvard Business School) – mianowanego jednym z największych myślicieli innowacji w historii, z którego doradztwa korzystali m.in. Netflix, Intel, GM.


Prowadzący Krzysztof Herdzik

Trener i doradca w zakresie przywództwa i innowacji

Autor macierzy zaangażowania, która pomaga mierzyć i zarządzać zaangażowaniem pracowników. Dzięki niej organizacje mają więcej kontroli na biznesem bez potrzeby nadzwyczajnej kontroli pracy pracowników.
Prowadzi programy rozwojowe firm z całej Europy. Absolwent Harward Business School w obszarze innowacji.
Jako Dyrektor Zarządzający założył i rozwijał pierwsze Centrum BPO w Trójmieście dla globalnej organizacji, które zostało uznane przez AON jako najlepszy pracodawca oraz przez Pro Progressio jako najlepsze centrum BPO w Polsce. Sam będąc nagrodzonym najlepszym Managerem w Regionie CEE w branży outsourcingowej.
Współzałożyciel i Vice President amerykańskiego startupu technologicznego Fourpointzero specjalizującego się w transformacji cyfrowej dla klientów w Stanach Zjednoczonych.
Autor podcastu o nowoczesnym przywództwie i innowacjach Lider 4.0

.

Harmonogram:

9 września, czwartek

10:00 Moduł I – jak patrzyć na biznes przez pryzmat innowacji

Innowacja to dziś dość powszechne słowo. Każda nowa funkcjonalność nazywana jest przez działy marketingu innowacją. Ale czy rzeczywiście tak jest? Zrozumienie czym jest innowacja jest kluczowe dla tych co innowacją się zajmują lub chcieliby się zajmować.

Efekty:

  • Poznasz czym jest innowacja w biznesowym świecie
  • Poznasz podstawy przełomowych modeli biznesowych i nauczysz się w jaki sposób przewidywać rozwój rynku na ich podstawie.
  • Zobaczysz na konkretnych przykładach jak innowacja wpływa na firmy i ich modele biznesowe

11:45 Przerwa

12:00 Moduł II – Gdzie znaleźć innowację?

Innowacja to proces, który od czegoś trzeba zacząć. Skąd czerpać pomysły na innowacje, gdzie ich szukać, jakie pytania zadawać, żeby innowacje dostrzec.

Efekty:

  • Poznasz 3 typy innowacji i nauczysz się, którą z nich zastosować w Twojej firmie do konkretnych produktów
  • Poznasz 5 obszarów, w których warto szukać innowacji, tak, żeby odnieść sukces
  • Poznasz tzw. przełomowy model innowacji, który pomoże Twojemu biznesowi wystrzelić w górę, ale i obronić się przed konkurencją i zbudować zupełnie nowy rynek konsumentów.

14:00 Zakończenie I części szkolenia

10 września, piątek

10:00 Moduł III – Job to be done – jak okryć to co myślą potencjalni klienci

Badania marketingowe, persony to jeden z podstawowych narzędzi marketingowych. Coraz częściej jednak stajemy przed faktem kompleksowego świata. Ograniczając swoich potencjalnych klientów do danych demograficznych, upodobań czy typów tracimy z oczu dużą część odbiorców naszych rozwiązań. Jak wobec tego patrzeć na rynek w taki sposób, żeby dostrzec nowe możliwości rynnowe i wykorzystać je dzięki innowacji

Efekty:

  • Poznasz model Job to be done – model, który pozwoli Ci zaprojektować innowacyjne rozwiązania, których potrzebują Twoi klienci i za które zapłacą
  • Przeprowadzisz rozmowę wg metody job to be done, tak, żeby dowiedzieć się co najważniejszego jest dla Twojego klienta, z czym ma największy problem i jak go rozwiązać w innowacyjny sposób
  • Poznasz business case, który pozwoli CI zobaczyć w praktyce jak działa model Job to be done.

11:45 Przerwa

12:00 Moduł IV – Jak wprowadzić innowację u siebie w firmie?

Sam pomysł innowacji nie wystarczy, trzeba też przekonać do niego innych w firmie, inwestorów czy osoby decyzyjne. Nawet najlepszy pomysł, bez tego nie będzie miał szansy wejść w życie.

Efekty:

  • Poznasz strukturę firmy dostosowanej pod innowacje (od klienta, poprzez działy, produkty aż po samą markę)
  • Poznasz działania, które pomogą Ci przekonać zarządy/osoby decyzyjne do innowacyjnych pomysłów
  • Zobaczysz na czym się skupić konstruując biznes case, tak, żeby nie został odrzucony
  • Wreszcie będziesz miał okazję zobaczyć, dlaczego większość innowacji się nie udaje w firmie, i nauczysz się jakich błędów unikać.

14:00 Zakończenie szkolenia

Jakie są następne kroki?

Krok 1 – Zarezerwuj i dołącz

Po wstępnym zarezerwowaniu warsztatu przejdziesz 15 min rozmowę z wykładowcą, żeby w 100% być pewnym, że to jest warsztat dla Ciebie

Krok 2 – Ucz się i Twórz

W ciągu dwóch dni poznasz strategie, które pomogą CI wprowadzić innowacje w Twojej firmie. Po warsztacie będziesz miał dostęp do nagrań, tak, żebyś mógł robić ciągłe postępy w swoim procesie innowacji.

Q&A

  • W jaki sposób warsztat będzie prowadzony?

Warsztat będzie prowadzony na żywo i interaktywnie za pośrednictwem platformy Clickmeeting

  • Ile czasu zajmie cały warsztat?

Warsztat trwa dwa dni, w każdym dniu 4 godzinny sesji z przerwą po 2h. Między pierwszym a drugim dniem wymagane będzie poświęcenie 2h na pracę własną.

  • Jak duża jest grupa uczestników?

W warsztacie może brać udział maksymalnie 20 osób

  • Jaką inwestycję musze poczynić w warsztaty?

Inwestycja w warsztat to 995 zł netto + 23% VAT

  • Czy muszę mieć już pomysł na innowację przed warsztatem?

Nie. Nie musisz. Podczas warsztatu poznasz strategię na to, żeby taką innowację stworzyć. Tak, żeby jak najbardziej odzwierciedlała aktualne potrzeby Twoich klientów. Jeśli jednak masz już usługę czy produkt innowacyjny to będziesz mieć szansę udoskonalić strategię wprowadzenia go na rynek.

  • Czy podczas warsztatów poznam specyficzne narzędzia technologiczne na innowacje?

Nie. Warsztat jest dostoswany w taki sposób, że sam ustalisz jakie narzędzia będą CI potrzebne w dalszych pracach nad innowacjami.

Zapisz się

Co obejmuje bilet?

Pełen dostęp do całodniowej transmisji online 9-10 września 2021

90-dniowy dostęp do nagrania z warsztatu oraz sesji pytań z prelegentem

Udział w sesji zadawania pytań – możliwość swobodnego zadania pytań prelegentowi w trakcie trwania prelekcji oraz po jej zakończeniu w sesji Q&A

Bezpośredni kontakt z prelegentem po zakończeniu prezentacji

Nieograniczona wymiana zdań z innymi uczestnikami wydarzenia na czacie publicznym

Pakiet materiałów dodatkowych udostępnionych przez prelegenta

Elektroniczny certyfikat udziału w wydarzeniu.

Chcesz przeszkolić swoich pracowników z innego tematu? Szukasz doświadczonej firmy, która skroi szkolenie na miarę aktualnych potrzeb Twojej firmy?

Trio Conferences od lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń na zamówienie klienta.

Masz pytania?

Marta Pawlikowska

Project Director
880-124-108

m.pawlikowska@trioconferences.pl

Najczęściej zadawane pytania

1. Gdzie odbywają się wydarzenia organizowane online?

Wydarzenia odbywają się na PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ dostępnej pod adresem www.online.trioconferences.pl

2. Jakich programów potrzebuję, aby korzystać z platformy szkoleniowej?

Platforma szkoleniowa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej – nie wymaga instalowania specjalistycznego oprogramowania.

3. Jak otrzymam dostęp do platformy?

Wystarczy zarejestrować się dokonując zakupu wydarzenia.

4. Jak rozpoczyna się wydarzenie online?

W dniu wydarzenia należy ZALOGOWAĆ SIĘ DO PLATFORMY o określonej w harmonogramie godzinie, o której prelegenci będą wygłaszać swoje prelekcje zgodnie z agendą zadeklarowaną przez organizatora.

5. Czy można zadawać pytania prelegentem?

Po każdej prelekcji odbędzie się SESJA PYTAŃ, w trakcie której uczestnicy będą mieli możliwości zadania pytań prelegentowi.

7. Czy uczestnicy wydarzenia będą mogli rozmawiać ze sobą?

Tak. W trakcie prelekcji można będzie WYMIENIAĆ SIĘ OPINIAMI Z INNYMI UCZESTNIKAMI wydarzenia na dedykowanym czacie publicznym. Będzie możliwość rozmowy pomiędzy poszczególnymi uczestnikami wydarzenia na czacie prywatnym.

8. Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu?

Tak. Wydarzenie zakończy się przesłaniem ELEKTRONICZNYCH CERTYFIKATÓW UCZESTNICTWA.